* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 14:36

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiitos!
ViestiLähetetty: 25.02.2005 10:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos taas joulumorsian vinkistä!

Myönnettävä on että tuo Manne on kyllä hyvä laulamaan, mutta mutta..
soittelivat viime kesänä eräissä häissä (joissa siis olin itse myös läsnä) ja samoin tein kun oli palkka maksettu niin keräsivät kamppeet ja lähtivät pois vaikka toisin oli sovittu!! Soittamatta jäi setistä vielä kolmisen tuntia. Asenne ei tuolla kaverilla ole kyllä ihan paras mahdollinen :auts: Hieman on semmoinen.. sanoisinko turhan ylpeä ja itseriittoinen..

Vieraat olivat erittäin tyrmistyneitä ja pettyneitä kun tuommoisena päivänä orkesteri jättää porukan nuivasti ja häipyy kesken juhlien! Ettäs kehtaavat pilata toisten tärkeän juhlapäivän.. että sitä miestä ei kyllä meidän häihin oteta. :doh:

Mutta suurkiitos noista muista vinkeistä, eiköhän tuolta löydy meille joku kokoonpano joka varmasti soittaa pelit loppuun asti :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2005 10:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No onpas kyllä tosi huonosti käynyt tuon bändin kanssa noissa häissä. Meillä meni kyllä tosi hyvin kaikki ja monet vieraat sanoivat, että menevät kyllä katsomaan tätä bändiä joskus muulloinkin ja tanssilattia oli täynnä koko ajan. Kaikki tehtiin sovitun mukaisesti, mutta tosiaankin kaikki kannattaa sopia tarkkaan ja mielellään kirjallisesti, niin molemmilla osapuolilla on sitten sama mielikuva siitä, mitä on sovittu. Noissa häissä missä sinä olit, on kyllä ollut sovittuna yllättävän pitkä setti, jos 3 tuntia on jäänyt vielä soittamattakin. :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: heippa taas
ViestiLähetetty: 28.02.2005 18:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

juu, sen verran otan takaisin että settejä jäi hieman reilu pari tuntia (taukoineen) soittamatta eli ei ihan kolmea tuntia, kun tarkistelin asiaa.. jokatapauksessa tunnelma oli pilalla ja häät ikäänkuin 'lätsähtivät' loppua kohti. Ihmiset olisivat mielellään tanssineet vielä.. nooh.. oli siinä muutakin, syntsa meinasi pojilla (oli siis duo) hajota kesken kaiken eikä kaikkia toivottuja kappaleita saatu esitettyä kun ei ollut vehkeet oikeen kunnossa.. pieleen mennyt keikka siis jokatapauksessa ja täytyy kyllä sanoa, ettei kovin hyvää mainosta. Nooh.. se on kyllä totta, että laulaahan se poika osaa, sitä ei käy kiistäminen.

Kaikkea sattuu.. mutta me koitetaan löytää joku muu soitteleen meidän pippaloihin ,)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2005 21:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei! Kannan minäkin korteni kekoon... :)

Meidän häitä juhlittiin Pohjanseidassa kesällä 2004. Jos jollakin kiinnostaa nimenomaan tuo paikka niin voin laittaa tunnelmakuvia sähköpostilla.

Kuusamon kampaajista suosittelisin ehdottomasti Mintukan Tittaa tai Tuccabajaa. Toki taitoa löytyy varmaan kaikilta kampaajilta, mutta nuista parhaimmat kokemukset.

Itse teetätin kimppuni Enkelinsiivessä, jossa on todella idearikas floristi. Mahtava palvelu ja täydellinen lopputulos.

Kuvaukset hoiti meillä myös Kuusamon fotopalvelu. Ja siitäkin annan suositukset. Emme edes harkinneet muita vaihtoehtoja.

Kyselkää lisää jos jostakin asiasta haluatte vielä tietoja ja kommentteja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hei Ruskatar!
ViestiLähetetty: 02.03.2005 08:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tuo Pohjanseita meitäkin kiinnostaa erityisesti.
Kerrotko vähän, millainen paikka oli?
Oliko teillä siellä bändi/orkesteri ja mahtuiko tanssimaan hyvin?
Entäs lattia, oliko sopiva juhlatamineissa/kengissä kulkemiseen ja luistiko tanssi ,)
Sitten kysymys keittiö (lähinnä kylmätilat)? Entäs WC (naisille tarvii olla monta ,) )
Ympäristö? Olen kuullut, että on lähellä lentokenttää, mutta näkyykö kenttä siihen pihaan?

Tässä näin alkuun.. mitenkä mä saisin niitä tunnelmakuvia sinulta.. mä en osaa käyttää tuota 'yksityisviestiä', mutta jospa sinä saisit tuupattua sinne muutaman kuvan mulle tai jotain, että voi käydä katsomassa?

Kiitos jo etukäteen ,)

Ai niin.. mitenkä teillä oli siellä tarjoilupuoli? Oliko teillä ruokatarjoilu ja uskallanko kysyä kuinka kalliiksi tuli?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.03.2005 19:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

SMN:
Harkitsimme itsekin Pohjanseitaa juhlapaikaksi. Pyytäessäni sieltä tarjousta sain seuraavanlaista infoa hinnoista:

- Pohjanseidan vuokra 500 e (5 tuntia, lisätunti 90 e/h)
- Menu 32 e/hlö
- Hääkakku 60 e
- Anniskeluoikeus, juomat tarjoillaan ravintolahinnoin
(tälläisen tarjouksen saimme, kun ilmoitimme vierasmääräksi 70 henkilöä)

Meillä meni pahasti yli budjetin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hei Siukku
ViestiLähetetty: 03.03.2005 08:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

jos hinta on tuota tasoa.. niin menee kyllä varmaan yli meidänkin budjetin *huokaus* Vai onko muut saaneet erilaisia tarjouksia tuolta Pohjanseidasta? Meinaan vaan sillä, että onko ajankohdalla väliä? Siukku, teillähän taitaa olla nuo häät 'parhaimpaan sesonkiaikaan' jos näin aatellaan.. lomakausi alkamassa jne. Onkohan sillä vaikutusta asiaan..

Juu, sitä mun piti kommentoida, että MinTukka on munkin suosikkilistalla. Olen ottanut siellä yhden kampauksen ja olin erittäin tyytyväinen. Hääkampauksen tekevät siellä myöskin minulle :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.03.2005 15:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips!

Pohjanseidan vuokra oli myös meillä sama eli 500€/5h ja 90€/lisätunti ja meillä oli häät heinäkuussa.
Tosin meillä tuli nuita lisätuntejakin, mutta eivät niistä laskuttaneet! Positiivista :clap:

Ruoat olisivat tulleet kalliiksi, joten siksi otimme erillisestä pitopalvelusta ruoat sinne. Eli Enkelinsiivestä, josta otimme myös kukat, tuli pitopalvelukin. Ja sekin osuus oli loistava. Hinta oli edullinen.

Se huono puoli tuossa Pohjanseidassa on, ettei siellä ole MITÄÄN kylmäsäilytystiloja. Kaikki maidot yms piti säilyttää kylmälaukuissa yms. Ja kesällä kakku tuotiin paikalle vasta just ennen kahvittelun alkua.

Ja wc on ulko-wc, joten tietysti olosuhteet on sen mukaiset. Ja niitä on yksi kappale molemmille sukupuolille.

Sinne tosiaan tulee baarimikko, jolta saa viinaksia. Tai jos ei ota sitä baarimikkoa niin silloin tulee kalliiksi hommata rukapalvelun kautta alkoholit sinne. Ottavat muistaakseni vielä rahtimaksuakin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heippa taas :)
ViestiLähetetty: 04.03.2005 16:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Iiks..* kuulostaa melko huonolta meidän budjetin ja suunnitelmien suhteen tuo.. saattaapi olla että pitää kääntyä näiden 'perinteisten' juhlapaikkojen (lue hotellit..) puoleen. Meinaan se mikä itseäni hämmästytti eniten oli, että hotelleilta saadut tarjoukset peittoavat mennentullen nämä 'ohjelmapalveluyritysten' vastaavat. Tarjoavat runsaan pitopöydän ja huomattavasti huokeammalla. Tosin tunnelmahan noissa ei ole sitten olleenkaan yhtä 'romanttinen' kuin jossain metsän siimeksessä..

saas nähdä kuin käy.. sitä yhtä tarjousta vielä odotellaan ennenkuin lyödään lukkoon mikä tulee olemaan juhlapaikka. tuo Enkelinsiipikin kyllä kiinnostaa kovasti, kun on saanut noin paljon kehuja :) Sen ainakin tiedän, että aivan ihania kimppuja tekevät. Eräs ystäväni sai sieltä aivan erityisen hienon hääkimpun (jossa ei ollut yhtään kukkaa!) -sellaisen syysaiheisen, kukkien siemenkotia, marjoja, lehtiä, pajua ym. kivaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2005 18:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olen koittanut etsiä Kuusamostapäin sellaisia juhlapaikkoja, joihin saisi viedä mukanaan pitopalvelun. Enkä ole löytänyt yhtään. Siis kaikki Rukapalvelun ja Rukasafariksen paikat on käyty läpi, samoin Isokengäisten klubi, Oivangin nuorisokeskus ja hotellit ei ole oikein meidän mieleen. Onko jollakin vielä joku paikka tiedossa, missä voisi hääjuhlan pitää?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2005 13:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Siukku,
Ei kyllä tule enää juurikaan mitään mieleen, jos nuo kaikki olet jo tsekannu. Rukan Salongin Kultala-ravintola sopii n. 60 henkilölle, mutta luulen, että sielläkin täytyy ruoat ottaa itse paikasta. Minä olin ymmärtänyt, että Rukapalvelun paikkoihin oisi voinutkin ottaa pitopalvelun, mutta ehkä niillä on muuttanut systeemit. Vai eikö teillä Ruskatar ollut oma pitopalvelu Pohjanseidassa? Pohjanseita ei ehkä talvella ole paras mahdollinen paikka, koska siellä on ulko WC:t. Muuten olis kyllä tosi tunnelmallinen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2005 13:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä meillä oli Pohjanseidassa oma pitopalvelu eli emme ottaneet Rukapalvelun kautta tarjoilua, koska se oli niin kallis, eikä ruoat olleet meidän mieleen mitä tarjosivat.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heippa!
ViestiLähetetty: 18.03.2005 15:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on kans ollut 'ongelmia' tuon juhlapaikan suhteen.. Kutsulistassa on tällä hetkellä 160 hlöä (joista siis n.40 lasta 0-12v.) ja tuommoista porukkaa ei niin vain mihin tahansa sovitellakaan..

Eniten on hämmästyttänyt se, että tarjouksia on todella saanut ODOTELLA.. jopa soitella perään, että aiotaanko sitä tehdä, vai unohdetaanko koko homma. Luulisi, että alan yrityksiltä tuommoinen homma hoituisi rutiinilla.. vaan eipä näytä hoituvan. Sitten lopulta kun tarjouksia on saatu, pitää kysellä perään, että mitä se sisältikään, kuuluuko juhlatila siihen, onko (etukäteen mainitut) alleria-asiat huomioitu (sulholla on piiiiitkä lista ruuista, mitkä ei käy..) jne. Takkuista tuntuu olevan ja edelleen ollaan ilman juhlatilaa. *huolestuneena*

Jaa, että mistä ollaan kysytty:
Hotelli Kuusamo
Kuusamon Tropiikki
Ruka Hovi
Rukapalvelu (Kammi, Pohjanseita)
Rukasafaris (Wanha Karhu, Kontioluola)
Rukan uusi kongressikeskus
Isokenkäisten Klubi (muuten söpö, mutta me ei mahduta sinne!)

Mikään näistä ei ole 'napakymppi' ja heinäkuussa tuo poppoo pitäis jonnekin mahduttaa -Apua!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2005 15:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pohjanseitaa ollaan mietitty, joo, mutta ottaen huomioon, että kyseessä on häät tammikuussa, jolloin voi olla vaikka 30 astetta pakkasta tai muuten täydellinen talvikeli, niin Pohjanseita ulkovessoineen ei kyllä tule kysymykseenkään.

Mua ihmetyttää se, ettei Kuusamossa todellakaan ole esimerkiksi työväentaloja, nuorisoseurantaloja tai vastaavia, missä juhlansa pitää. Ja noissa paikoissa, missä on "etuliitteenä" Ruka, niin hinnatkin ovat sen mukaiset.

Oma vikansa tietysti, kun hääpaikaksi valittiin Kuusamo ja budjekti on kaikenlisäksi tiukka. Pitää vaan pitää toivoa yllä, että saadaan seurakuntatalo käyttöömme, jatkot on tarkoitus pitää mökillä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2005 09:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt olisi haussa hääjuhlille jatkopaikka. Siis isompi mökki tai vastaava, missä voi saunoa ja viettää iltaa rennosti. Jatkopaikassa pitäisi olla myös yöpymismahdollisuus parillekymmenelle vieraalle. Parit mökit mulla on jo tiedossa, mutta muitakin vaihtoehtoja olisi kiva vertailla. Tietäneekö joku tällaisia paikkoja?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2005 10:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Siukku,
Aikaisemminkin olen varmaan maininnut näitä mökkejä, mutta laitanpas kuitenkin. Eli isompia mökkejä:
Oivangin lomakartano (3 mökkiä, kauempana Rukalta)
Rukan Salonki
Rukanhelmi
Kitkanokkela
Kelokantola
Tupasvilla A+B (paritalohuoneisto)
Vallio-Ruka (hieman kauempana Rukalta)

Löytyy esim. www.finfun.fi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.04.2005 13:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joulumorsian: Tietäisitkö jotain Kurkijärven rannassa olevasta VPK-majasta. Millainen se on? Voisiko sitä ajatella häiden juhlapaikaksi?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2005 11:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi,
En tiedä kyllä tuosta VPK-majasta. Olen asunut Kuusamossa noin 3 vuotta, enkä tuosta paikasta ole kyllä kuullut mitään. Ehkäpä joku muu tietäis?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2005 09:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaipaisin tietoa Soivion leirikeskuksesta mahdollisena juhlapaikkana? Tietääkö joku kyseisestä paikasta jotain.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2005 19:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vanhasta pappilasta kaivattaisiin tietoa. Onko joku pitänyt hääjuhlaansa siellä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.06.2005 21:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täytyy sinun harmiksesi sanoa, etten tiedä mitään nuista kyselemistäsi paikoista. Tai vanhasta pappilasta sen verran, et on kirkon välittömässä läheisyydessä, joten matka juhlapaikalle olisi lyhyt.
Kerran olen käynyt pappilassa jossain lasten tilaisuudessa, mutta en kyllä katsellut silläsilmällä niitä tiloja! Sehän on nykyään seurakunnan käytössä lähinnä lasten kerhoja siellä pidetään.
Kannattaa varmaan soittaa seurakuntaan ja kysäistä sieltä.

Vpk:n majasta olen kuullut, et sinne mahtuu n. 30 henkeä juhlimaan. Tarkempia tietoja siitäkään ei ole.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.07.2005 07:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä meni pitopalvelu vaihtoon. Olimme varanneet Enkelinsiivestä ruoka- ja kukkapuolen, mutta jostain syystä peruuttivat varauksen, eivätkä ota enää uusia vastaan.

Nyt on haussa pitopalvelu, juhlapaikkana on Seurakuntatalon iso sali.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.07.2005 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tosi kurjaa tuo peruutus. Varmasti siihen on jokin hyvä syy.

Oletko kysynyt seurakunnasta, et onko heidän kautta mahdollista ottaa ruokailua yms? Nehän emännät kun tuntusivat oman keittiönsä ja tilansa hyvin. Ainakin hautajaisten yms yhteydessä ovat tehneet tosi hyviä ruokia.

Itse aikoinaan pyysin tarjousta sellaiselta firmalta kuin Kotipuu, joka myös toimii täällä pitopalvelun merkeissä. Vielä tähän päivään mennessä sitä tarjousta en ole saanut. Kai heillä ei ole asiakkaiden tarvetta kun ei kiinnostanut tarjousta antaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: morsiuskimppu uusiksi
ViestiLähetetty: 11.07.2005 21:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei Siukku..

tavallaan olen kohtalotoveri.. Enkelinsiivessä piti teettämäni morsiuskimppu, sovimme, että soitan lopullisen kimppumallin + kukat
näihin aikoihin ja puhelimeen vastasi mies joka sanoi, että putiikki on kiinni ja kimppua ei tule.. OHO? Syyksi kertoivat sairastumisen, ja siskoni, joka kävi tänään kylällä oli nähnyt ovessa lapun, että kiinni on sairastumisen vuoksi. Toivottavasti löydät hyvän pitopalvelun! Kannattaa kyllä kysyä esim. HOTKUsta, jos en aivan väärin muista, saattavat tehdä keikkaa jopa muualle (muistelen, että joskus olisivat olleet kestittämässä juhlaväkeä juuri seurakuntasalissa..) Sitten Kuusamossa on ainakin ollut sellainen pitopalvelu kuin Martai -valitettavasti ei ole yhteystietoja,mutta ruuat olivat heilläkin ihan ok. Onnea pitopalvelun metsästykseen! Minä taisin tänään jo löytää uuden kimpun tekijän ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2005 18:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Laitoin tarjouspyynnön juuri tuolle Martain:le. Kysyin sitä jo keväämmällä ja antoivat tarjouksen. Tein siihen muutaman korjausehdotuksen, katsotaan hyväksyvätkö ne. Hintaa oli 23,70 e aikuiset ja alle 12v puoleen hintaan. Että ei paha. Harmmillistahan tuo peruutus todella oli, mutta ymmärrän tilanteen. Eiköhän se floristikin jostain löydy, kunhan nyt ekaksi saadaan tuon pitopalvelu järjestymään.

SMM: Keneltä otat kimpun? Jos vaikka ottaisin samalta minäkin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 14:36