* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 09:29

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04.06.2009 13:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tässäpä tämä nyt sitten vihdoin ja viimein tulee! Kaikkia kuvia en ole vieläkään saanut, joten lisäyksiä saattaa myöhemmin esiintyä. :wink: Päivä oli kuitenkin aivan ihana, vaikka jälkikäteen olemmekin kuulleet mikä kaikki on pileen mennyt, mutta meiltä hyvin salattu :D Aloitetaanhan aika alusta eli:

Perjantai 15.5.09

Päästiin jo aamusta koristelemaan hääpaikkaa, kun varaus perjantaille oli meidän onneksemme peruttu. Hääpaikkanahan meillä oli ihana Laulutalo Joensuun keskustassa. Vähän harmittaa, kun kaikesta ei kuvaa ole, mutta ensin roudattiin yhdessä Laulutalon miesten kanssa oöytiä paikoilleen, tai siis miehet raahasivat ja minä kommentoin vierestä, milloin oli oikeassa paikassa :D Kun pöydät ja tuolit oli saatu järjestykseen, laitettiin liinat pöydille, jotka olivat pettymykseksemme hieman liian pieniä ja pöytien päät jäivät rumasti näkymään. Itkeminen ei auttanut enää siinä vaiheessa, vaan oli kiltisti tyydyttävä pitopalvelun meille toimittamiin hiukan liian pieniin pöytäliinoihin. Tullessamme paikalle sali oli kutakuinkin tämännäköinen:

Kuva

Jossain vaiheessa minä ja kultaseni saimme äitini apuvoimiksi. Äiti myös toi mukanaan suuren lastin viinejä, kuohareita ja muuta juomaa sekä kaipaamamme hieman muokatun istumajärjestyksen. Jossain vaiheessa paikalle tuli myös kullan vanhemmat, täti, serkku ja sisko miehensä kanssa. Kullan serkku kävi harjoittelemaan soittamista ja me harjoittelimme hiukan häävalssia ja tulimme siihen tulokseen, että sittenkin tanssitaan pianon tahtiin häävalssi. :wink: Sitten piti lähteä kullan kanssa käymään kotona hakemassa koristuksia, varata rakkaalle parturi (onneksi sai vain tunnin päähän ajan :D ) ja herättää pikkusisko uniltaan, että saimme hänetkin avuksi ja tikkarit paikalleen. Siskohan oli titetenkin kiukkuinen kuin takapuoleen ammuttu karhu, kun ei ehtinyt suihkuun tai edes aamupalaa syömään :oops: :roll: leppyi kuitenkin kunhan laulutalolle asti päästiin :D

tässä kuva lopuista tikkareista, joita niiin taitava siskoni oli siis tehnyt meille hääkarkeiksi ja ylimääräiset laitettiin kimppuun maljakkoon.
Kuva

Paikat laiteltiin kuntoon siltä osin, mitä pystyimme sinä päivänä tekemään, muraattiköynnökset ja orkideat aseteltiin pöydille luonnollisesti vasta oikean päivän aamuna. Lopputulos oli lähtiessämme tämän näköinen, tosin istumajärjestyslista näkyy vielä nätisti pöydällä ja äidin liilatakki tuolin selkänojalla :D

Kuva

Kun kaikki oltiin saatu valmiiksi, lähdimme käymään kahvilla ja sovittiin, että muut saavat stressata meidän puolestamme :D silläaikaa kun kulta oli parturissa käytiin äidin ja siskon kanssa kahvilla, siskoni sai siis aamukahvinsa siinä vaiheessa :oops: :D

Sitten mentiinkin kotiin kullan kanssa, kello oli kai jotain kolmen hujakoilla, eikä meillä ollut enää kauheasti tekemistä, rentouduttiin vain kahdestaan, minä tietysti ihmettelin lähestyviä häitä ja panikoin :D Viestiteltiin vielä kovasti ainakin äidin kanssa, että kaikki asiat oli kunnossa ja että olivat ekskenään sopineet aikatauluista ja muista. Päästiin ihan ajoissa kullan kanssa nukkumaankin, muut sensijaan olivat ilmeisesti touhunneet vaikka kuinka myöhään meidän häiden eteen :oops: Toisaalta, minähän olin yrittänyt jo lähes vuosi aikaisemmin sopia kaikkia asioita ja tehdä ohjelmaa yms mutta ketään ei ollut silloin kiinnostanut vielä (jostain syystä :roll: ) :D

Yöllä näin luonnollisesti hiukan painajaisia, mm siitä, ettehdi kampaajalle tai kello on jo vaikka miten paljon tms, mutta ihmeen hyvin kuitenkin sain yöni nukuttua :wink: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 15:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tein hirmuisen työn kun kirjoitin juttuja ja liitin kuvia meidän aamusta ja sitten klikkasin vahingossa jotain ja koko pitkä kuvallinen kertomus hävisi, eikä sitä enää saanut takaisin mitenkään :( kokeillaanhan nyt siis uusiksi kirjoittaa tarinaa. Onneksi kuitenkin osan jo lähetin, ettei aivan uusiksi mennyt, mutta harmittaa!

Lauantai 16.5.09 ennen häitä

Aamulla meillä oli herätyskello soimassa kello yhdeksältä. Saimme siis nukkua ruhtinaalliset yöunet ennen suurta päiväämme. Siinä puoli yhdeksän maissa puhelimeni kuitenkin soi. ensin luulin, että jotain oli hääpaikalla pielessä, kun minulla ei ollut soittajan numeroa. Soittaja oli kuitenkin ympäripäissään oleva serkkupoikani, joka kertoi ravintolaillan hiukan venähtäneen, ja että hän tarvitsisi paikan, missä vaihtaa vaatteet. Jotain muutakin hän selitti ja minulla oliv aikeuksia naurun pitelemisessä, olin nimittäin pitänyt kyseistä serkkuani hyvin kilttinä poikana :lmao2: Kovasti serkkuni lupasi, että häissä nähdään, mutta epäiltiin jo siinä vaiheessa, että ei taida serkkua näkyä.

Puhelun jälkeen meitä ei enää nukuttanut, joten keittelimme jo aamukahvit. Kauheasti en kyllä saanut syötyä, mutta silti minusta tuntui, että aikaisemmin oli jännittänyt paljon enemmän kuin nyt. Jotain muutakin siinä touhuttiin, ennen kuin lähdin kampaajalle ja kulta kauppaan, kuulemma olutta ostamaan :D Kampaajani keitteli kahvit ja tarjosi suklaakeksejä kun odoteltiin lämpörullien vaikutusta. Hän sai minut myös rentoutumaan ja höpistiinkin siinä vaikka mitä ja kikateltiin hulluna kaikille asioille. On kyllä maailman ihanin kampjaa! :wink: Jossain vaiheessa siskoni tuli paikalle, kun oli päässyt omalta kampaajaltaan. Kun minullekin oli tiarakin aseteltu päähän, sipsutimme siskon kanssa viereiseen kukkakauppaan hakemaan kimppuni ja viehe (ja tietysti lasku :roll: ). Sitten menimmekin meidän kotiin, missä kultaseni otti todella rennosti sohvalla boksilta jotain katsellen :D

Siskon kanssa käytiin läpi vielä viimehetken asioita ja minä silitin kullalleni paidan, mitä en syystä tai toisesta ollut aiemmin saanut tehdyksi. Sisko myös nappai kampauksestani heti tuoreeltaan kuvat, ja kampauksenihan näytti tältä:
Kuva
Kuva

Siinä sitten jossain vaiheessa käytiin siskoni kanssa meikkaamaan, olin niin ylpeä kun siskoni suostui hiukan itseään laittamaan, hän kun ei normaalisti tee itselleen yhtään mitään, koskaan. Siinä me sitten meikkailtiin ja laittauduttiin valmiiksi, kun kultaseni siivoili makuuhuonetta ja vaihtoi lakanoita :lmao2: Yritin ehdottaa rakkaalleni, että hänkin voisi itselleen jotain tehdä, mutta se ei kuulemma ole tarpeen vielä, kun on niin paljon aikaa jäljellä :doh: :D Meikinkin sain oikein hyvässä aikataulussa valmiiksi ja näytin siis tältä:
Kuva

Sitten puettiinkin jo siskoni kanssa juhlavaatteet päälle ja säikähdin aika paljon, kun kultani yritti laittaa vetoketjuani kiinni ja sanoi, ettei se mahdu :shock: Siskoni kuitenkin sai kiinni puvun, aivan ongelmitta. Sitten oltiinkin siskon kanssa valmiina ja kultani vihdoin tajusi, että hei, aikaahan on aikavähän enää, joten pitäisiköhän hänenkin pukea. Kun kultanikin oli saanut vaatteet päälleen ja vieheenkin paikalleen, oioin vielä hiukan hänen kravaattiaan ja kaulusta ja olimmekin lähtövalmiita. Tässä vielä me kullan kanssa ja toisessa kuvassa kaunis siskoni ihanassa puvussaan, huivi ja kädet vähän oudosti kyllä kuvassa... Naamat sutattu pyynnöstä :wink: Meni meillä vähän pelleilyksi tuo lähteminen, oli vaikea löytää edes sellainen kuva, missä toinen meistä oli suht ihmisiksi :D
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 15:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 16.5.09 kirkko

Kirkkoon sipsutimme siis uhkausten mukaisesti jalan. matkaahan ei oikeasti ole edes satyaa metriä, ikkunastahan kirkko näkyykin :wink: Viitan olin laittanut suojaksi päälle ja siltä varalta, että joku näkee meidät hipsimässä kirkkoon :wink: Jännitys äityi pahemmaksi sitä mukaa, kun päästiin lähemmäksi kirkkoa. Siskoni ja kullan veli tulivat mukaan sakastiin todistajiksi. Veljeni vaimon, joka siis esiintyi myös kirkossa, olisi myös pitänyt sinne tulla, mutta häntä emme kiinni saaneet, joten suntio kävi aukaisemassa flyygelin hänelle valmiiksi ja vannotimme papille, että varmasti on kyllä tulossa esiintyjä paikalle, vauva vain vähän viivyttää häntä.

Siskoni ja kullan veli lähtivät melkein heti pois sakastista ja jäimme vielä jännittämään hetkeksi kolmin papin kanssa paikalle. Kummipoikani oli tarkoitus jakaa hääohjlemia, mutta he myöhästyivätkin juhlasta, joten kultani sisko ja serkku hoitivat jakamisen äitiemme ottaessa vieraita vastaan. Suntio saattoi meidät portaiden alle odottamaan, että vieraat olivat salissa ja voisimme aloittaa. Minua jännitti aivan hirmuisesti, mutta kultani oli aivan rauhallinen. Vähän aikataulusta myöhästyttiin, mikä aiheutti ylimääräisiä sydämen tykytyksiä minulle :D

Vihdoin suntio aukaisi ovet, Prinsessa Ruusunen alkoi soida ja saimme aloittaa matkamme kohti alttaria. Yritin kovasti hymyillä jännityksestäni huolimatta. Minä olisin halunnut kipsuttaa hirmuista vauhtia alttarille, mutta kulta toppuutteli ja käveli hyvin rauhallisesti eteenpäin. Salamavalot välähtelivät kun kävelimme kohti alttaria. Kun pysähdyimme papin eteen, alkoivat jalkani täristä aivan hulluna ja olin aivan varma, että jalkani pettävät alta. Varsinkin vasen jalkani vipatti kuin tehosekoitin :D Onnistuin kuitenkin rauhoittamaan itseni ja seisoimme aivan rauhallisen näköisenä, ainakin takaapäin katsottuna: :lmao2:
Kuva

Onneksi pappi muisti meille aina kuiskata, milloin piti polvistua ja milloin nousta:
Kuva

Veljeni vaimon kaunis laulu- ja soittoesitys kirkossa meinasi saada morsiamen kyyneliin, mutta onnistuin pidättelemään kyyneleitä. Laulun nimeä en kyllä muista, esiintyjä kun oli vahingossa ottanut väärät nuotit ja esitti eri kappaleen, kuin oli tarkoitus, mutta kaunis kappale oli ja upeasti esitetty :faint: Tässä käännyimme kuuntelemaan kappaletta:
Kuva

Vihkitilaisuus kokonaisuudessaan tuntui todella nopealta, pappi puhui kauniisti ja äitini itki yleisössä. Kun rakkaani sai sormuksen sormeeni pujotettua, kultani tuuletti ja oli hyvin voitonriemuisennäköinen, minun oli vaikea pidätellä naurua. Muistimme jopa suudella, vaikka oltiinkin sovittu, ettei pappi siihen kehoita erikseen. Toivotaan, että ainakin jossain kamerassa olisi tuostakin toimituksesta onnistuneita kuvia, vielä ei olla sellaisia nähty :wink: Kävelimme pois salista, menimme portaiden alle odottamaan, että hääväkikin pääsisi pois salista. Kun tulimme ulos kirkosta, ihmiset olivat vähän kummissaan, kun ei ollut mitään heiteltäviä, eikä edes niitä saippuakuplia, joku sitten tajusi aloittaa taputtamisen ja niinpä kohta kaikki taputtivat huusivat onnea kun onnellisia sipsutimme ulos kirkosta kohti limusiinia. Laitetaanhan seuraava kuva linkkinä, tämä varmaan poistetaan myöhemmin, niin onnistunut, että laitan näin...
http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... isissa.jpg

ja sitten kävelimme kohti limusiinia, jonka kyydissä teimme lenkkiä pitkin kaupunkia, ja joku jopa vilkuttelikin meille :wink: Kovin kauaa ei ajeltu, kun ei haluttu vieraiden odottavan vaan suunnistettiin kohti Laulutaloa.
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 16:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lauantai 16.5.09 hääpaikka osa 1

Kun saavuimme hääpaikalle, kuvittelimme, että kaikki vieraat olisivat jo paikalla, luulo osoittautui vääräksi hiukan myöhemmin. Astuimme ulos limusiinista kauniiseen auringon paisteeseen valmiina juhlimaan.
Kuva
Kuva

Hetken seisoimme kuvattavana, mutta ainakin tämä morsian oli niin nälkäinen, että yritimme kiirehtiä sisälle ja vieraita vastaanottamaan, jotta saisimme vihdoinkin ruokaa :D Sivuutimme nopeasti jo eteisessä parveilevat ihmiset ja järjestäydyimme saliin onniteltavaksi. Kuitenkin isäni oli eksynyt matkalla ja häntä saatiin odotella. Tietenkään kenelläkään ei ollut edes puhelin lähellä, niin isäni ei saanut neuvoja. Näin käy, kun mies päästetään rattiin, eikä hän suostu ottamaan karttaa mukaan :lmao2: Hän oli onneksi tajunnut kysyä tietä joltakulta ja kohta hän jo tulikin paikalle ja pääsimme aloittamaan onnittelut. Pitkään ei siinäkään mennyt ja aika hyvin ihmiset osasivat paikoilleen mennä. muutamat taisivat vaihtaa paikkoja keskenään ja yhden tuolin neuvoin siirtämään pöydän päähän, kun miehen serkku ei halunnut istua äitiään vastapäätä :D Hiukan liian kärsimättömästi äitini piti maljapuheen, hiukan sen jälkeen kullan kaverit ilmestyivät paikalle. Saivat sitten ihan kaikessa yksityisyydessä muiden katsellessa onnitella meidät. Toisaalta ei olisi voitu yhtään kauemmin odottaakaan, sillä sukulaiset alkoivat olla kärsimättömiä.

Asettauduimme omaan pöytäämme istumaan ja ihastelimme kaunista salia, tässä kuvaa meidän pöydästä, sekä parista yksityiskohdasta, valitettavasti vielä näissä kuvissa ei ollut sellasita, missä olisi koko salin tai edes koko pöydän koristus näkyvissä.
Kuva
Kuva
Kuva

Siinä kaasoni taisi ensin sanoa muutaman sanan ja toivottaa ihmiset vielä tervetulleiksi ja kertoi muutamia käytännön asioita. Myös pitopalvelu halusi muutaman sanan sanoa ja kertoa ruuista. Sitten pääsimmekin jo syömään, muistaakseni :D Lisään kuvan noutopöydästä, jos sellaisen käsiini saan. Ruoka oli aivan taivaallisen ihanan hyvää ja varmasti kaikille löytyi ainakin jotain syötävää. Itse tietysti söin taas niin kauan, että ihmiset alkoivat jo kärsimättömästi odotella, mitä sitten tapahtuu. Onneksi meillä oli lahjapöytä katsottavana, kun rakas ystäväni oli kauniisti lahjat aukaissut, esille laittanut ja numeroinut, taulu meidän vaiheistamme sekä ulkona todella kaunis sää, niin luulisi, ettei kukaan ehtinyt tylsistyä.

Kun morsiankin oli vihdoin syönyt loppuun, oli ensimmäisenä vuorossa isäni puhe, jonka jälkeen sulhasen isä puhui. Sitten Kaasoni onnistui yllättämään minut aivan täydellisesti: hän oli sanoittanut kappaleen lentäjänpoika uudelleen meille sopivaksi ja esittivät sen yhdessä muutaman muun tärkeän ihmisen kanssa ja morsianhan kävi tietenkin itkemään. hyviä kuvia tuli, kun äitini ojensi minulle nenäliinan ja yritin varovasti pyyhkiä silmiäni, ettei vahingossa leviä meikki :lmao2: Lauluvalinta oli vielä onnistunut todella nappiin, sillä minä lauleskelin taukoamatta kyseistä kappaletta pienenä. Se oli onneksi ainoa varsinainen yllätys meidän häissämme, en olisi varmaan kestänyt enenpää :( :D Oli se niin ihanaa ja kaunista kuultavaa, ja niin ajatuksella tehty.

Sitten ennen kahvia ja kakun leikkuuta lauloimme vielä muutaman yhteislaulun. Nipinnapin morsian ehti myös vessaan, kun aina kun olin menossa joku pysäytti tai ei muuten ollut hyvää hetkeä :lmao2: Ihme kyllä ehdittiin myös hiukan ihastella lahjapöytää ja ihmetellä mystisesti hävinneitä karkkeja lahjapöydältä. Olimme nimittäin saaneet lahjaksi kannun, joka oli täytetty erilaisin karkein. karekista tosin ei meille jäänyt kuin paperit :lmao2: meistä räpsittiin vielä muutamat kuvat ja sitten siirryimme kahville.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 17:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hääpaikka osa 2

Kakun leikkasimme omassa pöydässämme, minne pitopalvelu toi meille tarvittavat välineet. Valitettavasti vain siskoni vaivalla tekemä kakunkoriste puuttui päältä, äitini myös valitti, ettei kakku ollut hääkakun näköinen. Hyvää se kylläkin oli :food: ja se riitti morsiamelle :D Myöhemmin koriste onneksi löytyi ja siinä vaiheessa, kun kakku siirrettiin muidenkin syötäväksi koriste kakun päälle laitettiin.

Kultaparkani luuli, että kakunleikkauksen yhteydessä on tarkoitus polkaista toisen varpaille, joten minä onnistuin polkaisemaan, vaikka oltiinkin sovittu, ettei meillä mitään sellaisia ole :lmao2: Minua kuitenkin yllytettiin niin paljon, että kikattelin ja polkaisin :D Me ei myöskään tajuttu, että meidän kuuluu syöttää toisiamme, vaan kävimme tyytyväisinä mättämään kakkua omiin suihimme :D sitten valokuvaajamme asiasta meitä oikaisi ja vähän aikaa toisiamme syöttelimme.

Kuva

http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... ttelya.jpg

Kahvi oli todella ihanan makuista kardemummakahvia ja kakkukin oli aivan ihanan makuista, vaikkei ollutkaan ehkä hääkakun näköinen, mutta makuhan se on se pääasia :D Siinä maisteltiin myös ihanaa kolmensuklaan kakkua ja kahviteltiin oikein kunnolla, alkoikin olla kova kahvin mieliteko, kun vain aamulla oltiin kahvia juotu :D

Kahvin jälkeen ja osittain ehkä vähän päällekäinkin oli sitten muutamia musiikkiesityksiä ja vuoron puhua saivat häävieraat, ketkä olivat ilmoittaneet haluavansa esiintyä. Myös kaasoni piti lyhyen, mutta todella hauskan puheen minusta. Puhe kertoi siitä, kuinka pienenä olin tehnyt vanhalle kassakonepaperille parinmetrin listan siitä, millainen on unelmieni mies :D puhe oli kyllä tosi hauska ja ihana :clap: Vapaata sanaa käyttivät minun tätini puheen muodossa, sekä serkkuni tytöt ja vanhemman siskoni tyttö ihanalla tanssi ja lauluesityksellään.

Nuorempi kummipoikani, herra melkein 2vee oli aivan hurmaava, kun jahtasi kaikkia pikkutyttöjä kuin isompikin naistenmies :D Todella suloinen pieni tuttisuu melkein saikin yhden tytön lämpeemään, mutta tyttö olikin kiinnostunut vain pojan tutista :D

Siinä sitten vähän aikaa ihmeteltiin ja yritettiin ehtiä ihmisten kanssa jutella, kun olikin jo häävalssin aika. Luulin, ettei minun tarvitse tanssia kuin yksi tanssi kultani kanssa, mutta toisin kävi. Sain tanssia ensin kultani kanssa, sitten isäni, appeni, miehen veljen ja vielä kummisetänikin kanssa. Sen jälkeen pakenin kiireesti tanssilattialta :lmao2: Kultani jäi vielä tanssahtelemaan tyytyväisenä kun pakenin paikalta.

Kuva

http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... valssi.jpg

Jonkun aikaa siinä vielä ihmiset tanssahtelivat ja lauloivat ja serkkutyttöni halusivat vielä esittää minulle lentäjänpojan alkuperäisillä sanoilla, vähän aikaa kun olivat lauleskelleet, kiskaisivat minut mukaan eteen, siinä sitten laulettiin kaikki yhdessä.

Osa vieraista oli hävinnyt jo heti kakun jälkeen, ihan ymmärrettävistä syistä, osalla oli pieniä lapsia ja eräs ystäväpariskuntani taas ei halunnut jäädä katsomaan sukulaisteni juopottelua ja lähtivät ajoissa paikalta. Kuitenkin harmittelin kovasti ja olin hetken myös hyvin tuohtunut eräälle ystävälleni, joka poistui paikalta jo ennen kahvia mitään sanomatta. hänellä oli seuraavana päivänä lähtö ulkomaille, mutta luulin silti, ettei aivan niin aikaisin tai yllättäen olisi lähtenyt. Saman ystäväni mies ei myöskään tullut paikalle sillä verukkeella, että on taimenistutus juuri silloin, syy ei oikein mennyt lävitse, mieluummin olisi vain sanonut, ettei jaksa/halua tulla, kun ei ketään tunne, olisin ymmärätänyt paljon paremmin. Niin, ja kuten arvattiin, aamulla soittanut serkkuni ei saapunut paikalle ollenkaan ja hänen äitinsä häpesi asiaa suuresti, vaikka kyse olikin aikuisesta ihmisestä :lmao2:

Vähän myöhemmin kullan täti ja eräs hänen serkuistaan piti vielä puheen kullalle. Sitten taisi vielä olla jotain lauluesityksiä ja yleisön toiveesta lauleskeltiin yhdessä vielä joitain kappaleita. Siinä vaiheessa minun sukuni alkoi olla jo hyvin tukevassa humalassa. Vähän ihmeteltiin, että olivat juoneet niin paljon, sillä meillä ei ollut paljon viinaa tarjolla, vain viiniä ruuan kanssa ja avec kahvin kanssa. Rakkaat serkkunipa olivat käyneet kesken häiden alkossa :doh: Heillä oli oma takakonttibaari pihalla. No, ihan vapaasti, meillä oli kuitenkin hauskaa :D Ärsytti vain, että olimme erikseen toivoneet, etteivät ihmiset olisi humalassa, sillä tämän morsiamen pahin painajainen on humalaiset sukulaiset. Myöhemmin sain myös kuulla, että sukulaiseni olivat tapelleet ja riidelleet humalapäissään keskenään, mutta eivät onneksi onnistuneet meidän iltaa pilaamaan. Äiti tosin ilmoitti häitten jälkeen, että haluaa sanoutua irti meidän suvustamme, tarkoittaen juuri serkkujeni huonoa käytöstä :lmao2:

Aika vähän ehdittiin jutella ihmisten kanssa, jotkut uskalsivat tulla eteen juttelemaan kanssamme, niin kuin meidän mielestä kuuluikin, joten toisten kanssa puhuttiin enemmän kuin toisten. Vähän aikaa ehdittiin myös lahjoja katsellessa muutamien kanssa puhua, ennen kuin meidät kiskaistiin jo seuraavaa juttua varten saliin..ja meillä ei pitänyt olla ohjelmaa ollenkaan :D tässä vielä kuvaa lahjapöydästämme:

Kuva

Koska pitopalvelumme ei ollutkaan laittanut iltapalaa esille, kuten oli luvannut, pääsivät äitimme höösäämään keittiöön. Minusta tosin tuntui, että äiti oli koko illan vain odottanut, että pääsee tekemään jotain, vaikka olin kuinka kieltänyt. Niin hän jälkeenpäinkin sanoi, että mukavaahan se laittaminen on :D Vielä ennen iltapalaa heitettiin morsiuskimppu ja sukkanauha, sillä meillä oli vakaatarkotus livistää heti iltapalan jälkeen kotiin. Nuoremman isoveljeni raskaana oleva avovaimo nappasi sukkanauhan, oli kyllä sellaisen näköinen syöksy kimpun perään, että minua hirvitti, kun ison mahansa kanssa hän nappasi kimpun :D Sukkanauhan nappasi sitten veljeni, joten ei ole kovin epäselvää, ketkä menevät seuraavaksi naimisiin :wink: vaikka kuulemma on turha vielä odottaa häitä, ensin kuulemma vauva ja sitten pitää kuulemma kuntoilla, että näyttää hyvältä hääpäivänä :D

Iltapalan syötyämme yritimme livistää paikalta, mutta meidät napattiin vielä valokuviin, mahdettiin näyttää tosi hyvältä siinä vaiheessa, kun kello lähestyi puoltayötä ja morsian meinasi nukahtaa seisaalleen :D Kuvausten jälkeen pääsimme viimein kotiin. Muut kävivätkin heti raivailemaan hääpaikkaa sen jälkeen, kun olimme poistuneet. Häälahajt haimme seuraavana päivänä kullan vanhempien luota.

Päivä oli aivan ihana ja kultaseni oli aivan hurmaava :faint: :kiss: Olin jotenkin pelännyt, että kultani olisi tapansa mukaan istunut hiljaa ja halunnut heti paeta paikalta kun mahdollsita, mutta rakas näytti suorastaan nauttivan keskipisteenä olemisesta :wink: Äitinikin oikein ihmetteli, että miten kultani oli noin ihana, ihan superextrahurmaava ja niiiin komea :kiss: Paljon saatiin kehuja ja ihania lahjoja ja kortteja ja oli aivan ihanaa nähdä kaikkia ihmisiä, humalatilasta huolimatta :wink: Jälkeenpäin naureskeltiin, että siihen nähden, miten paljon kaikkea meni pieleen ja eritavalla kuin osattiin arvata, oli oiekasti kummallista, että meillä oli niin täydellinen päivä.

Jos joku osallistunut tätä lukee, niin iso kiitos ihanasta päivästä! Lisäilen tänne kunhan tulee jotain uutta mieleen, ja kunhan saan uusia valokuvia :wink: mutta nyt tervetuloa kaikille lukemaan meidän ihanasta, aurinkoisesta ja rakkauden täyteisestä hääpäivästä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 18:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

VIELÄ KERRAN ONNITTELUT!!!! :hug:
Oli kyllä tapahtumarikas hääpäivä ja mie kans ihmettelin, et miten noin moni asia meni "pieleen" muttei sit kuitenkaan sillälailla pieleen et se olis teitä häirinny! Mut siis ihanat häät teillä on ollu ja ootte ollu söpö pari :wink:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 18:53 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihana oli lukea päivästänne, mukava kun jaoit kokemuksen kanssamme. :hug: Kivalta tuntui lukea kertomusta, sillä olette osanneet ottaa kadehdittavan rennon asenteen mahdollisiin vastoinkäymisiin ja sen avulla pystyitte nauttimaan päivästänne täysin rinnoin. Upeilta kuulostivat häänne. Ja upea pari olette myös! :faint:

Ja lämpimät onnittelut vielä avioparille! :cheers:

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 21:43 
Poissa
Amoriini
Amoriini

ONNEA :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 06:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Loppu hyvin, kaikki hyvin! :wink: Minäkin vielä kertaalleen onnittelen hääparia! Ehkäpä tää tarina osoitti, että ei kannata liikaa ressata, tärkeintähän on se rakas siinä vierellä! <3

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 07:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ONNEA KERRAN VIELÄ :hug:

Meillekin kävi niin, että jälkikäteen selvisi muutama moka, mutta ne eivät olleet niin isoja, että olisivat päivän kulkua mitenkään haitanneet. Ja hyvä niin! Pikkuiset ongelmat vain kuuluvat juhlan luonteeseen, eikä niistä kuulu etukäteen stressata ;) Todella ihanan kuuloinen päivä teillä on kuitenkin ollut, ja olette olleet todella kaunis pari! <3

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 09:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Todella isot onnittelut vielä kerran :hug: Vitsi miten mukavilta juhlilta kuulosti ja olitte kyllä todella kaunis pari <3 Ihana kuulla, että kaikki viihtyivät ja että sulhokin kaikesta huolimatta oli noin innolla mukana :yep:

Ei muutakun onnea liittoonne <3

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon onnea teille <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 12:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanat häät teillä, oikein todella paljon onnea vielä kerran. :bye: :clap: :faint:

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 17:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanalla asenteella osasitte ottaa vastaan kaikki nuo vastoinkäymiset! Juuri tuolla asenteella sitä pitäisikin olla. Jos ressaa siitä että joku asia menee pieleen ja juhlat on pilalla, niin aivan varmastihan se sit niin on. Mutta hirveän mukavilta kuulostivat juhlat ja kellään ei varmastikaan ollut tylsää. Onnea vielä valtavasti molemmille! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 10:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanalta kuulosti teidän hääpäivä! Onnittelut vielä kerran!! :hug: :flower: Kauniita kuvia, ihanan onnellisen näköinen hääpari ja upean upea juhlasali! :clap:

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2009 14:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hirmusesti kiitoksia kaikille onnittelijoille, kävijöille ja kommentoijille :grouphug: Oli kyllä oikein ihana päivä, harmittaa kun on jo ohi :lmao2: Ihan itsekin yllätyin siitä, että päivä oli ihana ja lähes täydellinen, vaikka niin moni asia meni pieleen :wink: Sitä oltiin kai niin onnen huumassa, ettei muulla ollut väliä kuin toisillamme, ja huuma jatkuu :happy:

Katsotaan tuleeko lisää kuvia laitettua, kunhan kaikki loput kuvat saan itselleni :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2009 16:44 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kaunis kertomus :flower:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2009 18:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana kertomus ja ihania kuvia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 15:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Todella ihana kertomus mahtavine kuvineen. :faint: :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.06.2009 11:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos ihanat Fidanzata, Tiituska ja Fiukku! :girl: :grouphug: Nyt ollaan katseltu hääkuvia oikein urakalla kun yritetään valkata parhaita :D katsotaan tuleeko tännekin lisäkuvitusta :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 06:48 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Ihanalta kuulostaa teidänkin päivä. Paljon onnea minunkin puolesta. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 19:23 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Ihana kertomus teillä ja paljon onnea ja rakkautta avioelämään :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2009 13:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lisää kuvia! jeeeeij!
Onnea vielä!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.12.2009 13:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tulin vastavierailulle, ihanan kuuloinen hääpäivä kyllä :) Ja onnittelut myös minulta.

Tosi kaunis tuo kimppusi, jotain vähän tuon tyylistä olen kans miettinyt, tykkään muratista :) Ensin katsoin tuosta kakunleikkauskuvasta, että onko sitä murattia noin paljon, että onpa pitkä kimppu :shock: Mutta siinä olikin pöytäkoriste "jatkona" :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 09:29