* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:14

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viesti√§ ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 10:36 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Poistatatko hääpäivää varten luomen, laitatko vihreät piilarit, aloitatko lymfaterapian päästäksesi turvotuksesta, aloitko hieronnan/fysioterapian ryhdin parantamiseksi, menetkö peruslaihista pidemmälle ja käyt rasvaimussa? Millä muilla konstein kohennat hääpäivää varten ulkonäköäsi ja terveyttäsi, kuin vain perus "ruokavalion tiukentaminen sekä lisukkeet kynsiin ja hiuksiin-meiningillä"? Kertokaahan mieluusti kokemuksia. Mitä suosittelet muille, mitä ehdottomasti kehoitat välttämään :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 10:40 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Lisse kirjoitti:
Heippa hei! :bye:

Minulla olisi kysymyksiä luomien poistattamisesta. Lähinnä ihmisten omia kokemuksia jne., kun olisi itsellä luomia joita pitäisi
poistaa, että tietäisin vähän miten se tapahtuu ja millaisia tuloksia on tullut.

Eli onko jossain tästä aiheesta jo keskustelua (itse en ainakaan löytänyt) vai aloitanko tuolla kauneus-puolella uuden ketjun?

Kiitosta jo etukäteen!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 10:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Luomien poiston jäljet on aika yksilöllisiä. Toisille tulee suurempi ja näkyvämpi arpikudos kuin itse luomi on alunperin ollut. Itse en ainakaan lähtisi poistamaan ensimmäistä kertaa luomea mistään näkyvästä paikasta häitä varten. Eri asia onkin jos on jo aikasemmin tehty luomen poisto tai muita leikkauksia, ja tietää arpikudoksen määrän. Luomen poistohan on itsessään aika yksinkertainen toimenpide, pari nipsasua ja tikit, jos tarve vaatii.

Ja saitko tältä elämältä mitä halusit, kaiken jälkeen? Sain
Ja mitä halusitkaan? Kutsua itseäni rakastetuksi, tuntea itseni rakastetuksi tässä maailmassa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 10:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Terve Lisse!

Multa on poistettu luomi toisesta olkapäästä, "selän puolelta", koska se oli just siinä kohdassa, missä rintaliivin olkain yleensä on ja hankasi inhottavasti.

Mun ajoitus oli kyllä niin huono kun vaan voi olla, olin lähdössä opiskelijavaihtoon ja en oikein malttanut parannella leikkausarpea kunnolla, tikkien poiston jälkeen lopputuloksena oli arven venyminen ja "turpoaminen". Olisi pitänyt malttaa laittaa siihen terkkarin antamat tarraliuskat, jotka olisivat ehkäisseet venymistä, mutta itse oli hankala alkaa sellaisia laittamaan ja olin juuri päässyt Teneriffalle ja rantaelämä voitti. :doh:

Hölmö minä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 11:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Multa on myös poistettu jonkun verran luomia, mutta niistä ei ole jäänyt minkäänlaisia jälkiä :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.07.2007 14:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kappas, nyt vasta huomasin, että kysymykseni oli siirretty tänne :) Kiitokset siitä Liinulle :girl:
Ja kiitokset Ska, karokar ja alannee vastauksista :girl:

En siis ole ihan heti vielä naimisiin menossa, eli en sen takia ole luomia poistattamassa enkä
muutenkaan ulkonäöllisistä syistä. Olen jo pitemmän aika miettinyt, että pitäisi käydä noita
poistattamassa, kun on luomia juuri sellaisissa kohdissa, missä joku niitä hankaa.
On lonkkaluun päällä, niin että housut hankaa ja liivien olkaimen alla ja kainalossa ja kyynäpäässä..
eli ihan terveydellisistä syistä haluaisin ne pois. Minulla ainakin tähän asti on arvet melko
huomaamattomia, joten jospa noistakaan ei sitten isompia jälkiä jäisi..
Nyt pitäsi vaan sen verran saada aikaan, että varailisi aikaa jostain..mistä tulikin mieleeni,
että onko se ihan lääkäri, joka noita luomia poistaa vai terveydenhoitaja vai kuka? :o
Oon ihan pihalla..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.07.2007 18:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Multa on poistettu luomia kainalosta ja rintojen välistä.Seuraavaksi poistetaan kantapään kohdalta.Kaksi edellistä poistettiin hankauksen takia ja tämä seuraava,kun se alkoi vuotamaan verta.Poistot tekee aina lääkäri.Arvet ovat lähes olemattomat.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2007 12:55 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Hampaidenvalkaisua kyllä suosittelen kaikille, tai jopa kuoria.
Hymy saa ihmisessä ihmeen aikaan :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2007 15:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lisse kirjoitti:
Nyt pitäsi vaan sen verran saada aikaan, että varailisi aikaa jostain..mistä tulikin mieleeni,
että onko se ihan lääkäri, joka noita luomia poistaa vai terveydenhoitaja vai kuka? :o
Oon ihan pihalla..

:bye: Terveyskeskuslääkäri poistaa luomia ja niistä yleensä aina tehdään myös PAD-lähete, eli niiden hyvälaatuisuus/pahalaatuisuus tutkitaan labrassa. Joskus, jos luomi on esim. kasvoissa tai erityisen kookas voi tkl tehdä lähetteen ihotautilääkärille erikoissairaanhoitoon. Jos luomi on ns. varsiluomi, se yleensä vain leikataan steriileillä saksilla ja laitetaan haavateippi suojaksi. Jos tehdään viiltohaava, yleensä ompeleita tulee 1-4 riippuen tietenkin haavan koosta. Ompeleiden poisto on 5-7vrk, riippuen vähän kohdasta :yep: Ompeleethan poistaa terveydenhoitaja tai sairaanhoitaja. Ja tokihan yksityislääkärille voi mennä, jolloin pääsee suoraan ihotautilääkärille, mutta se toki sitten maksaa. Eikä tulokset välttämättä ole sen paremmat tai huonommat.. :)

No, toivottavasti oli vähän apua :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2007 18:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitokset Amandalle, kyllä oli apua :girl:

Jospa sitä saisi aikaiseksi soittaa..oon niin saamaton tämmöisissä asioissa, hammaslääkärillekin
on pitänyt varata aika jo monta viikkoa.. :oops:

Olis kyllä kiva päästä noista luomista jo eroon, joten jospa se motivoisi :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2007 18:52 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Lisse kirjoitti:
Jospa sitä saisi aikaiseksi soittaa..oon niin saamaton tämmöisissä asioissa, hammaslääkärillekin
on pitänyt varata aika jo monta viikkoa.. :oops:

Minun on pitänyt varata jo puoli vuotta.. :lmao2: Saamaton, mikä saamaton. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.07.2007 20:14 
Luomikeskusteluun pikainen kommentti:

Multa on poistettu kaksi luomea selästä ja yksi rinnan alta. Mulle on jäänyt kyllä ihan selvät arvet, mutta on varmaan yksilöllistä, millainen jälki jää. Itse operaatiosta ei jäänyt traumoja. :D Se oli nopea homma.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.10.2009 23:28 
Poissa
Kerubi
Kerubi

LiinuEmilia kirjoitti:

Mä tilasin tossa yks päivä facebookissa mainostetun kotona tehtävän hampaidenvalkaisusetin... Maksoi vain 70 e ja siinä on tyytyväisyystakuu :) Saa nyt nähdä, että toimiiko!

---

Mä koitan saada treenattua itseni "kurvikkaampaan" kuntoon... :wink: Siis vatsa litteämmäksi, ja lihasmassa isommaksi rintojen, pepun ja reisien kohdalla! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.01.2010 19:27 
Poissa
Kerubi
Kerubi

MariaEmily kirjoitti:
LiinuEmilia kirjoitti:

Mä tilasin tossa yks päivä facebookissa mainostetun kotona tehtävän hampaidenvalkaisusetin... Maksoi vain 70 e ja siinä on tyytyväisyystakuu :) Saa nyt nähdä, että toimiiko!

---

Mä koitan saada treenattua itseni "kurvikkaampaan" kuntoon... :wink: Siis vatsa litteämmäksi, ja lihasmassa isommaksi rintojen, pepun ja reisien kohdalla! :D

Kerros kuinka onnistu? Tuliko valkoisemmat hampaat? Koskiko yhtään hampaisiin

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.02.2010 11:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kun häihimme on vielä vuosi ja rapiat 3 kk aikaa, niin tässähän kerkiää rauhassa kuntoilla ja kiinteytyä :read: eli mun tapauksessa viimeset 2 kk hirveetä hikitreeniä :D

-Tarkoitus olis tosiaan kiinteytyä pikkuhiljaa, tosin vastatodettu sairaus kyl tekee tepposet :( :? mut toivottavasti lääkitys auttaa pitkällä aikavälillä..
-Hampaat vois laittaa tiptop kuntoon, ainaki harkita valkaisua (kahvikissan hampaat) Kertokaa mitä teitte hampaille/mitä kustansi/kannattiko?
-Hiuksia hieman kasvattaa, tosin tulee sit pidennykset loppupeleissä :eetu:
-Puvun sävystä riippuen, ruiskurusketusta.. ihan vähän vaan ku oon niin kalpea luonnostaan :doh:
-Kasvohoidot pari kk ennen häitä et on sitte hehkeä hipiä :good: ja kaikki kynnet kuntoon :wink:

Siinäpä ne kiihkeimmät :bye: ja mies sanoo kuitenkin että turhaa touhua, miehet.. :roll:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viesti√§ ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:14