* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 07:30

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27.06.2009 10:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

<3 IKIMUISTOINEN HĂ„Ă„PĂ„IVĂ„ 6.6.2009 <3

Huom. Ethän kopioi omia kuvia!

PERJANTAI 5.6.

Perjantai alkoi sillä, että veimme pikku-neitimme hoitoon, ja suuntasimme sieltä neuvolaan. Pikku-kakkonen oli ilmoittanut tulostaan noin 3 viikkoa ennen häitä, ja ensimmäinen neuvolakäynti osui hääpäivän aatolle. Neuvolassa vierähti noin tunti, jonka jälkeen Sami suuntasi bestmanien tykö ja minä menin kotiin odottelemaan kaasoja. Oli alkamassa työntäyteinen hääpäivän aatto. Poikien tehtävänä oli hakea iltapalaa varten tarkoitetut ainekset tukuista, juomien toimittaminen juhlapaikalle, tytön hoitotavaroiden toimittaminen hoitajille sekä tyttelin vieminen papan luokse yökylään. Meillä oli kaasojen kanssa vastuuna kukkien hakeminen sekä juhlapaikan koristelu. Kaikki ei mennyt perjantaina kuitenkaan ihan putkeen... Kukkakauppaan päästyämme selvisi, että tilaamani ruusujen hinta oli noussut 1,10 eurosta 2,80 euroon / kappale! "Pienen" avautumisen jälkeen päädyimme ostamaan valkoisia punttiruusuja vaaleanpunaisten yksittäisten ruusujen sijaan - valinta osoittautui hyväksi! Juhlapaikalle päästyämme ravintolapäälliköllä oli ilmeisesti huono päivä, ja hän oli kuin myrskyn merkki ensimmäiset kaksi tuntia. No, juhlapaikka tuli valmiiksi, ja olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen. Olimme juuri lopettelemassa, ja suuntaamassa kaasojen kanssa kotiimme, kun puhelimeni soi: vihkipappimme oli sairastunut! Tätä kyseistä pappia olimme erikseen toivoneet, sillä hän oli rippipappini. Eihän sairastumiselle mitään voinut, ja meidän oli tyydyttävä sijaiseen.

Kaasojen kanssa suuntasimme kaupan kautta meille, Sami meni yökylään toisen bestmanin luokse (tämä toinen bestman oli laivalla keikkaa vetämässä). Tulimme kotiin kuuden jälkeen, ja kaasot alkoivat tekemään pientä purtavaa illaksi sekä valmistamaan seuraavan päivän salaattia. Minä pääsin hierontaan seitsemältä, kun hyvä ystäväni saapui hierontapöydän kanssa meille kotiin. Illan aikana katsoimme myös Madagascar 2:n - ihanan rentouttavaa! Ennen nukkumaanmenoa nautimme vielä lasilliset kuohuviinia - minä kostutin kylläkin vain huulet tuohon kuohuvaan, sillä olen pitänyt täysin nollana tuon alkoholin nauttimisen raskauden aikana. Sänkyyn kömmimme yhdentoista jälkeen, ja taisimme kaikki sammahtaa muutamassa minuutissa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2009 12:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

LAUANTAI 6.6.

Heräsimme puoli seitsemän jälkeen, kun puhelimeni soi: kampaaja olisi jo seitsemältä Tikkurilan asemalla. Yhden kaasoista oli tarkoitus hakea hänet asemalta puoli kahdeksalta, mutta kampaaja olikin huomannut, että sitä seuraavaa junaa ei tule ollenkaan, joten hän oli hypännyt edelliseen junaan. Nousimme kaikki suht pirteinä ylös, ja kaaso lähti hakemaan kampaajaa asemalta. Me muut rupesimme laittamaan aamupalaa tarjolle - olikin jo nälkä. Kampaajan saavuttua alkoi tukka-ruljanssi. Hänellä oli kolme päätä ja kaksi naamaa laitettavana, joten hommaa riitti. Samalla kun kampaaja-meikkaaja teki omaa urakkaansa, me laitoimme Madagascar 2:n pyörimään uudelleen - oli se niin hyvä! Kampaajakin oli mielissään, kun hän pääsi siinä sivussa tiiramaan hyvää elokuvaa, ja arvatkaas montako kertaa suustamme pääsi laulu: "Mä tahtoo veivaa veivaa. Mä tahtoo veivaa, veivaa..." :D. Kaasot kävivät hakemassa morsiuskimpun, heittokimpun, rannekukat sekä vieheet kukkakaupasta yhdeltätoista. Bestamanit kävivät hakemassa vieheet meiltä kotoa puolen päivän maissa. Hääpäivän aamuna bestmanit ja sulho kävivät vielä laittamassa hääkyltit paikoilleen. Kampaaja oli saanut tukat ja naamat valmiiksi hyvissä ajoin, jonka jälkeen söimme kevyen salaatti-lounaan. Lounaan jälkeen kaaso meikkasi minut, ja kampaaja vielä viimeisteli kampaukseni - sekä meikki että kampaus onnistui enemmän kuin täydellisesti! Ennen pukeutumista kaaso laittoi minulle vielä tekokynnet sekä koristeli tatuointini. Kun olimme vaatteita vaille valmiita, oli lahjojen aika: annoin kaasoille kiitos-lahjat, ja minä sain jo tässä vaiheessa kaksi korttia ja taulun, jossa oli kirkossa lauletun laulun sanat. Yhden jälkeen kaasot pukivat upeat mekot päälle, ja puoli kahden kahden jälkeen oli minun vuoro saada prinsessa-mekko päälle. Vielä tässäkään vaiheessa minua ei juurikaan jännittänyt - olin ollu koko perjantain ja lauantai-aamupäivän todella rauhallinen ja tyyni. Sää vaihteli lauantain aikana useaan otteeseen. Välillä satoi vettä, välillä aurinko paistoi täydeltä taivaalta - emme kuitenkaan antaneet sään vaikuttaa fiilikseen, vaan lähdimme suunnistamaan kirkolle iloisin mielin kahden jälkeen.

Saavuimme kirkolle hyvissä ajoin, ja meidän yllätykseksemme kirkon pihalla oli jo iso joukko häävieraita. Tästä johtuen ajoimme vielä pienen lenkin, jotta kaksi kaasoa kerkeisi ohjaamaan vieraita kirkkoon sisälle, että minä pääsisin rauhassa hipsimään kirkon asehuoneeseen. Autokuski onnistui ajamaan aivan asehuoneen eteen, joten pääsin sujahtamaan kirkon sisälle niin, että kukaan ei varmasti kerennyt näkemään ;). Isäni odotti jo minua, ja häntä taisi jännittää enemmän kuin minua. Odottelimme vielä meidän tyttöä, jonka piti kävellä kaason kanssa ennen meitä, mutta neitikkä olikin niin minun perääni, että hän halusi olla koko ajan minun sylissä. Päätimme sitten, että vain minä ja isäni kävelemme, ja tyttö menee muiden vieraiden joukkoon. Suntio asetteli laahukseni, ja kehui pukuani todella kauniiksi. Pari minuuttia yli kolme alkoi soimaan häämarssi: Prinsessa Ruusunen Tuusulan kirkossa, ja suntio avasi ovet. Seisoimme hetken paikallamme, kunnes suntio antoi lähtökäskyn, ja lähdimme kävelemään kohti komeaa sulhasta. Minulla oli todella ihana ja onnellinen oli, ja pystyin kävelyn aikana katsomaan myös häävieraita. Sami käveli meitä vastaan, ja kummarrusten jälkeen sain mieheni viereeni. Jatkoimme matkaa alttarille, ja alttarille päästyämme otimme toisiamme kädestä kiinni ja katsoimme toisiamme vielä häämarssin soidessa. Sami kuiskasi minulle, että näytän todella hyvältä. Sanat tuntuivat todella hyvältä, ja itku ei ollut kaukana. Bestman luki tutun raamatuntekstin, joka sai taas tunteet pintaan, etenkin minulta. Pappi puhui todella kauniisti, ja vaikka pappi oli vaihtunut viime hetkellä, sitä ei huomannut. Papin puhuessa meistä, ei meinannut itkusta tulla loppua. Onneksi pappi oli varannut nenäliinan alttarille :), sille oli nimittäin käyttöä. Papin puheen jälkeen oli aika sanoa "tahdon" ja pujottaa vihkisormukset. Vihkiminen oli kaikin puolin todella kaunis, ja se puolituntinen meni todella nopeasti. Kaason lauluesitys oli menestys, ja viimeistään sen aikana herkistyi loputkin häävieraat. Päätösmarssin aikana tein silmäyksiä vieraisiin, ja taisin pikku moikatkin heittää muutamille kavereille. Olo oli todella onnellinen ja meidän välinen rakkaus välittyi varmasti koko juhlaväelle. <3

Tulimme kirkosta ulos maila- ja cheerleading-huiska -kujaan. Tästä mailakujasta olin kyllä tietoinen, koska olin sen itse järkännyt sulholle yllätykseksi, mutta nämä huiskat tulivat minulle yllärinä - hauska idea! Suuntasimme hääautoon, ja ajoimme pienen lenkin sillä aikaa, kunnes vieraat pääsivät jatkamaan matkaa juhlapaikalle. Kun vieraat olivat menneet, oli virallisten hääkuvien aika. Koska ilma oli hieman epävakaa, kuvaaja oli tehnyt studion kirkon vieressä olevaan rakennukseen. Kuvaaja otti sekä sisällä että ulkona useita kuvia, sillä sää suosi meitä sen verran, että vettä ei satanut kuvauksen aikana lainkaan. Kuvauksen aikana juhlaväkeä viihdytti kaksi kitaristia. Ystäväni tekemä kangastaulukin, jonka aiomme kehystää, sai vieraiden ideoiman runon (sekä jonkun taiteilijan tekemän peace -merkin :D). Tarjolla oli myös pientä purtavaa sekä boolia. Kuvauksen jälkeen hääauto suuntasimme juhlapaikalle, jossa meitä odotti riisisade. Onnitteluiden, maljapuheen ja onnittelumaljojen jälkeen oli ruokailun ja muun hääohjelman vuoro.

Aika juhlapaikalla kului todella nopeasti, ja hääjuhla oli varmasti meidän näköinen. Puheita pitivät bestmanit, kaasot, appiukko, äitini, anoppi sekä rakas mieheni. Myös Samin mummi luki meille itse tekemänsä runon. Anopin puhe oli täysosuma, ja sen aikana taisi itkeä jokainen naispuolinen häävieras minun lisäksi. Myös Samin silmät kostuivat useaan otteeseen puheen aikana. Puheen jälkeen anoppi halusi vielä omistaa meille kappaleen: Finlanders - Oikeesti. Puheiden lisäksi hääväelle esitettiin minun ja ystävieni polttareissa tekemä musiikkivideo: Sata salamaa - aikamoiset naurut saimme aikaiseksi :D. Sami oli nauhoittanut polttareissa räppibiisin, joka myös kuunneltiin illan aikana: "Sonja oot mun beibe, Sonja oot mun beibe..." :D. Illan aikana oli myös morsiamenryöstö, jonka aikana jouduinkin sitten paljastamaan kundeille salaisuutemme - meille tulee vauva. Ryöstön aikana kun oli tarkoitus juoda heidän tuomansa alkoholijuomat. Ennen niitä ei ollut paluuta juhlapaikalle. No saipa pojat muutakin onniteltavaa ;). Samin oli esitettävä jo polttareissa nauhoitettu räppibiisi koko hääväelle, jotta saisi morsiamen takaisin. Ohjelmaan kuuluivat myös perinteiset sukkanauhan- sekä morsiuskimpunheitto. Illan kohokohta oli kuitenkin häävalssi, ainakin meille. Samia jännitti valssi enemmän kuin minua, mutta se meni hyvin, vaikka muutamaan otteeseen laahus olikin tiellä. Kappale oli onnistunut valinta, ja valssin aikana taisin jokusen rivin Suvivalssia hoilottaakin. Toisena kohokohtana taisi olla bestmanin ja hänen bändikaverinsa extempore esiintyminen. Bestman on siis Deep Insight bändin solisti, ja hän vetäisi bändin kitaristin kanssa biisin "Rock with my band". Tässä vaiheessa muutamille heidän faneilleen valkeni, kenestä oli oikein kyse :). Ruoka oli aivan taivaallista, ja häävieraatkin kehuivat ruokaa erittäin paljon. Hääkakku oli myös onnistunut, ja sitä oli enemmän kuin riittävästi. Ennen hääkakun leikkaamista kaasoni infosi sulhoa, että polkeminen pitää tehdä vasta sitten, kun koko kakkupala on leikattu - olipahan sulholla ilme, kun minä sain kaikessa rauhassa polkaista ensimmäisen siivun leikkauksen jälkeen :D. Siinä vaiheessa Sami siis tajusi tulleensa huijatuksi, ja minä nautin "voitostani". Juotavaa riitti niin ruualla, kahvien aikana kuin illallakin, ja niitä jäi ylikin jonkin verran. Illalla tarjoiltiin ruokaisa iltapala sekä karkkibuffa oli auki kahvitarjoilusta asti. Loppuilta kului tiiviisti tanssilattialla bailaten ja nauttien hyvästä seurasta - kaikilla näytti olevan todella hauskaa! Bändi soitti kahteentoista asti, jonka jälkeen juhlapaikka olikin tyhjennettävä. Me lähdimme viettämään hääyötä Krapi-hotelliin, Tuusulaan, ja vieraat taisivat suurimmaksi osaksi suunnata kotiin nukkumaan. Muutama jatkoi juhlintaa vielä Hotelli Vantaalla.

Häähuoneemme oli koristeltu todella kauniisti. Ystäväni oli tehnyt useita kukka- ja kynttiläasetelmia. Lisäksi hän oli kasannut korin, josta löytyi mm. villasukat meille molemmille, pikku purtavaa (mansikoista, vaahtokarkkeja, sipsejä, pähkinöitä...), hierontaöljyä, nenäliinoja, huulirasvaa, purkkaa... Jääkaapista löytyi juotavaa, ja hotellin puolesta meille oli tuotu hedelmälautanen sekä kuohuviiniä. Ystäväni oli myös varannut kylpyhuoneeseen ruusunterälehtiä, ihanan tuoksuisia kylpyvaahtoja sekä Marimekon pesukintaan. Nautimme toisistamme ja muistelimme hääpäivää. Väsymys oli aikamoinen, ja untenmaille ensimmäistä kertaa avioparina menimme kolmen maissa. Seuraavana aamuna heräsimme yhdeksältä. Oli vuorossa huomenlahjojen antaminen. Sami oli kyllä todella yllättynyt lahjastaan - positiivisesti kylläkin! Hän kehui huomenlahjakuvia onnistuneiksi, ja kehui, miten hottis vaimo hänellä on ;). Minä sain Kalevalan Vanamo-sarjaan kuuluvan käädyn. Äitienpäivänä sain korvakorut ja nyt kaulakorun. Koru on aivan ihana! Aamupalan saimme kymmenen maissa huoneeseemme, ja kyllä oli luxus-luokan aamiainen! Tarjolla oli kahvia, teetä, appelsiini- ja omenamehua, karjalanpiirakoita, vaaleaa- ja tummaa leipää, sämpylöitä, juustoja, leikkeleitä, salaatinlehtiä, kurkkua, tomaattia, kananmunia, mansikoita, voileipäkeksejä ja juustoja, kakkupalat ja suklaata. Aamupalalle oli kyllä varattu runsaasti aikaa ;), ennen kuin siirryimme privaatti-saunaan käytävän toiselle puolelle. Teki hyvää käydä saunassa rentoutumassa, ja vielä fiilistelemässä edellistä päivää.

Hääjuhlan aikana monet kävivät kehumassa mm. istumajärjestystä, ruokaa sekä itse hääjuhlaa ja yleistä fiilistä. Olimme myös itse todella tyytyväisiä hääpäiväämme, ja koko päivä oli kaiken kaikkiaan onnistunut ja täydellinen! Myös häiden jälkeen saimme useita viestejä, joissa kiitettiin hyvistä ja ikimuistoisista juhlista. Kaikki häiden eteen tehty työ ja ahkerointi oli sen arvoista. Nyt pääsemme jatkamaan elämää onnellisena avioparina, ja kuvien sekä häävideon kautta pääsemme koska tahansa palaamaan Meidän päiväämme. <3

Tässä vielä

<3 onnellinen perhe

<3 meidän söpöliini

<3 me kaksi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2009 13:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

IHANA KERTOMUS :faint: Melkein tippa meinas tulla linssiin muutamaan otteeseen kun niin kauniisti kerroit kaikesta!

Teillä on ollut kyllä ihan maailman ihanin päivä ja toivottavasti avioliitosta tulee yhtä ihana :) Vielä kerran onnittelut tuoreelle avioparille sekä jaksamista raskausaikaan ja onnea tulevasta perheenjäsenestä <3

Jään oottelemaan kuvia häistä! :)

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2009 18:47 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

<3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 08:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana kertomus tosiaan! <3 ootta te kyllä niin komia pari että.... :) Ja tytsykin on todella suloinen. Ja kaasoillekin oli löytynyt ihanat mekot. :) Onnea vielä kerran avioparille ja paljon lykkyä odotusajalle! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 11:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tosi ihana kertomus, ja selvästi aivan mahtavat juhlat on olleet! Onnea teille vielä kerran! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 11:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kaunis kertomus ja kuvista välittyi mahtava juhlatunnelma!
kaikki on ollut tosi kaunista.. (ja karkkibuffet-kuva vei lopullisesti sydämeni mennessään..)
ihanaa että kaikki on sujunut hyvin ja tehty työ on ollut sen arvoista.
onnea vielä koko perheelle! <3

ps. melkein unohtui sanoa, että tuo kakunleikkuukuva on aivan huippu :yep:
kuva tosiaan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. ja sulhon ilme on näkemisen arvoinen! :lmao2:

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 13:14 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Todella kaunis kertomus! Kyllä meinasi tulla tippa linssiin monta kertaa tuota lukiessa:) Ja komia aviopari olette, ihania kuvia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 14:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihana kertomus <3 Voi että näytätte niin ihanalta sekä kaksin että koko perheen voimin :faint: Tuhannesti vielä onnea liittoonne <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 16:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuun vielä uudestaan tänne hehkuttamaan että voi elämän kevät miten ihania kuvia!!!!! Tuo kakku, jestas :faint:

Te kaksi olette kyllä niin onnellisen näköisiä ja teidän tyttärenne on todella suloinen :)

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2009 18:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Aivan mielettömän ihanan näköiset häät teillä. :) <3 Onnea paljon vielä täältäkin. :) Mahtava idea tuo booli- ja alkupalatarjoulu hääjuhlan alkaessa. :) Tarttee pistää korvan taakse. :)

Olitte kyllä aivan mielettömän upea pari. Ja pikkuneiti oli suloinen kuin pieni rinsenssa ruusunen. <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2009 11:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana kertomus, kaunis morsian ja upea sulhanen! :clap: :faint: :yep: Ei voi kuin huokailla ihastuksesta. :) Onnea ihanasta hääpäivästä ja paljon rakkautta avioliittoonne! <3

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2009 12:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Oi miten ihana hääpäivä teillä on ollut, ihanasti päivästä kerroit ja aivan ihania kuvia :faint: ootte kyllä niin kaunis pari ja teidän pikkuneiti on kyllä aivan hurmaava. <3 Oikein paljon onnea vielä kerran!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2009 13:47 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

aivan ihania kuvia! :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 06:40 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Voi miten kauniisti olet kirjoittanut hääpäivästänne. Päivänne on ollut ihan täydellinen. Aivan ihana tuo teidän pikkuneiti :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 19:18 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Aivan ihanan koskettava kertomus... Mullakin meinas tulla tippa linssiin. Kaikki oli niin kauniisti laitettu.. Paljon onnea, voimia ja jaksamista kaikkiin elämän tuomiin asioihin teille. <3 <3

Tahdotaan 18.7.2009

RockMama&Muru sanovat TAHRON 18.7.09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2009 09:27 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Teillä on ollut tosi kauniit häät <3 ja kuvat kyllä välitti tunnelman. Onneksi olkoon vielä kerran :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2009 19:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sydämelliset kiitokset teille kaikille! :hug: Mukava saada noin ihanaa palautetta, ja toivon että liitto jatkuu ainakin melkein yhtä onnellisena kuin miten se on alkanutkin :). Juhlapaikalla oli kyllä meidän mielestä todella kaunista - nuo kuvat eivät näytä koko totuutta, kun pöydillä lojuu tölkit sun muut ;), mutta toivon, että kuvaaja oli ottanut hääpäivän aattona hyviä kuvia valmisteluista ja valmiista juhlatilasta, jotta saan niitä teillekkin näytille.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2009 13:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onneks olkoon! ihana kertomus ja niin kauniita kuvia! sun puku on niin mahtava!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.07.2009 11:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos paljon Neiti_Pampula :girl: !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.07.2009 17:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Todella upeita ja tunnelmallisia kuvia :) ja ihana tuo teidän söpöliini <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2009 22:07 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Kaunista, kaunista :faint: Paljon onnea teille :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.07.2009 08:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos paljon -neitoperhonen sekä Anne81!

Nyt olisi Rouvalan puolella viralliset hääkuvat esillä - olkaa hyvät! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 07:30