* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 20:30

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: S&S 8.9.2009
ViestiLähetetty: 09.09.2009 21:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toteen kävi satu tää, kun S&S häitään viettää
eli kertomus hääpäivästämme

7.9.2009
Aamulla heti herätessä klo 7 kurkussa oli ahdistava paniikkitunne, joka levisi vatsaan ja lopulta lamaannutti mut ihan täysin. Kaaso tuli kylään ja juteltiin kaikkea, mä istuin lattialla ja voin jännityksestä fyysisesti pahoin :yac:
Lopulta rauhoitun niin paljon, että saatoin alkaa tekemään siivouksia ja leipomuksia...
Kauppareissulla iski hätä, kun luulin hetken, et olin hukannut sormukseni :shock: mutta onneksi se löytyi maistraattiin menevästä kassista, missä oli esteettömyystodistus ja riisipussit... :clap:
Kotona meni vielä hetki, ennenkuin aloitin siivoilujen loppurutistuksen.
Kavereiden kanssa kaljoille paennut sulhanen teki asioista hitaammat hoitaa, koska siivouksen ja leipomisen ohella mun piti huolehtia myös lapset :doh:
Kun bestman saapui paikalle, soitin sulholle, et aika tulla kotiin jo... Ei kauaa mennyt, kun sulho ja kuvaaja saapuivat. Sulho oli kovin pahoillaan, kun palatessaan tajusi, kuinka paljon mulla oli ollut hommaa ja vielä olisi. Mutta sanoi myös, et olisi kuitenkin tavallaan ollut mun tiellä panikoidessaan.. Eihän mokomalle voinut olla vihainen... siedin siis poikien tissuttelua samalla kun itse suoritin tehtäviäni.
Kuva
Ajanpuutteen vuoksi luovuin ajatuksesta leipoa muffinsseja tai pestä ikkunoita...
Imuroidessa ja pölyjä pyyhkiessä olin huomannut, et kynsieni geelitäyte alkoi halkeilla ja rakoilla :( ja saunan jälkeen sen aiemmin jo korjatun peukalon kynnen tippi halkesi ja irtosi :x
Siinä vaiheessa päätin, et antaa olla, ei väliä, jahka nyt vaan pääsen rakkaani vaimoksi <3 :pari:
Kävimme sänkyyn 0:20, mä olin kuolemanväsynyt, mutta sulho halusi jutella ja purkaa stressiään sillä lailla...
Klo 3 sulho meni vessaan ja mä käytin heti tilaisuuden hyväkseni ja nukahdin....

8.9.2009
Herätyskello alkoi soimaan klo 6:00, mutta jaksoin nousta vasta 6:30 keittämään aamukahvia ja laittamaan loppuja koristeluita (siis kynttilöitä) paikoilleen... Kahvien jälkeen savut, sit kakkua koristelemaan.. haahusin väliin ihan umpiväsyneenä puolihorroksessa ympäri kämppää ja yritin saada sulhoa avuksi... Tilanteen pelasti lopulta etuajassa saapunut kaasoni, joka hoiti mallikkaasti lapsilleni aamupalan..
Olimme kaason kanssa tupakalla parvekkeella, kun kaaso äkkäs, et se ois 29 minuuttia vihkimiseen... eli 14min mun ja sulhon kyydityksen saapumiseen... :shock: :shock: :shock: JA MULLA OLI VIELÄ YÖPAITA PÄÄLLÄ, HIUKSET JA MEIKIT LAITTAMATTA!!!!!!!!!!
Arvaatte varmaan, et meinas tälle morsiolle tulla hoppu; enhän mä viel illalla ollu saanu päätettyy, kummassa asussa meen maistraattiin, siin hameessa vaiko housuissa :lmao2:
Onneksi olivat kuitnkin ihan eri asukokonaisuudet, kumpikin eri pinoissa... eli nappasin käteeni toisen pinon ja yllätyin itsekin, kun pukiessani havaitsin valinneeni hame ja tiara-yhdistelmän :wink: :D
Onneksi kaaso autto lapsille vaatteet sillä välin ku mä pukeuduin ja kun sulkeuduin vessaan meikkaamaan ja laittamaan hiuksia, aikaa kyydin tuloon oli 5min ja kaaso lähti edeltä kuvaajan, bestmanin ja lasten kanssa kohti maistraattia...
Meikkasin aiottua kevyemmin (minkä huomaa monessa kuvassa, kun pelkkä puuteri ei riitä peittämään punastumisia jne), jotta ehtisin varmasti ajoissa ulos.
Olin ulkona oven eessä sulhon kanssa 8:44. Polttelimme tupakat ja ihmettelimme, missä kyyti viipyy :? Lopulta tajusin, et mun puhelin on vielä sisällä ja juoksin hakemaan sen. Olihan kuski yrittänyt soittaa jo kahdesti :oops: Soitin sitten heti takaisin ja kuulin, että heidän matkansa oli katkennut vartiksi, kun matkalla tänne poliisipartio oli pysäyttänyt heidät ja tutkineet heidän asekopionsa ja muut varusteensa hyvin tarkkaan... :shock: :D
Tämä herättää huomiota kaduilla, huomasimme itsekin, kun teimme ajelun vihkimisen jälkeen:
Kuva
Saavuimme maistraatin pihalle valot vilkkuen klo 9, joten emme edes myöhästyneet! :clap: :clap:
Annoin paperit maistraatin virkailijalle, joka ohjasi meidät vihkihuoneeseen odottamaan.
Siellä sulho kiersi huonetta ympäri hermostuneena ja minä hihittelin hermostuneesti kaason kanssa.
Kuva
Alkoi olla jännitys huipussaan...
Henkikirjoittaja saapui 9:14 ja aloitimme lyhyen seremoniamme... Sulhasen oli pakko heittää inside-vitsi, kun kysyttiin se "Tahdotko"... sulhanen vastasi "Jepjep, tahdon" :lmao2: Mä meinasin ratketa nauramaan, henkikirjoittajalla meni hetki koota itsensä ja mun oli ihan yksinkertasesti pakko heittää lisää vettä myllyyn... multa kysyttäessä vastasin vakaalla äänellä "Tahdon" ja heti perään kuiskasin "ellei Lilli tahdo"
Henkikirjottajalla meinas mennä pasmat sekasin, mut totesipa meidät kuitenkin aviopuolisoiksi. Pussasimme omatoimisesti :kiss: saimme vihkimistodistuksen
Kuva
ja poistuimme ulos, jossa otimme potretit auton kanssa
Kuva

Kaaso, kuvaaja ja bestman lähtivät ajamaan perässämme meille, kun haimme sieltä unohtuneet esikoulu- ja tarhareput :doh: :oops:
Päästin kaason ja pojat sisään laittamaan paikat kuntoon ja näin kaunista siellä oli:
Kuva
Veimme aviomieheni kanssa lapset poliisikyydillä esikouluun ja tarhaan, jossa etenkin pojat ihailivat upeaa Highway Patrol-autoa, aivan oikeaa jenkkipoliisikäytössä ollutta menopeliä... Sen jälkeen sheriffit halusisvat tarjota meille siiderit samalla kun he tankkasivat ja hörppäsivät kahvit... Sen jälkeen teimme kierroksen Kotkan keskustassa ja havaitsimme, että monet tahtoivat kuvata hääbiilimme :clap:
Yritimme hiipiä salaa takaoven kautta kotiin, mutta paparazzi olikin meidän parvekkeellamme tupakalla ja yllätti meidät
Kuva
Kuva
Sisällä kaadoin kuohujuomat laseihin, kahvit kuppeihin ja söimme kaikki hyvällä ruokahalulla ensin voileipäkakkua ja sitten täytekakkua.
Parvekkelle tupakalle mennessämme tajusin, et kaaso oli unohtanut jakaa riisipussit vai miekö unohdin sanoo, mut kuitenkin, riisipussit olivat koskemattomina laukussani... :doh: No, annoin kaasolle yhden, joka ilolla viskoi hedelmällisyyttä niskaamme. :D
Tähtisadetikkujakin poltettiin, kaikki paitsi sulho, pitkin päivää, joten hyviä toiveita ja ajatuksia on liittomme täynnä...
Koska sää oli harmaa, kylmä ja tuulinen, päätimme, ettemme mene otattamaan kuvia Sapokkaan, vaan yritämme selvitä sisäkuvilla.. ehkä joku kaunis päivä käydään kuvauttamassa itsemme Sapokassakin..
Aviomieheni halusi ottaa minusta "The bride is home"-kuvan, kun olin tupakalla;
Kuva
(yllättävän hyvännäkönen, kun meikkaamiseen meni 4min) :wink:
Hain kaason kyydillä lapset ja kaaso lähti kotiinsa klo 13.
Sitten otimme sisäpotrettikuvia
Kuva
joiden jälkeen lähdimme sulhon kanssa moikkaamaan muutamaa tuttua ulos ja siellä jaoin myös riisiä ihmisille meidän päällemme heitettäväksi... :D
Sitten palasimmekin kahvittelemaan sulhon mummon ja tädin kanssa, joiden ystävällinen halaaminen ja ihanat lahjat olivat todella iloinen yllätys :)
Söimme hääateriamme ja sitten lähdimme sulhon kanssa ottamaan yhdet kantapaikkaamme ja palasimme kotiin jo ennen lasten nukkumaanmenoaikaa.
Laitoimme lapset nukkumaan klo 21, juttelimme vielä hetken paikalla olevien kuvaajan ja bestmanin kanssa, jonka jälkeen he poistuivat ja mä aloin viekoitella aviomiestäni sänkyyn... mutta hääyön tapahtumat pidämme salaisuutena... :wink: (tykkäsi uusista rintaliiveistä ja huvitukseksi ostamani alushousut luokitteli korneiksi, kuten oli tarkoituskin...)
Kuva

Päivä oli juuri sellinen kuin toivoinkin; meidännäköisemme, huumorilla ja arkiromantiikalla sipastu mukava, rento päivä. :yep:
Parasta antia on uusi lempinimeni, mitä hellimmällä äänellä sanottu "Vaimo Fagerström" <3 <3 <3 <3
Tämän onnellisempi en voisi olla, rakastan miestäni enemmän kuin ketään ikinä!

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.09.2009 07:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kirjotin tämän innoissani jo sun päikyn puolelle, mutta kirjoitettakoon se vielä tännekin

tosi ihana lukea teidän kertomustanne.. päivä on ollut varmasti teidän näköisenne ja mukavaa, että kaikki on sujunut hyvin!
..ja hei, hiukka pähee tuo teidän ajopeli! :worship:

voi.. tuntuu varmasti aivan ihanalta kun kutsutaan vaimoksi.. :(

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.09.2009 07:37 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Aivan mielettömät häät :lmao2: . Paljon onnea tuoreelle avioparille :).

Niin kauan kuin elän, ei sydämeni läiky kenellekään muulle.
Olipa kuinka kaunis tai hyvä, urhea, luja, rikas tai hellämielinen tahansa.
Olen valintani tehnyt, enkä halua ketään toista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.09.2009 12:38 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

<3 :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.09.2009 19:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos kaikille onnitteluista!
Jatkossa mun höpinöitä saa lukea Rouvalan puolella :wink:

Ja lisempää hääkuvaa löytyy täältä:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1423947947

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2009 09:12 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Ja mä en taaskaan nää naamakirjan kuvia, mä oon niin ulkopuolinen :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2009 13:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt vasta pääsin lukee kertomuksen!
Siis voihan wautsi mikä hääauto! :clap: En yhtään ihmettele et ihmiset on halunnu sitä kuvata kun ootte kaupungilla kurvailleet! :wink:

ONNEA AVIOPARILLE
:cheers:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.09.2009 11:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Oikein paljon onnea näin jälkikäteen! Ihania kuvia ja aivan mahtava tuo hääauto! Onnea vielä! :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 20:30