* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 14:38

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19.01.2004 17:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mitä kaasolle kiitoslahjaksi?? Soon mun paras kaveri ja olis kiva palkita se jollain kivalla yllätys lahjalla??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 17:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi Piia

Tätä pitäis miettiä jossain vaiheessa, ehkä joku Kalevalakoru :o
Tässä toisessa ketjussa on kanssa jotain puhetta lahjoista (ihan lopussa)
http://www.amoriini.com/amoriinibb/viewtopic.php?t=170

Sohvi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2004 14:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä meinasin antaa kaasolleni sellasen lasisen lohkovadin. Mä sain sellasen nyt joululahjaksi ja kaasoni kertoi, että hänen siskollaan on juuri samanlainen ja sitä ovat kaikki kuulemma kehuneet. Kaasonikin himoitsee samanlaista, joten valinta on helppo!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2004 17:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaasoni saa Cappucinokoneen. Jos olisi paljon rahaa, hän saisi kuumailmapallolennon, mutta ne on niin kalliita :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2004 21:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä annan kaasolle kampauskukat lahjaksi sekä muutaman parin hänen keräämäänsä lasisarjaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.01.2004 17:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä sain kaasona oltuani lahjakortin kosmetiikkakauppaan, kiva oli :clap:
-Keiu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2004 19:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No toi lahjakorttijuttukin on kiva!!
Mulla tuli mieleen, et ois kiva tarjota mun kaasoille (2) kasvohoito samalla kun ittekkin meen tai manikyyri jos talous on heikompi.
Sen jälkeen syömään.
Ois ihana tarjota tämmönen parhaille :worship: kamulleni

-Alexandra-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 12:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaasoihin liityen vielä. Osallistutteko kaasojen kampaus- ja asustekuluihin? Itse en vaadi kaasojen käymistä kampaajalla, mutta he haluavat kuitenkin käydä, joten miten tulisi hyvien tapojen mukaisesti toimia? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 13:15 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

lumikki kirjoitti:
Kaasoihin liityen vielä. Osallistutteko kaasojen kampaus- ja asustekuluihin? Itse en vaadi kaasojen käymistä kampaajalla, mutta he haluavat kuitenkin käydä, joten miten tulisi hyvien tapojen mukaisesti toimia? :o

Minäkään en sanele, miten kaasojen tulee pukeutua, laittaa hiuksensa jne. Ainoastaan toivon heidän laittavan ne kukkavieheet ranteisiin (jotka tietenkin me kustannamme). Muuten kaiken saavat kaasot itse päättää, emmekä siis osallistu siihen rahallisesti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 14:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toiselle kaasolle teen puvun(toisella on jo valmiina) ja mietin,että miten olisi kohteliasta muistaa toista kaasoa?matkojen maksamista olen miettinyt,opiskelija ja matkaa on 450 km meille.tulee sekä polttreihin että tietenkin häihin...Tämä kaaso käy myös kampaajalla,samalla missä minäkin...Toinen kaaso laittaa itse hiuksensa
ja sitten vielä jotkut kiitokset erikseen sekä kaasoille että bestmanille.Ajattelin kyllä vähän esim kehystettyä kunniakirjaa maailman parhaalle kaasolle ja maailman parhaalle apukaasolle sekä maailman parheelle bestmanille.
Muistaako kukaan autonkuljettajaa?meillä ko henkilö tulee Pärnusta häidemme takia tänne,on siellä työkeikalla

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 15:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä maksan kaasolleni joko kampaajan tai meikkauksen, mut se ei kyl tiedä sitä vielä. Mullakaan ei oo ollu mitään vaatimuksia kaason ulkonäön suhteen ja siks en oo luvannu osallistuu kustannuksiinkaan. Rannekukan maksan tietysti myös. Bestmanin ja kaason lahjat on edelleen arvoitus ja päivä senku lähenee.... Odottelen vielä lisää hyvää ideoita! :idea:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 15:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heiba!Minä olen ajatellut kaasojeni (2kpl) lahjaa siltä kannalta, mitä itse olisi kiva saada. Tällä hetkellä olen miettinyt pientä hemmottelupakettia: jotain pientä ihanaa ja hyväntuoksuista esim. bodyshopista. Jälkikäteen ajattelin muistaa kaasojani kehystetyillä yhteiskuvilla, jotka otettaisiin häissä. No häihin on vielä sen verran pitkä aika, että suunnitelmani ehtivät muuttua vielä miljoona kertaa :? . Mieti Emma muistamista siltä kannalta, minkälainen ihminen kaasosi on, mitä arvostaa jne. Onnellista häähössötystä! Aurora :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2004 16:15 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Meinasin kanssa vastata tähän kunnes huomasin etten voi :gossip: Nimittäin kaasoni, toinen niistä, tietää että kirjoittlen kyseisellä nimimerkillä... ei olis kivaa jos sais mun yllätyksen tietää täältä... Itse ollessani kaasona sain Kaj Stenvallin ankkataulun ja morsiamen vanhemmilta hieman rahaa itsensä hemmotteluun.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2004 21:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä ostin kaasolleni ihanan kultaisen rannekorun, jonka annan hänelle hääpäivän aamuna. Kustansin hänelle myös puvun, josta tuli tosi kaunis ja jota hän voi käyttää myöhemminkin. Tekisi mieli ostaa vielä kaulakorukin, mutta kaipa nuo riittävät. Parhaalle ystävälle mikään ei olisi liikaa! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2004 03:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tiedän munkin kaasoni käyvän täällä sillon tällöin,joten annanpa tässä sinulle PAULIINA vinkin...
Kerro itse mitä haluaisit!
Toiveita otetaan vastaan,saat sitten nähdä minkä niistä toteutan :wink:

....vaikka jo tiedänkin mitä haluan sulle lahjaksi vaivan näöstäsi antaa :wink:

Puvusta,meikeistä ja kampauksesta ei olla vielä juteltu,mutta ainakin kampaajalla käydään yhdessä,joten sen me ainakin kustanamme.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2004 11:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minä taas olen sanelemassa :x miten kaasoni, morsiusneitoni ja kukkaistyttöni pukeutuvat.
:D
No en nyt ehkä ihan noin vihaisena. Ja koska olen päättänyt vaihtoehdot, saavat he sitten valita mieleisimmän jotka minä ja äitini sitten heille ommellaan.

Puvut he saavat omaksi, lisäksi (riipuen budjetista) kaikki tulisivat myös kampaajalle missä kaikille tehtäisiin yhteensopivat kampaukset.

Lahjaksi olin ajatellut antaa joko helmiranneketjun tai Swarovskin kristallikorun. Ja kaasolle tietenkin vielä jotain pientä kivaa...

Pidin tosta ideasta, että antaa lahjaksi hänen keräämäänsä astiastosarjaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2004 17:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Loppujen lopuksi päädyin ostamaan kaasolleni kultaisen ranneketjun, joka oli punottu ikäänku sydämenmuotosista lenksuista, lisäks maksoin meikkauksen ja rannekukat. Bestman sai tinaset viinamitat, joissa oli kaiverrus.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2004 09:09 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

jaahas. taas tuli uutta pohdittavaa. Kun mä olin kaasona (5 v. sitten), en kyllä odottanut mitään lahjaa, enkä saanutkaan. Ei sillon tullut edes mieleen. Pitäisköhän kuitenkin miettiä tuota, jos kaasoni (samainen ystäväni muutes jolle itse olin kaasona) odottaakin jotakin. :o
Toisaalta kaasollani ei ole kauheasti tehtäviä, eikä vaatimuksia, no pukuja mennään kattelemaan yhdessä ja JOS päädytään siihen, että hän sen tekee, niin tottakai maksan siitä. Polttarit hän ehkä järjestää... Mutta muuten voi ottaa aika rennosti.

Kiitos taas sisaret, kun muistutitte tästäkin asiasta! :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2004 09:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on 4 rakasta, ihanaa ystävääni morsiusneitoina. Toivottavasti eivät lue tätä :wink:

:gossip: Teen heille häämonogrammillamme kirjaillut kimppunauhat, joita voi myöhemmin käyttää kirjanmerkkinä. Häiden jälkeen annan jokaiselle meidän viiden yhteiskuvan. Meillä ei ole ollut tapana tämän koreammin tyttöporukassa toisamme kaasouden puitteissa lahjoa.

Ginnie

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2004 10:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Omia kaasolahjoja en oo vielä päättäny. Ajattelinpa kertoa kuitenkin, että sain kerran juhlan seremoniamestarin tehtävästä palkkioksi puhelimen latauslipukkeita! Lahja oli erittäin mieluinen ja käytännöllinen. Tuossa tehtävässä kun tuli soiteltua suuntaan jos toiseen eräitäkin kertoja. Onneksi nykyään pääsee netin ja sähköpostin kanssa paljon halvemmalla! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2004 13:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Isekin olen saman ongelman edessä, että mitä "apureille" lahjaksi. Kaasolleni (sisko) olen ajatellut myös hemmottelupakettia ja hänelle maksan hääpäivänä meikkauksen. Seremoniamestarille emme ole vielä keksineet mitään ja bestmanille annamme todennäköisesti perinteisesti taskumatin kaiverruksella.

Ongelmana on vielä se, että milloin nämä lahjat kuuluu antaa????

-Krisu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2004 14:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me ojennettiin kaason ja bestmanin lahjat siinä yhteydessä kun pidettiin kiitospuhetta vähän myöhemmin illalla. Näin muutkin näkivät, että arvostimme heidän "työtään" ja luulisin että he itsekin ilahtuivat huomaamisesta. Muiden apurien kiitoslahjat annoimme heidän poistuessa juhlasta, mutta kiitospuheessa tietenkin kiitimme myös heitä. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2004 21:06 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Emma :faint: hyvä ehdotus. Varastan tämän. Kiitos :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2004 22:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ollos hyvä :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2004 15:49 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minä sain kaasolahjaksi napakorun, kun olin ystävänpäivänä tädilleni kaasona :) Minusta ainakin aivan loistava lahja!

Omien kaasojeni lahjoja en ole vielä miettinyt. Täytyy laittaa myssy päähän ja alkaa pohtimaan :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 14:38