* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:48

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 173 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rauma ja lähikunnat
ViestiLähetetty: 18.02.2005 05:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippati,

Mulla jäi sen verran kaivertamaan tuo Turku-Rauma -Pori- yhteisniputus, että halusin perustaa meille Raumalla tai lähikunnissa vihittäville ihan oman ketjun. Kun en kauhian lähelle noita Porilaisiakaan uskalla mennä. :lmao2:

Miedät vihitään Rauman maistraatissa ja juhlat pidetään Raumalla tai Eurajolle. Mieluummin tietenkin Eurajoella, kun olen sieltä kotoisin.

Alustavasti olen katsellut juhlapaikaksi Vuojoen kartanoa On todella kaunis, mutta luultavasti aika kallis. Lisäksi en haluaisi ola sidoksissa paikan omaan ravintolaan (lähinnä noiden holien vuoksi... :oops: )

Jos tiedätte hyviä juhlapaikkoja n. 80 hengelle, jotak soveltuvat talvikäyttöön, niin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2005 16:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Katsastelin noita Rauman ja Eurajoen juhlapaikkoja hiukan netistä. Tuntui jotenkin vaikealta löytää, mutten tiedä sitten osasinko etsiäkään oikein. Tällaisia kuitennii löytyi:

Vuojoen Kartano Eurajoki
Kuivalahden nuorisoseurantalo Eurajoki
Aarnkari Rauma
Pohjosen merenrantatila Rauma
Villa Tallbo Rauma (jos hörhelöä haluaa, oikea pitsihuvila meinaan)

Jos joku tietää muita hyviä paikkoja, niin olisin kiinnostunut. Tällä hetkellä itsellä mielessä lähinnä tuo Vuojoen kartano, joka on todella kaunis tai sitten Nuorisoseurantalo, jolle plussaksi lasken sen että sinne saa tilattua oman pitopalvelun, eikä siis olla sidoksissa paikan tarjoiluun. Olisi luultavasti myös reilusti edullisempi kuin kartano...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2005 16:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kirjoitin tämän jo tuonne vihkimiset osioon, mutt laitan nyt tännekin. Eli näin minulle kerrotiin Rauman maistraatista:

Vihkiminen virka-aikana:
Vihkihuoneeseen mahtuu korkeintaan 20 vierasta. Se alkaakin olla sitten jo aika maksimi ja voi olla että vieraat eivät silloin näe mitään. Mieluummin vähän vähemmän. Huoneessa ei ole varsinaisia istumapaikkoja (pari tuolia varalle jos joku alkaa pyörtyillä :faint: ) vaan vieraat seisovat toimituksen ajan. Tuo ei liene ongelma kun on useimmiten hyvin lyhyt toimitus.
Vihkivät vuodessa noin 70 paria, joten kovasti ei ruuhkaa ole. Haluamansa ajan saa suurella todennäköisyydellä vaikka varaisi vasta pari viikkoa ennen H-hetkeä. Vielä eivät kuitenkaan ottaneet ensi vuoden varauksia (oonkohan mä liian innokas, kun oisin sen halunnut saada varattua jo... :clap:)

Vihkiminen virka-ajan ulkopuolella:
Eivät oikein vielä tienneet käytännöistä kovin paljoa. Ovat perustamassa koko Satakunnan vihkirinkiä yhdessä muiden Satakuntalaisten maistraattien kanssa lakiuudistuksen myötä. Tulee olemaan joitakin tiettyjä viikonloppuja jolloin vihkivät, ympäri vuoden. Vihkijöitä ei ole kovin montaa, joten tämä yhteistyö muiden maistraattien kanssa on ihan tervetullut juttu. :)

Tämä Clouberg, jolle soitin kuulosti todella mukavalta ja avuliaalta mieheltä. Lähetin aiemmin sähköpostia maistraatille tuosta siviilivihkimisestä ja silloin sain hieman nihkeän vastauksen. Tämän puhelun jälkeen suhtaudun taas asiaan hiukan positiivisemmin. Olin jo melkein luovuttanut lauantaivihkimisajatuksesta.

Niin ja kuten Admiina vastasikin tuolla toisaalla, niin siviilivihkimisestä virka-ajan ulkopuolella tulee kai uutta juttua seuraavan päivityksen aikana tuonne vihkikoosteeseenkin. Tämän nyt vain laitoin tänne, kun kerran sinne soitin, niin ajattelin tiedottaa muitakin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2005 16:57 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ja tasa-arvon vuoksi katselin myös kirkkoja:

Rauman kirkkoja

Kuva
Kustaa Aadolfin kirkko, Eurajoki
Kaunis puukirkko. Erikoisuutena että ei ole ristiä katolla (tähän liittyy tarina)

Kuva
Irjanteen kirkko, Eurajoki
Hyvin pieni ja idyllinen puukirkko

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 19:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Raumalainen morsian ilmoittautuu :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 21:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei hei Emmiih! Saanko tiedustella missä te häitänne vietätte. Meillä on tuo paikka ihan hiukan vielä auki ja vaihtoehtoja kuulisin mielelläni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2005 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos minäkin tänne ilmottautuisin. Olen kyllä tuolla Porinkin ketjussa, kun tällä hetkellä siellä asutaan olosuhteiden pakosta.
Häitä siis vietetään Eurassa ja ollaan sinne keväällä muuttamassakin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2005 09:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tervehdys Rauman seutu,

Me vietämme häämme Eurassa 27.8.2005.
Ja tervetuloa euralaiseksi Kikke,
me muutettiin Euraan tämän vuoden alussa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2005 09:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivottavasti manna ootte Eurassa viihtyneet. Mä oon sieltä kotosin mut Porissa asutaan sen takia, kun olin ennen täällä koulussa ja sulho käy Niinisalossa sähköhommissa. Nyt olen kylläkin Raumalla koulussa, kun vaihdoin linjaa. Keväällä alkaa talonrakennus urakka ja tarkoitus olisi muuttaa mun kotiin siksi aikaa. APUA! Mitäköhän siitäkin tulee!!! :sweat:

Laintan nyt tähänkin...
Meillä on vihkiminen
Euran kirkossa
ja hääjuhlaa vietetään Euran työväentalolla.

Nyt pitää kyllä rientää kouluun. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2005 12:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mäkin oon Eurasta kotoisin joten tuttu paikka on mullekin.
Ja talonrakennus alkaa meilläkin toivottavasti jo tänä kesänä...
Ollaankohan me a) vanhoja koulukavereita ja b) tulevia naapureita :o
Ja munkin sulho on sähköalalla, töissä Raumalla.

Häät ei oo sentään samaan aikaan eikä samassa paikassa :D
Meidän hääpaikka on srk:n Mannilan kesäkoti.

Manna

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.02.2005 09:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei me varmaan koulukavereita olla, kun mä oon syntynyt vuonna -81, jos toi 77 on sun syntymäaika. (oletin niin...)
Mulle ei muuten edes tullu mieleen, että siellä Mannilassakin olis voinu pitää häitä. Olis kivasti Pyhäjärven rannalla. En silti tiedä paljonko sinne ihmisiä mahtuu :o , kun meille vieraita tulee n. 180 hlö.

Tänään ajattelin lähteä käymään Säkylässä alusasuliikkeessä, kun Porista en ole sopivia liivejä hääpuvun alle löytänyt. Jos nyt tärppäisi.
Mihinkäs te muut olette menossa hääpäivänä kampaajalle?
Minä varasin ensin Eurasta ajan Pauliinasta, kun siellä on myös meikkauspalvelu, mutta nyt kävi ilmi, että Eurajokelainen parturini pystyy myös tarjoamaan meikin. :clap: Varasin siis Eurajoen parturiliikkeestä ajan itselleni ja samalla puolelle sukua :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2005 17:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Villa Tallbossa vietetään, ihan siis täällä Raumalla :)

Oon aina pitäny siit paikast aivan uskomattoman paljon. Käyti siel usein syömäs äitienpäivän isän vanhempien kans yms. En kuitenkaa ollu käyny siel pitkään aikaan enne ko varattii paikka. Käytii sitä sit varauksen jälkee viime elokuus (tasan vuos enne häit) kattoos. Se oli paljo paljo ihampi ko mitä olin ees muistanu :tiptap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.03.2005 11:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me päädyttiin sitten Poselliin häiden pitopaikkana. Kesähäissä tuo ei olisi varmaankaan tullut kysymykseen, mutta uskon että talvihäissä toimii oikein mainiosti, kun ei kumminkaan tarvitse ulkona niin kovasti oleilla. Ja sisältähän tuo on oikein kaunis.

Saako muuten udella Kikke että ketäs on sinun eurajokelainen parturisi? Minullakin on siellä melkeen oma "hovikampaaja" ja vaikka täällä Espoossa olenkin asunut melkein kuusi vuotta niin kertaakaan en ole täällä käynyt parturissa vaan pitää lähteä eurajoelle :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.03.2005 19:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä olen käynyt vallan Eurajoen parturiliikkeessä pappilassa. Siellä on niin mukava käydä ja jutustella. Kampausta Raila ei ole mulle koskaan kyllä tehnyt mutta kyllä se varmaan hyvin osaa. :eetu:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2005 20:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

HUOMIOHUOMIO! :bye:

Sain työkaverilta yhteystiedot valkoisen pidennetyn limusiinin vuokraajasta. Auto sijaitsee Köyliössä ja tulee pidemmällekin sen kanssa. On kuulemma todella upea, eikä kuulemma kovin pahan hintainen. Jos jotakuta kiinnostaa, niin laittakee privaa!

Pojat 9.2.08 ja 1.1.11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.04.2005 07:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huhuuu!!
Missäs kaikki morsiot luuraa? :?
Kerkesin nyt täälläkin poikkeemaan, kun pitää vähän kiirettä koulun suhteen. Viimiset rutistukset menossa ennen kesälomaa.
Kutsuja olen vähän yrittänyt vääntää mutta sekin on niin hidasta. Kai ne siitä joskus valmistuu...

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.04.2005 21:41 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kyllä täällä sillointällöin pyörähtämässä käyn. Meitä Raumalla vihittäviä tuntuu olevan täällä hirvittävän vähän. Olen tässä pohtinut että josko siellä maistraatissa tietäisivät niistä ensi vuoden aikatauluistakin jo... mutta tuskin. Voisin silti tällä viikolla soitella ja kysyä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2005 07:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips ja hyvää kevättä :bye:
Kohta jo onkin toukokuu ja häät lähestyy. Kutsut on valmiina ja osotteita pitäis jostain metsästää.
Saatiin sulhon kanssa hääkutsu tonne Aarnikariin. Kesäkuun 11. päivä mennään mun ystävän häitä viettämään. En ole koskaan siellä ollutkaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2005 11:56 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Aarnkari on kyllä nätti paikka ja varsinkin ympäristö on upea.

Nyt harmittaa ettei meillä ole käyttöä hääautolle... limusiini olisi kyllä niin magee. Oon joskus tuon nähnytkin jossain ja pisti kyllä silmään volvojen ja datsuneitten seasta...

Hyvää kevättä kaikille minunkin puolestani! :bye: Vaikka kovin keväiseltä ei tällä hetkellä vaikutakaan kun eilen satoi niin kovasti lunta :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.05.2005 18:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Uusi morsmaikku ilmoittautuu ketjuun mukaan.
Hääjuhlaa vietetään 15.4.2006 Euran Onnelassa, vihkiminen Köyliön kirkossa, kun molemmat ollaan Köyliöstä kotoisin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2005 14:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa oinas mukaan :bye:
Täällä paikkakuntaforumilla on yleensä aika hiljasta mutta sillon tällöin kirjotellaan. Meitä on täällä kovin vähän...
Teillä onkin häät samassa paikassa kuin meidänkin.

Kävin viime viikolla tilaamassa kukat Euran Kukka Pekasta. N.210€ ne maksaa. Tilasin siis kimpun, heittokimpun, 6 viehettä (2 isompaa), 3 rannekukkaa, kukka-asetelman ruokapöytään ja 4 irtoruusua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2005 19:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippa Oinas ja tervetuloa minunkin puolestani! :bye:

Tietäiskös kukaan hyvää hääyönviettopaikka Raumalla? Netistä olen vähän kattellut ja ajattein Raumanlinnasta kysellä sviittiä, mutta jotain erikoisempaakin ideaa kaipaisin. Ja kun ei haluaisi äitin ja iskänkään nurkkiin sentään hääyötä mennä viettämään... :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2005 19:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Itse itselleni vastaten. Aarnkarissa on myös hääsviitti:

http://www.klapsakka.fi/Haasviitti.html

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.05.2005 19:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mikä bändi teille tulee soittamaan vai tuleeko ollenkaan? Meidän ykkösvaihtoehto ei ota varauksia vastaan ensi keväälle kuin vasta aikaisintaan syksyllä ja pelkään etten saa mitään bändiä enää silloin jos tämä ei jostain syystä pääsekään. Kaveri suositteli siskonsa avomiehen bändiä, mutta haluaisin kuulla ennen kuin varaan ja mulla on sellainen olo, että mun kaveri loukkaantuu jos ei tykätä... Hankalaa....

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.05.2005 17:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yksi Raumalla vihittävä ilmoittautuu nyt sitten myös...

Meillä juhlat Kollan Kalliopirtillä. Unajassa Helon Kievari oli toinen vaihtoehto, mutta viime kesänä kaikki vielä niin kesken siellä, että otettiin sitten Kalliopirtti, kun päätös piti tehdä "nopeasti". Helon kievari on kyllä tosi upea! Rauman seudulla kyllä tosi vähän isompia juhlapaikkoja!

Huomenna kuuntelemaan Rauman kirkkoon häämusiikkia..saa nähdä paljonko on porukkaa liikkeellä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 173 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:48