* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:48

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 79 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Neuvoja kaivataan!
ViestiL√§hetetty: 23.03.2012 09:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Admiina :) √Ė√∂√∂m, sormusvaloja ennemmin. Siis meill√§ on ulkomailla vihkiseremonia, joka on lyhyt ja englannin kielinen (ja mieheni ei ymm√§rr√§ siit√§ mit√§√§n :D) Ja tarkoitus olisi siihen lis√§ksi toisillemme lausua jotain sopivaa, olen p√§hk√§illyt ett√§ etsisink√∂ jonkin osuvan runon vai kirjoitanko vain omista tunteista jne...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.12.2012 00:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

En oikein tiennyt mihin tämän laittaa..
Mutta siis, olemme menossa alku vuodesta maistraatissa naimisiin ja juhlia emme pidä sen kummemmin. Vihkimisen jälkeen käymme syömässä todistajien kanssa sekä illalla pidämme ystävillemme meillä kotona "bileet". Sitten ihan kirkkohäät pidämme erikseen 2014 kesällä.

Kysymys siis, että miten maistraattiin pukeutua ja pitäisikö kaikki häähössötys jättää suosiolla sinne kirkkohäihin?
Eli ostanko jonkun hienomman mekon esim. iltapuku tyylisen (häämekkoa en aijo nyt kuitenkaan pitää sen tiedän) ehkä lyhyemmän mekon..? Jos mies laittaisi puvun.. pitäisikö olla kukkia? Itse aijon kuitenkin käydä kampaajalla laittamassa hiukset ja ehkä jopa meikkauttamassa itseni. Virallisia kuvia emme vielä aijo ottaa, vaan nekin jätetään sitten sinne kirkkohäihin.

Haluisin periaatteessa puvun joka olisi vähän hienompi, mutta kuitenkin sellainen joka päällä voi mennä ravintolaan syömään ja joka päällä voi illalla juhlia ystävien kanssa.

En yhtään tiedä mitä teen. Mennäänkö nyt vain normaalit siistit vaatteet päällä ja se siitä ja koreillaan sitten kirkkohäissä myöhemmin, vai pitäiskö nytkin vähän enemmän satsata, vaikkei maistraatin jälkeen mitään hääjuhlia olekkaan..
Ja mitä jos ne kirkkohäät jääkin kokonaan pitämättä, kun kerta naimissa jo ollaan ja ikinä en saa niitä kunnon häitä ja hääpukua jne.. (Maistraatissa menemme nyt jo henk.koht. syistä. Tarkoitus oli pitää edellis kesänä jo kirkkohäät, mutta raskaudet sun muut ei sopinut toivomiini häihin.)

Moni varmaan miettii, että herranen aika teet niinkuin itse tykkäät. mutta kun en tiedä.. Mitä itse tekisit?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.12.2012 02:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä itse varmaankin ostaisin maistraattia varten jonkun kauniin uuden juhlamekon, kävisin kampaajalla ja meikissä ja hankkisin pienen sievän kukkakimpun. :) Miehen toivoisin pukeutuvan pukuun, kuten juhlatilaisuuteen sopiikin. Vähän mekon tyylistä riippuen sitten, että käyttäisinkö myös iltabileissä samaa mekkoa vai jotain rennompaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.12.2012 13:14 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mulla oli maistraatissa lyhyt valkonen mekko. Siis ei minihame tms. johkii tohon polveen asti :D Siinä ny oli pitsiä ja härpäkettä, mutta nehän on ihan makuasioita.

Sit laitoin oikeen päheet kengät ja niihin natsaavan laukun ja vähän kähersin tukkaa ja törkkäsin lisäripseä silmäkulmaan :mosh:
Oli mulla pienen pieni kimppukin, oisko siinä ollu 6ruusua ja jotain sälää lisäksi, joka tollanen. Halkasijaltaan ehkä 15cm. Varteen kieputin satiininauhaa ja tökkäsin hengettömällänuppineulalla kiinni.

Ei se nyt tainnu jäädä arvotukseksi kelleen ohikulkijalle mitä oltiin menossa tekemään, mutta oli tarpeeksi casual mun tyylilleni ja tollaseen päiväsaikaan muutenkii.

Mutsi meni maistraatissa naimisiin farkuissa ja t-paidassa, että sinnehän voi laittaa ihan mitä ite mielii :D

muoks. allekirjotuksessa onkii linkki hääpäikkyyn josta näkee mitä oli yllä jne.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 79 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:48