* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 15:03

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2008 14:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuonpas tänne pohdittavaksi yhden kaasoasian:

Ystävääni pyydettiin kaasoksi morsiamelle, jota ystäväni ei juurikaan edes tunne. Ovat kyllä kavereita, mutta lähinnä ystäväni miehen kautta, eivätkä ole juuri tekemisissä keskenään. Morsian on siis miltei vieras ystävälleni, ja he asuvat vielä eri puolella Suomeakin. Miten kaason tehtävästä voisi kieltäytyä kauniisti?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2008 17:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

white kirjoitti:
Miten kaason tehtävästä voisi kieltäytyä kauniisti?

Tää on tosi paha!!

Onko muita kaasoja myö,vai olisiko hän ainoa?
Mä ehkä joko kertoisin rehellisesti, että mielestäni morsian ansaitsee ihmisen, joka tuntee hänet paremmin ja jolla on enemmän annettavaa "pestiin". Tai sitten vetoisin joihinkin omiin kiireisiin ja siihen, että ei itse pysty ottamaan vastaan kunniatehtävää, jota ei täysillä pysty hoitamaan...

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2008 19:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä sanoisin juuri tuon, että valitettavasti omat kiireet ei anna periksi ja ei halua tehdä noin kunniakasta tehtävää huonosti, mieluummin on sitten tekemättä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.08.2008 16:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on kaksi kaasoa.
Toinen on paras kaverini ja toinen on lapsuudenystävä. Yhden kaasokutsun peruin (aika noloa,kyllä vain) koska henkilö osoittautuikin erittäin epäsopivaksi tehtävään ja meidän välitkin ovat nykyisin hyvin viileät.
Toinen kaaso on uskomaton höselö ja pälättäjä,joten hoitaa varmaan leikit yms. ja toinen sitten pitää puheen ja muuta.
Toista olen jo kysynyt,mutta toinenkin pitäisi varmistaa. Tiedän kyllä hänen suostuvan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.09.2008 13:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on hiukan vaikeuksia kaasojen päättämisessä.. Mun lapsuudenystävä olis tavallaan luontainen valinta, mutta kun ei me nykyään enää niin paljoa vietetä aikaa yhdessä ja toisekseen hän ei ikävä kyllä oikein pidä sulhosta. :no: Mutta luulen hänen pettyvän aika lailla, jos en pyydä häntä ko. tehtävään. Tämä henkilö asuukin muuten eri kaupungissa. Eri kaupungissa asuu myös eräs toinen, joka olisi varmasti ihana kaaso, mutta emme mekään näe niin kovin usein. Sitten taas on uudemmat kaverit täällä samalla paikkakunnalla, joita näen siis koko ajan. Tekisi melkein mieli kysyä näitä "paikallisia" ystäviäni kaason hommiin. Haluaisin ainakin kaksi kaasoa, vaikka enempikin. Muttamutta, kun on niin vaikeaa... En haluaisi kuitenkaan pahoittaa kenenkää mieltä! Mutta ei sekään ole kovin hyvä syys valita kaasoa sen perusteella, että ei vaan pahoittaisi toisen mieltä. Phääääääh.. :o

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.09.2008 20:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaaso voi kyllä olla ihan huippu, vaikka asuisikin eri paikkakunnalla ;)

Mun kaasot asu eri paikkakunnilla ja mä vielä eri paikkakunnalla, kuin missä häät oli.
Tee, niinkuin sydän sanoo, älä mieti loukkaantumisia, tuo on ISO Juttu kumminkin :hug:

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2008 00:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mun kaaso asuu keski-euroopassa eli aika pitkällä...netin kautta pystyy hyvin kommunikoimaan ja voi samalla käyttää hyväkseen kahden maan tarjontaa...olen sinne lähdössä katselemaan hääpukua :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2008 13:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mulla on nelja kaasoa/morsiusneitoa. en voi heita enempaa laittaa jarjestykseen. kyseessa siis kaksi sikoani, paras ystavani ja sulhon pikkusisko.

ongelmaa tuottaa se etta asun itse portugalissa viela ja he eivat ole oikeastaan osallistuneet haiden tekoon olleskaan. eika siina mitaan, mutta nyt tuntuu vaikealta delegoida juttuja kun oon taman melkein yksin rakentanut.

heilta kaipaan enemman kaasoutta sitten haapaivana, etta kaikki sujuu mallikkaasti.

tuntuu tosin etta musta on tulossa varsinainen bridezilla kun sitten jakelen kaikille tehtavat, etta nain on tehtava!

:D :D :D :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2008 20:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun mielestä kaason ei kuulu saada olkapäilleen mitään hirveää työmäärää vaan olla tukena ja turvana, toisena mielipiteenä, innostajana ja pienenä apuna kun ei aika ja hermot meinaa itsellä riittää.

Me ei olla kason kanssa oltu kasvotusten sen jälkeen kun mua kosittiin, mutta hän on ollut korvaamaton jo tähän mennessä, voin hälle stata kaikki mietteet ja ongelmat ja sieltä aina tulee ehdotuksia ja nettisivuja vastaukseksi...hääpuvun tsintään aattelin ottaa hänet mukaan ja muut hörhelöt meinaan kanssa katsastaa hänen kanssaan :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2008 20:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Neljä kaasoa siis minulla. Kaikki suostu -jee! :clap: Tulee todennäkösesti suunniteltua eniten näiden paikallisten ystävysten kanssa. Mahdollisimman pian olisi kiva järkätä tapaaminen, notta kaikki kaasot ja bestmanit tapais toisensa, koska osa ei tunne laisinkaan toisiaan. Joten hyvissä ajoin tutustumista.

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: 24.01.2009 15:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mina taas oon miettiny jattaa koko kaaso pois mutta tiedan etta ystavani pahastuisi.Periaatteessa hanella ei olisi muuta tehtavaa kun ottaa kukat alttarilla... voisi tietenkin yks tehtava olla hoitaa tarjoilijat...mutta siina se..
Mulla on 3 tosi laheista ystavaa ja en tieda keta pyytaisin.3 kaasoa en halua eteenkin kun kaason tyo on niin pieni... vaikeeta...omasta mielestani en tarvitse kaasoa ollenkaan... :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2009 17:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kaasolle kiitoskortti

Kuva

- Antoine de Saint-Exupery

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2009 09:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaasojen harteilta putoaa askartelusavotta, nyt kun käännyimme Maikan puoleen askartelu/somistuspalveluissa... :) Kaasoille jää siis lähinnä ohjelman ja polttareiden hoitaminen. Ja siis ohjelmassa pyrin itsekin olemaan mukana suunnittelemassa...

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2009 11:24 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kaipailisin vähän mielipiteitä kaaso-jutuissa.. Meillä on suunnitelmissa avioitua ensi vuoden syksynä maistraatissa. Paikalle muutama lähin ystävä ja muille ilmoitetaan sitten matkalta. Juhlat juhlitaan vasta vuoden päästä tuosta päivästä ihan rahan vuoksi. Eli varsinaiseen hääjuhlaan on vielä aikaa yli 2 vuotta!
Niin se mun "ongelma".. Näitä maistraattijuttuja järjestetään salaa ja tehdään hankintoja tässä pitkin vuotta. Esim. mun sormus. Mulla on yksi ystävä, jolle haluaisin kauheasti jo nyt kertoa suunnitelmista ja kysyä mielipidettä hankinnoista jne. Ja häntä haluaisin pyytää myös kaasoksi ja todennäköisesti hän mielellään suostuisikin. Onko kauhean aikaista pyytää? Tosin pian täytyy tehdä jo ekat häihin liittyvät päätökset, joihin haluaisin tämän ihmisen mielipidettä. On tosi näppärä askartelemaan ja löytyy värisilmää jne. Ja koska olemme menossa vähän salaa naimisiin, niin onhan tässä se salassa pito juttukin, että mahtaako puhelias ystäväni revetä liitoksistaan ennen mua? :D

Tulipas pitkä sepustus, eli kysymys on: Onko liian aikaista pyytää kaasoksi, kun vihkimiseen on reilu vuosi aikaa ja hääjuhlaan kaksi vuotta? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 22:57 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Ei mun mielestä ole liian aikaista. On hyvä jos kaason valitsee ajoissa niin on sitten joku jonka kanssa hössöttää Amon ulkopuolella. Tietty kun teillä asian pitäisi pysyä salassa mut jos kaasolle riittäis et sais suunnitella salaisuuksia sun kanssa eikä sit kertois muille. Mä ainakin olen niin huono tekemään päätöksiä että tarviin jonkun mielipiteen omani lisäksi ja tähän kaaso on loistava valinta :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.04.2009 00:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä minunkin mielestä kaasoa voi pyytää heti, kun häistä on päätetty. Itse en malttaisi millään odottaa, vaikka häihin on aikaa :oops: Yritän malttaa mieleni vielä hieman. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2009 17:41 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Juuri tässä itekkin mietin ett kuinka kauan pystyn pitämään suuni kiinni ennen kun pyytelen kaasoja :D meillä kun häät tosiaan heinäkuussa 2011- Vaikkakin kyllä pähkäilen vielä ett ketä loppujen lopuksi pyydän. yksi varma on; pikkusiskoni<3 sitten on kolme lähintä ystävää jotka joko pyysän apukaasoiksi ja pikkusisko hoitas kaason tonttia tai sit pyydän kaikki kaasoiksi. Huh en tiedä!

Mutta siskolle en malttasi olla jo puhumatta :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2009 00:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:oops: Mun täytyy tunnustaa että oon niiiiiiiiiin malttamaton, oon jo kauan miettiny että kun pyydän mun siskoa kaasoksi, aion antaa pienen korun muistoksi siitä. Ja tänään ostin korulle rasian, kun löysin niin kivan, vaikka en siis ole vielä vähään aikaan pyytämässä. No onpahan valmiina :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2009 05:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

viivuskar kirjoitti:
Juuri tässä itekkin mietin ett kuinka kauan pystyn pitämään suuni kiinni ennen kun pyytelen kaasoja :D meillä kun häät tosiaan heinäkuussa 2011- Vaikkakin kyllä pähkäilen vielä ett ketä loppujen lopuksi pyydän. yksi varma on; pikkusiskoni<3 sitten on kolme lähintä ystävää jotka joko pyysän apukaasoiksi ja pikkusisko hoitas kaason tonttia tai sit pyydän kaikki kaasoiksi. Huh en tiedä!

Kyllä mullakin on neljä kaasoa, ja hyvä vaan. Ei tuu sit yhdelle liikaa paineita.. :wink:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2009 06:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulle on tullut nyt onkelma.
Minulla on kaasoina kaksi rakasta ystävääni, sielunsiskoani. toinen nykyisellä paikkakunnalla ja toinen tuolla 600km päässä tulevassa asuinpaikkakunnassani / hääpaikkakunnassa.
Tämä kauempana oleva on innoisaan ja odottelee jo yhteisiä askarteluja sekä harmittelee ettei pääse näkemään hääpuku kokeiluja kun tuota matkaa on. Toinen sitten oli innoissaan kun näimme, mutta sen jälkeen tuntuu ettei ole kiinnostanut yhtään, hääpukujen katseluressukin peruuntui... kun piti olla huono sää. ehkäpä elämänkiireet ovat nyt hänellä niin kovat ettei kerkeä tätä alku hehkutusta minun kanssani jakamaan.
Mutta muutto pohjoiseen on edessä kolmen kuukauden päästä ja kesä on aina kiireinen muutenkin. Alkaa vain tuntua ettei hän tuohon tehtävään oikeasti halunnut muttei kehdaanut alkuinnostuksessa (joka laantui päivässä) kieltäytyä....

Hankalaa, musta alkaa tuleen nähtävästi hankala morsian ku tällaisellakin päätäni vaivaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? miten tilanne selviytynyt? :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2009 07:52 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Tuhkatintti, ei kannata vielä huolestua :) Ehkä nyt on toisella kaasolla kiirettä ja muuta mietittävää, eikä siksi kuulosta kovin innostuneelta. Jos asia ei muutu, niin sitten kannattaa ihan suoraan kysäistä, että onko oikeasti kiinnostunut kaason hommista. Eiköhän hän kuitenkin ole innoissaan edelleen :)

Meillä häät aikaistu niin, että ensi kesänä juhlitaan koko paketti :) Suurimmalle osalle kerrotaan häistä vasta kun kutsu kolahtaa postiluukusta, mutta kaasoja voisin pyytää jo nyt. Taidan vielä hetken odottaa, jotta saan kerättyä kaason selviytymispaketin kasaan :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2009 17:37 
Poissa
Enkeli
Enkeli

siskolle nyt eilen jo jotain paljastin mut en sanonu viel varmaks enkä kaasoasiasta puhunu viel mitään :D en viittiny. ku sit jos meen sitä jo pyytään ja oikein hehkuttaan niin sit jälkeenpäin alkaa aina kaduttaan ett pitikö nyt jo mennä kertoon :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.04.2009 16:34 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mä pyysin tänään ystävääni kaasoksi, kun tuli sopiva tilaisuus (häihin vähän reilu vuosi aikaa) ja hän suostui! :clap: Ihan tuli kyyneleet hänelle silmiin :) Tiesin kyllä, että on nappivalinta kaasoksi, mutta asia vahvistui kun heti alkoi ideoita pursuamaan :D Tosi ihanaa kun on joku jonka kanssa hössöttää!

Voi olla, että en toista kaasoa pyydä lainkaan.. Sen kun tekisin enemminkin velvollisuudentunnosta, vaikka ihan hyvä kaaso hänkin varmaan olisi. Pienet häät kuitenkin kyseessä, joten tavallaan en "tarvitse" enempää kaasoja. Mutta voihan mieli muuttua :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: kaaso asiaa
ViestiLähetetty: 02.05.2009 19:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä kysyin kaveriltani jos ryhtyy kaasoks ja iki ihana sano joo, jo aluksi hemmottelen kaasoni pilalle ja tilasin hänelle tämmösen lahjan.
http://www.alusvaate.fi/imagemagic.php? ... =prod_info

Vähän pieni kuva mutta se on hemmottelu paketti hänelle..
Pääasia että hän on tukena hääpäivänä ja jos haluu niin mielellään saa fiilistellä ja askarrella kanssani.

:)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.05.2009 09:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

saar09 kirjoitti:
Heippa..Mun oli pakko tulla ja rekisteröiytyä, koska tää asia on vaivannut mua polttareista lähtien. Mä niin haluisin vertaistukee. Oon puhunut muille mukana olleille ja saanut ymmärrystä, mutta haluaisin tietää onko kellään ollut tälläistä :( Polttareitani oltiin fiilistelty monen monta kertaa ja suunniteltu mitä siellä tapahtuisi. Oma pyyntöni oli morsiussauna, se perinteinen jauhoineen päivineen..ja tämä luvattiin. Luvattiin myös saunatila ja pääsin jopa katsomaan näitä vaihtoehtoja..kaikki olivat upeita. Päivä koitti, minut haettiin töistä ja kävin nopeasti hakemassa bilevaatteita kotoo. Sitten pääsin ekaan tehtävään, mikä oli ihanaa ja pelottavaa: ratsastus :yep: , siitä lähdimme muutamaan muuhun tehtävään jonka jälkeen pääsin saunaan, mutta tämä ei ollut mikään niistä mikä piti olla (selvisi, että polttaripvä oli muuttunut ja millekkään muulle ei saunaa enää saanut). Siellä oli myöskin kivaa...olin löylyssä ja kävin vilvoitteleen ja tässä kohtaa toinen kaasoni antaa jauhopussin käteeni ja sanoo: tässä olisi tämä, kun nyt ei voida tehdä...petyin tosi pahasti..vaikken mitään sanonut. No saunat oli saunottu ja lähdimme yhden kaverin luokse, missä pukeuduimme ja söimme. Puku oli vain jalkkissukat ja pelipaita...mitään meikkiä, ei mitään oheis rekvisiittaa ollut. Tehtavänä oli myydä maaleja eurolla. Olin siis maalivahti. Tämäkin homma kusi..ei siihen aikaan ihmiset oikeen innostunut siitä...ja kaasot tiesivät, että räväkämpi puku olisi ollut minun tyylini. Tahdon siis sanoa, kuinka koko touhu vaikutti siltä, kun olisi jotakin vaan äkkiä keksitty...mulle jäi tosi paha mieli. Sanoin kaasoilleni suoraan mitä mieltä olin...totta kai kumpikin suuttui! Toinen meinasi jättää koko touhun, koska mua on kai vaikee miellyttää. Asiat on nyt jo sovittu ja olen pyytäny anteeksi, mutta sanoin myös, että olen kuitenkin pettynyt. Odotukset oli niin korkeella..olihan tästä puhuttu monta kertaa. Luulin, että nämä kaksi tuntisi minut ja tietäisi mistä pidän...meni jotenkin luottamus..Kuulin myös, ettei kaikkia ihmisiä edes kuunneltu ideoiden kanssa ja aikataulu oli kiireinen...ONKO MUITA, JOLLA OLISI TÄLLÄINEN OLO!!?? Häät meillä on kuukauden päästä ja tämä asia vaan vaivaa..nyt pitäs unohtaa, mutta...miehellä on kahden vko päästä omat. Kai sekin ahdistaa, kun ajattelee kuinka kivaa heillä voikaan olla...Kiitos kaikille, jotka jaksavat lukea tämän ja vastata :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 15:03