* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:21

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2005 21:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Maikan kanssa pähkäilee samaa :bye:
Meillä ehkä jää lyhyeksi/koristeen pituiseksi.
Eikä se kerttis pöytäliinakaan tule kovin pitkälle pöydän päästä.
Ehkä noin 20 cm..

Niin saiko tukusta kaitaliinoja????
Tai dunilta?
Mä kun en ole y-h-t-ä-ä-n askartelu-, tahi ompelijatyyppi niin toi
kertis olis meille paras ratkaisu.......

Joku?? Tietääkö? Tampereen tukusta?? Apua!!

ja vain n. kuukausi aikaa....

~mari~

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Auttakee!!
ViestiL√§hetetty: 09.06.2005 21:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tähti kirjoitti:
Minä pöllöpää en huomannu tätä kaitaliina-ketjua ja laitoin viestin ylhäiseen yksinäisyyteensä.. No eniveis kaipailen siis vaaleansinistä organza-kangasta, josta voisin tehdä juhlapaikalle kaitaliinat valkoisten pöytäliinojen päälle. Mistään en ole toistaiseksi löytänyt. :( Onko kukaan nähny sellasta missään tai jotain vastaavaa?

Ikeassa on. Kangas ei ole livenä noin turkoosia, vaan kauniin sävyistä vaaleansinistä.

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2005 07:56 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ilmeisesti olen päätymässä lyhyisiin liinoihin, säästää selvästi myös kankaan menekissä :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2005 19:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuodaan tämä nyt vielä tännekin... ei nyt ihan kaitaliina, mutta sinne päin eli lastusatiininauha... jä värejä löytyy! Ja Sinooperista saa ostaa...

http://informatics.indiana.edu/rocha/fi ... _table.jpg

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.06.2005 07:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Löytyyköhän kaitaliinaa valmiina esim. rullissa, jotta siitä voisi sitten leikata sopivan mittaisia pienempiä liinoja?
Joku taisi puhua, että Etolassa olisi? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.09.2005 18:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tukuissa ainakin on, paperista kangasjäljitelmää.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.09.2005 16:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

white kirjoitti:
Pistäkääpä kuvia erilaisista kattauksista, joissa on käytetty mahdollisimman paljon erilaisia pöytäliinaideoita. Jos kattaus näyttää upealta ihan valkoisen liinan kanssa ja kattaus on saatu koristelulla hienoksi, pistäkää niitäkin kuvia.
Kun yritän tässä päättää, että hankinko pöytiin esim. teemäväriin sopivan pöytäliinan vaiko valkoisen liinan ja koristelen teemaväreillä. Joten auttakaa mua tekemään päätös. :girl:

jj130107 kirjoitti:
Hei! Nyt mä sen keksin. En tiedä, onko jo jossain olemassa, mut yks idea pöytäliinaan voisi olla se, että itse pöytäliina olis vaikka valkoinen lakanakankaasta tehty ja siihen on piirretty/painettu tms. jokaisen kohdalle lautaset ja ruokailuvälineet ja paikkakortti. On tosin kertakäyttöinen...

On mullakin tekemiset työaikana...

Meille tulee luultavasti viininpunaiset pöytäliinat ja niiden päälle vaalea kaitaliina. Tai toisinpäin... Täytyy vielä miettiä...

Hide kirjoitti:
:bye:
Meille tulee viininpunaset pöytäliinat! Tuon tähän pari omaan päikkyyni kerättyä kuvaa teillekin näytille. Testataan kohtapuoliin itekin kotona miltä näyttäis omilla jutuilla, otan siitäkin kuvia ja voin tuoda niitä tännekin. :)

Kuva

white kirjoitti:
Hide, aivan älyttömän hieno kuva toi mis näkyy useita pöytiä. Todella upee!! :faint:
Käytiin eilen katsomassa meidän juhlapaikkaa.... Ja harmikseni huomasin, et siellä on siniset penkinpäällysteet. Selkänoja on kyllä upea, pelkästään tummaa puuta. Mut mä en halua sinistä teemaväriksi, vaan punaista :x
Pakko ilmeisesti sitten käskeä vieraita istumaan koko illan... :D Onko mun pakko luopua siitä punaisesta väristä???? :auts: Muuten juhlapaikka ei mielestäni oikeen paljon kauniimpi voi olla. Muuta paikkaa ei haluta.

Hide kirjoitti:
white: Joko sulla on päikky? En mä usko että ne kauheesti riitelee, jos ne on vaan oikeesti ne persuksen aluset jotka on siniset. :o Pieni osa kokonaisuutta, ja tosiaan ihmiset kuitenkin istuu varmaan paljon ja voithan sä nakittaa vaikka jonkun tökkimään niitä tuolia pöytien alle jos liikaa käy häiritsee. :D Tuolit on oikeesti yks asia jolle vaan ei yleensä voi mitään, ei sun niiden takia kannata värejä vaihtaa jos oikeesti on joku jonka haluut. :)

white kirjoitti:
Hide,mulla ei viel√§ ole p√§ikky√§... KOVASTI KYLL√Ą HALUAISIN, MUTTA EN OSAA.... On kaikki kaks peukaloa kovasti keskell√§ k√§mment√§ n√§iss√§ asioissa. Pit√§isitte mua varmaan ihan hulluna, jos jo nyt alkaisin tekem√§√§n p√§ikky√§, ku itse astelen avioliittoon vast vajaan kahden vuoden p√§√§st√§, ja kaasoilen ens kes√§n√§ siskolleni. Mut halu p√§ikyn tekemiseen on tosi luja. Oon jo ker√§nnyt itselleni talteen yli sata ihanan ihanaa kuvaa :faint: jos niit√§ sitten joskus p√§ikyss√§ k√§yttelisin jos sellaisen saan aikaiseksi.

Tosiaan, kiitos tuosta kommentistasi. Tulin itsekin siihen johtopäätökseen, että siitä punaisesta väristä en anna periksi :bat: Oltiin nimittäin eilen ostamassa pukua siskolleni ensi kesäksi nyt alennusmyynneistä, ja katseltuani paljon muutakin sälää, totesin, että mun on pakko saada se punainen väri. Tuli mieleeni, et oliskos teillä jotain suht yksinkertaisia ideoita, joilla ne persuksenaluset voisi peittää??? :o Sit kaikki olis suht täydellistä. Huomenna soittelen seurakuntaan ja ajattelin varata vihkimisajan... :clap:

Hide kirjoitti:
Lähettelin sulle yksityisviestiä päiväkirjan alottamisesta! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.09.2005 16:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

naxa kirjoitti:
Heips! Onko kellään ollu/nähny häissä muita kun valkosia pöytäliinoja? Värikkäitä kaitaliinoja oon nähnyt iteki, mut jos itse pöytäliina olis jonkun muun värinen? Meillä juhlapaikka aika vaalea, pelkään et tulee liian steriili fiilis jos laittaa vielä valkosta pöytiin.. :o

turtimi kirjoitti:
Meille tulee juhlapaikan puolesta mintun vihreet liinat. Joten ei tule valkoista meille.

Siukku kirjoitti:
Meillä tulee luultavasti valkoisen liinan päälle kaitaliina ja sen päälle koristeet. En myöskään halua, että näyttää liian valkoiselta. Juhlapaikkamme on luultavasti seurakuntatalo, joten se vaatiin vähän enemmän rekvisiittaa.

suvivilma kirjoitti:
Riippuu paljolti viininpunaisen sävystä... Voisin kuvitella että on hyväkin :)

Itse olen suunnitellut niin, että eri pöydissä olisi hiukan eri sävyiset, hääjuhlan teemaväreihin soveltuvat liinat. Meidän omassa pöydässä olisi juuri viininpunainen, jolloin vaalea pukuni erottuu toivottavasti edukseen (riippuu tietysti myös seinästä/taustasta). Muut pöydät eri ruskean sävyjä.

Värikkäät liinat edellyttää tietysti erikoisten liinojen ostoa tai ompelu-urakkaa :o

TIIVISTELM√Ą: Ole rohkea v√§rien suhteen :wink:

angora kirjoitti:
Me ehkä käytämme erinäistä kasaa lakanoita ja verhoja pöytäliinoina - mua ei todellakaan niiden kirjavuus haittaa! Tahdonkin häistämme tulevan "kotikutoisen näköiset" . Yhtenäisyyden haen sitten yhtenäisellä koristelulla...

Esmeralda kirjoitti:
Meille tulee puhtaan valkoiset pöytäliinat, mutta olen nähnyt myös vaalean punaisia ja vaalean sinisiä pöytäliinoja :)

Emmi kirjoitti:
Tässä ketjussa on paljon upeita kattauskuvia, joista hyvin monessa on värilliset pöytäliinat. - Emmi

retu kirjoitti:
Meille tulee just viininpunaiset pöytäliinat ja valkoisia kukkia. Kyllä se riippuu sen punaisen sävystä, että onko jouluista vai ei.
Ajateltiin säästyä ompelu-urakalta ostamalla hyvälaatuiset kertakäyttöpöytäliinat....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.01.2006 19:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mistä ihmeestä voisi löytyä kullanvärisiä kaitaliinoja? Paperista ennemminkin... Muukin voi loppupeleissä käydä, jos paperisia ei löydetä.

Mä nyt oikeen tuon esille kaiken tyhmyyteni kysymällä, et mistä ihmeen tukuista niitä vois kysellä? Missä niitä on ja onko se kaikille tarkoitettu? :oops:

Ja onko Etolasta löytyny mitään?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.01.2006 19:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

White, tukut palvelevat lähinnä yrityksiä ja yhdistyksiä, eli ostoksille pääsee jos on tukkukortti. Raumalla on ainakin aikoinaan ollut tukku siellä Pick'n Payn ja Jyskin vieressä (jos ovat edelleen siellä lähellä jäähallia).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.02.2006 18:53 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Minäkin kaipaan kullan väristä tai sitä lähellä olevaa ruskee kaitaliinaa.

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2006 13:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Katie, yritän kurkata tukusta joku kerta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.04.2006 09:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meille tulee ns.kaitaliinat kynänmittaisista pajukepeistä niitä ei sidota toisiinsa vaan asetellaan ne helposti vaan vierekkäin,päälle tulee tuikkukippoja joissa kiveä vettä ja kelluva kynttilä.Voin suositella jos pajuja löytyy lähi metsästä :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.04.2006 10:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sitten kun joku viitsisi katsella.... Voisiko joku vähän laittaa ylös, minkä värisiä kaitaliinoja tukuista on saatavilla? Siitä on tietysti vähän vaivaa, mut jos jollain on ylimääräistä aikaa... :? Tukuissa on tietysti keskenään vähän erilaiset valikoimat, mut mahtavatkohan pystyä tilaamaan toisista tukuista, jos omista valikoimista ei löydy? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2006 15:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Apua! Onko joku nähnyt liilaa kaitaliinaa jossain esim. tukussa? En itse ole löytänyt, vaikka olen yrittänyt etsiä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2006 16:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

white kirjoitti:
Sitten kun joku viitsisi katsella.... Voisiko joku vähän laittaa ylös, minkä värisiä kaitaliinoja tukuista on saatavilla? Siitä on tietysti vähän vaivaa, mut jos jollain on ylimääräistä aikaa... :? Tukuissa on tietysti keskenään vähän erilaiset valikoimat, mut mahtavatkohan pystyä tilaamaan toisista tukuista, jos omista valikoimista ei löydy? :o

White, helpompi olisi jos mielessäsi olisi tiettyjä värejä, ja tarkastaisi niin päin.

henna80 kirjoitti:
Apua! Onko joku nähnyt liilaa kaitaliinaa jossain esim. tukussa? En itse ole löytänyt, vaikka olen yrittänyt etsiä.

Liilaa ei ole pistänyt silmään.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2006 15:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No juu, Maika, vieläkin mielessä olis se kullanvärinen ja punavioletti tai vaaleanpunainen... Kiitos, jos joku viitsii katsella... :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.05.2006 08:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mitähän kankaita k.o kuvassa on mahdettu käyttää? Mistä sais noita kankaita! Aivan ihan kattaus mihin ihastuin, mut nyt en keksi mitä kangasta tossa on ja mistä sitä sa... :oops: :o Tietäisikö joku?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.06.2006 10:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Juuri toi samainen kuva on muakin inspiroinut!!! Elikäs mullakin hakusessa tuon tyyliset/väriset kankaat, ja sit myös se kulta...

Eli minäkin siis kyselen, mistä sais näitä helpoimmin? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.06.2006 20:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuo on varmaankin jotain organzaa, ja todennäköisesti leveämpi ja kapeampi päällekkäin samasta kankaasta. Eurokankaaseen tai vastaavaan vaan kyselemään.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.06.2006 22:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuvan fuksiat kaitaliinat näyttävät vähän tarlatanilta tai kuitukankaalta. :wink:

Kaitaliinan voi muuten tehdä helposti ja halvalla myös tapetista tai ihan lahjapaperista! Paperinen kaitaliina kannattaa kiinnittää liinaan päistään kaksipuolisella liimanauhalla (sillä samalla, jota käytetään paljon korttiaskartelussa). :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.06.2006 22:57 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Sattumalta leikin salapoliisia...
Monien miettimä pinkki liina on organzaa.. todisteita: http://www.paramounteventhire.com.au/pr ... cts_id=297

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.07.2006 21:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kauankohan tuolla on toimitus aika? En löytänyt kohtaa missä ois lukenut. Häihin on 3 viikkoa ja ei uskalla tilata jos ei tiedä kauanko menee. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.07.2006 11:15 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Morsian-06 kirjoitti:
Kauankohan tuolla on toimitus aika? En löytänyt kohtaa missä ois lukenut. Häihin on 3 viikkoa ja ei uskalla tilata jos ei tiedä kauanko menee. :o

Eiköhän tollasta pinkkiä organzaa löydy vähän mistä tahansa kangaskaupasta :o

kun käsikädessä kulkea saa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.07.2006 11:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Morsian-06 kirjoitti:

Organzaako oot tilaamassa? Muista, että jos aiot käyttää liinoja häiden jälkeen tai myydä ne, organza kannattaa huolitella tiheällä saumuriompeleella. :wink:

Kannattaa tosiaan katsastaa ihan lähikangaskaupat ensin. :wink: Jos tilaat kankaan jostain, kannattaa soittaa ja kysellä toimitusajasta ja varmistaa, että kangas lähtee ajoissa. :wink:

Eurokankaan sivuilla luki:
Huom! Kesällä (19.6 - 30.7.06) toimitusaikamme nettimyynnissä poikkeuksellisesti 2-4 viikkoa. joten jos olet tilaamassa sieltä, soita ihmeessä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:21