* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 09:27

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2009 10:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No se on joo ihan tarkotuksel otettu, et saatii just semmonen vanhanaikanen fiilis.. :)

Ja kiitos kehuista.. :girl: :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2009 13:48 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Hienoja kuvia kertakaikkiaan! :faint: Mä tykkään kans kovasti tuosta mustavalkoisesta!

120909

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2009 14:37 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Ihania kuvia! Herttaisin on kyllä mun mielestä tuo kuva, jossa molemmat hymyilette, olette niin onnellisen näköisiä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.07.2009 11:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitoksia taasen kävijöille.. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.07.2009 21:13 
Poissa
Amoriini
Amoriini

:bye: Mä tulin vuorostani tänne vierailulle ja voi luoja tuota sisko-anoppi-kuviota!! :shock: :auts: :faint:
Miten voi olla tuollasia ihmisiä?? Voiko tuossa olla taustalla jotain muutakin, koska eihän tuo ole mikään syy (30€ :doh: ) katkaista välejä tai olla edes riidoissa. :o
Tai jos tuo on se yksi ja ainut syy, niin on aika idioottimaista toimintaa. Voimia tuon tilanteen kanssa. :hug:
Nyt keskitytte vaan toisiinne ja nautitte yhteisestä avioliiton alkumetreistä. :kiss:
Ihania kuvia oli kyllä tuolla viime sivulla. Ootte hyvän näkönen pari! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.07.2009 09:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No taustal on todennäkösest se, et toi sisko on pilalle lellitty, se on aina saanu kaiken haluamansa, ja nyt ku äiti laittokii rahaa poikaansa ni tää sisko tuns ittesä syrjäytetyks ja halus sotkee asiat. Ikää täl siskol on 22v, mut ei kyl aina uskois.. Ja taustal on myös se, et se ei minust mitä ilmeisemminkään tykkää.. Aika hemmetin tekopyhää oli sit suostuu mun kaasoks! :x Mut kyllähän sen siinäki huomas, et eipä siitä juurikaan apuu ollu missää, koskaa ei ollu aikaa ja kaikes se hankas vastaa... Olis vaa pitäny sanoo se irti jo syksyl, niinku meinasin.. :auts: Ja mä en tiiä onko toi sisko ja anoppi nyt käsittän ton koko 30€ jutun aivan väärin.. Ku siis tarkotus oli, että me, mun äiskä ja anoppi maksetaa kolmee osaa ne tarjoilijoitten palkat ja jokaisen osuus olis siis toi 30€, mut minust tuntuu, et se viesti ei oo menny nyt oikein perille, vaan että anoppi on ymmärtäny, et sen pitäs maksaa kaikki palkat ja sit sisko sotkenu siihen vähä lisää... En tiiä, ihan sama.. :auts:

Eilen on kiitoskortit laitettu matkaa, anopille nyt laitettii kans, repikööt sen sit jos siltä tuntuu...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.07.2009 11:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania kuvia oli tullut lisää :) Mut voi herranen aika tuota anoppi& käly sotkua! No kait ne aikanaan sen hoksaa, että taisivat hiukan käsittää jotain nyt väärin ja käyttäytyä sopimattomasti...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.07.2009 12:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ainut joka täs on sopimattomast käyttäytyny on just toi Janin sisko, ku sen piti saaha nokkansa tunkee tähä asiaa ja piti sit mennä haukkumaa mun suku ja minut ja Jani.. Se oli ihan tarpeetont, me ei kuitenkaa olla mitään väärää tehty... :? Se itte nää välit katkas ja totes perää vaa, et hyvä, et meist pääs eroo ku tämmösii hyväkskäyttäjii ollaa... Noh, siinähän nyt kiukuttelee sit keskenää.. Mut sekii on aikamoist soopaa, et anoppi veti siihen sotkuu nyt viel jonkuu häpeämisen, et siis Jani oli hävenny sukuaa häis jne.. Siis WTF!? Tätä me ei olla tajuttu, et mistä se tollast on saanu päähänsä.. :auts: Ja sit sano vaa, et no nyt sul on uus perhe ja hyvä vaimo... Hohhoijaa..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2009 13:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei jumankauta, tää alkaa menee jo niin naurettavaks ja kunnon teinimeiningiks, että.. :D No nyt on sit anoppikii poistanu sekä minut että mun äidin kavereistaa facebookist, mut ei Janii, joten eiköhän oo aika selvä, ketä täs syytetää.. :) Mut on kyllä kieltämättä todella lapsellista touhua 50+ naiselta.. ei voi muuta sanoa.. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2009 14:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Luin ton viestiketjun tästä anoppi-kaaso riidasta ni EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!! :x Miul on kans yks riita ollu anopin ja sen tyttären kanssa (ei siis kuitenkaan sulhoni äiti ja sisko, koska ovat hänen vanhempansa ovat eronneet, vaan sulhon isän uuden naisen ja sen tyttären kanssa). Ja kyllä oli vääntämistä se tappelu kun ne kaks suuttu ihan minimaalisen pienestä asiasta, mikä oli ennenkaikkea vitsi jonka kaikki muut ymmärsivät PAITSI anoppi ja hänen tyttärensä. Tää tapahtu pääsiaisenä, enkä oo sen jälkeen kumpaakaan nähny. EVVK, meni maku sellasiin tiukkapipoisiin nipottajiin :wirn:

Mutta siis, VOIMIA asian kanssa :hug: Täysin naurettavaa pelleilyä anopiltasi, varsinkii tää viimesin facebookjuttu. Hyvähän se on noita kiviä tuolta puskan takaa heitellä ja loukata siuta jättämällä vaan siut ulkopuolelle.

Oo sie fiksumpi ja anna heidän olla lapsellisia :) Onneks miehesi on sataprosenttisesti puolellasi, se on kaikista tärkeintä :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.07.2009 14:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HannaNeiti Ei täs oikeesti voi enää muuta tehä ku nauraa.. Tää kaikki draama ja show yhen 30€:n takia.. :D :D Huh huh.. Noh, ihan sama mulle mitä ne minust ajattelee, enhän mä ookkaa näis kuvios ollukkaa ku "vast" 3-vuotta.. :D Pääasia on, et Jani rakastaa minuu ja me ollaa onnellisii yhes, ajatelkoot sen sisko ja äiti sit mitä tahansa.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.07.2009 10:19 
Poissa

Hääpäivä kuulosti ihanalta ja kuvat oli hienoja! :) Harmi että nyt jälkikäteen tulee tommosta ilkeilyä. Jaksamisia! :hug:

Meidän päivämme
Rouva Deli

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2009 17:41 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Teillä oli kyllä upeat häät <3 Ja aivan ihania kuvia teistä :faint:
Ihme touhua toi sun anoppis ja kälys meininki.. :shock: Kannattaakohan niiden hetki miettiä tekojaan... :o facebookissa kiukuttelu sopii kyl paremmin 14-16 vuotiaille tytöille ku plus 50 v. naiselle :x
Mutta se että teillä kahdella menee hyvin ja ootte onnellisia on tärkeintä :hug: Kyllä asiat selkenee! :)

Vain sielustasi pidä kaksin käsin kii..
-Tommy Taberman

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2009 18:12 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Ihania kuvia teistä. Miten rouvan elämä on sujunut?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2009 18:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kah, joku eksyy viel tännekki.. :D :girl: No mitäs tässä, toista viikkoo taas töissä kesän lomailujen jälkee, saan olla nyt koko vuoden ekaluokkalaisten kans.. :) Tahtoo vähä toho normaalii unirytmii pääseminen viel tuottaa vaikeuksii.. :D Ukon 35v synttäreitä juhlittii viime la ja nyt pe pitäis lähtee sen bändin keikalle sitte.. :) Anoppikii jopa otti yhteyttä Janii, oli laittanu perjantain kortin ja lahjan meijän postilaatikkoo.. eka yhteydenotto yli kuukautee sielt suunnast.. :) Muutaman tekstarin vaihtoivat sit sen jälkee viel.. Mulle se varmaan on viel vihanen, en kyl edelleekää tiiä, että mistä, mut samapa tuo.. :D

Mitäs viel.. :o Ei kai kummempii, ei tää mun elämä niin kovin mielenkiintost oo.. :lmao2: töitä, töitä, kodinhoitoo ja lisää töitä.. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2009 19:14 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiva, kun sustakin kuulee vielä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2009 19:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä mä päivittäin käyn lukemassa teidän kaikkien päikkyjä, mutta ei oo nyt hetkeen tullu jätettyä mitään merkkiä käynnistä.. :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.08.2009 06:17 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Onnittelut minultakin! :clap: Mä olen niin huono jättämään merkkejä vierailuista mut nyt aion parantaa tapani! :)
Ihania kuvia! :) Olette niin onnellisen näköisiä! :)

Hentiiran maja

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 09:27