* UKK    * Etsi

Tänään on 15.10.2018 10:07

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.08.2005 08:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Me annettiin kaasoille ja bestmanille lahjat vasta myöhemmin. Ihan siitä syystä, ettei oltu saatu aikaiseksi niitä häihin mennessä hankittua... :oops: Itseasiassa toinen kaaso ei ole vieläkään saanut lahjaansa, koska asuu toisella paikkakunnalla eikä olla nähty häiden jälkeen ja tahdon antaa lahjan kuitenkin ihan henkilökohtaisesti.

Kaasoille ostettiin sellaiset tinaruusut, joihin kaiverrettiin "Kaaso 11.6.2005" sekä sellaiset kauneuspussukat, jotka sisältävät laatukosmetiikkaa. Bestaman sai taskumattisetin ja taskum attiin kaiverrettiin "Bestman 11.6.2005". Bestmanille tulee kohta taskumatille käyttöäkin kun on itse menossa vihille syyskuun puolivälissä! :D Voi sitten naukkailla välillä vähän rohkeuryyppiä...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.09.2005 17:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

leppakerttu kirjoitti:
Hei!

En tiedä, mitä sellainen maksaa, mutta itse kun olin kaaso sain morsiamelta hopeisen, sydämenmuotoisen, pienen taskupeilin (sellainen mikä aukeaa), siihen oli kaiverrettu "kaaso ja pvm". Lisäksi oli hunajasaippuaa, pesulappu ja kortissa luki kiitosten lisäksi "nyt on sinun aikasi rentoutua"

Olin ihan mykistynyt :faint:, en osannut mitään lahjaa odottaa, mutta se oli mieleinen yllätys.

mutta bm:lle :o , perinteisesti kai taskumatti kaiverruksineen :?: Yritän kovasti ideoida :o , mutta :?::?:

...bestman bokserit?? :lmao2:

ööö :o Toivottavasti jollain muulla on tähän jotain...

-L-

Abracadabra kirjoitti:
Me teetetään bestmanille leimasin. Siihen tulee nimi ja osoite. Muuttivat juuri omaan taloon, eli tosta leimasimesta on hyötyä vuosiksi edespäin.

Me tilataan se täältä
http://www.bluesign.fi/leimasimet.html
Wolffilla on pikkasen halvemmat.. muistaakseni 25 ‚ā¨
www.wolff.fi

kristine kirjoitti:
Itse aion hankkia kaasolleni täältä ystävän korun: :girl:
www.kelttikorut.com
taikka toinen mikä on tosi ihastuttava lahja mutta
aika arvokas on kalevala koru

Bestmanille aiomma hankkiataskumatin mihin kaiverramme
päivämäärämme ja isoilla kirjaimilla bestman :bye:

sippura kirjoitti:
Minä ostin kaasolle ja seremoniamestarille mariskoolit - kaasolle punaisen ja seremoniamestarille merensinisen. Bestmanille ostettiin perinteisesti taskumattisetti, johon kuului teleskooppilasi :D

SarZu kirjoitti:
Tietääks kukaan, et mitä maksaa huuliharppu ja siihen kaiverrus? Oon ajatellu toisella kaasolle semmosta ku se on tosi musikaalinen ja huuliharppu siltä vielä puuttuu. :o

Neitonen kirjoitti:
SarZu, pikaisella googlettamisella löysin tämmösen ja tämmösen (laita hakusanaks jälkimmäiseen huuliharppu niin löytyy :wink: ) sivuston, josta löytyy huuliharppuja ainakin. Kannattaa melkein käydä kyseleen soitinliikkeistä, kun tuo hintahaitari voi olla aikalailla laaja? :o

Sokrate7 kirjoitti:
Mä olen miettinyt että jos ostais hierontalahjakortit kaasolle ja BM:lle. Olis kiva antaa hyvää oloa ja rantoutusta kaiken sen tohinan jälkeen! Lisäksi molemmille käy tuo hieronta, miehille ja naisille.

Toukomorsian2005 kirjoitti:
Me ollaan hankittu Bestmanille teräksinen taskumatti, missä on Suomen Leijonan kuva ja sit siihen kaiverrutettiin Bestman 21.5.2005. Sit se vielä täytetään ja sulho meinas antaa sen BM:lle jo hääpäivän aamuna... :clap:

Kaasolle ostin sellasen pienen ja siron kultaisen timanttiriipuksen. Saa nähdä tykkääkö se siitä, mutta vaihto-oikeus on.. :clap:

Nämä molemmat lahjat on jotain 30e luokkaa. En tiiä onko vähän vai paljon, mutta mielestäni on hyvät ja muisto jää molemmille! :wink:

rinja kirjoitti:
Kun sulhaseni oli bestmaninä parhaalle ystävälleen, niin hän sai kiitokseksi elokuvaliput kahdelle. Kävimme katsomassa elokuvan Helmiä ja sikoja ja hyvät naurut saatiin :)

SarZu kirjoitti:
Mä oon ajatellu et ostaisin puiset korurasiat kaasoille. Ne on tosi tyylikkäät ja sit niihin hopealaatta, johon kaiverrus KIITOS! Kaason nimi ja meijän hääpäivämäärä.

henna.m kirjoitti:
SarZu: Saako hopealaattoja ihan kultasepänliikkeistä? Ja kiinnittävätkö he siellä laatan esim. juuri korurasiaan? Kiva idea!

SarZu kirjoitti:
Mä ainaki oon siinä käsityksessä, että saa. Yhestä paikasta kysyin (en muista enää mikä) ja sieltä ainaki sai. :)

jenka kirjoitti:
Me ostettiin bestmanille leatherman. Kylkeen kaiverrutettiin Bestman ja päivämäärä. Kaikkein kalliimpiin "nahkamiehiin" (jotka titaania) saa kaiverruksen suoraan tehtaalta, kuulemma sen laserilla polttavat siihen kylkeen. Meillä onnistui kaiverruttaminen ihan tavan kultakaupassa.

Meidän Bestman tykkäsi kovasti lahjastaan...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2005 07:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kaasolle annoin kiitokseksi kasvohoidon ( ei ole ikinä käynyt, ja tykkäsi!! ) ja bm:lle avoineen yhteiseksi lahjaksi Pentikin lasisen, jalallisen tarjoiluastian ( tai-miksi-sitä-nyt-sit-sanookaan :o )..

Sekä lisäksi perinteisten kiitoskorttien asemasta isommat muotokuvat.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2005 18:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Eli nyt on siis kiitoslahjaksi varmistunut se, että maksan kaasojen pukujen teettämisen.
Sulho vielä miettii mitä hän haluaa miehille antaa.

Nelli :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2005 18:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me ostimme kaasolle, bestmanille ja seremoniamestarille "kiitoskorit", missä oli kortti, punaviiniä ja pieni lahja: kaaso sai hopeisen kaulakorun ja bm+sm metalliset tupakkarasiat pienellä muistolaatalla varustettuna.
Lisäksi kaasolle tein puvun (hame&toppi) ja bestmanille ja seremoniamestarille maksoimme mökin juhlaviikonlopuksi (molemmat satojen kilsojen matkan päästä).

Kiitoskortin lisäksi lähtee vielä erillinen kuvakollaasi hääpäivästä, illanistujaisetkin olisi mukava järjestää :)

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.11.2005 14:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me olimme reilu vuosi sitten sulhoni kanssa sisareni ja hänen miehensä kaasona ja bestmanina ja saimme lahjaksi romanttisen ruusukylvyn kahdelle kylpylässä sekä lahjakortin ravintolaan. Oli ihana käydä rentoutumassa kahdestaan hääkiireiden jälkeen...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.11.2005 00:36 
Poissa
Kaaso
Kaaso

"Minun" morsiameni lupasi kaasolahjaksi tarjota kampaukseni ja meikkini. Olen todella otettu! :worship:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.11.2005 00:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me ostettiin kaasoille ja bestmaneille paidat, jossa luki takapuolella pelipaidan tapaan "68" (siis päivämäärä 6.8.) ja alla kaaso/bestman.

En tiedä tulevatko ikinä niitä käyttämään, mutta jäipähän ainakin muisto päivästä! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Suomi leijona taskumatti
ViestiL√§hetetty: 24.01.2006 17:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Paljonkohan semmonen suomi leijona taskumatti maksaisi?
Helsingin seudulla..no hinnat on varmaan kuta kuinkin samat ympäri maata..

:girl:

Kiitos/Tack

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.01.2006 00:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me lahjoimme kaasojani ja puhemiestä mm. seuraavasti:

*Maksoimme koko porukalle perheineen yöpymisen mökissä häitä seuraavana yönä. Vietimme siellä myös hääyömme saunoen ja rentoutuen yhdessä heidän kanssaan. :)

*Jokainen sai T-paidan, jonka selässä luki pelipaidan tyyliin ylhäällä joko KAASO tai PUHEMIES. (Toiselle kaasoista olisi oikeastaan pitänyt olla molemmat painatukset...:lmao2:)

*Kaasot saivat minun tekemäni mukit, joissa kiitokset, päivämäärä ja sama tikku-ukko piirros, joka oli kutsussa ja häälehden kannessa.

*Puhemies sai Jaskan taiteileman tuopin sekä pullon konjakkia.

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.01.2006 12:03 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

:D

Kuva

Simpsonin puhuva pullonavaaja *UUTUUS*

Kuuluisa Simpsonin pullonavaaja nyt saatavilla myös Suomessa! Hullun hauska lahjaidea kaikille Simpsonin faneille ja oluen ystäville. MMMM....BEER. Pullonavaaja on kestävä ja käytännöllinen, sisältää patterit, jotka myöhemmin vaihdettavissa. Testaa pullonavaajasta lähtevää ääntä, kun pullo korkataan.

Hinta: 6,90 ‚ā¨

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.02.2006 08:19 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.02.2006 08:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Bestman sai Parkerin kynäsetin.
Kaasolle ostin kaiverrerun lasienkelin.
Seremoniamestari sai viikinkiaiheisen rintakorun, jota voi käyttää myös kaulakoruna.

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.05.2006 20:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä maksetaan kaasojen puvut ja haluaisin viedä kaasot syömään.
Bestman saa tupoin, jossa kaiverrukset

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.07.2006 23:44 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Huumori-ihmisille sopivia juttuja löytyy seuraavista paikoista:

www.pulju.net ja www.mulletoi.com

Samaa sarjaa jatkaa: http://www.gadgets.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.08.2006 13:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tilattiin kaasoille ja bestmaneille pahkakuksat kaiverruksella... päivämäärä ja jokaiselle nimikoitu kuksa. ei maksanu mahdottomasti ja tykkäsivät todella.

äidiksi jälleen 060508
kaasona elokuussa 2008

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.08.2006 11:58 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tekisi mieli kertoa, mutta en voi. Kaasot saattavat käydä täällä kirjoittelemassa minun nimimerkilläkin :eiii:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.08.2006 12:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Tilasin juuri kaasolle lahjakortin hierontaan. Mukaanhan voi sitten paketoida jotain muuta rentoutussälää kynttilöistä suklaaseen tai tuoksuviin voiteisiin :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.08.2006 15:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä bestman saa lahjakortin golf-liikkeeseen ja kaasoille tarjoan häiden jälkeen ravintolaillallisen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.08.2006 15:58 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Meillä kaasot, bestmanit ja seremoniamestari saa lahjat kiitospuheen yhteydessä kun emme välttämättä kerkeä näkemään heitä häiden jälkeen enää :( Sulho saa itse sumplia lahjat bestmaneille, mutta itse mietin jos kustantaisin meikit tai kampaukset kaasoille ja seremoniamestarille :o ja sitten jokin kiva korulahja tai lahjakortti hemmotteluun olis kiva kans :?

kun käsikädessä kulkea saa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.08.2006 22:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä kaason ja bestmanin lahjominen jäi seuraavalle viikolle. Kun en ehtinyt palkkapäivänä (häitä edeltävä päivä) enää shoppailemaan. Mutta eipä nuo pahastuneet, vaikka ei häissä lahjottukaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.08.2006 07:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meillä kaasot sai lahjansa vasta meidän häämatkan jälkeen. Ei haluttu häissä lahjoa muita, kuitenkin niin moni ihminen näki tosi tosi paljon vaivaa, joten miks nostaa vain pari ihmistä esille.. Sanallinen kiitos häissä, häiden jälkeen vasta lahjallinen kiitos. ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2006 17:49 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Itse myös miettinyt lahjaa/lahjoja...

Kaasolle (iso sisko) jos jonkun kasvohoidon/kasvot+kädet+jalat... + viinipullo (tykkää viineistä :wink: )
Jotain tuollaista pientä :)

Bm:ille taskumatti tai jokin autoon (vanhaan) liittyvä, like pienoismalli..

Saas nähä, jotain kivaa ja sellaista minkä muistaa :) <3

Taitaa mennä v. 2009..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.09.2006 16:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä aika perinteiset kiitoslahjat kaasoille, bestmanille & seremoniamestarille:

- Miehet saivat nimikoidut taskumatit ja pullot konjakkia

- Kaasot lahjakortin lymfahoitoon kosmetologille + mariskoolit + pullot viiniä
(kaksi jälkimmäistä yhteiseksi puolisoidensa kanssa, jotka olivat myös auttamassa)

Kiitoslahjat annettiin häitä edellisenä iltana, jolloin oltiin talkooporukalla valmistelemassa juhlia....
Myös nyt jälkikäteen on viety viini/likööri/konjakkipulloja monelle taholle...
Ystäville on tarkoitus järjestää vielä (tavallaan kiitokseksi) illanistujaiset, joissa fiilistellään samalla hääkuvia ja -videota....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.12.2006 20:40 
Osa kaasoista saattaa käydä täällä kurkkimassa, joten en uskalla oikein kovasti asiaa pohtia täällä. ;) Mutta kuitenkin jotain olis kaasoille tarkoitus hankkia, mikään kovin kallis juttu ei tule kysymykseen, koska budjetti on ihan minimaalinen...:D Mutta ehdottomasti haluan antaa jotain heille.:) Pitää ottaakin tämä asia pohdintaan nyt oikein kunnolla. :o

Yl√∂s Etusivu

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 15.10.2018 10:07