* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 22:43

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.11.2005 22:13 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Mä oon sopinu mun lapsuuden ystävän kanssa joskus vuonna miekka ja kilpi et ollaan toistemme kaasot. Mun piti olla kaasona viime kesänä, mut ystäväni saikin yllätysvauvan ja häitä päätettiin siirtää. Mä olen nyt menossa kesällä 2007 naimisiin ja hän siis on mun kaaso. Mutta kaasoni on siis pienen lapsen äiti, asuu kolmen sadan kilsan päässä, ei soittele mulle, vaan mä oon aina se kuka ottaa yhteyttä... Mua on ruvennu risoo ja kaipaisin jotain johon voisin luottaa ihan satasella sitten kesällä.... Mutta näitä toisia hyviä lapsuuden kavereita on kuusi muuta ja mun mielest ois älytöntä pyytää niit kaikkii sitten ja on mulla muitankin näin vanhemmalla iällä tehtyjä kaveruus suhteita... Jos mä pyydän jotain uudempaa kaveria oon ihan varma et muut loukkaantuu... Sulholla on jo sovittuna kolme best mania joista yksi on MC. Eli kaipa mullakin pitäis olla kolme kaasoa.... Mut en vaan tiiä keitä ne ois...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.01.2006 20:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitää nyt vähän purkaa, vaikka syytä ei olisikaan. :oops:

Mulla on kaks kaasoa, jotka siis hyviä ystäviä. Mua ehkä häiritsee hieman se, ettei kumpikaan osota mitään mielenkiintoa mun suurta päivää kohtaan. Ymmärrän kyllä täysin, että heillä on omat elämänsä, omat juttunsa ja asia ei ole heille niin tärkeä kuin minulle. Silti harmittaa, kun innostus tuntuu olevan aika miinuksella. Toinen kaasoista on onneksi piirtänyt kuvan hääohjelmalehtisen kanteen, kun sitä pyysin. :D

Musta tuntuu, että oon jotenkin kauhean vaativa ja ämmämäinen, kun odotan että ne kiinnostuis mun häistä..olis innostuneita.. Häämessuillekin lähteminen tuntuu olevan kauhea riesa. Alusta asti kyllä suhtautuminen on ollut tyyliä "onkohan tää nyt ihan viisasta", mutta silti. Äh, pöhisen taas turhia, mutta jotenkin vaan..harmittaa. Toinen kaasoistani nauroi leikillään, että ei sitten ainakaan pyydä mua kaasokseen, kun olen niin kova tekemään kaikkea..Jaa, kohteliaisuus sinänsä, mutta kyllä meinas itku tulla..

Oonkohan mä jotenkin vinksahtanu, ku pitää näistä asioista valittaa? :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2006 03:30 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kaasoja on ainakin näillä näkymin yksi. Vielä ei olla edes juuri häistä puhuttu, kun ei ole ollut oikein ajankohtaista. Pitää nyt kuitenkin tässä alkaa pitämään enemmän yhteyttä jo tämänkin asian osalta.

Ja siis kaaso asuu Tampereella, minä Oulussa, joten netitse nämä jutut puidaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2006 11:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä oon miettiny, että pyytäisin kaikkia siskoja kaasoikseni. Siskoja mulla on kaikkiaan neljä, joista nuorin on mua 10 vuotta nuorempi. Jokainenhan varmasti tekee meidän häiden eteen paljonkin ja on varmasti henkisenäkin tukena. Musta vaan tuntuu, että en osais sanoa, kenet tahdon heistä kaasokseni niin pyydän kaikki. Ja kaikilla on omat osaamisalueensa, joissa voi auttaa. Yksi opiskelee artenomiksi, joten varmasti auttaa paljon koristeluissa sun muussa. yks opiskelee kokiksi, joten plussaa vaan ja kaks muuta on tosi kiinnostuneita musiikista niin voivat hoitaa sitä puolta. Näin monta kun on niin mulle ei kohta jää mitään tekemistä :D varsinkin kun äitikin jo odottaa, että pääsee auttamaan häiden järjestelyissä. (Kenellekään ei ole vielä mitään kerrottu)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2006 21:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Änkeämpä nyt kaasona tänne morsmaikkujen sekaan...

ZannaPanda kirjoitti:
Mua ehkä häiritsee hieman se, ettei kumpikaan osota mitään mielenkiintoa mun suurta päivää kohtaan. Ymmärrän kyllä täysin, että heillä on omat elämänsä, omat juttunsa ja asia ei ole heille niin tärkeä kuin minulle. Silti harmittaa, kun innostus tuntuu olevan aika miinuksella.

Mä olen ensi kevään kaaso ja meillä taitaa olla toisin päin, että mä käyn ylikierroksilla ja haluaisin tietää tarkalleen tehtäväni ja olen tarjonnut apuani ja morsmaikku ei tunnu stressaavan vielä yhtään, eikä tunnu tarvitsevan apujani. En tiedä vieläkään tarkalleen mitä mun toimenkuvaan kuuluu, enkä viittis koko ajan olla kyselemässäkään. Tiedänpä ainakin, että häntä en omaksi kaasokseni sitten joskus pyydä, sillä eihän hän varmasti jaksaisi kuunnella sitä mun vouhotusta häistäni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2006 22:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:o mietin mietin, päätäni puhki kun tuota noin.....
Minulle oli itsestään selvyys ketä kaasoksi pyydän ja tiesin hänen suostuvan heti. Toisaalta kaasoni asuu kaukana eikä ole mikään seremoniamestari tyyppi mutta henkinen tukeni sekä makutuomari ym. Ihminen joka taatusti tietää ja sanoo jos joku asia ei ole "meidän tyylinen" tai jos jossain mennään metsään pahasti. En voisi luottaa keneenkään muuhun samalla lailla.

Kakkos kaasoksi olisi ehdokkaita sitten useampiakin mutta ei ketään yhtä "täydellistä" ja vierastan ajatusta että joku ylimääräinen pistäisi lusikkansa soppaan. Voisinko pyytää jonkun ihan vain juuri tuohon seremoniamestarin hommaan ilman että hän päättäisi ohjelmasta? Onko tökeröä? Entä oletteko antaneet kaasoilla ja bm:lle täysin vapaat kädet vai puututteko ohjelma numeroihin itse?

Minulle kelpaa se mitä kaasoni suunnittelee koska tunnen ja luotan häneen ja jotenkin olisi kiva etten ihan kaikkea tietäisi etukäteen vaan saisin yllättyä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2006 13:24 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Mulla on nyt sitten kans kaasoa ja hankin juuri heille sellaiset mustat vihot/kansiot hääsuunniteluja varten...
Laiton etusivulle kiitoksen siitä ku ovat lupautuneet tehtävään ja sisäsivuille tärkeitä puhelinnumeroita yms. Sitten hiukan taustaa miten, missä ja millooin mennään naimisiin.... Mitä muuta sinne vois laittaa? Ideoita?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2006 16:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Johku kirjoitti:
Mulla on nyt sitten kans kaasoa ja hankin juuri heille sellaiset mustat vihot/kansiot hääsuunniteluja varten...
Laiton etusivulle kiitoksen siitä ku ovat lupautuneet tehtävään ja sisäsivuille tärkeitä puhelinnumeroita yms. Sitten hiukan taustaa miten, missä ja millooin mennään naimisiin.... Mitä muuta sinne vois laittaa? Ideoita?

Minusta voisi laittaa jonkin sortin alustavan aikataulun, että milloin tehdään kutsuja, milloin koristeita, milloin pitäisi viimeistään tietää sitä ja tätä ym..

Ja jos jotain alustavaa tehtävän jakoa on, niin se olisi hyvä. Esim kuka avustajista vastaa esim. leikeistä tai juonnoita, kuka kuljetuksista tai mitä nyt olettekin suunnitelleet.

nettiosoitteita hääsivustoille :wink:

Tällaiset asiat kokisin itse hyväksi tietää kaasoillessa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.04.2006 15:24 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

kaksi kaasoa myös mulla :clap:

Molemmat ihania ystäviä ja jo innoissaan suunnittelemassa :girl:

Jansku n kuvapankki

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 12:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuikku 12.8.06 kirjoitti:
Ajattelin kysyä mielipiteitänne oman kaasoni toimintaan. Kyseinen ystävä on tähän saakka viihtynyt useaan otteeseen kesät kaljuna, ja siksi luennoinkin hänelle jo viime kesänä siitä, miten toivottavaa hiukset olisivat hääpäivänä. Pidin asiaa sovittuna ja varasin hänelle jopa kampaajan hääpäivän aamuksi, koska tiedän, ettei hän jaksa "taistella" hiustensa kanssa.

Kaaso oli juuri muutaman kuukauden poissa kaupungista, ja näinkin hänet ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa viime viikolla. No, pettymys oli suuri, kun pää loisti hiuksettomuudellaan. :? Asiasta ei hänen mielestään ollut sen kummemmin sovittu, eikä hän aio häitteni takia muuttaa tapojaan.

Sen enempää omia reaktioitani ja/tai tilannetta purkamatta, kertokaa toki mielipiteitänne, arvon morsiammet/kaasot. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 13:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Teillä on onneksi vielä muutama kuukausi aikaa häihin, jos kaasosi ei ajele päätään kesän aikana niin hiukset kasvaa edes vähän. Yksi mahdollisuus on peruukki, nykyään saa jo hyvin aidon näköisiä. Ja yksi vaihtoehto voisi olla, että kaasosi pitää peruukkia kirkossa (tai missä teidät vihitäänkään) ja sitten juhlaan paljastaa päänsä, ajatuksena morsiankin usein ottaa hunnun pois, miksei sitten kaaso tukkaansa! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 13:23 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Kaasohan voi pitää hattua jos se on ongelma? Puolin ja toisin joutuu aina välillä joustamaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 13:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos kaasosi viihtyy kaljuna, niin ei sille oikein mitään voi :?
Onhan se aika kummallista, jos asiasta on ollut puhetta mutta...Ymmärrän että sua harmittaa, koska asiasta on ollut puhetta.
Toisaalta taas ei ole meidän asiamme päättää kaasojemme kampauksista.

Mutta juttele vielä kaason kanssa asiasta. Onhan häihinkin vielä kolmisen kuukautta :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 14:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa :bye:

Kuulostaahan tuo ikävältä, jos olette asiasta puhuneet, mutta onko katastrofi oikeasti suuri? Luultavasti hän näyttää hyvältä kaljunakin, jos kerran itse siinä viihtyy ja hiukset kasvaa kesällä kuitenkin aika nopeasti :wink:

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2006 19:58 
Poissa
Vihkimisen asiantuntija
Vihkimisen   asiantuntija

Jos mulla olis kaunis kallo, kulkisin kaljuna. Vaan kun ei ole. Eli itse satun pitämään kaljuista niin miehillä kuin naisillakin. Nykyään näkee niin monenlaista tyyliä ihmisillä, että en usko edes häävieraiden hätkähtävän kaljua kaasoa. Kuten moni on jo todennut, emme me voi vaatia toista pitämään kampausta, joka miellyttää meitä, eikä kaasous muutenkaan ole kampauksesta kiinni. Pysykäähän sopuisina! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.05.2006 19:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos kommenteista! Selvennykseksi vielä, etten ole ottanut asiasta ämpärillistä herneitä nenääni, vaikka uskonkin, että yksi syy kaasoni hiustyyliin on nimenomaan se, että asiasta on ollut puhetta. Taidan hankkia kaasolle sellaisen päähän liimattavan vauva-rusetin ihan vain kostoksi. :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.05.2006 21:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuikku 12.8.06 kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Selvennykseksi vielä, etten ole ottanut asiasta ämpärillistä herneitä nenääni, vaikka uskonkin, että yksi syy kaasoni hiustyyliin on nimenomaan se, että asiasta on ollut puhetta. Taidan hankkia kaasolle sellaisen päähän liimattavan vauva-rusetin ihan vain kostoksi. :lmao2:

:lmao2:
Kaasosi taitaa olla melko itsepäinen persoona? :wink: Kalju kaaso - siinä on pokkaa, täytyy sanoa :hat: Antaa kaasosi hoitaa kunniatehtävän omana itsenään jos hän niin haluaa - vaikka tuo vauvarusetti olisi kyllä aika huippu veto :lmao2:

Maikki & Muru saivat toisensa 10.6.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2006 22:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulla on yksi, mutta sitäkin rakkaampi kaaso :hug: Serkkuni, joka on viisi vuotta minua nuorempi. Kummallakaan ei ole sisaruksia, joten olemme aina olleet toistemme "siskoksia".

Hän asuu toisella paikkakunnalle, lähes 200 km päässä, joten harvat tapaamiset ollaan järjestetty "tehokkaiksi".:wink:

Mitä tehtäviä kaaso kirkossa yleensä hoitaa? Kimpun säilytys vihkimisen aikana, miten siinä tapauksessa, jos hänellä on oma "kaasokimppu"?Olen ajatellut kylläkin rannekukkia kimpun sijaan hänelle.
Puvussani on pitkähkö laahus.Onko luontevaa, jos kaasoni auttaa laahuksen kanssa myös alttarilta lähtiessämme?Vai voiko sulhanen suoristaa laahukseni :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2006 07:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Karla
Mielestäni kaasosi voi mainiosti pitää kimppuasi vihkimisen ajan vaikka hänellä onkin rannekukka :)
Samoin kaaso suoristaa laahuksesi :) Kyllä kai sulhokin voi sen tehdä mutta minusta ehkä luontevammin kaaso.

Hääpäiväkertomus 15.7.2006
Poika 2000, tyttö 2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2006 09:28 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Miulla on yks kaaso - sovittu ja luvattu jo joskus 5-vuotiaana että olemme toistemme kaasot.

Toinen hyvä ystäväni tulee valokuvaamaan aamulla kampaajalle ja pukeutumiseen yms. aamutouhuihin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2006 10:59 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mulla on kaksi kaasoa. Olen ajatellut, että tarjoaisin ainakin kampauksen ja rannekukan heille molemmille kiitokseksi avusta ja tuesta. Meikki täytyy sitten katsoa erikseen (voi olla, että kaikkien meikit ja kampaukset eivät onnistu samassa paikassa, kun äitinikin halusi mukaan. Saattaa olla, että he haluavat meikata mieluummin itse). Muista ideoista en aio kertoa etukäteen ;) Asut he hoitavat itse, sillä en halua päättää heidän pukeutumisestaan. Toivon, että he löytävät jotain juhlavaa päällepantavaa, joka voisi jollain tavalla sopia muuhun väritykseen. Toisella kaasollani on ennestään tosi upea tummanvihreä mekko ja toinen kaasoni oli muutenkin nyt teettämässä tummanpunaista juhlamekkoa täksi kesäksi, joten mielestäni ne sopisivat tilaisuuteen loistavasti.

Ennen häitä toivon kaasoilta ennen kaikkea tukea ideoinnissa, suunnittelussa ja osittain toteutuksessa, mahdollisuuksien mukaan tietysti. Esim. toisen kaason on hieman hankala osallistua Tanskasta käsin mihinkään askarteluun. Innostunutta asennetta ja rehellisiä mielipiteitä. :) Aion jakaa tehtäviä juhlapaikalla useammalle henkilölle, että kaikki eivät jää kaasojen ja vielä nimeämättömän bestmanin harteille. Seremoniamestarin tehtäväänkin on ajateltu ihan muuta henkilöä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2006 19:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla on kaksi kaasoa ja sulhasellani kaksi bestmania. Sulho teki päätöksensä bestmanien suhteen heti kun häistä tuli puhe, itse taisin funtsia hieman pidempään ketä pyytäisin tehtävään. Bestmanit ovat mieheni parhaat ystävät ja heidän välilleen mies ei ole koskaan suostunut laittamaan tärkeysjärjestystä (miksi olisi tarvinnutkaan?), joten molemmat pyydettiin ja suostuivat tehtävään. Minun kaasoni ovat serkkuni (ollut aina kuin sisko minulle) ja hyvä peruskouluaikainen ystäväni. En odota heiltä mitään suuria panostuksia häiden suhteen, koska serkkuni käy työssä ja ystäväni opiskelee lääketiedettä eri paikkakunnalla.
:cheers: ...Kunhan ovat sitten paikalla tukenani häissä, auttavat minua pukeutumaan ja avustavat hieman juhlapaikalla vieraiden ohjauksen ja ohjelman suhteen. Ja vietämme varmasti mukavat, rennot polttarit..!

Aiempaan puheenaiheeseen kaason kampauksesta, tai oikeammin sen puuttumisesta... Itse en ota kantaa kaasojeni kampauksiin tai pukuihin, ulkoasuun muutenkaan. :eetu: He saavat ilmestyä paikalle juuri itsensä tyylisinä, koska sellaisina ihmisinähän olen heidät oppinut tuntemaan. Korkeintaan vihjaan, että jos haluavat liittää ulkoasuunsa jotain tummanpunaista (tätä väriä on puvussani), niin hienoa! Toisaalta ymmärrän, jos morsian tai hänen sukunsa eivät ole tottuneet kaljuihin naisiin ja morsian on vieläpä erikseen pyytänyt kasvattamaan edes jonkinasteisen kuontalon juhlapäiväänsä varten... Mutta toisaalta kannatan sen verran yksilönvapautta, että antaisin kaasojeni ajella päänsä kaikessa rauhassa, jos he itse viihtyisivät paremmin kallo paljaana. Tuohan on oikeastaan verrattavissa siihen, että kalju morsian vaatisi kaasojaankin ajelemaan päät paljaiksi häitä varten...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.07.2006 19:56 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Miten aikaisin ootte pyytäneet kaasoa kaasoksi? :) Ollaan asiasta ystäväni kanssa jo kauan vitsailtu ja varmasti tietää olevansa mun kaaso, mutta haluaisin pyytää häntä ihan "virallisesti". Onko liian aikaista pyytää 1,5 vuotta ennen häitä? Ajattelin,että olisin jouluna tehnyt hänelle kaason selviytymispaketin joululahjaksi tai sitten ystävänpäivänä polvistunut hänen eteen ja kysynyt "Tuletko Kaasokseni?" :worship:

Suunnitelmiin...
Haavekuviin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2006 09:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi tiitis!
Mun mielestä voit hyvin pyytää vaikka heti, kun kerran asia on selvä. Mäkin pyysin reilua vuotta ennen häitä molempia kaasojani, tosin asia taisi kyllä olla kaikille itsestäänselvä.
:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2006 12:23 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Mä olen pyytäny mun kahta kaveria jo kaasoiksi aikoja sitten vaikka hääpäivääkään ei ole vielä päätetty (2008?) :oops: ja sulho pyytäny bestmanit :D samoin seremoniamestari pyydetty vaikka hän haluaakin tulla raskaaksi, mutta jos sattuu olemaan maha pystyssä meidän juhlissa niin ei voi mitään :D

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 22:43