* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 07:45

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 257 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2011 13:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

heipä hei! :) kyselin tuossa vinkkejä päiväkirjassani myös muttei oikein löytynyt.kysymys on kimpusta jonka kokoan itse, olen suunnitellut suurinpiirtein minkänököinen tuo kimppu on, koristukset yms.mutta onko vinkkiä mistä löytyy sellaista"helmiketjua" väriltään mustaa kimppuuni?sellaista että se roikkuu sieltä kimpusta kivasti sieltä täältä :) muuten tulee mustia ja punaisia ruusuja ja ympärille tyllikangasta.tahtoisin vaan vielä tuon viimesilauksen eli helminauhaa tai jotain sellaista roikkumaan kimpusta. kiitos valmiiksi jo jos jollain on vastaus ongelmiini :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2011 21:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

niin ja semmoinen kysymys olisi vielä kukkaasioista että kukkiahan voi värjätä, mutta onko mahdollista et punaisia ruusuja värjää mustaksi?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2011 21:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Saiskohan ihan jostain askarteluliikkeestä helmiä jos tekis sen nauhan ihan itse? Sais valita ihan omanlaisensa värit ja tyylin :o Muuten en osaa sanoa, että missä voitaisiin myydä.

Ja oonko ihan väärässä, mutta eikös mustia ruusujakin ole olemassa :o Vois kysyä kukkakaupasta, että tilaavatko jostain...tai sit kysyis ees, et onko niitä :D

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2011 22:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

on niitä olemassa mutta ite värjääminen tulee edullisemmaksi koska mustat ruusut ovat kalliita.
ja tuota helmikoristetta tilasin halvalla nettiliikkeestä yhdestä :) sitä kangasta ostan sitten kangasliikkeestä. tällaisia mietin...ei kaikkea toki tilata tartte. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Neuvoa kaivataan!
ViestiL√§hetetty: 11.08.2011 18:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

icequeen1985 kirjoitti:
Elikkä minkävärinen hääkimppu sopisi kun puku on valkoinen missä on helmikoristelu,koruina minulla on kalevala korun vanamoa? Entä juhlapaikalle kun siellä on ivory+mustasta tyllistä katos,mustat pöytäliinat ja lyhdyt jotka ovat jotain lilan ja punaisen välimuodon väriset...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 06.06.2012 13:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

olen valinnut häidemme värimaailmaksi turkoosin ja vaniljan :)

mistäköhän saisin turkoosiin sävyyn sopivan morsiuskimpun,
morsiuspukuni on joko kokonaa tai osittain turkoosin värinen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 13.06.2012 13:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei helistin79! :bye:
Oletko jo katsonut siniset kukat -kuvaketjun? Sielä on sinisen eri sävyissä olevia kukkakuvia.
Kokeilin googlettaa hakusanalla turquoise flower, ja vastaan tuli ainakin ruusuja, gerberoita ja kalloja jotka oletettavasti on värjätty turkoosin värisiksi. Eli hyvinkin onnistuu saada turkoosin värinen kimppu. Jos sinulla on jo kukkakauppa tiedossa, niin menet vain floristin juttusille toiveidesi kanssa :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 257 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 07:45