* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 14:41

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2005 11:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kaaso tulee toisesta kaupungista meille yöksi, joten ajattelin ajaa tuon sulhon veljensä (bestmaninsa) luokse yöksi. Nähdään sitten vasta kirkossa, kun kuvauskin on sen jälkeen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2005 10:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me mennään mun kaason kanssa, joka on myös mun sisko, hotelliin edelliseksi yöksi, vaikka häät on meidän kotikaupungissa. Ajateltiin, että siellä voidaan sitten rauhassa rentoutua ja käydä vaikka syömässä, kun meidän ei tartte itse osallistua juhlapaikan järkkäykseen, kun hääjuhla on ravintolassa. Bonuksena on hotellin aamupalapöytä - jospa sitä tulis hääaamuna sitten jotain syötyäkin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.11.2005 23:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ollaan varmaanki erillään. Ihan siitä syystä että kampaajani ja meikkaajani on kotipaikkakunnallani 70 kilsan päässä kirkosta. Miehen lykkään anopille yöksi, saa "vahtia" poikaansa. Mieheni on nimittäin luonnonlahjakkuus myöhästelemään ja aikataulut ovat täysin tuntematon käsite! Anoppi saanee pidettyä hänet ruodussa! :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2005 19:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me ollaan sovittu, että sulho on häitä edeltävän yön kotona bestmaninsa kanssa ja minä menen kaaso-siskolleni, jonne toivottavasti toinenkin kaasoni tulee yöksi. Näemme siis sulhon kanssa vasta kun isäni saattelee minua alttarille... :wink:

Hääpäivämme 5.8.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.01.2006 22:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä sulhasen toive oli, että näkisimme hääpäivänä vasta alttarilla. Ja nyt tulee se "mutta".. Nimittäin virallinen kuvaus on vajaa 2 tuntia ennen vihkimistä, joten se menee melko hankalaksi, mikäli ei suostuta näkemään toisiamme :D

Alkuperäisen suunnitelman mukaan olisimme olleet yönkin erossa toisistamme, mutta muutoksen myötä ei olla vielä ehditty suunnittelemaan. Luultavasti olen itse vielä edellisenä iltana koristelemassa autoa ja juhlapaikkaa tai tekemässä kimppuja luonnonkukista. Sen tiedän, että edeltävänä päivänä täytyy käydä sovittamassa virallinen kimppu noin sadan kilometrin päässä - se oli kimpuntekijän toive.

Niin. Andromeda puhuu aina asian vierestä. Eli yöpymisestä emme ole vielä ollenkaan varmoja, mutta ei ole ollenkaan poissuljettua nukkua erillämme :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.05.2007 21:44 
Me ainakin haluttais nukkua erillämme häitä edeltävä yö, mutta en tiedä onnistuuko se. Ainakin samassa talossa joudutaan olla (mun lapsuudenkodissa), koska sulhon luo on sieltä sellaset 130 km matkaa. :D Mutta jos löydettäis eri huoneet missä nukuttais... (voi olla hankalaa jos sisko ja hänen miehensä tulee myös "kotiin" silloin, niinku todennäköisesti käy).

Meistä seksi kuuluu vasta avioliittoon (vaikka täytyy sanoa, ettei olla ihan täydellisesti onnistuttu tässä), eikä me kovin usein olla samassa sängyssä nukuttukaan, samassa huoneessa kyllä useasti (toinen patjalla lattialla), koska ei ole ollut oikein vaihtoehtoja esim. mun yksiössä kun eihän sitä sulhoa voi vessaankaan pistää nukkumaan! :lmao2: Sulhon kotona ollaan nukuttu useimmiten eri huoneissa, mun "kotikotona" nukutaan samassa huoneessa. Häitä edeltävä yö olis joka tapauksessa mukava nukkua erillään, ja jos vaan tilaa on niin tämä toteutetaan. Mutta ei se nyt katastrofi olis, vaikka nukuttaiskin silloin yhdessä. :) Ja mehän ollaan sillon jo naimisissa kun on edellisenä päivänä vihitty. :D

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2007 09:46 
me ollaan yhdessä edeltävä yö (jutellaan ja pohditaan ja revitään hiuksia) eli tuemme toisiamme hirvittävän jännityksen keskellä=)

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2007 17:41 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Omassa kodissa, samassa sängyssä nukutaan. :) Varmasti paremmin nukuttaa, kuin jossain vieraassa paikassa ja muutenkin kaikki näin kätevämpää. Tosin sängyssä tuskin on vaan me kaksi, vaan varmaan myös tuo lapsikulta jossain vaiheessa... :D Eipä se enää häitä edeltävänä yönä auta eri sänkyihin mennä, kun on jo tähän asti samassa köllötelty. :)

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.10.2008 08:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Todennäköisesti pyritään yöpymään eri paikoissa, ehkäpä minä kaasojen kanssa, ja sulho kotona, mahd. bestman voisi sitten tulla meille jo edeltävänä päivänä..

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.10.2008 10:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä nukun häitä edeltävän yön hotellissa johon sitten kaaso ja kampaaja tulevat hääpäivän aamuna auttamaan...Edellisen päivän seikkailen keskustan kaupoissa ja istuskelen ehkä hieman kahviloissa ja baareissa, mikäs sen rentouttavampaa ikä siinä sitten ehdi hermoilemaankaan. Mies viettää edellisen päivän ja illan bestmanin ja isänsä kanssa meidän kodissa. Puolet lapsista on mun äidillä ja puolet miehen äidillä...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: yo
ViestiLähetetty: 24.01.2009 15:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivottavasti en ole vastannu viela...aikasemmin olin varma etta ollaan erillaan mutta nyt olen sita mielta etta turhaa stressii meille. Yhdessa varmaan nukutaan itini luona,olis kiva jos aippa lahtisi muualle mutta en kehtaa tietenkaan karkoittaa.
Tuntuu etta yhdessa kun nukutaan on vahemman dramatiikkaa ja sahellysta.. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.10.2009 18:39 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Molemmille on selvää, että yhdessä nukutaan edeltävä yö. Turhaa jännitystä ja sähläystä tulisi, jos jotain muuta järjestettäisiin. Olisi tosi mukavaa syödä rauhassa hyvää aamupalaa ja lähteä sitten meikkiin jne. Sulho sanoi hyvin, että yhdessä me kaikki muukin tehdään, niin tottakai me se aamukin yhdessä ollaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2011 15:41 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Erillään ollaan. Minä kaasojen kanssa meillä ja sulhanen bestmanin luona. Emme kumpikaan halua, että sulhanen näkee minut ennekuin vasta alttarilla. :)

Tavattiin 16.6.2007
Seurusteltiin 8.7.2007
Kihloihin 1.8.2008
Prinssimme syntyi 21.4.2010
Sanomme TAHDON 6.8.2011

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2011 11:38 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Erillään mekin. Ukot saunoo ja relailee edellisen illan saunakaljan verran tosin ja minä, kaaso, äiti, tuleva anoppi ja sulhasen sisko mennään kylpylään :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 14:41