* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 20:15

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.02.2008 13:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei heinähymy!

Kopioi kuvan osoite suoraan siitä IMG code -kohdasta :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2008 19:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä eräs vatipää ihmettelee :D ... Saako omaan päikkyyn laitettua kuvia "väliin", eli että yrittäis laittaa kaikki kuvat ekalle sivulle, niinku monilla päikyn siivonneilla on (ja miten ihmeessä ne on saaneet siivottua niin hienoiksi?!) :) ? Tietty niihin lootiin, mitkä on itse kirjoittanu voi muokkaamalla lisätä kuvia, mutta onko niissä omissa joku korkeusraja, jota ei saisi ylittää? Kyselee tumpula.. :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2008 19:16 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Marianna: Minulla esimerkiksi on menossa jo kolmas päiväkirja, ja sen vuoksi alku on siisti. Kun aloitin päiväkirjan pidon, laitoin ihan kaikki suunnittelukuvat ja suunnitelmat sikin sokin pitkin päiväkirjan sivuja. Kun sivumäärä oli ehkä jotain 20-30, "tiivistin" sen päiväkirja nro 2:ksi. Ensimmäinen päiväkirja on ehkä kaikilla sekainen, mutta sitä voi siistiä myöhemmin tekemällä toisen päikyn :wink: Mutta siis väliin ei voi laittaa uusia viestejä. Kyllä se siitä :)

Ja olikos päiväkirjoissa sama raja: max 5 kuvaa/viesti(?)

- Antoine de Saint-Exupery

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2008 21:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiittää ja kumartaa :girl: ! Mulla taitaa olla menossa jo toinen sivu, ja nyt jo mietin päikkyni siivousta :nuts: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2008 22:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:bye:

Hääpäiväkirjoja ei koske tuo kuvarajoitus. Mutta kuvaketjuja ja esimerkiksi Rouvalaa koskee max 5 kuvaa/viesti.

Marianna, kirjoittele ja liitä kuvia ihan rauhassa vaan siihen ekaan päikkyyn, tiivistyksen ehtii tehdä myöhemminkin. Huomaat pian, että on kiva kurkkia niitä jo unohtuneita suunnitelmia ja myös muiden vinkkejä ja kommentteja on kiva lukea pidemmältä ajalta :nod: Kun tiivistys on tehty ja "virallisesti" avattu, ylläpito lukitsee vanhan päikyn ja vähän ajan päästä poistaa sen kokonaan. Tällöin arvokkaat ja täällä Amoriinissa erittäin ihanat vieraiden kommentit lentävät bittitaivaaseen.. Siispä epäjärjestys ei ole vaarallista ;)

Amanda

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.03.2008 13:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tuota tuota varmistan nyt viisammalta :? eli noiden kuvien lisäämisestä laitoin jo oman päikkyni sivulle kuvia vihkikirkostamme jotka löysin internetistä eli saako niin tehdä? vai tarvitseeko minun ensin tallentaa kuvat omalle koneelle ja sieltä siirtää niitä sinne päivyriini??? :o
myönnän kaikki täytyy minulle vääntää rautalangasta :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.03.2008 13:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Saat kyllä käyttää netistä otettuja kuvia. Kenenkään omia kuvia, esim. sormus- tai kutsukuvia et saa käyttää ilman kuvan ottajan lupaa. Netistä löydetyt kuvat voivat kuitenkin poistua kokonaan tai vaihtua jos nettisivustoilla tehdään jotain muutoksia, joten sen takia kuvat kannattaa ensin tallentaa omalle koneelle ja tuoda esim. Photobucketin kautta tänne. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.03.2008 13:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ok kiiitooos :clap: pelästyin jo etten sitten saa tuoduksi mitään kuvia näytille kun mulla on hiukan kaikki tälläset nyky jutskat hepreaa :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: no höh!
ViestiLähetetty: 11.03.2008 13:09 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onkos se nyt niin etten saa kuvia näkymään kuvina, kun ne kuvaboxissa avautuu ns. sivun sisään? Linkkinä se onnistuu mutta ei kuvana.

Yritän väsätä tuota päikkyä :o

Kuvan osoitteet eivät lopu jpg:n tai muuhun vastaavan, vaikuttaako tämä?

Kiitosta :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.03.2008 13:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuvan lopussa pitää lukea tuo .jpg tms. loppu, muuten kuvat eivät näy. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: no höh!
ViestiLähetetty: 11.03.2008 13:50 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tiina82 kirjoitti:
Onkos se nyt niin etten saa kuvia näkymään kuvina, kun ne kuvaboxissa avautuu ns. sivun sisään? Linkkinä se onnistuu mutta ei kuvana.

Yritän väsätä tuota päikkyä :o

Kuvan osoitteet eivät lopu jpg:n tai muuhun vastaavan, vaikuttaako tämä?

Kiitosta :girl:

Monta kertaa kuvien osoite on tyyliin... www.kuvake.com/kuvanro21.jpg00011199938837758596
ja tuolla urlilla kuva ei näy kun sen sulkee sisään... mutta kun poistaa tuon numerolitanian tuon jpgin jälkeen...tadaa, kuva näkyykin :) Ei toimi ihan aina, mutta usein ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.04.2008 11:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yritin aloittaa oman kuvapankin, kuvat on jo photobucketissa.

Nyt saan ne vaan linkkinä omaan päikkyyni, vaikka haluan ne suoraan kuvina. Pienensin jo kuvakoot valmiiksi sopivan kokoisiksi (ainakin toivon niin :)
Saisinko siis selkeät ohjeet, kuinka photobucketista saan kuvan pankkiini?

Kiitos :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.04.2008 12:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Maryah! :bye:

Klikkaa kuvan alta tai vierestä kohtaa IMG CODE, jossa on osoite ja sen ympärillä suoraan -merkit, saat suoran linkin jonka voi liittää sitten tänne amoriineihin.

Tai vastaavasti lisäät jo tuomasi osoitteen eteen ja jälkeen tuo [img]osoite[/img] -merkit, niin osoite muuttuu kuvaksi. :wink: Muutin päiväkirjassasi olevan linkin kuvaksi. :wink:

Rouvaksi 210505
Äidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.04.2008 20:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

KIITOS Toukis :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2008 12:46 
Poissa
Kerubi
Kerubi

heips, koitin lueskella noita kyssäreitä, että oisin avun löytäny sitä kautta, mutta ei heti iskenyt kyllä silmään, joten kysytäänpä suoraan.

vein oman kuvani eka photoshopiin, jossa muutin kuvan kokoa (600x800 piskeliä). siirsin kuvan www.munkuvat.org sivuille ja sieltä tänne. noo sehän on niin pieni, että ton kokosena kuvista ei kyllä hirveesti saa selvää, jos esim. haluais tuoda kuvia joskus puvusta. miten tää oikeesti pitäis tehä???

kaikki muut osaa, minä en :?

liekö sattumaa että kohdattiin
katseet kertoo sen, en ole yksin nyt
on tunne yhteinen
ja toiveet, turhat toiveet
ovat yksitellen kaikki täyttyneet

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2008 19:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Morsian07/08 kirjoitti:
heips, koitin lueskella noita kyssäreitä, että oisin avun löytäny sitä kautta, mutta ei heti iskenyt kyllä silmään, joten kysytäänpä suoraan.

vein oman kuvani eka photoshopiin, jossa muutin kuvan kokoa (600x800 piskeliä). siirsin kuvan www.munkuvat.org sivuille ja sieltä tänne. noo sehän on niin pieni, että ton kokosena kuvista ei kyllä hirveesti saa selvää, jos esim. haluais tuoda kuvia joskus puvusta. miten tää oikeesti pitäis tehä???

Ei kaikki muut osaa :)
Mäkin oon hiukan nyt pihalla, mutta mitäs jos koittaisit suoraan liittää photobucketista?

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2008 21:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Morsian07/08 kirjoitti:

Hei, ainakin päiväkirjassasi näytti kuvan linkissä olevan sana thumbs, eli nimenomaan kuvan pieni versio. Pystytkö ottamaan linkin silloin, kun kuva on suurena?

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2008 12:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipsan! Mietiskelen oman päikyn perustamista, mutta kovin vaikuttaa hankalalta tämä kuvasysteemi. Tai lähinnä sen kun en ole koskaan mitään kuvapankkia käyttänyt. Saisiko täältä vinkkejä kuvapankeista? Mitä niitä on ja mitkä on helppo käyttää?
:o :?
Erityisesti: Onko kuvapankkiin laitetut kuvat sitten kaikille julkisia, vai saako sinne jotenkin rajattua pääsyä? Eli ettei mun kuvapankkiin pääsisi kuka tahansa kurkkimaan mun kuvia, vaan vain minä itse ja/tai haluamani ihmiset?
(Joo, ehkä jonkun mielestä hassua, kun tänne sieltä sitten "julkisuuteen" niitä kuvia toisin, mutta tahtoisin nyt vain niin että ne kuvat näkyisi täällä muttei muualla... Kivaa olla näin vaikee ihminen :wirn: :wink: )

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2008 15:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Noo, mie oon käyttänyt photobucketia (photobucket.com), ja sitä on ollut aika helppo käyttää. Sinne ladatut kuvat ei näy muille, mutta jos haluaa, sieltä voi klikata vaihtoehdon, että kuvat ovat julkisia. Mutta siis automaattisesti kuvat on piilossa. Voit valita, mistä kuvia lataat: tietokoneelta, netistä ( = web url, johon tulee kuvan nettiosote) tai puhelimesta. Ja videoita pystyy myös lataamaan (kai).

Photobucketissa voi kätevästä pienentää ja muokata kuvia. Kun olet ladannut kuvan, siellä muistaakseni pitää klikata "Save" tai "Continue", mitä lie siellä nyt lukikaan, en muista. Sen jälkeen kun klikkaat kuvaa, pääset sitä muokkaamaan. "resize" kohdasta voit pienentää kuvia. Tämä toiminto vain ei heti toimi, siinä menee muutama tunti ennen kuin kuvat oikeasti pienenee. "rotate" kohdasta voi taas kääntää kuvia, jos kuva sattuu olemaan väärin päin. Ja kun tuot photobucketista kuvia foorumille, voit kopioida kuvan osoitteen kohdasta "IMG Code - Forums & Bulletin boards". Siinä tulee samalla nuo "img"-kooditkin, jolloin täällä foorumissa ei tarvitse muuta kuin vain liittaa kuvan osoite viestiin, ja kuva näkyy. Ennen kuin viestin lähetät, kannattaa tarkastaa esikatselusta, miltä kuva näyttää. Se voi olla liian suuri, jos kuva ei ole kerennyt vielä pienentyä. Tässä tapauksessa väliaikaisesti voit jättää pelkän kuvan osoitteen (eli pyyhkiä "imgt"), ja tulla myöhemmin muokkaamaan näkyväksi kuvaksi.

Tässä oli siis vain yksi vaihtoehto muista kuvapankeista. Katsele, mitä on mieluisinta käyttää :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2008 15:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ninttaralla, ei mulla oo koskaan kestänyt paria tuntia, että kuvat muuttuu halutunkokoisiksi Photobucketissa. :o Selaimesta mun on pitänyt valita päivitystoiminto tuolta yläpalkista, mutta sitten se on aina näkynyt sellaisena kuin oon halunnutkin.

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2008 15:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Aijaa.. Mikähän miun photobuckettia vaivaa? :o :D Siis siellä photobucketissa kuvat pienenee hetkessä, mutta kun tuon ne tänne, ne on muutaman tunnin jättikokosia ennen kuin ihan oikeesti pienenee. Kun kirjaudun uudestaan photobuckettiin, se näyttää, että kuvat on pieniä, mutta täällä amoissa ne on jättejä :o En ymmärrä, mutta ei se haittaa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2008 08:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitoksia photobusket-neuvoista Ninttaralla! Tässä tuumin, että enkös minä pysty siirtämään kuvia tänne myös omasta blogistani? Sinne olen laittanut kuvia niin netistä kopioimalla kuin myös itse räpsittyjä otoksia kotikoneelta. Niin enkös sieltä voi ne helposti tännekin kopioida? Onko kukaan kokeillut tuommoista?

(Blogin pitämisessä kun on se huono puoli, että vaikka siellä ihmisiä käy, kommentoi heistä hyvin harva mitään. :? Ja itse kun kaipaisi juurikin neuvoja ja vertaistukea!)

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.05.2008 09:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kaikki kuvat joille löytyy oma url-osoite voi liittää tänne samalla tavalla. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: kuvan lähetys ei onnistu:(
ViestiLähetetty: 23.02.2009 17:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

heippa!

kuvan lähetys ei onnistu mulla laisinkaan,ja en ole näitä tekniikan ihmelapsia.Hempskutti soikoon:(

Miksi kaikki pitää olla niin vaikeaa...???:(

Auttaisiko kukaan tyhmää???

:o :( Kiitos :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2009 17:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kun löydät haluamasi kuvan esim. netistä tai vaikka Amoriinin kuvaketjusta, etene näin:

1. Klikkaa kuvan päällä hiiren OIKEAA näppäintä.
2. Valitse "kopioi kuvan osoite"
3. Liitä kopioimasi osoite viestikenttään täällä Amoriinissa (klikkaa hiiren oikealla viestikentässä ja valitse LIITÄ)
4. "Maalaa" osoite
5. Klikkaa viestikentän ylälaidassa olevaa "IMG"-näppäintä.
6. Viestikentässä pitäisi olla seuraavanlainen näky ILMAN välilyöntejä

Kuva

7. Kuva näkyy lähettämässäsi viestissä näin

Kuva

Kävin päiväkirjassasi kurkkaamassa ja huomasin, että olit yrittänyt liittää juhlapaikasta ilmeisesti kuvaa? Edellä olevilla ohjeilla toivottavasti onnistut, tsemppiä :yep: Ei se ole vaikeaa kuin aluksi, sitten selkenee :)

- päämode Amanda

Ylös Etusivu
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 20:15