* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:47

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 57 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaennuulaeset
ViestiLähetetty: 30.05.2005 18:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eli kaikki itärajan erakot, Kainuhun kansa, onko muita?
Olen syntynyt siellä, en ole asunut enää vuosiin mutta menemme siellä avioon, uskaltaako joku muu tunnustaa!!??? :D

viivi & wagner

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2005 09:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siellä olen syntynyt minäkin ja alunperin piti vihillekin mennä... suunnitelmat muuttuivat ja 11 päivän kuluttua tahdomme toisemme täällä Keski-Suomessa :bye:

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2005 17:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moekka!

Kaenuusta olen kotoisin, rakkaani Espoosta. Alkuperäinen suunnitelma oli juhlia häitä kotipaikkakunnallani, mutta nyt olemme päätyneetkin Espoon kannalle.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.06.2005 16:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervehdys. Itse en ole kainuulainen mutta sulhoni on. Vihille olisi tarkoitus kuitenkin kainuussa marssia. Sovinkohan nyt tähän sakkiin... :o

Itse en tiedä kainuusta mitään paikkoja tms, joten ihan kiva suunnitella... :?

Että esim. juhlapaikkoja sieltä jos joku tietää, niin otetaan vinkit vastaan...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2005 16:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kainuusta molemmat kotoisin, siellä myös häitämme tanssittiin. :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 10:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä myös Kaenuusta :clap:
Tosin en ole asunut siellä enää vuosiin.Kainuussa menemme myös naimisiin ensi vuonna :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 11:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

manna: missä juhlitte?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 11:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kainuun porukkaan ilmoittautuu agentti q4607 :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2005 19:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kainuussa mennään naimisiin 2007 ja molemmat ovat kainuulaisia sydämmeltään ja olemukseltaan! :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2005 20:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

saanko udella missä päin Kaenuuta vihille olette menossa?

Kaenuu on kaunis paikka, että sille kun sydämensä menettää, niin silloin on menoa ja sinne täytyy päästä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.10.2005 07:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Suomussalamellahan me häitä vietettiin. :D

Agentti q4607: Tuon uudestaan ja uudestaan pykälän todistavat ainaskin nuo Kainuun matkailijatutkimukset. :wink: Eli ihan totta puhut! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2005 08:47 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Heips kukkuu kainuulaiset :)
Täällä olisi häät tiedossa 06 kesällä, jos nyt ei aiemmin mennä maistraatissa naimisiin :o :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.11.2005 21:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Paltaniemellä vihitään ja Upseerikerholla jatketaan.Toivottavasti!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2005 11:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaenuussa männään naimisiin 2.9.06. Ite en oo kaenuulainen vaan mies on kotosin sieltä ja ite oon savon viäntäjä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2005 12:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

sari76 Saanko udella, että missä päin menette naimisiin??? Me ollaan hääpäiväkaimoja :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.12.2005 13:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kainuusta mekin ja vajaa kaksi vuotta sitten muutettiin Ouluun. Ensin oli tarkoitus avioitua Suomussalmella, mutta tultiin toisiin ajatuksiin ja häitä tanssataan ihan täällä Oulussa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.10.2006 11:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mitä Kaenuulaisille kuuluu?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.10.2006 14:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänne kuuluu vallan mainiota! :) Merkillistä miten sitä aina vaan tuntee itsensä kainuulaiseksi, vaikka on asunut jo useamman vuoden muualla...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.10.2006 14:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

niinpä, anhapett :)
Olen minäkin kyllä sydämeltäni kaenuulainen vaikka papereissa lukeekin satakuntalainen :D
Tosin kyllähän uusi kotipaikkakuntakin vie osan sydämestä mukanaan, mutta silti :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.10.2006 02:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä asuin 10 vuotta Sotkamossa..! En siis paljasjalkainen Kaennuulaenen mutta kuitenkin.. Hih! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.11.2006 22:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

mitäpä kaenuuseen, lumet on vähissä ja lämmintä on, mutta muuten kyl menettelee.. :) yli 2 vuotta kainuussa asunut ja tykkään paikasta..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2007 21:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

onkos tänä vuonna Kaenuulaesie menossa naemissiin? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.07.2007 16:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hidas sytytys, kun nyt vasta quupan kysymyksen huomasin. :D Täälläpä kainuulainen morsian! :bye: Syyskuun 1. on häät. Tällä hetkellä asutaankin vielä Kajaanissa, muuttokuorma lähtee kohti Joensuuta ens viikolla. Mutta kerran kainuulainen, aina kainuulainen... :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.07.2007 23:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

anhapett :bye: näin on :) minäkin kirjoilla porilainen, mutta...
sydän kaipaa Kaenuuseen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2007 12:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Yhdistän Kajjjaani-ketjun tähän yhteen Kaenuulaisten kanssa! :bye: Tässä vanhat viestit sieltä:

eemeli kirjoitti:
Jos olisi kanssasisaria, niin olisi helpompaa suunnitellä häitä sinne. Kun tuo Kajaani on niin pieni paikka, että jos on kokemuksia, niin tänneppä voisi laitaa...

kathe kirjoitti:
Täällä suunnitellaan häitä kesälle 2005. Suunnitelmat on vielä aivan alkutekijöissään, lähinnä paikkoja vähän mietitty. Haluttaisiin paikka, johon sopii n. 100 vierasta, jossa voisi tanssia ja hoitaa itse tarjoilut. Jos löytyy tietoa tällaisesta paikasta, kuulisin mielelläni!

eemeli kirjoitti:
Heippa!
Me ollaan varattu Koutaniemen leirikeskus. Ollaan varattu takapihalle teltta, jossa pidettäisiin sitten ne tanssit. Meilläkin tulee vieraita vähän reilu sata. Mikä on päivämäärä?

cutecatti kirjoitti:
itsekin olen järjestelemässä häitä kajaanin alueelle kesällä 2005. Paikan löytäminen on ollut todella ongelmallista, sillä haluaisimme tilata paikalle oman pitopalvelun, ja tuoda omat viinit. Oikeastaan ainoa paikka, jonka olemme löytäneet on kajaanin ammatti-instituutti. Väkeäkin sinne mahtuu tarpeeksi. Pitopalvelunkin voi saada halvemmalla jos jokin luokka haluaa järjestää häät. He tarjoilevat pöytiin, valmistelevat ruoat jne.. Tosin luulen, että tässä joutuu vielä tehdä useampiakin kompromisseja.. Saa nyt nähdä.

skeddu kirjoitti:
Meillä myös häät Kajaanissa.juhannusaattona 2005 :kiss: . Paltaniemen kuvakirkko on jo varattu ja juhlapaikaks tulee sulkin kaverin vanhan kotitilan navetta,sinne on rakentumassa kahvilan tapanen...
n.80 henkeä vetävä juhlapaikka on Pyörteen tila Kätössä, ei olla käyty mut kuultu että siellä on latoravintola :o , tila on joen rannassa ja koko piha-alueen ja rakennukset saa vuokrattua 170e:lla...
sit no Karolineburg, Sirius, Hotelli Kajaani, Huvipuisto...
lisätietoja saa ku hakee infosta juhlapaikat info-lehtisen...

eikuli kirjoitti:
Meillä häät kajaanissa 11.6. 2005. Hääpaikkaa ei oo vielä varattu. Mistä voisin kysellä? Meille tulee noin 50 vierasta. Muutettiin Kajaaniin kolme vuotta sitten, joten nämä häiden viettopaikat ei oo käyny kauheen tutuksi. Millainen paikka Eino Leinon talo on?

Moisku kirjoitti:
Me vietetään myös häitä Kajaanissa elokuussa 2005.

Eino Leino talo on vissiinkin melko pieni, useita huoneita. Täältä löytyy jotakin tietoa siitä: http://www.kapsakka.fi/einoleinotalo.php

eikuli kirjoitti:
missä kajaanissa voi pitää juhlat? eino leinon taloa mennään katsomaan perjantaina. Mistäs löytäsin sen paikan? Apua?

satunen kirjoitti:
Tässä yks kiva juhlapaikka kajaanilaisille. http://www.karolineburg.com/www/
Ei oo itellä kokemusta, mutta netistä löysin. :girl:

Lady_Myria kirjoitti:
Me ollaan varattu syyskuussa tuo Eino Leino -talo hääjuhlaamme varten. :)
Meille se on juuri sopiva - paikan pitäjä suosittelee vierasmääräksi 60-80 henkilöä. Syyskuussa viikonlopun tilavuokra on 300 euroa.

eikuli kirjoitti:
Eino Leino talo on näköjään sesongin ulkopuolella halvempi hinta. Meillä häät kesäkuussa silloin vuokrahinta viikonlopulta 500 euroa. Aikasmoinen ero hinnassa.... :x

kajama kirjoitti:
Voisitteko kertoa kokemuksianne meikistä Kajaanissa? Mihin kannattais mennä meikkiin? :?

Tnu kirjoitti:
Täällä kanssa Kajaanilainen :bye: , muutettiin vasta marraskuussa tänne ja vuodelle 2006 ollaan häitä järjestämässä. Vieraita n. 150 hlöä ja pitäis löytää jokin paikka missä ei olis pitopalvelua samassa!
Mitä suosittelette?

Miles kirjoitti:
Kajaanin juhlapaikoista sellainen kysymys, että mihin mahtuisi talvihäitä viettämään jos vieraita on n.100-150hlö. En itse ole ainakaan löytänyt mitään mukavaa paikkaa noin suurelle vierasmäärälle talvella. Kesällä vaihtoehtoja enemmän, kun voi olla ulkona.
Onko kenelläkään kokemusta Kainuun prikaatin upseerikerhosta? Millainen paikka ja paljon mahtuu väkeä?

Lady_Myria kirjoitti:
Miles kirjoitti:
Kajaanin juhlapaikoista sellainen kysymys, että mihin mahtuisi talvihäitä viettämään jos vieraita on n.100-150hlö. En itse ole ainakaan löytänyt mitään mukavaa paikkaa noin suurelle vierasmäärälle talvella. Kesällä vaihtoehtoja enemmän, kun voi olla ulkona.
Onko kenelläkään kokemusta Kainuun prikaatin upseerikerhosta? Millainen paikka ja paljon mahtuu väkeä?

Tästä olen jotain juttua kuullut, että ei onnistuisi vuokraaminen. Mutta satavarma asiasta en ole!

Miles kirjoitti:
Lady_Myria kirjoitti:
Miles kirjoitti:

Tästä olen jotain juttua kuullut, että ei onnistuisi vuokraaminen. Mutta satavarma asiasta en ole!

Vuokrata ei voi minunkaan tietojen mukaan, mutta minulla olisi miehen puolesta vähän kuin työsuhde-etu :) Tosin hänen työpaikkansa ei tällä hetkellä ole enää Kainuun prikaati. Joten en siis ole itsekään varma, onko edes mahdollista saada. Olisi mukava kuulla, että millainen on paikkana. Joten jos jollakin tietoa, niin kiitollisena otetaan vastaan.

_Rinsessa_ kirjoitti:
Hei!
Itse olin tuttavan häissä Kajaanin upseerikerholla..n. :o 7 vuotta sitten . En nyt tarkkaan muista montako ihmistä silloin oli, mutta varmasti yli 60. Olivat (hääpari siis) käsittääkseni itse valinneet jonkun pitopalvelun ko. paikkaan. Nurkassa oli baari, josta sai ostaa omaan laskuun juomia. Myös tanssilattia löytyy. Ihan kiva paikka sinänsä, että kaikki ovat samassa salissa, eikä vieraita tarvitse ripotella eri huoneisiin.

Niin ja esittäydympä tässä samalla itsekin :bye: : Naimisiin kesällä -05 Kajaanissa. Asumme kyllä ihan muualla päin Suomea, mutta synnyinkaupungissa oli molemmilla haaveena mennä naimisiin :kiss:

pkaariai kirjoitti:
Miles kirjoitti:

Taitaa tosiaan olla niin, että mikäli ei ole suhteita puolustusvoimiin tai siellä työskenteleviin, niin paikka jää saamatta :? Kannattaa kartoittaa tuttavapiiriä...
Olin kaasona ystäväni häissä ko paikassa viime kesänä. Vieraita oli yli 150. Kyseinen määrä porukkaa vielä mahtuu niin että tanssitilaakin jää, mutta pöydissä alkaa olla tuolla määrällä jo aika ahdasta. Tämä kannattaa ottaa huomioon ruokailua järjestäessä. Ko häissä oli pitkiä pöytiä muistaakseni 4-5 kpl. Roolistani johtuen olin lähellä tapahtumien keskipistettä ja näkyvyys oli hyvä, mutta en tiedä miten sieltä pöydän toisesta päästä...
Hyvin on tilaa vapaaseen seurusteluun, piha on kesällä kaunis. Omat ruokajärjestelyt oli ainakin näissä häissä, talon puolesta ei käsittääkseni ole mahdollisuutta pitopalveluun.
Paikkahan on sisustettu jokseenkin armeijahenkisesti ja pelkistetysti, mutta koristelulla saa ihan kivan...
Taitaa olla niitä ainoita paikkoja Kajaanissa, johon mahtuu näin paljon väkeä sisälle kerrallaan :o

cutecatti kirjoitti:
eivät enää vuokraa upseerikerhoa..

myy79 kirjoitti:
Juuh, Kajaanilainen morsian täällä.. :)
tosin mitä ilmeisemmin bileet on jossain aivan muualla, mut Kajaanissahan asun ja suunnittelen.. ;)

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 57 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:47