* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 05:43

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09.11.2009 20:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuvat eivät ole kopioitavaksi, mutta muut ideat ovat vapaasti varastettavissa. Kuviin on merkitty kuvan ottaja (itse muokkaamiini kuviin olen merkinnyt kenen kuvaa olen pidellyt). Ne kuvat joissa ei ole merkintää ovat meidän vanhemman pojan ottamia.. poika otti parisen sataa kuvaa illan aikana ja noin 60% niistä ovat bändistä. Taisi tykätä.

Näillä sanoilla aloitin suunnittelupäikkyni ja nämä sopivat mainiosti myös hääpäiväkertomukseni aloitukseksi:

Miksi ihmeessä mennä naimisiin, kun yhdessä ollaan elelty jo kuutisen vuotta saman katon alla ja lapsiakin on kaksin kappalein?
Ehkä juuri siksi.
Se on se viimenen niitti (viimeinen arkunnaula?), se on se mistä tietää että me ollaan perhe.
Se on se tunne että jotakin puuttuu, se on se tunne että haluaa näyttää niille että me ollaan ihan oikeasti perhe, se on se rakkaus.

Meitä parhaiten kuvaava sana on ehdottomasti ”arkirakkaus”, sillä meitä et löydä käsi kädessä kävelyltä vaan meille rakkaus on sitä turvallista perhe-elämää ja toisen läsnäoloa.

Olemme valinneet tämän päivän hääpäiväksemme, sillä kuka hullu nyt Halloweenina naimisiin menisi?

Kuva

"Onpa tietty tietyssäni,
mesimarja mielessäni,
lempilintu liitossani,
sinisorsa suojassani.

Jok´on mieltynyt minuhun
minä mieltynyt hänehen.
Hänell´on ihanat silmät,
minulla syän suloinen. "

-

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2009 20:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Torstai 29.10

Tänään on se suuri leipomispäivä..
Kaaso on tullut avukseni, mutta enpä minä hänelle juuri mitään konkreettista tehtävää keksi. Kaikki pitää tehdä itse, perfektionisti kun olen.. eteenkin näissä pikkuasioissa. Kaasosta on toki paljon henkistä tukea ja maun tarkistamisessa kaksi suuta on aina parempi kuin yksi.

Parempi puolisko on koko päivän poissa, hankkimassa tarvikkeita. (Meille on tuo sana "tarvikkeita" muodostunut jonkinlaiseksi inside-vitsiksi, pohjautuen erinäisiin amerikkalaisiin elokuviin joissa päätähti, usein mahtava lihaskimppu, lähtee kaupunkiin "to buy supplies" eli ostamaan tarvikkeita. Milloinkaan ei kuitenkaan paljastu mitä nuo tarvikkeet oikeastaan ovat.)
Jossain vaiheessa iltaa puolisko ilmoittaa kotiinpaluustaan ja pienen ruinauksen jälkeen suostuu tuomaan kaasolle ja minulle mahtavan terveelliset hampurilaisateriat purtavaksi.

Ilta sujuu tietokoneen kanssa tapellen. Olen suhteellisen taitava tietokoneiden kanssa ja parempi puoliskoni vielä taitavampi, mutta tänään ei ole kummankaan päivä. Lasertulostin ei suostu ottamaan vahvempaa paperia, vaan tuuppaa sen aina takapuoleltaan ulos. Asia selvä, tulostamme siis paremmalle paperille vain ohjelmalehtien kannet mustesuihkutulostimella.

Kuva
Kirkko-ohjelman kansi

Kirkko-ohjelmat saadaan tulostettu ja kappas.. lasertulostimesta loppuu väri. No ei hätää, parempi puolisko tosiaan osti niitä tarvikkeita, joten valmistelemme vanhan mustesuihkutulostimen iskuun.
Puolet juhlaohjelmista tulostettuna ja kappas.. mustesuihkutulostimestakin loppuu väri. No ei hätää, onhan meillä vielä tuo uudempi todella hidas mustesuihkutulostin.

Kuva
Juhlaohjelman kansi

Loppuilta sujuu takuten ja loppujen lopuksi osa ohjelmista jätetään suosiolla huomioseksi, sillä kello on jo reippaasti yli puolen yön ja kaasokin on jo pinkaissut kotiin, sormet taittelusta kipeänä.

Ennen nukkumaan menoa tarkistan vielä ihan pari pientä juttua ja siivoan autotalliin varastoidut hääkamat kuosiin ja laitan kaikenlaista muutakin ihan pikkuisen vielä kuntoon..

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.11.2009 11:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Perjantai 30.10

Herään aamulla siihen, kun parempi puolisko auttelee lapsia pueskelemaan ja samalla kaaso aamuvirkkunen tupsahtaa ovesta sisään. Nousen hitaasti niinkuin aina ja mietin mistä kannattaisi aloittaa. Kuppi kahvia, siitä se tämäkin päivä lähtee.

Kaaso alkaa taitella keskenjääneitä ohjelmia ja minä laitan viimeisiä juttuja tulostumaan. Tälläkään kertaa ei kaikki suju ongelmitta vaan tulostan ensin vääriä kansia ja kaksipuoleisen tulostuksen sijaan tulostan etukantta kummallekin puolelle. Olen jo aivan valmis luovuttamaan tulostusoperaation paremman puoliskoni vastuulle.

Jossakin välissä aamua myös anoppini ja appiukkoni saapuvat paikalle ja talossa alkaa käydä kuhina. Vaikuttaa aivan siltä, että muut ovat sangen hermostuneita ja jokseenkin jännittyneitä. Itselläni on melko hyvä olo, vaikka lopetin juuri puhelun vanhempieni kanssa ja kävi ilmi että he eivät ole vielä lähteneet tulemaankaan vaikka perillä piti olla näihin aikoihin. No, tässä ei sinänsä ole mitään uutta.

Jotenkin kummassa kaasoni ja minä pääsemme kuitenkin lähtemään kohti Jämiä. Anopit ja appiukot sekä parempi puoliskoni tulevat perässä lastatun pakettiauton kera. Bestman ja apukaaso ovat jo jonkin aikaa odotelleet meitä perillä. Emme nähtävästi päässeet lähtemään ajoissa, tänäänkään.

Jämillä on tarkoitus käydä heti töihin käsiksi, pöytien somistamisesta aloittaen. Huomaamme kuitenkin nopeasti että salin lattianpesu on vielä kesken, joten pöytiä ei ole päästy asettelemaan. Pienen odotteluhetken jälkeen pääsemme kuitenkin hommiin. Asettelemme pöytiä hyvään järjestykseen yhdessä Jämin henkilökunnan kanssa, eikä kukaan enää vitsaile tekemästäni mittakaavapiirroksesta!

Kuva
pöytäjärjestys

Hommaa riittää koko päiväksi, ihan jokaiselle. Kaaso, apukaaso ja minä aloitamme pöytien koristelusta. Parempi puolisko ja bestman käyvät risupuskien ja valosarjojen kimppuun. Vanhempani vääntävät tuolinpäällisiä paikoilleen, joka osottautuu suuremmaksi hommaksi kuin olimme ajatelleet.. pitihän niiden mennä paikoilleen aivan tuosta vaan, naps.

Kuva
risupuskat lavan reunassa

Kuva
lähikuva kristallipuusta

Kuva
blingbling

Valomies käy jossakin välissä piipahtamassa ja käymme läpi valaistuksen. Päädymme hämärän tunnelmalliseen valaistukseen, jotta kaikki valosarjat ja kynttilät pääsevät oikeuksiinsa. Kirkas valokeila asetetaan pöytäryhmien keskelle, lähinnä juontoja varten. Hieman pehmeämpi ja lämpimämpi valo kohdistetaan hääparin pöytään, sillä vieraiden kannalta on varmasti mukavaa että näkee hääparin!

Koristeluissa menee yllättäen aivan koko päivä!
Emme toki tee työtä tauotta, vaan päivän keskivaiheilla kävimme mökillä syömässä äitini tekemiä kiusauksia ja kahviakin haimme lomahotellilta. Useaan otteeseen joudumme myös odottelemaan ja mietiskelemään mitä seuraavaksi tekisimme.

Illalla Marikakin tulee paikalle ja auttelee meitä koristelujen valmistumisessa sekä käy läpi olennaisia asioita huomisesta päivästä. Marika ihmettelee, miten voin olla niin rauhallinen ja totta puhuen ihmettelen sitä itsekin.

Yhtäkkiä muistan, että hedelmäsalaatti on vielä tekemättä.. nakitan homman tylysti anopeille, sillä ajattelen, että heillä on ehkä enemmän varaa valvoa myöhään kuin meillä. Onnekseni äitini suostuu ilomielin (?) vastaanottamaan suuren kulhon ja kassillisen hedelmiä.
Lähtiessämme juhlapaikalta, kaikki näyttää olevan kunnossa, mutta mieltäni kalvaa häivähdys siitä, että jotain olemme aivan varmasti unohtaneet..

Kuva
yleiskuva salista

Kuva
lähikuva kattauksesta

Kuva
pöytänumeropallo

Myöhemmin illalla kaaso, apukaaso, bestman, parempi puoliskoni ja minä vietämme aikaa mökillä saunoen ja huomista miettien. Alan vakavasti pohtia rauhallisuuttani.. mitä jos jossakin vaiheessa odottamani kokopäiväkestoinen paniikki pamahtaakin päälle ja vielä yhdessä pienessä hetkessä..?

Yöllä näen unta jääpalakoneesta. Otan jäitä lasiini ja huomaan että ne ovat täynnä mustia pieniä oksia ja muita roskia. Olen niin hienossa seurassa, etten kehtaa suorilla kaataa jäitä tiskialtaaseen, vaan nippailen niitä hienovaraisesti sinne tänne kulkiessani, niin ettei kukaan huomaa.

(Mökillä siis oli pakastimen ovessa jääpalakone, joka luonnollisesti tuotti minulle suurta iloa. Pohdimme kuitenkin illalla, että ovatkohan jäät likaisia ja uskaltaako niitä juoda. Mitään näkyvää likaa niissä ei toki ollut, mutta no, mielikuvitus lentää. Päädyin siis ottamaan lasillisen jäämurskaa, jonka kuitenkin kaadoin tiskialtaaseen)

Kuva
mökin sisäänkäynti

Kuva
rakkahin jääpalakone

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 09:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 31.10, aamu

Herään aamuun laiskasti, en mitenkään viitsisi vielä nousta. Kello on kuitenkin armoton ja kertoo että pikkuhiljaa olisi syytä pukeutua ja lähteä kohti kampaajaa, jonne matkaa on tuommoiset parikymmentä kilometriä.

Muut taitavat jo olla hereillä ja vaikka illalla päätin, etten keitä aamukahvia tänään, en kuitenkaan pysty vastustelemaan kehoni huutoa vaan päädyn keittämään pikaisesti pari kuppia. Hörppään kahvit, luon parempaan puoliskooni merkitsevän katseen ja sitten menoksi.

Kampaajareissu sujuu hienosti, joskin hieman erikoisesti. Eräässä vaiheessa nimittäin kaaso pesee apukaasoni hiuksia kampaajan altaassa samalla kun minun hiuksiini laitetaan "hetipitiliimaa" eli fudgea (sellaista tosi tiukkaa muotoilutuotetta). Kampauksen valmistuttua päässäni on yksi rotta ja varmaankin tuhat pinniä, mutta hyvältä näyttää! Silmät vetistäen halaan kampaajani ja hän toivottaa minulle rauhallista päivän jatkoa.

Kuva
tukkalaitos, Harri Haverisen kuvasta rajattu

Kuva
tukkalaitosta takaa, Harri Haverisen kuvasta rajattu

Apukaasoni jää hiustenlaittoon, kun ampaisen meikkaajalle torin toiselle laidalle. Tuntuu mahtavalta kävellä oman kylän torinlaitaa upean tukkalaitoksen kanssa.. ihan varmasti ohikulkijat näkee ja tietää että hei, mä oon menossa naimisiin! Meikkihetki on nopeasti ohi ja lähdemme kohti ihan omaa kotia, jossa odottaa sekä kaason, että omat vaatetukseni.
Matkalla tunnen pienen piston mahanpohjassa, tää on oikeasti totta.

Kotona alkaa tohina. Aikaa ei ole kovinkaan paljon, mutta taitavien nyörinkiristäjien avulla olemme vartissa valmiit! Katselemme kaasoni kanssa vuorotellen itseämme eteisen punareunaisesta peilistä. "Voi kun sä oot kaunis"-huokauksen täyttävät ilmaa, puolin ja toisin. Mutta hei, miten mä saan kengät jalkaan?

KuvaKuva
tältä ne sitten näytti, Harri Haverisen kuvista rajattu ja muokattu

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 10:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 31.10, vihkiminen

Odottelemme vihkimisen alkua morsiushuoneessa, josta on ihastuttavia säleikkunoita, joista voi ihan pikkuisen kurkistaa penkkeihin..
Laulajat testailevat akustiikkaa ja minulla on suuria vaikeuksia pidätellä itkua kuullessani Meren laulua kuuntelen -kappaleen.

Kuva
Kitaristi ja laulajat

Kuva
Kirkon eteisessä odotellaan vieraita, Harri Haverisen kuvasta muokattu

Vihdoin saamme ilmoituksen että nyt olis sitten aika käydä isän käsipuoleen ja samassa urkuparvelta jo kajahtaakin Bachin Preludi. Kävelemme rauhassa ja en voi olla hymyilemättä nähdessäni kaikkia ihania ihmisiä penkkiriveissä. Kiva kun olette täällä!
Kirkon keskiosassa parempi puoliskoni pokkaa tyylillä ja nappaa minut isältäni itselleen. Nyt jo suorastaan naurattaa, taitaa vähän hermostuttaa.

Kuva
iskä ja minä

Kuva
poks

Kuva
sit mentiin!

Vihkitoimitus sujuu hienosti. Välillä hieman hermostuttaa kun hameeni helma takertuu lattiaan ja tuntuu että se on aivan tuhannen solmussa. Voi kun joku nyt tulisi sitä suoristamaan!
Papin puhe on loistava, hän kertoo meidän tapaamisestamme ja tarina on juuri sitä -uskomaton. Väärään osoitteeseen lähetetystä kirjeestä alkoi sellainen soppa että nyt ollaan tässä, alttarilla vierekkäin.
Laulut ovat kauniita ja paremman puoliskon kummitätikin suoriutuu oikein hyvin, vaikkei liikutukseltaan saakaan toista osiota luettua. Silmäpeli papin kanssa toimii hienosti ja näin saadaan kaikki tarvittava ilmoille.
Sormukset pujahtavat sormiin hyvästi ja hetki, jota vanhempi poikamme on odottanut tulee vihdoinkin papin kehotuksesta; nyt olis sitten sen pusun paikka.

Kuva
pus, Harri Haverisen kuvasta rajattu ja muokattu

Lähtekää rauhassa ja palvelkaa Herraa iloiten.
Onnellisuus pulppuaa sisälläni ja nostaa väkisinkin hymyn huulille. Me ollaan naimisissa, ihan oikeasti ollaan.
Pujahdamme morsiushuoneeseen, kun kaaso ja bestman jäävät jakamaan vieraille soittokelloja. Kun kaikki ovat asettuneet paikoilleen on meidän vuoromme. Maa on märkä ja puvun helmani ei ole kunnolla ylhäällä. Laahus painaa ainakin sata kiloa mutta kuin ihmeen kaupalla pääsen portaat alas ja autoon. Odottelemme hetken kun kaaso kipittää vielä mukaan ja nyt voimme lähteä.
Huh. Se oli siinä, bileet voi alkaa!

Kuva
Laahus tarrautui kivasti kirkon käytävämattoon..

KuvaKuva
Kellonjakajat, Harri Haverisen kuvista rajattu ja muokattu

Kuva
pisimmät portaat ikinä

Kuva
..juuri tältä tuntui!

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 10:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 31.10, juhlat

Kuva

Saavumme ensimmäisenä Jämille ja puikahdamme yläkertaan piiloon kun vieraat alkavat saapua. Hermostuttaa aivan sikana, enkä meinaa pysyä liitoksissani, vaikka parempi puoliskoni kehottaa minua useaan otteeseen istumaan alas ja hengähtämään. Aivan pakko on hieman kurkata ikkunasta saliin, ihan vähän vaan.

Kuva
lämmittelymaljana mummonmehua rommiterästeellä

Kuva
yleiskuvaa salista

Kuva
tämän näköista maantasalla

Kuva
pöytäkartta

Kun kaikki ovat löytäneet paikkansa, ottaa Marika ohjat ja toivottaa vieraat tervetulleeksi. Lisäksi hän juontaa meidät sisään ja ilmoille kajahtaa Metallican For Whom The Bell Tolls.. suoritamme sangen näyttävän sisääntulon, sillä juuri ennen yläkerrasta laskeutumista sulho keksii että mennäänpäs eri puolilta alas. Hah, minun puolellani onkin risupuskakoriste, joka on kiilattu portaisiin.. ei auta muu kuin sulhon potkaisten rymäyttää koko koriste pois eukkonsa tieltä!

Tuntuupa hyvältä olla tässä, ei jännitä yhtään vaikka kaikki katsovat just meitä. Tuntuu mukavalta kun kaikki ovat meidän kanssa tänään. Mut mulla olis nyt nälkä, joko sitä ruokaa sais?

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 11:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No pääsemmehän me sitten ruokapöydän kimppuun ja ihmettelen aivan ääneen, että olen kuullut että useat morsiamet eivät saa syötyä hääpäivänään, mutta onneksi tuommoinen ei ainakaan mua vaivaa..

Kuva
ruokapöytää, Harri Haverisen kuvasta rajattu

Kuva
juomapöytää

Ruokailun jälkeen on vuorossa ohjelmaa lapsille. Onginta sujuu hienosti ja kaikilla on hauskaa. Pienimmät aivan kiljuvat kun kala nappaa kiinni ja tottapuhuen, melkein kiljun itsekin. Olen tosi ylpeä mun äidistä ja kaasosta kun olivat ideoineet niin hauskan jutun.

Kuva
Yläkerran parvelta me sitten ongittiin

Kuva
Ja alakerrassa kalat nappailivat kiinni koukkuun!

Kahvin lomassa on vuorossa yllätysohjelma, joka onkin kyllä huisi! Ihan jännittää että kohta on pallo mun ottas ja miten tuo nyt saa nuo kaikki tiilet kiinni.. kun taitojaan esittelee jonglööri Jani Suihkonen. Ainakin itse seuraan esitystä suu auki ja kuulemma näin tekee myös suurin osa vieraista.
Erityisen liikuttavaa on, kun esityksen aikana kuullaan se meidän biisi.. Eternal Tears Of Sorrow: The River Flows Frozen.

Kuva
Hauska mies oli hän

KuvaKuvaKuva
Kakkuja kakkuja enemmän kakkuja

Kuva
Ketkäs ne siellä kakun päällä seikkailikaan

Ruoka saa kehuja ja samoin leivosbuffetti. Erityisesti kiitellään pikkuruisista paloista; ihanaa kun voi maistaa ihan kaikkia ja sitten hakee vielä lisää niitä!
Itse en ehdi kahvikuppiani juomaan tyhjäksi, kun ajaudun jo keskusteluihin.
Juhlat soljuvat kivasti eteenpäin ja ehdin jutella useiden ihmisten kanssa. Kaikilla tuntuu olevan varsin mukavaa ja puheensorina täyttää salin..

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 11:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 31.10, juhlatunnelma tiivistyy

Juhlien tunnelma alkaa todenteolla tiivistyä kun karkkibuffet ja eteenkin sahtitupa aukaisivat ovensa! Tämän jälkeen noin puolet vieraista ovat sahtituvassa, aina viimeisimpiin hitaisiin asti ja niin on odotettukin.
Juomaa ja istumapaikkoja riittää kaikille ja jääkin vielä. Sahtia kehutaan moneen otteeseen ja karkkibuffetissa vierailevat kikattaen niin lapset kuin aikuisetkin.

Kuva
Lal lal laa.. karkkiaa..

Kuva
sahtituvan seinille olimme kiinnittäneet erilaisia drinkkiohjeita..

Kuva
..sekä valokuvajanan (joka oli muuten menestys!)ja erilaisia varoituksia alkoholin käytöstä

Aika kuluu hurjaa vauhtia ja yllättäen vuorossa onkin jo häävalssi.
Ennen sitä meille pidetään lämmittelyjumppa, jonka tarkoitus paljastuu lopuksi.. meidät sidotaan toisiimme kiinni käsiraudoilla, ja Marika ilmoittaa vierasväelle että hääpari tanssii nyt valitettavasti ainoastaan toistensa kanssa.
Aivan huippu juttu, pidimme tästä kovasti!

Kuva
Toisiinsa kahlitut

No, sitten tulee se valssin aika..Olimme toivoneet toodellaaa hiiidastaaa valssia, johon olimme harjoitelleet "koreografiankin", mutta yllätykseksemme tahti onkin se perinteinen ja melko rivakka meidän makuun.. tulee aivan hiki ja hameen helmakin on huonosti ylhäällä ja takertuu mun jalkojen ympärille! Kihisen paremmalle puoliskolle hampaiden välistä, ettei pyörittäisi enää samaan suuntaan kun helma on kietonut jalat yhteen.. jotenkin selviämme kuitenkin ja painelemme tanssin jälkeen suoraan sahtitupaan nauttimaan virvokkeita.

Kuva
juhlatunnelmaa piti yllä loistava orkesteri Tampereelta.. kaposet!

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 11:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 31.10 ja juhlat lähenee loppuaan

Sahtituvassa alkaa olla jo meininkiä ja tanssijalkaakin vipattaa. Parempi puoliskoni ei kuitenkaan suostu tanssiin kanssani, kun ei ole ottanut vielä tarpeeksi. Tässä ei yllättäen ole mitään uutta, olemme keskustelleet tästä tiukkaan sävyyn aikaisemminkin, mutta olisi se nyt edes hääpäivänä voinut..

Kaikenlaista mukavaa ohjelmaa on tarjolla aina bändien tauoilla. Erityisen hauska on biisientunnistuskilpailu, johon ottavat meidän lisäksemme osaa 3 hevimusiikkia kuuntelevaa vierastamme. Kuulemme hyvin erikoisia sovituksia tutuista kappaleista ja meidän tehtävämme on kirjoittaa lapulle alkuperäinen esittäjä ja kappaleen nimi.
Vahingonilo on paras ilo.. minäpäs tunnistin DION Holy Diverin ja sulho ei! Hih hih.. muut osanottajat alkavat olla sen verran maistissa, että kilpailu päättyy hääparin voittoon, kas kummaa..
Palkinnoksi saamme Hellsongsin levyn Hyms in the key of 666 (On muuten hyvä levy, suosittelen!)

Myös bridezilla ja kravatti löytävät uudet omistajansa.. mutta ei kuitenkaan paria tainnut heistä tulla, vaikka sattumoisin sinkkuja ovat kummatkin..

Kuva
Pojan ponnistus ei ihan riitä, Harri Haverisen kuvasta rajattu ja muokattu

Yhtäkkiä huomaan että päivä on päättymässä! Kaposet kajauttaa ilmoille viimeisen valssin ja siihen tanssiin sentään parempi puoliskokin suostuu. Mutta mutta.. mitenkäs se paranoidi? Bileet lähtee vielä kerran käyntiin ja bestman vetäisee kunnon liikelähteelantiosta-muuvit kehiin.. ja meillä on sangen hauskaa.. hauskaa näyttää olevan myös muilla naispuoleisilla, jotka taputtavat innoissaan..

Kuva
i feel like dancing.. lal la laa..

Kuva
siis nyt irtoo..

Kuva
let me entertain you, Marika Seppälän kuvasta muokattu

Kuva
jännittävää..

Kuva
ilotulitusta..

Kuva
..joka ei luonnollisesti pääse oikeuksiinsa valokuvassa

Ilta päättyy valtavat suosionosoitukset saavaan ilotulitukseen, jonka jälkeen onkin sitten aika sulloutua Marikan autoon ja lähteä mökille ottamaan unta palloon. Niinpä niin, mitään ihmeempää hääyötä emme kaipaa, kunhan saamme nukkua kunnolla.
Nukkumaanhan me sitten pian pääsemmekin.. ihan heti kun ne tuhat pinniä on poistettu mun päästä..

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 12:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Yhteenvetosanat

Juhlapäivä oli kokonaisuudessaan oikein mukava. Kaikki sujui hyvin ja mikäli jokin ei sujunut, niin se ei tullut minun tietoisuuteeni, mikä oli tarkoituskin.

Kaikenlaista pientä kivaa sattui kyllä valmisteluissa, kuten tuo tulostusepisodi.. olisi ehkä kannattanut tehdä ne pikkuisen aikaisemmin..
Niin ja juhlissa ei mun laahus meinannut pysyä millään ylhäällä tai ainakaan kunnolla, kun kaaso ei löytänyt siimalenkkiä, eikä muuten löytänyt parempi puoliskokaan.
Vasta myöhemmin illalla, kun multa toden teolla meni hermot mokomaan helmaan, nappasin äitini mukaan ja lähdimme sivummalle tutkimusretkelle.. ja kyllähän se siima siellä oli, niinkuin olin monesti jo kiljunut ja voi voi kun heti helpotti! Yhtään ei valunut eikä roikkunut mistään!

Vaikka kertomukseni on sinälläänkin jo kovin kuvarikas, vielä pari kertaa kiellon päälle:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 12:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tahdon tässä kohdin vielä kiittää teitä kaikkia, jotka olette olleet vertaistukena häiden suunnitteluaikaan.
Suunnittelu on ollut valtavan ihanaa kanssanne ja pääsinhän minäkin sitten lopulta naimisiin asti..

..ja häämatkakin sujui leppoisissa tunnelmissa, laivan valtavasti keinunnasta huolimatta..

(TĂ„HĂ„N LAITAN PARI KUVAA HĂ„Ă„MATKALTA, KUNHAN LĂ–YDĂ„N NE JOSTAKIN TIETOKONEEN UUMENISTA..)

Kuva

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 12:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

IHANA kertomus ja upeita, upeita kuvia!! :faint: :clap: Ei voi tarpeeksi kehua, kaikki on ollut niin kaunista: kaikkien puvut, morsiamen kokonaisuus, koristeet, KAIKKI! :clap: :clap:

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 14:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:faint: Ihana kertomus, upeat kuvat, upean kaunis/komea morsiuspari...tuo sinun upea pukusi :faint:
Kylmät väreet ja ihon kananlihalla täällä haltioissani luin. Ihana! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 15:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

TEILLĂ„ ON OLLUT KYLLĂ„ AIVAN MAHTAVA HĂ„Ă„PĂ„IVĂ„!!!! :faint:
Vaikka näitä kertomuksia ei pitäs varmaan sen kummemmin "arvottaa" ni tää on kyllä NIIN ylitse muiden :wink:

Teillä on ollut upeat koristukset, niin vimosen päälle mietittyjä! Ihania pikku leivoksia, karkkipuffa jne jne... Voih, oltaspa me kavereita ni oisin päässy siun häihin vieraaks :D

..ja tuli niin tuttu olo tuosta siun kirkon jälkeisestä fiiliksestä, että "nyt alkaa bileet" :bounce:

ONNEA VIELĂ„ TUHANNESTI JA AUVOISIA PĂ„IVIĂ„ LIITTOONNE!!! :hug:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 15:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aivan ihana kertomus, kiitos kun olet jaksanut kirjoittaa näin tarkan kertomuksen meidän luettavaksi! Koristeet ovat aivan suunnattoman kauniita :faint: Paljon onnea vielä teille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 18:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihana kertomus ja kuvat :) Onnea teille :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 20:38 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

teillä on ollut aivan mielettömän upeita juttuja ja todella upeasti toteutettuna!

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 21:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vielä tännekin, MII LAIK IT!! Tein häät oli niin makeet, kaikkee erilaista ja uutta ja jänskää ja hauskaa ja ja ja... Siis ja sikahienoi kuvia! Ja edelleen, sun tekstiäs on niin mukava lukee!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 08:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

lilajana, piiseli, hannaneiti, daleen, jonna89, cordelia & naakkis

en oikein tiedä mitä sanoa.. :oops:
kiiitos :girl:

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 09:54 
Kiitos ihanasta kuvarikkaasta kertomuksesta! :worship: <3 Teillä on ollut ihana päivä, sulla mielettömän ihana puku, koristeet ja kaikki! :faint: :worship: <3 WAU!

Ja isot onnittelut teille molemmille! :flower:

Lyra

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 10:09 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Hyvin kirjoitettu kertomus, sitä luki mielellään! Hienoja kuvia myös :) Tosi upean näköinen tuo juomapöydällä ollut koriste, jossa roikkui kristalleja :shock: Mäkin haluun! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 11:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Upeaa!! :faint: :faint: :faint:
Tarviiko sanoa muuta :D Teillä on ollut todella, todella mahtavat häät, koristelut ovat upeita, morsian, KAIKKI!

ONNEKSI OLKOON :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 13:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:faint: :clap: :faint: :clap: :faint: <3

Ja ei mulla sitte muuta.. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 21:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi apua, teidän päivä on ollu todella upea! Aivan ihana kertomus ja huikeita kuvia! :faint: :faint: :faint: :clap: :clap: Onnea nyt vielä kertaalleen! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2009 22:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania kuvia ja muutenkin hienosti sujunut teidän päivänne! :clap: :faint:
Oikein paljon onnea vielä kerran avioparille! :flower:
(kyllä muuten yllätyin kun tunnistin oman kotikaupunkini kirkon. :) )

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 05:43