* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 21:33

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.11.2006 13:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siilityttö :hug:

Oletko varma, ettet sitten voisi hänen kanssaa keskustella siitä, ettet halua koko aikaa vääntää asioista ja kysyä, mitä hän kaasoudelta odotti ja mitä hän siitä on saanut.
Onko teistä kumpikaan tyytyväinen tilanteeseen?

Voimia!

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.11.2006 16:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siilityttö, tuntuu että olet aika pääsemättömissä kaason kanssa, jota häät eivät kiinnosta, mutta kaason titteli kylläkin.

Ehdotan, että leikkaat hänet ulos suunnitteluprosessista kokonaan. Turha koittaa suunnitella häitä kaason kanssa, jota asia ei kiinnosta. Odota, että hän kysyy sinulta jotain häihin liittyvää ja vastaa vain siihen kysymykseen. Jos hän tarjoutuu jotain tekemään, anna hänen tehdä se. Muuten anna hänen olla "kaaso" ilman mitään tehtäviä - pääset itse helpoimmalla ehkä näin.

Onhan sinulla kuitenkin toinen "oikea" kaaso tukenasi!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2006 08:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mua masentaa nyt mun kaasoasia... Oon pyytäny yhtä ystävääni kaasoksi. Silloin me olimme paljon tekemisissä, niin töissä kuin vapaa-ajalla. Nyt hän on löytänyt teatteri-harrastuksen, joka vie kaiken ajan. Ihanaa, että on mielekästä tekemistä, mutta se on vaan on vähentänyt meidän yhteisen ajan aivan minimiin! Hän on sinkku, eikä häntä taida kiinnostaa tällä erää häät pätkän vertaa. Mä olisin tarvinnut nyt ystävää, joka olisi ollut makutuomarina erinäisissä häihin liittyvissä asioissa, mutta tästä kaasosta ei siihen nyt ole.

Mä en halunnut tehdä sitä virhettä, että pyydän kaasokseni jotain joka on monen sadan kilometrin päässä (itse oli kerran tuosa tilanteessa kaasona ja se oli aika vaikeaa), vaan halusin että kaaso olisi samassa kaupungissa. Mutta nyt tuntuu taas siltä, että kaaso olisi kilometrien päässä, kun ei me koskaan nähdä tai voida keskustella asioista. Tuntuu, etten mä kohta enää tunne koko ihmistä. Tää on tosi kenkkua :(

Ja pliis... jääköön tämä juttu tänne ketjuun.. jos se kaaso jostain syystä joskus menee mun päikkyyn, mä en halua että se sieltä lukee ko. asiasta. Ennemmin puhun hänelle siitä ihan kasvotusten. Kunhan joskus silleen nähtäisiin :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.01.2007 23:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Saikki voimahali :hug:

mulla on nyt kans yhden kaasoni kanssa pieni ongelma. Kaaso K kirjoitti mulle ennen vuoden vaihdetta että sillä olis yks asia selvitettävä ennen mun tärkeää päivää, mä en tienny yhtään mistä se puhuu :shock: :o No sitten kun sain sen vihdoista viimein kännyllä kiinni (asuu niin kaukana että sen takia piti selvittää asia puhelimen välityksellä) kyse oli kuusi vuotta sitten tapahtuneesta asiasta josta joku oli silloin antanu antanu K:lle inhottavaa ja vääränlaista tietoa, josta myös silloin puhuttiin ja sanoin että nyt se joku valehtelee ja että en oo niin tehny mitä joku oli sille väittäny ja saakoon hän sitten päättää luottaako muhun vai ei. No sitten tässä on menny tää kuus vuotta niin että mä oon kuvitellu et asia on takanapäin ja K luottaa muhun niinkuin hyvään ystävään kuuluu ja niinkuin mä luotan siihen. Mut nyt siis tuli sitten selväks et sitä on nää kaikki vuodet mietityttäny se asia ja ei oo oikeen tienny luottaako muhun vai ei :shock: No me selviteltiin asiaa puhelimessa ja nyt se ainakin sanoi luottavansa muhun ja oli vaan todella kaivannu että puhutaan asia kunnolla läpi ja että saa sanottua mulle mitä ajattelee.

Nyt onkin sitten se ongelma et mä en tiedä mitä ajatella tästä asiasta että mun yks parhaista ystävistä ei oo voinu mulle puhua siitä mikä sitä on mietityttäny ja eikä luottaa muhun 100% Tunnen itteni todella loukatuksi, koska koen kyllä olevani luottamuksen arvoinen. Sanoin K:lle että kaason hommista hän voi perääntyä jos ei muhun luota. Mut sanoi kuitenkin nyt taas luottavan.

Nyt en sitten tiedä haluanko K:ta kaasokseni (tavallaan haluan mutta tavallaan tunnen olevani liian loukkaantunut K:lle). Kun jotenkin tuntuu siltä että K ei ehkä pidä mua niin hyvänä ystävänä kuin luulin :o :( Haluan ehdottomasti että kaasoinani toimii sellaiset henkilöt joihin voin luottaa ja jotka luottavat minuun ystävänä ja joita pidän ihan parhaina ystävinä... Nyt en sitten oo enään varma kuuluuko K niihin ihmisiin... Oonko loukkaantunut liian helposti??? K sanoo haluavansa olla mun kaaso vielä mutta tyytyy kyllä pelkäksi vieraaksikin... Mitä mieltä te ootte? Ollaan tunnettu siis K:n kanssa noin 11-vuotta ja ollaan oltu aina hyvät ystävät, ainakin mun mielestä, mut oonkohan ollu ihan väärässä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.01.2007 23:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi tähtisumua :hug:

Tosi ikävä juttu. Tyytyy vieraaksi, mutta haluaisi olla kaasosi. Onpas hankala juttu!
Itse olen ollut kaasona ihmiselle, jota en pitänyt NIIN hyvänä ystävänä ja se oli kyllä hankalaa myös minulle.
Toisaalta itse en haluaisi kaasoa, jonka en tietäisi oikeasti myös haluavan sitä haluamalla hoitaa.
Olisiko sinulla joku läheisempi ystävä?

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.01.2007 12:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tähtisumua,

on tosi hankala tilanne kieltämättä.. Mun mielestä sun ei kuitenkaan tarvitse ajatella, että velvollisuudentunteesta tms. haluat edelleen tämän K:n toimivan kaasonasi. Kuitenkin sun pitää ajatella nyt ihan itseäsi, se on sun ja sulhon suuri päivä ja on tärkeää, että sulla on tukena sellaiset henkilöt, joihin oikeasti luotat ja joiden kanssa haluat muistella tärkeää päivää jälkeenpäin!
Eräs varsin hyvä vaihtoehto voisi olla vielä kerran jutella K:n kanssa ihan ystävällisin mielin ja koittaa selvittää asiat. Oli tilanne mikä tahansa, puhumisella on yleensä uskomaton vaikutus. Tsemppiä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.01.2007 13:08 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

No täällähän on inhottavia uutisia kaasoista... :( Toivottavasti saatte asiaat keskusteltua kaasojenne kanssa. En kyllä itse haluaisi olla tilanteessa jossa en tietäisi, että haluaako kaaso todella seisoa rinnallani hääpäivänäni vai ei... Toivon kovasti, että saatte asiat selvitettyä kaasojenne kanssa! :hug:

You are the only one for me
Year to year, in words and deed
In all this chaos the trace of clarity
You are the only one I see
My first and last, my all and everything
You are the One

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.01.2007 22:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Majami, joo siis onhan mulla tossa kuitenkin vielä kaksi kaasoa, joten en siis sitä kolmatta välttämättä tarvi, siis määrällisesti. Niin sepä se ikävä tilanne onkin nyt etten oo enään niin varma K:n ystävyydestä, luulin että ollaan tosi hyviää ystäviä, mut nyt en tiedä enään mitään :(

kesämorsian07, Niin kyllä me vielä varmasti tästä jutellaan, olis vaan niin kiva jutella kasvotusten, mut nää matkat on niin pitkät että se ei ihan heti oo mahdollista. Ja mä kun oon tämmönen että kaikki pitää sopia ja neuvotella heti muuten mietin asiaa jatkuvalla syötöllä, eikä se oo kivaa. Velvollisuuden tunteesta en missään nimessä häntä kaasokseni ottais, ei oo kyse ollenkaan siitä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2007 12:26 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Mulla on ongelma myös mun kaason kanssa. Mun kaaso on jotenkin täydellisen väliinpitämätön meijän häistä. Se ei ikinä kysele niistä mitään eikä kertaakaan ole tarjoutunut auttamaan (hassua kun bestmankin on tarjonnut apuaan:) Hän on ollut paras ystäväni jo 10 vuotta mutta tuntuu että tämä nakertaa ystävyyttämme. Hän kyllä asuu noin 200 km päässä mutta tulee käymään täällä noin joka toinen tai kolmas viikonloppu. En tiedä mitä tehdä? Jos sanon kaasolle että olisin oikeasti kaivannut apua ja tukea ja puhe kaveria (häihin on nyt viikko ja kaksi päivää) niin tulee olo että olen hirveä vaativa ja ärsyttävä akka. Ei ole myöskään kivaa jos hän alkaa tehdä ja sanoa asioita vaan siksi että hän kokee että hänen on pakko.. Pelkään myös että kaasoni ei ole tajunnut kaason tehtäviä esim. hääpäivän aamuna.. Onneksi minulla on sisko apuna silloin mutta tuntuu niin pahalta että paras ystävä on niin hällä väliä asenteella mukana. Kyse voi tietenkin olla myös siitä ettei hän ymmäärrä kuinka tärkeä päivä se on minulle ja kuinka paljon töitä se teettä...Olisi vaan niin ihanaa jos olisi joku jonka kanssa olisi voinut ja voisi miettiä kaikkia loppu valmisteluja...Tulipas purettua sydäntä mutta kummasti helpotti:) mutta mitä teen?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2007 16:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

talonmies, Pitäisikö sinun jutella kaasosi kanssa suoraan siitä, mitä odotat häneltä hääpäivänä? Kerro, että tahtoisit hänen olevan tukena ja apuna sinä päivänä. Kerro, miten tärkeä hän sinä päivänä sinulle on. Ja voisit vaikka kysyä, haluaako hän tehdä hääpäivänä jotain, tahtoisiko hän olla apuna.

Kirjoitit: "Jos sanon kaasolle että olisin oikeasti kaivannut apua ja tukea ja puhe kaveria (häihin on nyt viikko ja kaksi päivää) niin tulee olo että olen hirveä vaativa ja ärsyttävä akka." Ehkä sinun ei kannata puhua mitään siitä, että olisit tarvinnut apua jo aikaisemmin (sen olisi ehkä voinut selvittää aikaisemmin?). Minun mielestäni on parempi puhua juuri nyt tästä päivästä sekä tulevaisuudesta. Noita menneitä ei kannata ottaa puheeksi.

Tässä minun mielipiteeni.

- Antoine de Saint-Exupery

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2007 16:52 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kiitos :) Niinhän se on että puhumalla asiat selviää, mutta kun se on välillä niin pirun vaikeaa, että toivoisi että olisi jokin taikasauva jota heilauttamalla kaikki olisi toisin :D Täytyypä ehkä jutella kaason kanssa ihan kunnolla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2007 12:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tinjami kirjoitti:
Kaipaisin jotain kivaa runoa, jolla pyytää kaasoksi? Ystäväni ei tiedä vielä mitään hääsuunnitelmistamme ja haluaisin tehdä hänelle kutsun. Annan toki kutsun hänelle kasvotusten... Samalla ystävälleni jäisi muisto siitä kuinka paljon häntä arvostan. :hug:

Joku kiva tekstinpätkä tai runo siis haussa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2007 23:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun olisi tarkoitus pyytää kolme kaasoa, kaksi on jo suostunut :hug:
Päädyin tähän ratkaisuun siksi, että en osannut päättää ketä heistä pyytäisin ja siksi, että taakka tulee jaettua useammalle. Minä kun olen varmasti aika hankala morsian kun mieli muuttu koko ajan :oops: Onneksi ollaan tunnettu kaikkien kanssa jo vuosikaudet niin he ehkä tietävät mihin ovat suostumassa :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.07.2007 19:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla taas on iso ongelma menossa. Olen aina ollut sellainen "paljon kavereita" -tyyppinen ihminen, eikä kukaan oikein ole noussut yli muiden. Mulla on oikeastaan kolme ihmistä joiden kaikkien kuuluisi olla mun kaasoja, mutta en oikein haluaisi kolmea kaasoa.

Toisaalta sulho haluaa kaksi bestmania. Eli mietin mahdollisuutta siihen että valitsen kaksi kaasoa ja palkkaan kolmannen seremoniamestariksi... Tällöin kaikki työllistyisivät... Äh en mä tiedä. Toisaalta vähän on vielä aikaa päättää! :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: kolme kaasosta
ViestiLähetetty: 07.08.2007 21:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulla on kolme kaasoa, kaikki olivat tyytyväisiä järjestelyyn. Kun olemme erottamaton porukka ja haluan kaikki suunnittelemaan häitä minun kanssani. Ja toisaalta he ovat myös persoonina niin erilaisia että jos koko vastuu olisi yhden harteilla en osaisi täysin luottaa että kaikki tulee hoidettua. Nyt olen minä onnellinen ja samoin minun kaasoset! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.08.2007 19:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me ei olla vielä päätetty edes hääpäivää, mutta mulla on jo kaksi kaasoa. :D Yksi ystävä varasi kakkoskaason aseman jo vuosia sitten. "Kakkoskaaso on se, joka ryyppää." Eli kakkoskaasoa ei rasiteta kauhealla työmäärällä - kakkoskaaso vaan ottaa osaa kaikkiin suunnittelubileisiin. :cheers: Kun päätettiin avioitumisesta, pyysin vanhempaa ystävääni ykköskaasoksi - ehkä hän toimii seremoniamestarittarena tai jotain, kun on esiintyvää sorttia. Nämä molemmat tytöt asuvat kaukana, joten pyydän varmaan vielä työmyyräkaasoiksi joitain kotikaupunkini ystäviä. En tosin ajatellut ketään kovin rasittaa - vaan enhän vielä tiedä kuinka vaativaa hääjuhlien järjestäminen on ja kuinka paljon apua tulen kaipaamaan... :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.08.2007 07:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hehee... mulle kävi niin, että ainoa kaasokseni pyytämäni ihminen onkin aivan innoissaan kunniatehtävästään :D ! Melkein liikaakin :roll: .
Kommentti siihen, että meille tulee valmiiksi painetut kutsut oli: "No mitä varten?!" Puuh! Mä en vaan jaksa mitään askartelua, en ole semmonen tyyppi.

Kaasoni on jo käynyt sovittelemassa vaatteitakin hääjuhlaa varten itselleen, mä en ole vielä sovitellut mitään :shock: ! Noh, hänellä on nyt sellainen tilanne, että elämä on ilmeisesti vähän tylsää joten häähöösääminen on hänestä kivaa.
Mä vaan en niin jaksais höösätä...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.08.2007 16:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuroneko kirjoitti:
Kommentti siihen, että meille tulee valmiiksi painetut kutsut oli: "No mitä varten?!" Puuh! Mä en vaan jaksa mitään askartelua, en ole semmonen tyyppi.

Heh, meillä menee taas toisin päin, kun pyysin ystävääni kaasoksi, hän suostui ja melkein
samantien ilmoitti, että "Minä en sitten askartele mitään". :D Minua tämä ei haittaa, koska
olen sen verran perfektionisti, että haluan tehdä asiat itse. Mulla kaaso on siis ehkä enemmän
makutuomarina ja henkisenä tukena :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 07:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lisse kirjoitti:
kun pyysin ystävääni kaasoksi, hän suostui ja melkein
samantien ilmoitti, että "Minä en sitten askartele mitään".

Mulla kävi tasan samalla lailla! Tosin mun kaaso myös vaatii, että pääsee leipomaan jotain :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 08:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuroneko kirjoitti:
Noh, hänellä on nyt sellainen tilanne, että elämä on ilmeisesti vähän tylsää joten häähöösääminen on hänestä kivaa.
Mä vaan en niin jaksais höösätä...

Tähän on helppona ratkaisuna se, että perustat päiväkirjan tänne, ja ohjaat kaason myös rekisteröitymään ja täyttämään päikky ideoilla :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 09:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla ei kaason valinta tuottanut lainkaan ongelmaa. Kaasoni on mitä sopivin, meinaan yhtäläinen "häähullu" kuin minäkin. Tykkää askarrella ja suunnitella ja meillä on kivaa yhdessä. Tiedän saavani kaiken avun mitä tarvitsen.

Olen ollut kerran aikaisemmin naimisissa ja silloinen kaasonvalinta meni totaalisesti pieleen. Häissä ei ollut mitään ohjelmaa eikä kaasoni myöskään tehnyt muuta kuin ohranheitto pussukat ja muutaman kuivakakun. Koristeet sun muut saimme äitini kanssa raataa kaksin. Lisäksi häiden aattona kun olin koristelemassa hääkakkuja ja kaasoni piti auttaa lähtivät he jo tulevan anoppini kanssa kahdeksan aikaan kun piti silittää puku ja ajella säärikarvat...ihan niin kuin morsiamella ei olisi ollut mitään tärkeämpää tekemistä kuin yksin raataa viimeiset valmistelut hääpaikalla. Onneksi elämä muuttuu ja nyt voin sanoa olevani onnellinen kaikesta tästä ja tulevasta. mennyt on mennyttä ja niitä on turha muistella. Silloin vain huomasi kuinka tärkeää on valita kaaso oikein.

Nallerakkautta

"jos luontoon haluat mennä nyt sä takuulla yllätyt"

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 09:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jouskarin kirjoituksesta käy ilmi aika yleinen asia, eli erilaiset odotukset. Eli tässä yleistä pohdintaa asiasta. Kaasoksi pyytäminen ja asiaan suostuminen ovat herkkiä asioita, mutta kuitenkin olisi hyvä käydä se keskustelu, eli mitä odottaa kaasolta ja mitä tahtoo tehdä itse, tarvitaanko apua kaikessa vai vain henkistä tukea hääpäivänä vai jotain siltä väliltä. Ja kaasojen on mietittävä asiaa myös ennen suostumistaan. Ja edelleen morsiamen on ymmärrettävä, että joskus voi käydä niin, että kunniasta kieltäydytään juurikin siitä syystä, että ei yksinkertaisesti ole aikaa ja energiaa kaikkien niiden asioiden hoitamiseen oman arjen pyörittämisen ohella. Kaason pitäisi silti olla sen verran läheinen ihminen, että asiasta pystytään keskustelemaan.

On myös kaasoja, jotka tahtovat kyllä olla mukana, mutta esim. ohjelmien juonto pelottaa, mutta asiasta on vaikea puhua.

On yllättävän suuri luku kuinka moni morsian ja kaaso ottavat jossain vaiheessa ennen häitä yhteen (tai jos ei suoraan yhteen, niin harmittelevat asiaa muille). Suurin syy tähän on juuri erilaiset odotukset. On myös osattava pyytää, ja osattava kieltäytyä, ajatuksia osaa harva lukea. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 10:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juuri tuo odotukset on juuri suuri asia. Meillä tosiaan edellisissä häissä kaasoa ei loppupelissä kiinnostanut lainkaan koko häät. Olin todella pettynyt sillä monta kertaa pyysin apua, pyysin keskusteluja mutta mitään en saanut. toivoin myös häihin ohjelmaa, kerroin jopa vinkkejä että minkä tyylisistä ohjelmista minä pitäisin ja mitkä meistä tuntuisivat kivoilta. mutta ei niin ei. silloin opin sen, että kun kaaso on mahdollisimman pitkälle samalla aaltopituudella morsiamen kanssa, sujuvat järjestelyt paremmin.

Ja oikeasti, kyllä kaason tehtävästä on ihan hyväksyttävää kieltäytyä jos kokee ettei ole sopiva/ettei ole aikaa yms... mutta jos tehtävästä kieltäytyy täytyy minusta asia voida kertoa morsiamelle suoraan. Kyseessä tulee kuitenkin (ainakin useimmiten) olemaan morsiamen oikea käsi, ihminen jonka varaan (ainakin suurimmissa osissa häistä) lasketaan paljon.

Nallerakkautta

"jos luontoon haluat mennä nyt sä takuulla yllätyt"

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.08.2007 18:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

voisiko joku kertoa että mikäli teille on ollut häissänne ns. apukaaso / varakaaso /työmyyräkaaso niin onko hän osallistunut kirkossa millä tavalla? Entä oletteko virallisesti nimenneet häntä esim. ohjelmiin?!

Itselläni on tällä hetkellä ihana kaaso!! Olen vain alusta asti pähkäillyt pyydänkö erästä toistakin kaasokseni, mutta en ole vieläkään päätynyt lopputulokseen.... :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.08.2007 21:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eiski,
Meillä oli 1 bestman, 1 kaaso ja 1 (naispuoleinen) seremoniamestari.

Kaaso (minun rakkain ystäväni) ja bestman (T:n paras ystävä) hoitivat polttarit ja olivat kirkossa meidän tukena, sekä todistajina vihkimisessä. Seremoniamestari (minun opiskelija- ja muutenkin rakas ystäväni), joka on kokenut juhlien järjestäjä vastasi hääjuhlan kulusta ja vieraiden viihtyvyydestä. Työjako oli alusta asti sovittu ja kaikki tekivät tosi hyvää yhteistyötä, vaikkeivät tunteneet toisiaan ennestään. Näistä kolmesta seremoniamestari on kaikista esiintymistaitoisin ja -haluisin. Hän oli suunnitellut koko päivän niin ihanasti ja tehnyt ennemmän kuin odotimme. Bestman ja kaaso avustivat ja tukivat häntä, mutta sm:lla oli päävastuu juhlasta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 21:33