* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 14:08

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2008 07:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippa Ansku_morsmaikku :bye: En oo ollut sellaisissa häissä, jossa tää bändi olisi soittanut, mutta muuten olen käynyt heidän yhdellä keikallaan. Mun makuuni bändi soitti hyvää, monipuolista ja menevää musiikkia. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.08.2008 17:53 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Anopin viiskymppiset lähestyy ja kaipaisin vinkkejä juhlapaikasta Rauman seudulta. Pitäisi saada paikka omilla eväillä. Siis niin että voitais itse tehdä ruuat. Vieraita tulis reippasti alle 50 joten hirmu iso tila ei saisi olla. Ja tanssimaan pitäis päästä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.08.2008 10:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

EmmiJohanna: Oddfellow talo siinä hautausmaan vieressä oli ainakin ihan kiva.
Meidän äitin viiskymppiset vietettiin siellä ja sinne viedään omat murkinat mukaan.

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2008 09:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paapero kirjoitti:
Kesällä 2009 olisi tarkoitus mennä Raumalla vihille ja nyt taitaa olla korkea aika tarttua tuumasta toimeen.
Alustavasti olen varannut Posellin, mutta jotenkin arveluttaa pieni piha ja sijainti..
ja tanssia saa ainoastaan sillä pienellä parketinpläntillä :x
Onko kellään kokemuksia miten homma kaikkiaan toimi? Oliko sijainti ongelma? Kuokkavieraat? Tanssitila ei riitä?
Posellissa vaan houkuttelee paikan kauneus. Ei tarvii alkaa mitään puolapuita naamioimaan :wink:

Moi! :bye:

Tästä ei varmaankaan ole sulle enää apua, mutta ehkä jollekulle muulle... :) Me vietimme häitämme Posellissa heinäkuun alkupuolella tänä kesänä ja olin paikkaan äärimmäisen tyytyväinen. Kuten sanoitkin, paikka on kaunis, eikä vaatinut muita koristeita kuin mitä pöydillä oli.

Parketinpläntti oli ihan riittävä. Meillä oli aikuisia vieraita vähän alle 80 (+ n. 10 lasta) ja ihmiset tanssivat ahkerasti koko illan, mutta tanssilattia riitti ihan hyvin.

Kuokkavieraista ei ainakaan mulla ole mitään havaintoa, eikä kukaan muukaan ole mitään sanonut eli ei sellaisia varmaankaan ollut. :D Sijainti oli muutenkin meille hyvä. Suuri osa vieraista oli ulkopaikkakuntalaisia, joten oli hyvä että juhlapaikka oli keskustassa lähellä hotelleja ja helposti löydettävissä. Teimme myös sellaisen ratkaisun, että kävelimme (vieraat kulkueena perässämme) Vanhan Rauman läpi kirkolta Posellille, matka kun oli lyhyt ja ilma suosi.

Piha oli myös mielestäni ihan riittävä. Meille sattui tosi hyvä aurinkoinen ja lämmin ilma, eli vieraat viettivät aikaa myös ulkona ja kyllä siinä mun mielestäni on sen verran tilaa, että vähän pystyy tepastelemaan ja seisoskelemaan. :D Tietysti se on ihan siinä keskellä kaikkea eli varmasti ihmisiä ja autoja kulkee ohi, mutta ei se meitä ainakaan haitannut. Aika rauhallinenhan Rauma kyllä on heinäkuisena lauantaina kun vielä tosiaan oli hyvä ilma... :)

Jos olette päätyneet Poselliin ja on jotakin kysyttävää niin mielelläni vastaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2009 14:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka!!
Minne kaikki raumlaise mormaikut on kadonnu? Täällä yks ilmottautuu ja toivoo saavansa seuraa muista Rauman seudulla aviolittoon aikovista. Me päätettiin mennä naimisiin kevään aikaan 2010, mulla on suuria suunnitelmia keltaisen oranssesista tulppaaniasetelmista ja kattauksen kynttilämerestä hämyisen tunnelmallisessa juhlapaikassa meren äärellä :)

Saapi nähdä miten suunnitelmat toteutuu!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2009 12:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mymmeliini :bye: Onkohan kaikki täällä pyörivät Raumalaiset jo ehtineet naimisiin :? :D ei ole ainakaan mun silmiini enää hetkeen osunut uusia morsiamia täältä päin. Mutta tervetuloa vaan suunnittelemaan :) Jokos on oma päikky pystyssä? :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.05.2009 11:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi Annelii!

Tiedän ainaki yhden pariskunnan meidän lisäks ku suunnittelee häitä kesäks 2010, pitänee vihjata tästä foorumista niin saadaan kunnon turinat pystyyn.

Olen kyl hääpäikyn perustamist ajatellu, mut ihan noin perinteises muodos johonki muistikirjaan. Saa sit kaikenmaailman tilkkuja ja muita sinne liitettyä. Toisaalt koneella on jo kivasti alustava kokoelma hääpukumalleja, värivaihtoehtoja jne... Haluaisin vaan jotain konkreettista ja pysyvää muistoa tästä suunnitteluajasta, siks toi perinteisempi versio :)

Näillä päästään alkuun...ihanaa aikaa tää suunnittelu!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2009 21:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa Mymmeliini! Täällä yks ens vuonna Raumalla naimisiin menevä ilmoittautuu! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2009 19:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi Minvi!

Missäs olette ajatellu hääjuhlaa viettää, vai oletteko viel ehtiny suunnitella ollenkaa?
Meillä lähti suunnitelmat täysillä käyntiin ku kerrottiin kirkon varauksesta molempien porukoille viime viikonloppuna :) Tai siis mun suunnitelmien toteuttaminen... olen ajankohtaan nähden jo melko hyvin selvillä tulevan päivän tapahtumista, kattauksista, musiikista, ohjelmasta, kukista, puvuista, sormuksista jne. :oops:

Mut avoppi oli innoissaan ku saa lähteä hattuostoksille :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.06.2009 11:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on kans jo kirkko ja juhlapaikka varattuna. Hääjuhlia vietetään Ooperissa, missäs teidän juhlia vietetään? Mä tässä olen jo oikeestaan viimeisen vuoden noita häitä miettinyt, mutta en o suunnittelussa päässy oikeen alkua pidemmälle. Nyt sentään toi kirkko ja juhlapaikka on varattu. Teemavärejä koristelun suhteen olen miettiny ja haluisin niiden olevan vaaleanpunainen ja ruskea. Se vaan mietityttää kun tuolla Ooperissahan verhot ja tuolit on punaisia, et miten noi värit sinne sais sopimaan. Ideoita?? Jotenkin toi punanen häävärinä tuntuu olevan niin perinteinen ja jotenkin tylsä et haluisin jotain muuta, mut pelkään ettei se tule onnistumaan.. :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.07.2009 17:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olenpas taas unohtanu kokonaan et on jonkinlainen keskustelu käynnissä, anteeks Minvi! Ajatukset pyörii kyl häissä, mut mitää konkreettista ei ole taas hetkeen tapahtunu. Siks en kai täälläkään ole vieraillu hetkeen.

Meidän olis tarkotus viettää hääjuhlaa Aarnkarissa. Ollaa molemmat meri-ihmisiä, ja paikka on just passeli meijän pienelle vierasmäärälle. Sisustukses käytetty tumma puu myös tuo oman tunnelmansa tilaan. En ole nyt just häiden tiimoilta paikalla käynyt, mut muistelisin että valitsemamme väriteema sopis sinne hyvin.

Eipä kai vaaleanpunainen ja ruskea hassu ole punaisten verhojen kanssa. Riippuu tietysti minkä sävyistä olit ajatellu. Mulla on tapettikansiosta tempastut värimallit olemassa joiden kanssa ajattelin yrittää sovittaa värejä yhteen.

Tein just listaa asioista joihin tarvin avustajaa ja päätin etten kuormita ihanaa kaasoani liiaks, vaan otan hommiin mukaan innokkaan ystäväjoukkoni ja sisareni. Mikäli saavat tehtyä töitä yhteistuumin, joukossa kun on melko vahvoja persoonia... :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: huhuu :)
ViestiLähetetty: 18.03.2010 11:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

onkos tässä ketjussa enää eloa? :D olen myös menossa kesällä 2011 naimisiin raumalla ja tuossa hiukan selailin ketjua taaksepäin yrittäen etsiä vinkkejä juhlapaikoista joihin saisi hankkia omat ruoat ja juotavat.. onko siis olemassa muita paikkoja kuin poselli?? vieraita olis n. 120-130.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2010 10:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on häät syksyllä ja juhlapaikkana on Kollan kalliopirtti, www.kollankalliopirtti.fi. Tosi mukavan oloinen paikka! Hyvin pitäisi mahtua 120-130 henkilöä ja tilaa jääkin vielä. Saa viedä omat ruoat ja juomat.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2010 12:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lenore: Eikös Ooperiin saa viedä omat juomat ja ruoat ainakin...
Ulkoa päin ei ole kovin edustava paikka, mutta sisätilat on muokattavissa ihan kivoiksi...

http://www.ooperi.fi/index.php?pinc=5

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2010 17:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Vinkkeja kaipailen minakin juhlapaikkaan, jonne mahtuu vahintaan 130 henkea ja tilaa jaa silti tanssilattialle ja bandille. Ja omat juomat on ihan must. Ooperi, Kalliopirtti ja Poselli. Enta muita vaihtoehtoja? Bonuksena ongelmaan myos se, etta joudun varaamaan paikan sita nakematta, koska palaan Suomeen liian myohaan varailuja ajatellen. Auttakaahan viisammat morsiota hadassa :shock:

Toisessa ketjussa oli mainittu Wanhapaikka, kellaan kokemusta tai tietoa siita?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2011 18:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ooperiin saa ainakin viedä omat ruuat ja juomat. Tilaa siellä oli ainakin ihan riittävästi meidän häille, jossa oli n. 110 hlöä. Jos Ooperin omien sivujen kuvista ei saa kunnolla selvää tässä videolinkki paikan esittelystä, http://www.dailymotion.com/video/xe24sc ... eri_webcam, joka on kuvattu ennen meidän juhlia. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 19:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen jo alkanut hieman joustaa omien viinojen vaatimuksesta, ja siihen liittyen olisinkin kysellyt kokemuksia Villa Tallbon uudesta juhlatalosta. Kaikki vinkit on erityisen tervetulleita, kuvista puhumattakaan!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Rauma ja lähikunnat
ViestiLähetetty: 14.06.2011 11:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jalotar kirjoitti:
Tervehdys! :bye:

Onkohan kellään kokemuksia Rauman Merimuseon yläkerran juhlatilasta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.10.2011 17:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mielestäni kosmetologi/ meikkitaiteilija Leea Valkonen on paras meikkaaja rauman seudulla!!! Suosittelen todella lämpimästi!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.03.2012 23:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään kokemusta Fåfängan paviljongista hääpaikkana?

pidathanminustakiinni.blogspot.com

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.03.2012 15:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

SeidiH Kokemuksia juhlapaikoista voi lueskella ja tiedustella myös Suunnittelujen puolelta, jossa on juhlapaikoille omat ketjunsa. Siis täältä :bye:
Toivottavasti saat vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.03.2012 14:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei osaako joku sanoa noiden hääpaikkojen hinnoista? Lähinnä kiinnostaisi ooperi, kollan kalliopirtti? Niihin ilmeisesti saa omat juomat tuoda?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.03.2012 15:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Miude88 :bye: Sinunkin kannattaa kurkata suunnittelujen puolelta Juhlapaikat -ketjuja :) Sielä on alueittain ketjuja, joissa on pohdintaa eri juhlapaikoista. Sieltä saattaa löytyä yös hintatietoja. Tai jos ei ole, niin kysäise jos joku tietäisi :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 14:08