* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 15:39

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11.09.2005 15:22 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tämä ketju on tarkoitettu yleiselle suunnitteluun liittyvälle jupinalle ja mutinalle :D Kaikista aiheista kun ei tarvitse aloittaa uutta ketjua!

Sana on vapaa! :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2005 21:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:D Ketju on ollut auki jo puolitoista kuukautta eikä kellään ole mitään purnattavaa.... :shock:

Ollaanpas täällä syksyisen hyvällä päällä!

Jumala ei rakasta meitä siksi että olemme kauniita.
Me olemme kauniita siksi, että Jumala rakastaa meitä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.11.2005 15:55 
Poissa
Kerubi
Kerubi

No minä purnaan....Sulho kun luulee että aikaa on vaikka muille jakaa...häät siis ensi vuonna elo-syyskuulla ja herra luulee ettei nyt vielä ole niin kiire mitään varata. Ei auta selitykset että yhteen täytyy sovittaa kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu....Miehet!! :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.11.2005 16:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Hippi!
Meilläkin oli ihan sama laulu. Kun varasin kirkkoa (olin ihan liian aikaisessa, sanoi sulho), kävi ilmi, että haluamamme aika oli jo varattu ja tyydyimme myöhempään. Lisäksi varaamamme bändin tuttu mies kertoi sulholle, että oli hyvä olla ajoissa liikkeellä, sillä kesän viikonloput on jo aikas buukattu. Näiden jälkeen olen saanut ehdotella ja varata ilman turhia mukinoita. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2006 07:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihan sama homma, ei ole kiireitä. Tosin minä se meillä muutenkin stressaan tekemättömistä töistä enemmän.

Toinen asia, mistä oli purnattavaa (ei onneksi enää) oli tuo hääpäivä. Alunperin kihlajaispäivänä sovittiin 19.8. hääpäiväksi. No, tietenkin oli juhlapaikka varattu sille viikolle, joten siirrettiin viikolla. Tehtiin kaikki mahd. varaukset ja sitten yhtäkkiä selvisi, että siskon miehen sisko on sattumalta suunnitellut samalle päivälle omat häänsä. Tiesi kyllä meidän suunnitelmista aikaisemmin, mutta halusi pitää omansa salaisuutena :auts:

No mehän sitten siirrettiin vielä viikolla, kunnes oma siskoni kertoi, että heidän laskettu aikansa on silloin. :shock:

Ja jälleen soitto juhlapaikalle, jossa joku olikin perunut varauksensa tuolta 19. päivältä. Eli saimme pitää alkuperäisen päivämme :)

Tämä aiheutti hiukan purnausta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.04.2006 09:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kylläpäs teillä ikp on ollut kestämistä, onneksi tosiaan loppu hyvin :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2006 06:46 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Netissä on ihana katsella toinen toistaan kauniimpia morsiuspukuja, mutta aina vähän väliä törmää samaan ilmiöön: valkoinen puku kuvattu valkoista taustaa vasten. :doh: :roll: Useimmiten nämä ovat vielä selkeästi ammattilaisten ottamia kuvia, joten luulisi heidän ymmärtävän ettei tällainen yhdistelmä todellakaan tuo puvun yksityiskohtia esiin. Parhaimmillaan saa ihmetellä, mihin morsian loppuu ja mistä seinä alkaa. :x

Tulipahan purettua tämä ärsyynnys. :auts: :arrow: :chat: :arrow: :)

...Jos totta puhutaan niin nuo huonosti kuvatut koltut nyt on minulle ihan sama. Oikeasti minua hapattaa tuo mies jolla ei ole oikein mistään meidän häihimme liittyvästä mitään mielipidettä eikä hän "just nyt" halua keskustella mistään. Ikinä. Ja niistä aiheista mistä hänellä on mielipide, se on täysin eri kuin minun. Eikä hän halua niitä perustella.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2006 09:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tämä on nyt ihan kauheeta... :( Sain kuulla muutama päivä sitten että juhlapaikassamme on *yöks* joku prkleen ulkovessa,en ole ikinä kiroillut niin paljon kun sen kuulin.
Nään paikan ensi viikonloppuna,täytyy kattoa minkälainen ulkovessa se on.Onhan niitäkin erilaisia(yritän olla optimistinen).
:auts: :auts: :auts: :x :x Inhoan maailmassa eniten ulkovessoja,en siedä mökilläkään viikonloppua pitempää koska en siedä maalaiselämää..ötököitä ja huusseja ym.
Olen kaupunkilainen alusta loppuun eikä väliin muuta mahdu.Ja nyt joudun änkeämään hääpukuni kanssa(apujoukkojen kanssa) jonnekin hel*etin huussiin,missä haisee... :( :x
Varaa ei ole toista paikkaa ottaa,ja muuten tuo paikka on niin kiva.Ja kiirekkin tulisi jos nyt menisi kaikki uusiksi. Kuva

No ehkä sen voi myös ajatella näin: ihmisille oli suuri ihmetys että minä menen naimisiin,ja vielä suurempi siitä tulee kun menen naimisiin maistraatissa ja sen jälkeen vietämme aikaan luonnon helmassa,ulkovessoineen.Tehdään kaikki sitten hurjasti..
Sisko myös ehdotti että hommaan puvun mistä alaosa lähtee irti esim.tarroilla,voin aina vaan helman irrottaa on helpompaa vessareissut..mihin toisen siskon mies sanoin:"sut tuntien et loppuillasta laittas sitä edes enää takas!" Kuva
Ja siinä saattaa olla ihan oikeassa..mutta marmatan huussista lisää kun olen nähnyt sen.

Ja anteeksi näin pitkästä romaanista! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2006 10:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Täällä saa ihan vapaasti purkaa ahdistusta. Kyllä multakin parit kiukut irtoais jos hääpäivänä pitäis käydä ulkohuussissa. Täydet sympatiat piiselille! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2006 10:07 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Häihin on tietysti pitkä aika, mutta ärsyttää jo valmiiksi :P Kun tuntuu, että mitään ei tapahdu. Pelkään kohta kaappavani kaikki hääjärjestelyt itselleni viinien valinnasta lähtien. Sulhanen ei jaksa jutella asiasta sillon kun minä jaksan ja äiti yrittää änkeä väliin ehdottelemaan ihmejuttuja. Hääpuvustakin tuli jo riitaa kun meillä on niin erilainen maku. Minä olen vähän sellaisen organisoijaihminen ja tykkään saada asiat ajoissa valmiiksi.

Pelkään nyt hirveästi sitä, että minusta on tulossa monsterimorsian Alkaa ahdistaa kaikki jos joku asia ei toimi. Esim stressaan jo valmiiksi siitä jos häiden jatkopaikka ravintola (joka suhtautuu vakavasti viineihin) ei suostukaa, että saisin jälkiruokaviiniksi sitä lemppariviiniäni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2006 11:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaasot tuntuu odottavan että teen niille kaiken valmiiksi, pientä omatoimisuutta kiitos :x.

Mun vanhemmat ei osallistu mitenkään häihin :( .

Kultsin vanhemmat osallistuu "jotenkin", mutta en jaksaisi aina niiden kanssa olla kaikesta neuvottelemassa/nille kiitollisuuden velassa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2006 12:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Noniin, avaampa minäkin suuni. Mun yksi kaaso kuvittelee että me kustannetaan heillekin kaikki, siis vaatteista lähtien. Olen tarjonnut meikit ja kampaukset heille plus rannekukat. Kun vaatteita en halua periaatteestakaan maksaa, kaikille kun tulee erilaiset ja bestmaneilla jo on omat kuteet niin mitäs heille sitten maksaisi?? :o :auts: No sitten, sulhon vanhemmat ei osota minkäänlaista mielenkiintoa häitämme kohtaan. Tuntuu todella tyhmältä näyttää tulevalle anopille et hei katohan, tällaset kutsut meille tulee. Ja sit toinen ei ees sano mitään mitä mieltä on. Sanois vaikka et on ihan perseestä. :auts:

Meilläkään sulho ei osallistu sillon ku haluan suunnitteluun. Tai mielessään sillä on varmasti kauheasti kaikkea ajatusta mut mulle ei kerro mitään. :x Kun sitten ehdotan jotakin, se ei käy, mutta empä saa takasin parempaakaan ideaa tai edes syytä miksei joku käy :auts: :x Oikeestaan mitään en ole saanut itse päättää..tai siis mikään mitä on valittu, ei oo ollu mun ehdotus. Tai ainakaan kokonaan. Tai no, kutsu on vissiin täysin mun ideoima mikä kelpas mukisematta :shock: Ja kaikki on tosiaan kuulemma liian aikasta, puvun suunnittelusta lähtien. Nytkin kun pukuni tilasin, totes et eiks sen vois tilata myöhemmin, ku jossa nyt vaik alat käydä salil ja laihdut ni sais sit oikeen kokosen :doh: Äh, ois paljon muutakin maristavaa mut tulee vaan entistä surkeempi mieli jos niit rupeen miettimään.. :? :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2006 15:54 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Mulla on kanssa toi kaaso ongelma. Oon meinannut jo sanoa, että tulee alasti kun kaiken maksaminen on aika liikaa. Ystävyyssuhteet alkaa olla vähän koetuksella moneenkin suuntaan :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2006 15:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juu tosiaankin. On tää kaaso moneen otteeseen todennut ettei hänen pukunsa tartte kallis olla..ei varmaan joo. :? Meillä oli miittinki tossa helatorstaina ja tästä asiasta mainitsin, siis että he saavat itse pukunsa hankkia kun en vaadi heiltä samoja asuja jne et mitä mieltä ovat ni eipä kukaan siinä sanonu halaistua sanaakaan..Mutta ilmekin jo kertoo paljon :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2006 17:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

memmi-83 kirjoitti:
mä marmatan ainoastaan nyt näin ajoissa meidän kirkosta tai siis siitä joka meidän piti saada ennenku joku hemmetin "fiksu" puupää päätti sytyttää tuleen,siis aaarghh :auts: :x :auts: :x
Tänään soittivat kirkkoherranvirastosta ja peruuttivat varauksen ja vaihdettiin toiseen kirkkoon,kyllä harmittaa kun unelma oli päästä justiinsa tuomiokirkossa naimisiin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.06.2006 18:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

no niin.eilen meinasi itku pärähtää..joutui tosissaan töitä tehä etten itkenyt(oltiin auto tapahtumassa,ja ihmisiä jumalattomasti)..mutta siis siskoni soitti minulle..oli nähnyt käynyt paikassa,jossa piti olla meidän häät...ja tänään kävin minäkin..taas meinaa itku tulla kun joutuu ajattelemaan koko asiaa..(onneksi vein juhlista mukaani skumppa pullon)...ja nyt alkaa...äitini varasi sen meille,nätti paikka ja kaikkea,meren rannassa.Onhan se kiva paikka ja meren rannassa,nätin näköstä,jos paistaa.
Se itse talo on niinkuin rivitalo..molemmissa 2h ja keittiö,ei juoksevaa vettä..paitsi rantasaunassa.Paljon ahtaammat huoneet kun meidän kotona 55,5neliöö...täynnä V*tun rumia huonekaluja...ei ikina mahdu ihmisiä...sinne..eikä mahdu tanssia,...ei V*ttu mitään...eli tällä hetkellä meillä ei ole juhlapaikkaa....eipä tule onneksi kiire..ollaan vielä niin pienellä budjetilla liikenteessä..että voi apua...
Yksi paikka vaihto ehto meillä on..äidille en ole vielä kertonut..siskolla oli tänään siellä lakkiaiset,(en viittinyt niiden intoa pilata,kertomalla etten ikinä ota tätä paikkaa häihini),ihmiset poistuivat vähän jo pelkästään sen takia että oli niin Saakelin ahdasta.E
Enkä halua että häävieraat on vartin siellä ja lähtee menemään.

Edes häävalssille ei olisi tilaa siellä paikassa,mitä äitini on meinannut...
saatika sitten biletys tilaa.... :auts: :auts: :auts: :auts: :auts: :auts: :auts: Olen niin huonolla tuulella ollut..että...kiukuttaa ja itkettää...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2007 11:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

lilja-77 kirjoitti:
meillä pidetään maalaishäät ja juhannuksena.Meillä on pihassa lato ja vanha navetta josta tehny oleskelutilat.sinne mahtuu vieraat ja tarjoulut ja tanssipaikkakin.

En tiedä mistä alottaa koko revohka.Mieheltä kysyy niin tulee vastaus mikä siusta ois hyvä :auts: että sehän siun päivä.niin just että ei miehen päivä ollenkaan :x

Kertokaa miten laitaa nätisti kortteihin ettei lapsille hirmu hienoja ja kalliita vaatteita koska tilaa on rymytä pihallakin ja ohjelmakin on sen mukasta lapsille ettei oo järkee kalliita ostaa.

Sit tuskaa tuottaa se häätanssi :auts: Miehellä on tasan kaks vasenta jalkaa ja oma pinna ei riitä opettamaan(kokeiltu on!).kuinka moni on käyny tanssitunneilla?ja noin hintoja jos sais.aattelin jo vaihtaa miestä tään tanssi ongelman takia :D

mitähän vielä??
kertokaa mitä pitää ehottomasti ottaa huomioon!!

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2007 13:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

lilja-77 kirjoitti:
meillä pidetään maalaishäät ja juhannuksena.Meillä on pihassa lato ja vanha navetta josta tehny oleskelutilat.sinne mahtuu vieraat ja tarjoulut ja tanssipaikkakin.

En tiedä mistä alottaa koko revohka.Mieheltä kysyy niin tulee vastaus mikä siusta ois hyvä :auts: että sehän siun päivä.niin just että ei miehen päivä ollenkaan :x

Kertokaa miten laitaa nätisti kortteihin ettei lapsille hirmu hienoja ja kalliita vaatteita koska tilaa on rymytä pihallakin ja ohjelmakin on sen mukasta lapsille ettei oo järkee kalliita ostaa.

Sit tuskaa tuottaa se häätanssi :auts: Miehellä on tasan kaks vasenta jalkaa ja oma pinna ei riitä opettamaan(kokeiltu on!).kuinka moni on käyny tanssitunneilla?ja noin hintoja jos sais.aattelin jo vaihtaa miestä tään tanssi ongelman takia :D

mitähän vielä??
kertokaa mitä pitää ehottomasti ottaa huomioon!!

Lilja-77! :bye:

Kutsuun kannattanee laittaa mukaan ns. juhlaohje, jossa voi antaa vähän ohjeita juhlijoille. Sinne voisi olla hyvä kirjoittaa jotakin tyyliin: "Koska juhlimme maalaismiljöössä, on pihalla runsaasti leikkitilaa lapsille jotta heidänkin aikansa kuluu mukavasti".
Mielestäni on sitten jokaisen aikuisen asia miettiä lapsensa vaatetusta, ei sinun tarvitse siitä turhaan huolehtia.

Ideoita ohjeiksi löytyy myös täältä:

http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas ... itteet.php

Missä päin häitänne juhlitaan, eli mistä tanssiopetusta pitäisi löytyä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ilmoittautuminen
ViestiLähetetty: 12.06.2007 21:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa kaikille!

Pitkään meni ennen ku mulla palo hermot häävalmisteluissa, mutta nyt tämä ilmoittautumisasia ottaa päähän. Kaikki sukulaiset kun olettaa, että ei heidän tarvitse ilmoittautua häihin. Ne olettaa et me tiedetään montako mistäkin perheestä tulee ja kellä on mikäkin ruoka-allergia. Sit ne kehtaa vielä ihmetellä miks pitää ilmoittautua, kun ilmoittautumisia kysyttiin ja kun äitini mainitsi asiasta ääneen mummon syntymäpäivillä. Huh huh. Sit tänään sulhasen sukulainen soitti, et hän ilmoittaa perheensä (3 hlöä) + 4 ulkomalaista vierasta, jotka heillä on silloin kylässä (heitä ei todellakaan ole kutsuttu emmekä tunne heitä)!!! Minä en käsitä mitä ihmiset ajattelee tai eikö ne ajattele ollenkaan! Ihan ku häiden järjestäminen olis ihan pikkujuttu. :auts: Ja jos jokainen vieras tois neljä kamuaan niin tungosta tulis. :doh: Kylläpä helpotti kun sain purkaa. Kiitos.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.07.2007 13:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla meinaa mennä sulhon kanssa hermot..:( odottelen että hän antaisi edes joskus jotain vastausta meidän suunnitelmiin..:( saan(joudun itse tekemään kaikki suunnitelmat + paljon toteutuksesta...ja sillon kun päätimme hääpäivästä oli sulho aivan mielissään kanssani miettimässä koristelua yms. mutta ei enään.. :? vastuu on nyt minun.. :x :auts:
Mutta kaippa se siitä... pitää vaan koittaa tehä kaikki ajallaan..marraskuun lopussa on siis häät..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.07.2007 14:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

o5kahi00 kirjoitti:
Mulla meinaa mennä sulhon kanssa hermot..:( odottelen että hän antaisi edes joskus jotain vastausta meidän suunnitelmiin..:( saan(joudun itse tekemään kaikki suunnitelmat + paljon toteutuksesta...ja sillon kun päätimme hääpäivästä oli sulho aivan mielissään kanssani miettimässä koristelua yms. mutta ei enään.. :? vastuu on nyt minun.. :x :auts:
Mutta kaippa se siitä... pitää vaan koittaa tehä kaikki ajallaan..marraskuun lopussa on siis häät..

Sinulla saattaa olla hyvin perinteinen mies, joka ajattelee, että häät on VASTA marraskuussa. Yleensä nuo miehet tuppaavat heräämään näihin juttuihin vasta vähän ennen juhlia. Olisiko mahdollista että itsekin rauhoittaisit hetkeksi kaikki hääjutut, ja paneudutte uudella innolla sitten kun illat vähän pimenevät?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.07.2007 14:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko mulla aikaa enää lorvia? Tuntuu, että pitäs tehä vaikka ja mitä vielä...kutsutkaa kaikki eivät ole vielä valmiita( kun menin vielä möhlimään sen tekstin kanssa :auts: :auts: )..Ottaa sekin päästä..mutta pittää kait keksiä sillekkin joku ratkaisu :doh:
Millon esim. kannattaa varata aika kampaajalle ja floristille, entä valokuvaamoon? :o Mulla ei ole oikein tarkkaa tietoa mistään... :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.07.2007 14:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Suuret linjaukset kannattaa kyllä hoitaa, esim. varata kampaaja, floristi ja valokuvaus tuolle päivälle ajoissa (vaikka marraskuu ei ole hääsesonkia, niin pikkujouluaikaa se on, joten kampaajilla voi olla kysyntää, nyt siis varmasti saat vielä tahtomasi ajan). Mutta muuten sinulla on hyvää aikaa. Kutsut olisi hyvä postittaa n. paria kuukautta ennen, joten onhan niidenkin kanssa vielä aikaa.

Mitä jos tulostaisit Amoriinin Mini Wedding Plannerin, ja sopisit sulhon kanssa "häätreffit". Rauhottaisitte yhden illan, seurana toisenne, hyvää ruokaa ja juomaa, ja MWP. Kävisitte läpi tämän hetken tilanteen, eli mitä on tehtynä ja mitä tekemättä? Näin pääsisitte molemmat kartalle, ja voisitte miettiä minkälaisella aikataululla loput asiat toteutetaan.

Se siis löytyy täältä hääoppaan puolelta:

http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas ... lu/mwp.php

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.07.2007 09:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

o5kahi00: Me päätettiin meidän hääpäivä tasan vuosi sitten, jolloin oli 4 kuukautta aikaa saada järjestettyä häät marraskuun 25. päiväksi. Kuten Maika sanoi, ensin kannattaa hoitaa suuret linjaukset kuntoon, ja sitten vasta alkaa pohtimaan yksityiskohtia ja pienempiä juttuja. Kirkon, kampaajan/meikkaajan, valokuvaajan, juhlapaikan, pitopalvelun yms. varauksissa ei ainakaan meillä ollut ongelmia, juurikin sen takia, että marraskuu ei ole hääsesonkia :wink: Ja tässä vaiheessa ei yleensä ole vielä pikkujouluvarauksiakaan. Kukkakauppaan taisin ottaa yhteyttä pari kuukautta ennen häitä, ja sormus hankittiin n. 3 kk ennen häitä. Kutsut laitettiin menemään muistaakseni tasan 2kk ennen häitä, ja ne tehtiin melko viime tingassa :oops: Eli ei kannata vielä stressata liikaa :hug:

Laita vaikka oma päikky pystyyn, niin saat asiat helposti kirjattua ylös :) Ja miä olisin siellä varmasti notkumassa :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.10.2007 16:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hippi kirjoitti:
No minä purnaan....Sulho kun luulee että aikaa on vaikka muille jakaa...häät siis ensi vuonna elo-syyskuulla ja herra luulee ettei nyt vielä ole niin kiire mitään varata. Ei auta selitykset että yhteen täytyy sovittaa kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu....Miehet!! :x

Sama täällä :x Ei olla vielä edes sulhasen vanhemmille kerrottu (heitetään niille hääpommi parin viikon sisällä) ja sen mielestä tässä on vaikka kuinka aikaa! Mä teen pukunikin itse, niin ei saletisti aikaa ole "vaikka kuinka" :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 15:39