* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 20:26

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2004 17:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me (lue: MINÄ :wink: ) ajattelin ensin, että viettäisimme viimeisen yön erillämme, mutta ainoa mahdollisuus olisi, että minä menisin yöksi kaason luo, enkä mä tahdo! Niinpä TÄLLÄ HETKELLÄ olen suunnitellut asian niin, että nukumme kyllä yhdessä (se on sitten asia erikseen, että kuka NUKKUU, en minä ainakaan, oon niin hirmuinen jännittäjä), mutta kunhan sulho heittää mut kampaajalle/meikkiin (klo 8), niin sen jälkeen näkisimme seuraavan kerran vasta vihkijän edessä. :kiss:

Näin siis meillä. :)

:chat: MM.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2004 19:29 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ei ainakaan kotona vietetä edellistä yötä kun ollaan eri paikkakunnalla. Joka nukutaan miehen vanhempien luona yhdessä, minä äidin luona tai sitten tuli idea teidän tavoistanne viettää se yö juhlapaikalla kaason kanssa :) Tuo viimeinen alkaa kuulostaa koko ajan paremmalta

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2004 21:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me nukumme myös erillään, eli sulhasen passitan Bestmanin luokse yöksi ja minulla on kodissamme seurana kaaso, vanhempani, isoisäni, veljeni ja ystäväpariskuntani ulkomailta. :grouphug: Kuinkakohan tulee nukuttua, kun on niiiiin paljon ihanaa seuraa ja jännä päivä edessä ja oma kulta ei ole viekussa ja sänky on niiiin isooo ja...ja... ja.... :bounce: Enää muutama viikko, huiii! :pari:

Niin, edellinen päivä menee porukalla juhlatiloja koristellessa ja illan vietämme kaikki yhdessä, että saadaan muuta ajateltavaa. :choir:

PS. Eilen jännitin ensimmäisen kerran, että koskakohan ne polttarit on, ties vaikka nyt viikonloppuna, IIIIK! Ja mitä ne ketaleet on keksiny!!!! :D :que: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2004 23:43 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Eiköhän me nukuta samassa osoitteessa, aikanamme oltu niin paljon erillään, että enää ei tahdo! :)

- 9.7.2004 -

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.04.2004 08:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Omassa kotona ihan omassa sängyssä nukutaan. Kun on lapsiakin, eikä ole paikkaa mihin heitä yöksi laittaa. Enkä minä raaski heitä mihinkään laittaakkaan. :( Meille tulee viimeiseksi yöksi ainakin appivanhemmat, he kun asuvat 500 km päässä meistä. Ehkä tulee muitakin sukulaisia, kun molempien suku asuu kaukana. Vietetään sitten romanttinen yö talo täynnä vierasta ja omaa väkeä. :romeo:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.04.2004 17:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Omassa sängyssä oman kullan kainalossa. Epäilen kyllä sitä unentuloa, mutta yritetään ainakin...

-krisu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2004 10:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä aion kaasoni ja varmaan parin muun ystävän kanssa julistaa kotimme häitä edellisenä iltana miehiltä kielletyksi! Sulhon passitan vanhemmilleen, mikä ei kylläkään ole kuin naapuritalossa! Alttarilla vasta tapaamme sitten seuraavana päivänä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2004 16:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Saas nähdä miten meillä sitten menee. Menemme vihille maistraatissa ja se on perjantaipäivä. En sitten tiedä, otetaanko se päivä sitten vapaapäiväksi. En ole ottanut vielä selvää, miten täällä on käytäntö maistraatissa tai moneenko se on auki.
Mutta asiaan. Luulen, että ihan käytännön syistä nukumme vihkimistä edeltävän yön omassa kodissa, mutta sitten se virallinen hääyö, eli pe-layö, olisi ihana mennä jonnekin muualle, vaikka hotelliin. En ole ikinä yötäni hotellissa nukkunut. Ei tarvitsisi murehtia aamupalasta ja siitä voisi sitten lähteä valmistautumaan hääjuhlaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2004 09:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nukutaan varmaankin samassa sängyssä. En varmaan saisi ollenkaan nukuttua jos olisimme eri paikoissa. Aamulla sitten mennään omille teillemme, seuraavan kerran nähdään vasta kirkon käytävällä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2004 09:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tää on meilläkin vielä keskusteluvaiheessa (eli kinataan :D ) sillä minä haluan että me lähdetään hääpäivää viettämään eri osotteista ja minä haluan olla kotona sen yön sillä meille majoittuu ehkä kaasoni, ainakin Amerikasta tuleva ystäväni. Ajattelin että sulkki voisi ihan hyvin mennä koiran kanssa vanhempiensa luokse tai sitten bestmanien kotiin, mutta se haluaa olla yön kotona. Ei tuokaan ole mikään huono vaihtoehto, minä vaan ajattelin niin romanttisesti että nähtäisiin toisemme vasta alttarilla...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2004 23:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyselin tossa äsken rakkaaltani, että miten on häitä edeltävän yön laita... Mies kattoi mua oudosti ja sanoi, että tietysti vierekkäin. :D :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :wink:

Ihana ukko, ei voi muuta sanoa.. toisaalta onhan se hassua, että se ei halua kunnioittaa perinteitä... Mutta ei ole valittamista!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2004 09:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mekin varmaan köllötellään samassa pedissa.. saanen vain epäillä, ettei sinä yönä paljon nukuta :D Kuvauskin on seuraavana päivänä ennen vihkimistä niin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.05.2004 09:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Myö kans nukutaa omas sängys. Isännän veli vaimoineen tulee kans meille yöks. Aamulla mennään sit isännän kans parturiin/kampaajalle laitettavaks. Perjantai-iltana juhlapaikalla vielä paljon laitettavaa ja se on ihan lähellä kotia. Ja lapsetkin pitää saada nukkumaan ja la-aamuna puettua ym. Sitä paitsi isäntä oli jo mukana pukua etsittäessä, että on jo senkin nähny.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2004 17:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mut eikös maistraati ole auki lauantaisinkin, siis ainakin veljeni kanssa sillä oli diili et papin vieressä seisoi kirkossa ja silloin menivät naimisiin, ei perjantaina.....eli nyt minun täytyy tuo vielä varmistaa sitten maistraatista ettei käytäntö ole vain muuttunut...ukkonin kuuluu ev.lut. kirkkoon ja minä siviilirekisteriin joten vihkimistä kirkossa ei tapahdu, vaan siunaaminen ja ajattelin että se maistraatin ukko olis siinä papin vieres ja siinä vaihettaisiin sormuksia...
häitä edeltävää yötä en ole edes miettinyt.....APUA!!!! mitähän vielä olen unohtanut....missä se paperipussi on ku sitä tarvitsee :faint: mutta eiköhän tuo selvinne lähempänä häitä miten olisi käytännöllisempää.....ajattelin nimittäin itse laittaa hiukset ja meikin kun tuota taitoa kerta löytyy...ja kun vielä laitan kaason ja anopin ja äidin ja siskon ja kaksi omaa lasta kuntoon niin pitää olla aika organisoitu aamu....kaikkea minä lupaankin :lmao2: :lmao2: :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2004 14:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä meinaan kyllä passittaa meitin isännän äitinsä kainaloon ja vallata kaason kanssa meitin huushollin :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2004 15:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me vietetään häitä edeltävä yö minun kotonani, yhdessä ollaan. Ei ole oikein muita vaihtoehtoja, koska häät ovat minun kotipaikkunnallani, eli ei sulho voi oikein yöksi omaan kotiinsakaan mennä! :D Tulisi hieman liian pitkä matka kirkolle aamulla, n.250 kilsaa! :lmao2: Jos se uni tulee sinä yönä, niin kyllä se parhaiten tulee oman miehen kainalossa! Kaverimme menivät naimsiin viime kuussa, ja vaan sanoivat, että kannataa mennä ajoissa nukkumaan! :D, kun päivästä tulee varmasti pitkä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2004 10:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaa, enpä olekaan tätä vielä edes pohtinut. Mutta nyt näin äkkiä voisi sanoa, että varmaan kaason kanssa nukutaan meillä ja sulhanen nukkukoon isänsä luona. Meillähän on muutenkin kaikkea laitettavaa siinä päivällä, niin saadaan hössöttää kaason kanssa rauhassa. Ja pitäähän se hääpuku pitää sulhaselta piilossa loppuun asti ja koska puku pitää kuitenkin ottaa suoriutumaan viimeistään edellisenä iltana, niin pakkohan se mies on matkoihinsa passittaa ajoissa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2004 21:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nukumme varmaan sulhon kanssa samassa sängyssä ja heti aamulla passitan hänet omille vanhemmilleen :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2004 05:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Omassa kodissa, omassa sängyssä, oman kullan viekussa :kiss:

Ang :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2004 16:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mahdollisesti niin, että sulho nukkuu best manin (veljensä) kanssa meidän mökillä, joka onkin aivan tulevan vihkikirkkomme lähellä. Minä taas nukkuisin lapsuudenkodissani (n. 30 kilometrin päässä) joka sijaitsee vähän suuremmassa kaupungissa, pääsee helposti ja nopeasti kampaajalle ja meikkiin, eikä matka kirkkoonkaan kestä kuin puoli tuntia. Mutta siihen on vielä aikaa joten saa nähdä mihin ratkaisuun tullaan loppujen lopuksi päätymään... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2004 21:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vitsi, enpäs tätä(kään) ollu miettiny... :o Varmaan me nukutaan yhdessä, kun meiän porukoilla majaillaan...ellen mä sit mee jommallekummalle kaasolle yöks, molemmat kyl asuu lähellä mun vanhempia... :o . En kyl usko et sulho innostuu ajatuksesta jäädä ilman mua anoppilaan...tai voishan se mennä hotelliin perheensá kanssa. Enmätiedä :?
Joka tapauksessa haluisin ettei sulho nää mua "laitettuna" ennen kun kirkossa. Saas nähä kuin toi menee, meillon vihkiminen vasta klo 16, joten ajankäytöllisesti ois járkevämpää käydä valokuvassa ennen...no, onhan täs yli vuosi vielä miettiä :)

-Salla-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2004 12:57 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Meillä taitaa sulho jäädä meidän asuntoon yöksi ja minä lähden evakkoon vanhempien luokse :bye: ... nähdään sitten vasta kirkossa papin silmien alla :pope:

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2004 15:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaa-a, en kyllä yksinkään haluaisi olla vanhmmillani, mutta mahdutaankohan me sinne molemmat?! :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2004 13:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tammikuussa avioon astellut ystäväni sanoi, että pahin virhe oli viettää viimeinen yö yhdessä. Molemmat tietysti jännittävät siinä tilanteessa, mutta ehkä eri tavalla. Tämä pariskunta oli saanut illalla mojovan riidan aikaiseksi, kun ujo isäntä kelasi, että missä vaiheessa pitikään polvistua.. ja morsian olisi halunnut tyhjentää mielensä koko hässäkästä ja vain rentoutua.

Minä ajattelin passittaa sulhon bestmanin kanssa juhlapaikalle mökkiin ja mennä itse siskoni tai kaason kanssa mummolan vintille viimeiseksi yöksi... ihan vain oman "kuohuvan luonteeni" tietäen. :wink:
Ei tartte sitten alttarilla pyydellä toiselta anteeksi edellisen illan kenkkuilua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.06.2004 16:13 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Tarkoitus olis nukkua erikseen mut siitä nyt ei tiiä että pystytäänkö nukkumaan ollenkaan.Ja voi olla että kuitenkin vietetään "vika" yö yhdessä.Eli toisin sanoen mä en vielä tiedä mitä me tehdään :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 20:26