* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 08:00

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 201 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jyväskylä
ViestiLähetetty: 19.09.2004 23:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Täällä yksi Tampereelle eksynyt jyväskyläläinen. Kotoisilla nurkilla vietetään häitä elokuussa -05. Eli Jkl:n kaupunginkirkossa avioidumme :)

Mielelläni ottaisin vinkkejä hyvistä hääkampaus ja-meikki kokemuksista Jkl:n alueella. Entä hyvä valokuvaamo? Mielellään kirkon läheisyydessä...

Vinkeistä kiitellen :girl:
-henna

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.09.2004 15:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Terve Henna :bye: Me mennään kans ens syksynä Jkl: kaupungin kirkossa naimisiin!
Juhlapaikka ja pitopalvelu on varattuna, mutta kampaaja ja valokuvaaja on kadoksissa :? Tiesithän muuten että siel kirkossa on kielletty riisin heitto?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 12:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tietäisikö kukaan minne Jyväskylässä kannattaisi viedä hääpuku pesuun? Ummikkona on vähän orpo viedä mihin vaan...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 12:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulle tuli mieleen tiitus-pesula. Ainakin yksi pesula löytyy Palokan Euromarketista ja mun muistaakseni Jyväskylän keskustassa Are-aukion laidalla on kans yks niitten liiketila.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2004 15:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ilmoittelin itseni jo tuonne Keski-Suomi -ketjuun, mutta laitan tännekin, vaikka oikeesti Jyvässeudulla emme häitämme vietä, vaan Kainuussa. Olen kuitenkin olemassa täällä JKL:ssä ja hankintoja tekemässä tällä alueella... :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2004 21:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tiedoite kaikille kiinnostuneille!

Lokakuun lopussa olisi tarkoitus järjestää Amoriinikökkärit eli tapaaminen Jyväskylässä. Agua taitaa olla tällä hetkellä päällepäsmärinä :D
Itse tapaamisen lopullista meininkiä ei vielä tiedetä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Astioita!??
ViestiLähetetty: 15.10.2004 19:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tietääkö kukaan mistä täällä vois lainata astioita? Olen itse asunut Jyväskylässä vasta muutaman vuoden,eikä ole ennen tullut moista tarvetta kohdalle -nyt olis apu tarpeen. Meillä on vain pienet häät(+kastajaiset samalla) joten astioita ei paljoa 20 enempää tarvittaisiin, ehkä 25 kpl. Kahvikupit, tassit, lusikat, tarjoiluastioita, kermanekat ja kuohuviinilasit... Mistä moiset saisi? Maalla kun asuin oli kaiken maailman marttakerhoja jotka vuokras, mutta nyt olen eksyksissä. En entistäkään löytäny apua... Joten rakkaat siskot, kertokaa jos teidätte.

-Miikkuli-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2004 09:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miikkuli: mie kysäisen tänään tutulta mitä maksaisi ja laitan sulle sitten vaikka privaa tulemaan.

Ainakin tietääkseni Priimus lainaa ja sitten kannattaa kysyä ihan noilta pitopalveluilta varuilta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2004 10:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei Miikkuli,

Edullinen paikka vuokrata astioita on Martat, Väinönkadulla on heidän toimipisteensä. En muista talon numeroa, mutta aika yläpäässä katua, noin linja-autoaseman kohdalla, mutta vastakkaisella puolella Väinönkatua. Olemme vuokranneet sieltä astioita mm. ylioppilasjuhliin ja vanhempieni 50-v. juhliin. Sellaisia yksinkertaisen nättejä luonnonvalkoisia astioita. Myös shampanjalaseja yms. on vuokralla.

-Henna

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: KIITOS !!
ViestiLähetetty: 16.10.2004 11:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaunis Kiitos Kazu ja henna.m inffosta! :) Ette uskokkaan kuinka onnistuitte pelastamaan päiväni! Tämä keskustelupalsta täällä on suorastaan loistava!! Onneksi eksyin tänne... :clap: Laukkaan heti arjen tullen sinne martoille kyselmään... Ne on varmaan hyvä varata hyvissä ajoin. Kun vaan sais nyt sen päivän päätettyä... Millonkahan tämä pikkukakkonen tahtoo syntyä... *tuumailu alkaa*

Kiittäen, kumartaen; Miikkuli

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2004 11:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heti alkoi löytyä netistäkin tietoa astioista kun tiesin mistä etsiä! Martoilla oli kuvatkin astioista siellä sivuilla:

"ASTIAVUOKRAUS
Marttalasta on vuokrattavissa astioita jopa 200:lle hengelle saakka. Ruokalautasten, kahvi- ja tarjoiluastioiden sekä kaatimien lisäksi Marttalasta löytyy myös keittimiä 36:n kupin kahvintarpeesta reiluun 150:n kupillisen kahvihampaan kolotukseen. Saatavilla on myös muovinen kahviastiasto 500 hengelle retkille ym. ulkotilaisuuksiin. Näin vältetään turha kertakäyttöastioiden kulutus ja jätteen lisääntyminen."
>>>>KUVA>>>>>

-eiköhän meille astiat löydy! KIITOS siis vielä kerran. :)

-Miikkuli-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2004 13:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Joo minäkin oon menossa miehelään Jyväskylässä kesällä -05 tosin kyllä Taulumäen kirkossa, enkä niinkuin valtaosa kaupungin kirkossa. :pari:
On kiva lukea teidän juttuja ja saada itsekin vikkejä. Olis kiva kuulla minkä takia niin monet on päätyneet juuri kaupungin kirkkoon ja onko kukaan muu palstalaisista menossa naimisiin Taulumäen kirkossa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2004 13:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olemme molemmat puolisoni kanssa pääseet ripille kaupunginkirkossa ja mielestämmä se on myös kauniimpi sekä suojaisemmalla paikalla kuin taulumäenkirkko... Mutta jokaisella on omat makunsa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2004 14:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me oltas haluttu mennä Taulumäen kirkossa naimisiin, mutta tämä valitsemamme päivä ei sinne käynyt. Sitten muistin että vanhempani on vihitty kaupungin kirkossa jonka sitten saimme. Eli onni onnettomuudessa!

Nyt vaan pelottaa hiukka ne puiston vakioasukkaat, koska vihkiminen on meillä vasta klo 16. Onneksi on silloin kuitenkin syksy, luulis niitäkin paleltavan. Jos häiriötä syntyy, onneksi pojilla on miekat mukana :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2004 11:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oho, tämmöinenkin ketju on tänne ilmestynyt :shock: Olen siis kotoisin Jyväskylästä ja häitämme vietetään Korpilahdella, mutta kaikki vinkit Jyväskylän kampaaja-, kosmetologi- ja valokuvauspalveluista otetaan vastaan! :)

Maikki & Muru saivat toisensa 10.6.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2004 13:10 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye:

No hopsis, onpa ihan unohtunut tännekin
ilmoitella itsestäni! Olen siis kotoisin Jyväskylästä
ja tällä hetkellä asustellaan Nummelassa. Häät
tosiaan on sit sulhon kotikaupungissa Keuruulla, mutta
kampaajalla ja meikkauksessa ajattelin käydä Jkl:ssä,
joten vinkit ovat kultaakin kalliimpia! :worship:
Niin ja jos jollakulla sattuis olemaan ideaa pitopalvelusta
Jyväskylässä tai lähistöltä, olisin siitäkin tiedosta enemmän
kuin kiitollinen! :worship:
Itse ei kuitenkaan enää tule ihan hirmu usein käytyä
Keski-Suomessa, siis lähinnä talvea tarkoitin, että jos
suinkin vain vinkkejä löytyy niin tänne vaan! :wink:

Muuten olen päässyt ripille Taulumäen kirkossa, upean
jylhä kirkko, ei siis liian "söpö". :D Paikka vaan on kieltämättä
vähän hankala kun vilkas tie ja kaikkea vieressä. Olen muuten
käynyt useammankin kerran kaikissa Jkl:n kirkoissa, ihan
esiintymismielessä. :wink: Siis laulaa luikauttamassa.
Mutta nyt jatkamaan kouluhommia... :note:

*****enkuli*****

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2005 15:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko Jyväskylän häämessuille menijöitä joukossa?? Minä ainakin menen, liputkin ovat tosi kohtuuhintaiset (6€). Ne pidetään Paviljongissa 22.1. ja 23.1. Lisätietoja: http://haamessut.jypoly.fi

Saa nähdä pääseekö Murukin tulemaan, vai menenkö äipän kanssa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2005 20:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä olen menossa :bye: Kaasoni kanssa mennään lauantaina. Ajattelin käydä myös Hesan häämessuilla, ne kai on aika paljon laajemmat. Toivottavasti saa paljon vinkkejä... Täällä Tre:lla ois helmikuussa, mutta kai nuo kahdet jo riittää :D Jkl:ään lähinnä siksi, että häät pidetään siellä... Mitäs te muut morsiamet toivotte messuilta? Mä kaipailen vinkkejä koristeluun, paikkakortteihin, hääkarkkeihin yms. Lähinnä sellaisia pieniä yksityiskohtia....

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2005 21:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ainakin toivoisin saavani vinkkiä, missä Jyväskylässä saisi kampauksen ja meikin samasta paikasta, se olisi ihanan helppo ja aikaa säästävä ratkaisu! SIIS: jos joku tietää palvelun, jossa on yhdistetty kauneushoitola ja kampaamo niin antakaa vinkkiä!! :worship: Mielellään keskustasta tai muutaman kilometrin säteellä siitä. :)

Myös hyvistä ja kohtuuhintaisista valokuvaamoista toivoisin vinkkejä. Nyt tosin näyttää siltä että sulho joutuu olemaan kyseisen viikonlopun töissä, jos ei saa vuoroja vaihdettua niin menen kai sitten äitini kanssa :( Toisaalta, hän ainakin jaksaa kierrellä ja miettiä, mutta olisi mukava jos se toinenkin puolisko olisi mukana..(no, mehän ehditään vielä toisillekin messuille ennen häitä!! :wirn: )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2005 21:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei häämessuja minulle/meille! :nyyh: Ollaan aina väärässä paikassa väärään aikaan. Helsinki-aikaan Jyväskylässä ja Jyväskylä-aikaan Helsingissä. Kertokaa sitten sinne menijät, mitä sieltä löytyi. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2005 12:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Maikki: Siitä kampaamosta/meikistä... Jkl:ssä on ainakin kaksi paikkaa keskustassa, josta saa meikin ja kampauksen. Toinen on nimeltään Sininen (Lumenen tuotteita käyttävät) Väinönkadun alkupäässä, Kelaa vastapäätä. Ja toinen, josta olen itselleni varannut ajan hääkampaukseen ja meikkiin, on Hiusstudio Galleria Asemakadun yläpäässä. Siellä oli oikein mukava vastaanotto, kun kävin varaamassa aikaa. Heillä on paljon valokuvia työnäytteistään ja sai heti sellaisen vaikutelman että tänne mä haluun kammattavaksi ja meikattavaksi :) Tein hintavertailuja useamman paikan välillä, mitään mullistavia eroja ei ollut. Gallerian hinta on 110 € (kampaus) ja 60€ (meikki), molemmat hinnat sisältää koeversiot. Sininen on 10€ halvempi, mutta siellä oli jotenkin innoton ja tympeä vastaanotto ja tosi pienet tilat. Galleriassa on alakerrassa pukeutumistilat, jos haluaa pukea hääpuvun jo siellä...

Voin elokuussa kertoa henk.koht. kokemuksia kun oma suuri päivä on ohi :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2005 12:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kertokaahan, mistä löytyisi hyvä ja kohtuuhintainen ompelija jyväskylän tienoilta? Päätin toissapäivänä, etten kuitenkaan aio ommella pukuani itse... (stressin vähennyskuurilla)

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2005 13:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

[color=darkblue]KIITOS henna m.!!!
Ja henk. koht. kokemukset elokuussa ovat erittäin tervetulleita! :worship:
Enkulilta sain myös pari vinkkiä kampaamo-meikki-palveluista hänen päikystään; kuulemma myös Sokoksella saa sekä kampauksen että meikin sekä Torikeskuksen Paradise-kampaamossa, jossa meikkaaja Minna Vejanderin tilat ovat aivan seinän takana. Vaihtoehtoja näyttäisi siis olevan yllättävän paljon. :)

Angora: kyselepä tuota ompelija-asiaa Enkulilta, hän teettää nimittäin pukunsa jossain Keski-suomalaisessa ompelimossa. Minäkin teetän pukuni Jyväskylässä, nimittäin äitini tekee puvun (hänellä on ateljeeompelijan koulutus mutta ei tee työkseen ompelijan hommia, tehnyt joskus 2 hääpukua aikaisemmin).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.01.2005 13:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Viesti poistettu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.01.2005 13:56 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ennu: mun opiskelukaveri teki yhdelle viime kesäksi puvun, joka sai hirveesti kiitosta. se on aiemmalta koulutukseltaan vestonomi, joten ammattitaitoa löytyy. harmi vaan, että sillä on nyt melko paljon kiireitä opiskeluissa ja gradun tekoa. voin kuitenkin kysäistä, jos näen.

toinen ois mun äidin serkku, joka asuu maalaiskunnan puolella. hänkin on yhdeltä ammatiltaan jotain käsityöjuttuja ja paljon tekee kaikenlaista. en tiiä, onko hän nyt töissä, mutta voisin kysäistä, kunhan ollaan yhteyksissä. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 201 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 08:00