* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 07:54

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 751 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lahti
ViestiL√§hetetty: 06.07.2004 09:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Antakaa vinkkejä hyvistä valokuvaajista, meikkaajista, kampaajista, juhlapaikoista, kirkoista, papeista yms.

Laajensimme keskustelun koko Lahden alueen hääketjuksi.
-Heinis-

Sisällysluettelo

Kuvalliset kirkkotiedot sivulla 6
Tietoa juhlapaikoista sivulla 7
Juhlapaikat listattuna sivulla 10

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2004 15:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

nooh... juhlapaikkoja lahdesta löytyy kiva lista kun googlaa sanalla juhlaoaikkoja, antaa jossain linkisä listan, jossa on tosi paljon lahden ympärillä olevia juhlapaikkoja,jos et löydä voin meilata sen sulle.

meikki-kosmetologi arja korkala on hyvä, keskustassa aleksilla, on mun luotto kosmetologi, ja meinaan luottaa häneen hääasiassakin..ainakin luulen niin.

pitppalvelu simpanen mukkulankadulla loistava....useissa juhlissa ollut niiltä sapuskat, ja vallan hyviä... kaut tietty charlotta kauppahallissa... mitäs sitten....

joo valokuvaaja potretti.. kallis, mutta erityisen laadukas....

tossa nyt alkuun....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2004 15:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

ainiin ja papeista tunne hlökohtaisesti muutaman: lehdeskosken hannu ja elina ovat molemat oikein mukavia.

kirkoista, aika pieni ovat laune ja salpausselkä, keskikokoiset sitten joutjärvi ja mukkula

ja iso ristinkirkko

hollolan kirkko oikein romanttinen ja tunnelmallinen...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2004 17:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ketäs kaikkia täällä on ylipäätään Lahdesta?

(itse en tunne tätä kaupunkia vielä kovin hyvin, joten en osaa pahemmin suositella mitään. Itse juhlimme Tapanilan hiihtomajalla joulukuussa, pitopalvelu on Tolvanen, kirkko Hollola ja valokuvaajana on Antti Luukkonen, ei kylläkään Lahdesta.)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2004 20:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä yksi hulluttelija Lahdesta :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 12.07.2004 16:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä häät 2.7.2005 Lahdessa. :D
Nyt kaikki lahtelaiset palaveeraamaan ja jakamaan kokemuksia!!!!
Itse olen niin uuslahtelainen, että ei ole kokemuksia esim. pitopalveluista.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.07.2004 22:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips Lahden morsmaikut!

Laitelkaapa niitä päikkäreitä pystyyn niin pääsee kuulemaan suunitelmianne ja varastamaan ideoitanne :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2004 20:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä olen Hollolasta ja häät 9.7.2005. Hollolan kirkossa vihkiminen ja Messilän Markkinaravintolassa jatkot. Muuta ei vielä ole tiedossa. Puvun olen kyllä löytänyt sincerityltä, netin kautta, sovitus ja osto onkin sitten juttu ihan erikseen :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2004 22:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pitäiskö munkin tulla tänne sekoilemaan, vaikka en lahdessa asukkaan, lähellä kylläkin.

Oliko lahdessa niitä morsiuspukuliikkeitä? missä päin ja millasta palvelua ootte saaneet?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.07.2004 07:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onhan täällä parikin morsiuspukuliikkettä (Josefiina Fellmanninkadulla ja Glamour Rautatienkadulla). Miehelle saa kätevästi vuokrattua puvun pukuvuokraamo Eleganssista. En ole vielä käynyt katsastamassa tilannetta, koska häihin on kuitenkin vielä melkein vuosi aikaa... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.07.2004 07:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppa: vastaus tulikin jo liikkeiden osalta, Elyseeltä :)

Mitä ja pukuun muuta tulee niin olen näyteikkunoita vasta katsellut, en sen enempiä - lähinnä yrittänyt kalastella netistä sitä mallia ekana ja sitten kuvittelin kiitäväni liikkeeseen. Tosin ajattelin itsekin vasta syksyllä tai talvella asioivani, koska tuleehan uusia malleja ym. Vaikka mitenkään trendien perään en ehdoton ole, mutta... tiedättehän :)

Mutta ekana katselen täältä Lahdesta, sitten vasta muualta - jos ei hinta tai malli miellytä puvussa, miehen pukuasiaa hädin tuskin olen miettinytkään...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.08.2004 04:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa Lahtelaiset morsiamet :bye: !

Itse kävin noista liikkeistä toisessa enkä voi sanoa olleeni mitenkään tyytyväinen palveluun tai valikoimaan, olin jopa suorastaan pettynyt ja ajattelin sovinnolla lähteä katselemaan pukua jostakin kauempaa. :shock: Tai siis tietysti ehkä uskaltaudun vielä niistä siihen toiseenkin missä en käynyt...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.08.2004 22:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

missä sä kävit????olisi edessä jossain vaiheessa tätä syksyä....kertokaa muutkin lahen pukujuttuja...pliis

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.08.2004 22:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse kävin vähän vaan vilkaisemassa :wink: Glamourin pukuja.
Itse olen ihastunut pukuihin, joiden yläosassa on punaista. Sellaista pukua
ei ikävä kyllä osunut siellä silmiini. Vähän vaikea on sen enempää kommentoida, kun olin ensimmäistä kertaa pukuja katselemassa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.08.2004 20:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

heissan.. meillä häät vietetää hollolan kirkossa ja jatkoille suunnataa kukonkoivun nuorisoseurantalolle jotka ollaan jo varattu meidän häitä tanssitaa 4/05.. pitopalvelu tulee hartolasta peltosen torpalta .. mutta osaatteko kertoa missä kannattaa teettää puku ??? juu mä kans löysin hirveesti juhlapaikkoja lahden läheisyydest'

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.08.2004 21:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lahden ammattikoululla vai ammattikorkealla, mikä se nyt onkaan. Siellä minä teetin viime vuonna ja todella laadukasta jälkeä syntyi- halvalla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.08.2004 15:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

joo siellä siskoni kans teetti pukunsa lahden käsi-ja taide tais olla tossa ammattikoulun vieressä. kehen sinä otit siellä yhteyttä kun siskoni ei enää muista kun siitä on jo niin kauan aikaa .. kiitos vinkistä kioto!! kauan siellä meni aikaa kun se oli valmis ja olihan oppilastyönä tehty ? kuin aikasi sinä teetit pukusi? kiitos etukätee

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.08.2004 20:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En yhtään muista mikä sen opettajan nimi oli. Soitin vaan johonkin koulun numeroon ja mut ohjattiin siitä sitten eteenpäin.

Juhlapukukurssi alkoi viime vuonna muistaakseni lokakuussa ja loppui joulukuun eka. Sen kurssin aikana se valmistui. Yksi oppilas teki kaiken alusta loppuun, opettajan ohjauksessa. Sovituksia oli 3 tai 4.

Häidemme piti olla 14.2.2004 ja joulukuussa 2003 puku oli valmis. Sitäkö tarkoitit sillä kuinka paljon aikaisemmin?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.08.2004 17:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

juuri sitä tarkoitin .. tänää soitin kans sinne koululle mutta en saanut langanpäähän sitä opettajaa laitan sähköpostia menee.. kiitos kioto vastauksesta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hei lahtelaiset!!
ViestiL√§hetetty: 06.09.2004 11:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En ole enää morsian, mutta ajattelin kirjoittaa. Minä en ole lahdesta, mutta ihan 30km säteellä kylläkin.
Meillä oli pitopalvelu kotikokki simpaset ja olin tyytyväinen.
Hääpukuni ostin Glamourista ja siellä oli hyvää palvelua verraten Eleganssiin jossa minulle sanottiin että pitäisi varata aika jos tulee pukua etsimään, joten sinne en enää palannutkaan.
Häät meillä vietettiin Järvikyläin seuraintalolla, kaunis paikka. Jos olisi aurinko paistanut :bounce:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2004 10:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi!

Me ollaan itse asiassa pääkaupunkiseudulta, mutta häät pidetään Nastolassa josta vanhemmat on kotoisin. Eli meidät vihitään heinäkuussa 05 Nastolan kirkossa, ja juhlat on taidekeskus Taarastissa. Se on aika edullinen paikka, mutta tosi kaunis ja ihan kirkon lähellä.

Käyn melko varmasti kampauksessa ja meikissä Lahdessa, ja lisäksi mietin juuri hyvää ja edullista valokuvaajaa (miljöö). Eli lähetelkää ehdotuksia ja kokemuksia näihin liittyen! :chat:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.09.2004 21:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me asutaan Lahdessa mutta häitämme juhlitaan Vihdissä, tulin kuitenkin ilmoittautamaan kun kotikaupunki löytyi :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.09.2004 10:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

terve!

meillä häät vietettiin elokuussa. Paikkana meillä oli Luhtikylän nuorisoseuran talo jossa oli vihkiminen sekä juhla. Paikka oli loistava meillä oli vieraita n. 120 ja mahduttiin hyvin syömään, tanssin ajaksi piti muutamia päöytiä siirtää mutta muuten tilaa oli riittävästi, tosin jos olisi satanut ja vieraat eivät olisi päässeet ulos olisi tullut ahdistus...

pitopalvelu oli loistava Hotellipalvelu Koivisto, Satu Koivisto valmisti mahtavat syömingit ja otti kaikki meidän suunnittelemat ruokaideat vastaan ja toteutti ne myös.

Pekosten kukasta hankittiin kukat ja en voi sanoa muuta kun VAU! omasta kimpustani ja miesten vieheistä sekä muistakin kukista. sieltä sain myös todella edullisesti ruusun terälehtiä heiteltäväksi.

Pukuni ostin Josefiinasta ja edelleenkään en ole löytänyt sen veroista hääpukuliikettä, ystäväni vein sinne viime viikolla pukua sovittamaan ja mukaan lähti ensimmäinen sovitettu puku.

mieheni puku vuokrattiin Kaupungin teatterin puvustamosta, EDULLINEN!

Valokuvaaja tuli Potretista Orimattilasta. Tomi Kallio otti HYVI√Ą kuvia ja viel√§ paikan p√§√§ll√§, ei tarvinnut l√§hte√§ minnekk√§√§n kuvaamoon kesken juhlan ja saatiin ihania maisema kuvia viereisell√§ pellolla.

kaikille tuleville vaimoille mahtavan mukavaa suunnittelua ja Rouville ihania naimisissa olo päiviä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 03.10.2004 14:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mekin sitten vietämme häitä Lahdessa/Lahden lähi ympäristössä. Suunnitelmat aikalailla auki tässä vaiheessa. Häitä viettelemme elokuussa 13 tai 20 päivä. Mahdollisesti saamma Hyvinkään maistraatista vihkijän juhlapaikalle. Laitoin kyselyä Lahden ja Hyvinkään maistraattiin vihkimisestä lauantaisin ja juhlapaikalle. Lahti vastasi etteivät vihi mutta, Hyvinkää sanoi heidän vihkineen Lahdessakin! Ja pyysivät ottaamaan yhteyttä 11.1.2005 jolloin alkavat ottamaan varauksia 2005 vuodelle!
Juhlapaikka meillä on vielä auki. Muutamaa paikkaa jo mietitty....
Vieraita olisi tulossa n. 60.
Simpasen pitopalvelu oli siskoni häissä viimekesänä. Ruoka oli ihan kohtuullisen hyvää. Ainut miinus oli että, heiltä tuli vain yksi henkilö häihin vaikka olivat käyneet paikan päällä katsomassa tiloja. Kyseessä oli puutarhahäät ja talon keittiö oli toisesssa kerroksessa puutarhasta katsoen. Kaikki olisi mennyt mönkään jollei sulhaseni olisi alkanut auttamaan. Olimme ymmärtäneet että henkilökuntaa tulisi enemmän. Pitopalvelu nimenomaan otettiin jotta perhekin voisi keskittyä itse juhlaan eikä tarjoiluun. He myös tulivat paikalle n.2 tuntia sovittua aiemmin ja tuntui ettei heillä ihan ollut homma käsissä. Mm. pitopalvelun henk. kysyi kesken juhliem minulta olisiko 12 kpl lasikannuja meillä jossakin? PAri muutakin juttua kävi mutta...
Meillä ehkä vaan kävi hieman huono tuuri. Voin kuvitella että heiltä saattaa saada hyvääkin palvelua. Sisko ja hänen miehensä + vieraat eivät huomanneet onneksi kaaosta. Saimme sulhaseni ja minä paikattua jutut. Kiukuksi kyllä silloin pisti. Olisi ollut mukavaa keskittyä kaason ominaisuudessa hieman enemmän hääpariin kuin pitopalvelun avustamiseen.
Mutta,
tosissaan vinkkejä otetaan vastaan. Onko esim. kellään Messilästä kokemuksia hääpaikkana?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.10.2004 14:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

uikku.. mulla ei ole omia henk kohtasia kokemuksia messilästä mutta olen kuullu paljon hyvää .ex duuni kamu piti juhlat siel ja kehu ( janne ahonen)juhli siellä niin luulis palvelun olevan hyvää heh.. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 751 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 07:54