* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:46

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25.01.2011 12:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

huntu11 kirjoitti:
kuinka paljon teillä on apuja kun järjestätte häitä? mä teen tällähetkellä oikeestaan yksin. kolme apuria tulee jossain välissä kuvioihin, kaaso isossa osassa - kuinka paljon voi apua pyytää??

itse häihin kyll pyydellään apujoukkoja jotta hommat hoituu, mutta nämä värväykset tapahtuu vasta kun kutsut on jaettu...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 12:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Apua voi kait pyytää niin paljon kuin itse haluaa.
Mulla oli aikoinaan sisko kaverinsa kanssa kutsuja väkertämässä, pukua valittaessa mukana oli kaaso, pitopalvelun kanssa kaiken sopivat vanhempani ja juhlapaikan koristelussa auttoikin sitten jo isompi joukko vanhemmista sisaruksiin ja kavereihin. Muistinkohan läheskään kaikkea :o No, apuja oli ja sitä sai aina kun vain pyysi :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 12:36 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

alkuun tuntui että helposti tämä tästä, mutta nyt en löydä kenkiä enkä alusvaatteita... kaaso ei ehtinytkään auttaa kun piti.
siitä tuli mieleen ettei näin pärjätä. asutaan keskellä ei mitään ja kaikki kaupat joissa on valikoimaa on todella kaukana. yksin ei tee mieli kauas lähteä pähkäilemään.
itse asiassa kaasosta ei ole nyt kuulunut mitään kun sanoin että ilmoittaa kun vaan ehtii, enää 5kuukautta aikaa ja liki kaikki tehdään käsin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 13:53 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Minäkin värkkäilen pääosin yksin, mutta toisaalta tykkään siitä koska silloin saan tehdä oman pään mukaan :D Isoimmissa jutuissa on ollut sulho mukana, kuten kirkkoa varatessa ja juhlapaikkaa katsastaessa. Muuten olen sitten selaillut nettiä, häälehtiä ja käynyt kaupoissa katselemassa ihan yksin. Luulen että saisin kyllä kaverin jos vain pyytäisin. Asuuko sinulla kaikki kaverit ja sukulaiset sitten kauempana? Pistähän päikky pystyyn niin me kyllä autetaan ideoiden ja muidenkin juttujen kanssa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 13:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

kavereita kyllä asuu likikin, kaaso ei aina ole lähellä.
tämä jonkun asteinen "ei kerrota vielä" ajatus estää hiukan hehkuttelemasta pitkin poikin :D
tarkoitus on ottaa kaaso + kaksi morsiusneitoa mun kavereista, kaaso on jo tilanteen tasalla, mutta tokikin oman elämän puitteissa kuten pystyy ja nyt säikähdin et jospa ei kovastikaan pysty ja oonkin paljon yksin.

ilmeisesti hänestä ei ole apua kenkien, laukun ja alusvaatteiden etsinnässä.

koristetalkoisiin ehtii kyllä tulla keväällä, mutta mulla on niissäkin urakkaa kovastikin enen lumien sulamista. :D

sillei ei vielä huoleta kun asiat on edennyt hyvin, eniten kaipaa suunnittelu ja etsimisseuraa..
taidan siis laittaa tuon päiväkirjan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 14:57 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Meillä on apuja kaaso, 2 bestmania ja sulhasen työkavereita vuorollaan ja yhdessä keittiössä sekä yhteisiä kavereita lavalla nekin vuoronperään + palkattua apua somistukseen. Ei kuitenkaan haluta, että kellekään tulee liian iso homma että ehtivät juhlia myös! Tietty toi keittiöhomma on iso juttu, mutta kun siellä on 6 kundia omasta tahdostaan yhdessä ja erikseen, niin ei ole liikaa sitten kellekään. Tiskaukset ja siivoukset myös palkatulla työvoimalla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2011 10:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

mä pyrin kans et häissä töissä olevat olis tutun tuttuja tms. jottei häävieraat joudu hommiin. toki kaaso(i)lla ja bestmanilla on omat hommat, mutta ilta-aikaan hekin saavat vain nautiskella :)

voi kun mua vaivaa se kahvituksen tilaus, kun en saa aikaiseksi... :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:46