* UKK    * Etsi

Tänään on 22.08.2018 09:59

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2005 15:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Meidän alustava aikataulu:

klo 08.00 herätys, suihku ja aamupala (sulho heräilee myöhemmin)
klo 09.00 kampaaja
klo 11.00 kotiin kaason meikattavaksi + puettavaksi, sulho bestmanin käsittelyyn
klo 13.00 kuvaus
klo 15.00 kirkko
klo 16.00 hääjuhla --> hauskanpitoa ja tanssia :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2006 09:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Venus kirjoitti:
Tästä en nähnyt missään keskustelua...
Eli siis monelta olette käyneet kampaajalla ja meikissä? Monelta kannattasi mennä jos vihkiminen on klo 15? Heti aamulla vai esim. puolen päivän aikaan? Auttakaa tyhmää... :oops:

elinahannele2 kirjoitti:
:bye: Venus!
Meilläkin on vihkiaika klo 15. Mä menen kampaajalle klo 9 ja olen varannut siihen reilu pari tuntia. Sitten meikki, jonka kaasoni tekee ja klo 13 meidän pitäisi olla kuvaamossa. Mikäli teidät kuvataan vasta vihkimisen jälkeen, voit mennä myöhemminkin. Kannattaa laskea ainakin pari tuntia kampaukseen ja tunnin verran meikkiin, siis minun mielestäni.

Hide kirjoitti:
Meilläkin on vihkiminen klo 15, ja kampaaja klo 9. :nod: Hyvin pitäis ehtiä, eikä kuitenkaan tarvii herätä ihan yliaikasin! :D

pmnman kirjoitti:
Meilläkin on vihkiminen klo 15.00. Kampaus ja meikki tehdään samassa paikassa ja aika on klo 9.00. Varatessani aikaa kampaaja laskeskeli itse sopivan ajan. Hän arveli, että jos valokuvaus on ennen kirkkoa, valmiina pitäisi olla n. klo 12.00. Siis morsian puettuna ja laitettuna. :pari:
Meillä ei ole vielä tietoa kuvausajasta mutta on vaan hyvä, jos aikaa on varattuna runsaasti.

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2006 07:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Paljonkohan tuossa kuvauksessa yleensä menee aikaa?

Meillä onneksi vihkiminen klo 16, mutta ei varmaan jää yhtään luppoaikaa. Kampaaja ja meikkaaja tulevat meille kotiin, joten siirtymisissä säästää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2006 11:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

me ei oikein osata päättää, että missä vaiheessa se kuvaus olisi...
ei ole kiva jos vieraat joutuvat kauhean pitkään odottelemaan juhlapaikalle, mutta en missään nimessä haluaisi sulhon näkevän minu aennen vihkimistä...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2006 22:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

SiniSafiiri kirjoitti:
Onko muilla tilannetta, että juhlatilan saa haltuunsa vasta hääpäivänä? :shock: Paniikissa jo mietin, miten ihmeessä muka ehtii tehdä kaiken?? :? Toinen porukka juhlii samassa tilassa perjantaina, ja pahin pelkoni on, etteivät ne krapuloissaan pääse ajoissa paikalle siivoamaan, ja vielä puolilta päivin on toisten juhlat siivoamatta....

Juhlatila on muten täydellinen ja etsimme sitä hartaasti, mutta tämä tieto tuli tosi harmillisena yllätyksenä.

Tavarat saa sentään viedä edellisenä päivänä juhlatilaan jemmaan.

Olen jo pähkäillyt aikataulua seuraavasti eikä kovin hyvältä näytä, vai mitä...??

Hääpäivänä:
- Herätys viimeistään klo 08
- Suihku ja hiusten pesu, rullat päähän
- Aamiainen klo 09
- Meikitön morsian säntää pomottamaan koristelutiimiä, joka on valmiina juhlapaikalla klo 10, jolloin edellinen porukka toivon mukaan kerännyt kamppeensa (entä jos eivät ole :( )
- Vahtimestari laittaa pöydät paikalleen klo 10.30
- Koristelua ja istumajärjestys klo 10.30-11.45 -> pöytien kattaus, seinille ei mitään. Tuleeko bändi käymään tässä välissä, milloin roudaavat kamansa?
- Morsian vannottaa koristelutiimiä tekemään homman loppuun
- Meikkaus klo 12
- Kampaaja klo 13.30 + pienet kuoharit tässä välissä
- Pukeutuminen, missä ihmeessä muuten?? Kampaajalla?
- Siirtyminen kuvaukseen klo 15
- Miljöökuvaus vihkipaikassa klo 15.15
- Vihkiminen klo 16
- Juhlapaikalle tämän jälkeen, jolloin toivon mukaan voi hengähtää...

xara kirjoitti:
Itsekin olen miettiny samaa pulmaa muutaman suosikki juhlapaikan kanssa :o

Rinsessa06 kirjoitti:
Me päädyimme siihen, että juhlatilan henkilökunta hoitaa koristelun(maksua vastaan). Voimme itse tai kaaso tai bestman viedä myös jotain "pientä" rekvisiittaa paikalle ennen kirkkoa... Juhlapaikan varaus alkaa meillä nimittäin vain tuntia ennen kirkkoon menemistä. Tosin henkilökunta on luvannut säilyttää edellisenä päivänä tuodut tavarat ym., jottei tarvitse hääpäivänä kuljetella.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2006 09:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko koristelut suunniteltu kuitenkin jo valmiiksi? Tarvitseeko morsianta tosiaan pomottamaan koristelutiimiä, vai osaisivatko he kenties jonkun vastuuhenkilön kanssa hoitaa hommat?

Itse en haluaisi noin tiukkaa aikataulua. Onneksi pääsemme itse juhlapaikalle jo torstaina. Perjantainakin on varmaan täysi aikataulu, jos haluaa kynnet yms. laitattaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2006 09:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ikp kirjoitti:
Paljonkohan tuossa kuvauksessa yleensä menee aikaa?

Meillä onneksi vihkiminen klo 16, mutta ei varmaan jää yhtään luppoaikaa. Kampaaja ja meikkaaja tulevat meille kotiin, joten siirtymisissä säästää.

Jos teillä on studiokuvaus, niin ei pitäisi mennä tuntiakaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: meillä näin
ViestiLähetetty: 27.01.2006 10:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Häät vietettiin marraskuussa ja oli ihana päivä

aikataulu:
klo 7 herätys ja hevosen hoito
klo 7.30 suihkuun ja aamupala, joka maistui kehnosti
klo. 09.30 autonkuljettaja haki minut kotoa ja vei laitattamaan puvun korsetti mallisen yläosan päälle ja vietiin kaikki muut tykötarpeet kampaajani luo.
klo 1o kukkien haku
klo 10.30 kampaaja ja meikki, minulle ja kaasolle
klo 13.30 ruettiin pukemaan kampaajalla hamosta ja muita tykötarpeita, korut yms.
klo 14 autonkuljettaja haki meidät ja mentiin juhlapaikalle, jossa oli myös komea sulhaseni.
klo 14.15 vanhainkodille tapaamaan sulhasen ukkia, joka ei päässyt juhliin ja oli liikuttava kokemus meille ja ukille, oli hoitajillekin sanonut, että hänen luona kävi kaunis enkeli.
klo 15 kirkkoon, jossa valokuvaaja otti vihkikuvia. Muös morsiusneito, kaaso ja bestman mukana.
klo 16 vihkiminen
klo 16.45 juhlapaikalle siirtyminen, matkaa noin puoli km

Juhlapaikalle ei suunniteltu tarkkaa aikataulua, koska ajateltiin, ettei tuo liian kiireellistä tunnelmaa tai tule tyhmiä odotus hetkiä. Tälläinen runko oli käytössä, joka oli myös vieraiden nähtävillä

vihkiminen
siirtyminen hääpaikalle
hääparin onnittelu
pöytiin siirtyminen
maljapuhe
ruokailu
ohjelmaa
kahvittelu
ohjelmaa
häävalssi
vapaata tanssi ja seurustelua ilta myöhään.

Oli hyvä, ettei ollut tarkkaa suunnitelmaa ja aikataulua juhlassa, koska tuli yllätysohjelmia, joista kaaso ja bestmänkään ei tienneet.
Vieraat viihtyivät aamun pikku tunneille ja ihanat juhlat olivat!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2006 13:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ikp - jo joo, tuohan on ihannetilanne, että pääsee jo torstainakoristelemaan, mutta meillä on realiteetit ne, että la-aamupäivällä vasta päästään. Kyllä mä haluan itse olla mukana koristelemassa ainakin osittain.

Tässä taitaa tulla se ongelma, että mulla ei ole mieletöntä kööriä, jota kiinnostaisi järjestää häät puolestani, vaan olen varautunut tekemään oikeastaan kaiken itse. Eräs sukulainen voisi olla käytettävissä ja taitavakin koristelemaan, mutta ongelma on se, että kyseessä on todellinen taiteilijapersoona, jonka varaan ei voi jättää yksin vastuuta.

Wedding planner?

Onko muilla oikeasti joukot takana, jotka ilomielin hoitavat järjestelyt sillä aikaa kun morsian laitattaa kynsiään? :shock:

Meinaa masennus iskeä :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2006 00:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä ainakin koristelu tulee olemaan suunniteltu valmiiksi ja itse saamme sen päättää. Varmaankin joku luotettu ihminen täytyy pestata valvontahommiin, mutta itse en kyllä ehtisi hääpäivänä koristeluporukkaa valvoa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2006 10:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Sinisafiiri!

Meillä oli juhlapaikkana hotellin juhlasali, johon pääsimme laittamaan paikkoja kuntoon vasta n. klo 12 lauantaina päivällä (vihkiminen alkoi jo 15.00). Koristeluista lupautui vastaamana kaaso ja hänen avokkinsa. Mutta loppupeleissä kävikin niin, että hotellin väki ei ollut laittanut pöytiä vielä kuntoon, joten kaasoni ei voinut jäädä koristelemaan salai vaan koristelu jäi sitten hotellin henkilökunnan vastuulle.

Ja koristelut oli tehty juuri niinkuin olin toivonutkin, koska olin tehnyt erittäin yksityiskohtaiset koristelu ohjeet kaasolle, joka antoi ne sitten eteenpäin ja näytti henkilökunnalle mikä tarkoitaa mitäkin (olin opastanut tämän kaasolle edellispäivänä).

Mä olin tehnyt sellaiset ohjeet, missä oli jokaiselle pöydälle oma sivu, johon olin pistänyt istumapaikat ja selkeät ohjeet kunka monta kappaletta mitäkin koristetta mihinkin tulee. Siis todella rautalangasta väännetyt ohjeet. :D

Ja koristeet olin pakannut valmiiksi järjestykseen. Esim. pöytänumero ja siihen tulevat paikkakortit olivat omassa pussissa, joten oli helppo sitten asetella paikkakortit paikoilleen. Tämä vaatii vähän etukäteissuunnittelua ja organisointia, mutta nopeuttaa ja helpottaa sitten järjestelyä itse päivänä. :)

Eli pointtini tässä pitkässä tarinassa on se, että kun teet mahdollisimman selkeät ja täsmälliset ohjeet ja koristeet on selkeästi pakattu niin koristelun juhlapaikalla voi tehdä melkeinpä kuka tahansa. :) Saat varmasti apua ja voit uskoa koristelun ystävillesi/sukulaisillesi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2006 20:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hää päivän ohjelma pähkäilyttää (kas. nimi *heh*) myöskin, siiehn vinkkejä täältä bongailin. Joku runko olis hvyä ollu vissiin pitopalvelulle, jonka kanssa kokous viikon päästä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2006 21:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ok, käsitin vain tuosta koristelutiimi-sanasta sen, että koristelijoita on paljonkin. Ei meilläkään nyt järjettömiä määriä ole porukkaa käytettävissä, mutta onneksi lähipiirissä kukkakauppa, josta heidän floristinsa saa auttaa. Eli koska kukat tulee halvaksi, aiotaan niitä myös paljon käyttää.

Hellikillä tosi hyvänkuuloiset ideat.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2006 22:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on häät 030606 <3 ja aikataulu on suunnillen seuraavanlainen:

- Herätys (aamupala, suihku) n. klo.9
- Kampaus ja meikkaus (tehdään äidin luona) klo.11
- Pukeutuminen sit kun nuo on valmiit
- Valokuvaus klo. 14.30
- Kirkkoon viim. 15.45
- Vihkiminen klo. 16
- Siirtyminen juhlapaikkaan (matkaa noin 20km) klo. 17-17.30
- Onnittelut n. klo.17.30
- syönti ja kahvittelu (cocktailkahvipöytä) klo. 18
- kakun leikkaus n. 19
- häävalssi n. klo. 19.30
- Kiitos puhe ainakin meidän puolesta vieraille klo.20- 20.30

Jotenkin näin se menee (kai) :o :? en tiiä missä välissä pitäis sit olla mahdollinen isän ja muiden halukkaiden puhe. :auts: Oliskohan se sit ihan tuossa alussa, esim ennen kakun leikkuta vai ehkä sen jälkeen? Hankalaa sumplimista :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2006 23:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

misu :bye:
me päädyimme varaamaan isukeille ja muille halukkaille mahdollisuuden puheeseen ruuan jälkeen, ennen kahvia ja muuta ohjelmaa.
Vieraat olivat syöneet massunsa täyteen = ei ollut nälkä ja kiire ruokapöytään, ja halukkailla oli vielä ruokaviinejä lasissa siemailtavana. Onnittelujen jälkeen ennen ruokaa oli vain lyhyt tervetulotoivotus.
Puheet ns. avasivat ohjelmaosuuden, joten sen jälkeen saivat isätkin heti rentoutua kun ei tarvinnut enää jännittää puheiden sujumista :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.02.2006 12:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

joo lueskelin tossa teidän noita hääaikatauluja, ja totesin että mulle tulee kyllä tosi kiire! vihkiminen on klo:15.00 ja sitä ennen pitäis keretä kampaajalle, ja loput teenkin sitten itse...meikkaus yms. mutta laitan vielä juhlapaikankin kuntoon ja roudaamme ruoat ja kukat ja kaikki itse juhlapaikalle, mutta toivottavasti kerkiän... :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.04.2006 12:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muillakin tämä tilanne: Juhlapaikka saadaan vasta samana aamuna käyttöön! Meillä koristeluapua on, mutta itsekin olemme siellä kaikkea tekemässä. Teemme myös ison ruuista itse, joten varmaan tekemistä riittää. Klo 13.30 minä, kaasot ja äiti lähdetään kampaajalle ja ollaan takaisin noin klo 15.45 (vihki&juhlapaikka sama) ja seremonia alkaa 16.30. Siinä välissä minun pitää vielä ehtiä laittaa loput vaatteet päälle ja rauhoittua, tarkistaa koristelujen viimeistelyt.. :doh:

Mies on onneksi koko ajn juhlapaikalla, joten ehtii laittaa paikkoja kuntoon enemmän. Pelkään vähän pöytien asettelun ja kattausten vievän niin paljon aikaa että..huih! No, on vaan luotettava, että apulaisia sitten tosiaan riittää, että ne jotka ovat luvanneet auttaa, ilmestyvät paikalle...

Sanni-siskon_unelmat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.07.2006 06:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

pihlajanmarja kirjoitti:
Olen ihan ulalla aika monien yksityiskohtien suhteen joten kyselen teiltä fiksummilta :)

Eli hääpäivän aikataulu, onko tässä ajatuksessa mitään järkeä:

8.00 Kampaus ja meikkaus
10.30 Takaisin kotiin pukemaan
11.30 Studiokuvaus
12.30 Takaisin kotiin
14.00 Vihkiminen

Ajo kampaajalle, kotiin ja valokuvaamoon vie jokainen ehkä vartin.

Entä kuinka hyvissä ajoin kirkossa kannattaa/tulee olla?

Onko kampaukseen ja kuvaukseen varattu tarpeeksi aikaa?

Mitä muuta pitäisi huomioida? Mulla on varmaan kaikki yksityiskohdat ihan hukassa kun viikko sitten päätettiin päivä ja alettiin suunnitella ja isomman puoleiset häät on 2kk päästä! Joten kaikki neuvot tarpeen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.07.2006 07:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei pihlajanmarja :bye:

Kampauksesta ja meikistä: Kannattaa kysyä kampaajalta ja meikkaajalta heidän arvionsa siitä, kauan näihin kuluu aikaa. Minulla itselläni kampaukseen ja meikkiin oli varattu n.3 tuntia, ja silti meinasi tulla kiire :wink:
Samoin kuvaaja osaa varmasti sanoa, kuinka paljon hän haluaa / tarvitsee aikaa kuvaukseen.

Oletko ajatellut mahdollisuutta pukeutua kampaajalla? Tuo puoli tuntia siirtymiseen ja pukeutumiseen ennen kuvausta tuntuu melko lyhyeltä ajalta... Monissa kampaamoissa on oikein hyvät pukeutumistmahdollisuudet morsiamille, ja siten jäisi yksi "turha" siirtyminen pois aikataulusta!

Parempi siis väljä aikataulu kuin liian tiukka,
hääpäivänä on varmasti riittävästi jännittämistä ilman paniikkia siitä, ehtiikö ajoissa kirkkoon :)

Kirkolla ei yleensä tarvitse olla kovinkaan paljon ennen vihkimistä. Me olimme n. puoli tuntia ennen vihkimisen alkua, ja se odottelu oli siinä jännitystilassa kyllä liikaa :faint:
Yleensä riittää n. vartti, jopa lyhyempikin aika.

Kyllä kahdessa kuukaudessakin saa aikaan ihanat ja ikimuistoiset häät,
oikein paljon tsemppiä loppusuoralle ja tervetuloa ammentamaan apua amoriineista :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.07.2006 07:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

outimaaria kirjoitti:
Kirkolla ei yleensä tarvitse olla kovinkaan paljon ennen vihkimistä. Me olimme n. puoli tuntia ennen vihkimisen alkua, ja se odottelu oli siinä jännitystilassa kyllä liikaa :faint:
Yleensä riittää n. vartti, jopa lyhyempikin aika.

Mä olin toisen bestmanin ja kaason kanssa kirkolla 3 minuuttia ennen vihkimisen alkua. Jouduttiin silti odottelemaan, että vieraat pääsi kaikki kirkkoon. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: aikataulu
ViestiLähetetty: 11.07.2006 20:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

tuleekohan paniikki???? näyttää kyl siltä et muillakin aika samanlaista :D
Klo.7.00 herätys jos saan edes nukuttua..
Aamu kahveet ym. alotetaan jo hiukan hiuksíen laittoo (rullat yön päässä)
Klo 8.45 meikkaus missä aikaa n.45min
9.45 hiukset (missä menee yli tunti kun laittaja ei ammattilainen vielä)
n.klo 11.00 pukeminen ja muutenkin itsensä tsemppaamista.
klo 11.30 kuvaus johon varattu aikaa tunti
klo 13.40 kirkolle
klo 14.00 vihkiminen
kirkolle on kuvaus paikalta n. puolen tunnin ajomatka ja tähän se ainoo hengähdys tauko tuleekin :)

kauanko muilla menee aikaa pukemiseen? se väli huolestuttaa eniten. ja huolestuttaa myös että puku puetaan ylä kautta, meneekö kampaus..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.07.2006 20:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla kesti pukeutumisessa ehkä 7minuuttia. Kaasojen ja äidin piti auttaa, mutta siinä vaiheessa ku ne tuli apuun mä olin valmis. :D Mä sit autoin kaasoja pukeutumaan. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2006 09:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Maalaishäät:
Hmmm... En minäkään usko, että pukeminen on se ongelma. Kyllä puoli tuntia riittää oikein hyvin, kunhan kaikki vaatteet on helposti saatavilla ja ojennuksessa. :nod:

Lähinnä tuossa aikataulussa kiinnittää huomiota tuo kampauksen aikataulu. :o Oletteko tehneet koekampausta? Kun mulla varattiin kampaukseen 2 tuntia, vaikka tekijä oli rautainen ammattilainen (ja kampauskin melko simppeli) ja se aika siihen hupenikin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2006 14:33 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Mulla aikataulu suunnilleen seuraavanlainen (vahvistuu kunhan kampaajan kanssa vielä keskustelen kauanko hiuksien laitossa menee):

8.15 - 9.00 herätys ja aamupala sekä siirtyminen kampaajalle
9.00 - 11.00 kampaaja, tässä välissä isäni hakee kukat
11.00 - 11.30 siirtyminen juhlapaikan lähellä olevaan hääyösviittiin meikattavaksi
11.30 - 12.30 meikki
12.30 - 13.30 hääpaikan paikkakorttien ja kukkien laitto yhdessä kaasojen ja bm:n kanssa, catering hoitaa kattaukset sun muut etukäteen. Jos perjantaina ei ole muita juhlia, pääsemme laittamaan koristeet jo edellisenä iltana - mikä olisi mahtava juttu!
13.30 - 14.30 pukeutuminen, tähän varasin aikaa koska pukuni on takaa nyöritettävä... Ja onhan se kiva että siinä on sitten aikaa vaikka siemaista lasi kuoharia. :)
14.30 - 15.00 siirtyminen kirkolle ja hermostunutta odottelua
15.00 - 15.30 vihkiminen
15.30 - 16.30 siirtyminen juhlapaikalle ja pikainen valokuvaus (meillä koko päivän ammattikuvaaja mukana eikä haluta ns. "virallisia" potretteja kuin muutama). Tällä välin vieraat siirtyvät paikalle busseilla pientä kiertotietä, jotteivät joudu meitä odottelemaan juhlapaikalla juurikaan.
16.30 - 17.00 onnittelut ja maljat

Tästä eteenpäin mennään noin-aikataululla:
17.00 - 19.00 ruokailu ja puheita sekä muuta ohjelmaa
19.00 - 20.00 kakkukahvit ja pientä ohjelmaa
20.00 -> häävalssi, tanssia sekä ohjelmaa
24.00 viimeistään tässä vaiheessa sukkanauhan ja kimpun heitto
00.30 hääpari lähtee

Sulhon aamu leppoisampi, hänellä klo 12 parturi, muuten hänellä ei ole työlistalla kuin hääauton koristelu ja pukeutuminen. En halua häntä juhlapaikalle, koska haluan hänen näkevän minut vasta alttarilla. :wink: Kunhan muistaa ottaa mun vihkisormuksen mukaan ja shampanjapullon hääautoon jäihin odottamaan niin olen tyytyväinen - on nimittäin aika suurpiirteinen tämä siippani... :lmao2:

~G.K.Chesterton~

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2006 12:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hyvin, hyvin alustavaa aikataulua...Aamusta tulee aika tiukka :shock:
Päivän tapahtumien järjestystäkin pitää vielä miettiä. Esim. kumpi ensin, kakku vai häävalssi?
Aloittaako häävalssi yleisen tanssiosuuden vai onko se oma "numeronsa"? Kaaso & bestmanit
ovat vastuussa muusta ohjelmasta (tulee meille yllätyksenä) emmekä tiedä mihin väleihin ovat ajatellen sitä sijoittaa.

7.30-8.00 Herätys
9.00-11.30 Meikki ja kampaus
11.30-12.30 Pukemista, kukkien hakua ym. (Tietysti sulhon/bestmanit voi lähettää asiolle silloin kun allekirjoittanut istuu kampaajalla :wink: )
13.00-13.30 Vihkiminen
13.45-14.30 Hääkuvaus, jonka aikana vieraat saavat valua juhlapaikalle.
Vastaanottamassa kaaso ja bestmanit, luvassa häävisaa, vieraskirjaa yms.
~ 15.00 Hääpari juhlapaikalle, onnittelut ja alkumaljat
~ 15.45 Ruokaa!
17.00-17.30 Juhlapaikan kierros vieraille
~ 18.00 Kakkua
Häävalssi + tango

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.08.2018 09:59