* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:15

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.09.2006 14:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Karokar itse odotin kihlautumista viisi vuotta. :D Naimisiin ennätettii jo seitsemän vuoden jälkee. :wink: Tuo meidän ukko on niin hidas... sillä ei ollu kiire, toisin kun mulla. :oops:
Sun mieshän on sitten nopeaa oppinnu!!! :shock: Mä kun en osaa omaa äidinkieltäni, osaan puhekieltä, mut en kirjakieltä... paljon noloja väärinkirjoituksia. :oops:

memze paikka vielä auki??? :o Meillä häät oli Kirjokivessä, silloin siellä ei ollu oikeuksia, mut vissii ensi kesänä sinne tulee A-oikeudet. Tiedätkö Koskelan? Kuusankosken paperitehtaan herrojen biletys ja ruokailupaikan? Jos teillä on edes jonkinlaisia kytköksiä UPM:lle nii mahkut päästä sinne kasvaa. Mut vissii jotkut on saannu pitää häänsä siellä vaikka eivät omaa edes tuttuja tehtaalla. En oo aivan varma. :? Sinne saa viedä omat juomat, mutta ruoka on otettava sieltä. :wink:

Me olimme kuvauksessa Valta-kuvalla, sijaitsee siin√§ valtakadulla. :wink: On mun mielest√§ Kouvolan paras kuvaaja. :nod: Meill√§ oli se 5 kuvan kansio ja se taisi maksaa 180 ‚ā¨, pienempi kansio olis ollu halvempi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.09.2006 05:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minttura kirjoitti:
Kiva nähä sua Kamomilla pitkästä aikaa!!!! Mitäs kuuluu?

Mnooh... aika hyvää kuuluu. Ostettiin omakotitalo Kouvolasta ja ollaan yritetty perehtyä sen saloihin tässä nyt kolme viikkoa. Varpaat on jäässä kun lämmityssysteemiä en edelleenkään osaa käyttää :? mutta kai sitä ennen talvea oppii. Milla on edelleen meiän ainoa silmäterä, lapsentekoon ei olla alettu. Häiden suhteen, no kuvat on vihdoinkin kansiossa ja aika on siinä määrin hälventänyt v-tutusta että ne epätäydelliset potretitkin on kehyksissä varttumassa paikkaa uudesta kodista ihmisten näkyviltä. Pukua en sitten koskaan saanut pesetettyä enkä myytyäkään, kuten en laukkua tai tiaraakaan. Oikeastaan olen myynnin jo lopettanutkin :D .

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.09.2006 07:25 
Minttura: Pitääpä tota Koskelaa kysellä. Mä olen niin paljon töissä että on välillä hankala häitä tässä sivussa järkätä,mutta kyllä tää tästä. Aitomäkeen pitää tänään soittaa. Siitä kun en tiiä yhtään paljon sinne väkeä mahtuu.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.09.2006 13:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kamomilla-81 kirjoitti:
Minttura kirjoitti:
Kiva nähä sua Kamomilla pitkästä aikaa!!!! Mitäs kuuluu?

Mnooh... aika hyvää kuuluu. Ostettiin omakotitalo Kouvolasta ja ollaan yritetty perehtyä sen saloihin tässä nyt kolme viikkoa. Varpaat on jäässä kun lämmityssysteemiä en edelleenkään osaa käyttää :? mutta kai sitä ennen talvea oppii. Milla on edelleen meiän ainoa silmäterä, lapsentekoon ei olla alettu. Häiden suhteen, no kuvat on vihdoinkin kansiossa ja aika on siinä määrin hälventänyt v-tutusta että ne epätäydelliset potretitkin on kehyksissä varttumassa paikkaa uudesta kodista ihmisten näkyviltä. Pukua en sitten koskaan saanut pesetettyä enkä myytyäkään, kuten en laukkua tai tiaraakaan. Oikeastaan olen myynnin jo lopettanutkin :D .

Onnea uuteen kotiin! :flower:

Eiköhän se lämpö sinne kotiin löydy ennen pakkasia. :D

Meidän lapsina edelleen toimii kissat, lapsenteko haaveita ei löydy. :yac:

Mitäh? Pitääkö ne kuvat laittaa kansioon? :o Meillä on edelleen melkein 400 valokuvaa irrallaan. :oops:

memze joo työn ohella on hankalaa järjestellä asioita... tiedetään. :doh:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2006 08:37 
Tietääkö täällä kukaan enempää Takamaan talosta elimäellä?

Kaason kanssa treffaamme tänään ja katsellaan häitä vähän tarkemmin. Mies alkaa pikkuhiljaa suostumaan mun ehdotuksiin ja osallistuu muutenkin suunnitteluun.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2006 10:33 
Takamaan talo on nyt varattu.

Nyt sitten ettimään hyviä ja edullisia pitopalveluita. Kellään hyviä ehdotuksia?

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2006 11:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Moikka! :bye:

Onnea juhlapaikan varauksesta memze! Kerro toki lisää, en ole kyseisestä paikasta kuullut mitään keneltäkään... Kävittekö ihan paikanpäällä katsomassa?

Pitopalveluista... mitäs viime aikoina on kuullut - ainakin sellaista olen kuullut, että Aseman Vintti hoitaa myös pitopalvelupuolta ja on ollut hyvät ruuat, kaverin häissä tarjoilun hoiti Martat. Myös Valkea Karhu on saanut hyvää palautetta.

Onko muilla parempia / tuoreempia tietoja jakaa?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2006 14:45 
Käytiin Takamaan taloa eilen katsomassa. Nätti paikka.
Korian keskustasta matkaa joku 6km, eli ei edes pitkä matka.

Vuokra on viikonlopulta 150‚ā¨, nousee ensi vuonna parilla kympill√§. Torstaina tai perjantaina saa sinne avaimet ja viimeist√§√§n maanantai aamuna pit√§√§ palauttaa. Halpa on ja kiva my√∂skin tuo, ett√§ on aikaa reilusti koristeluun ja siivoukseen.

Taloa vuokraa Takamaan Vasama. Puheenjohtaja Pertti Heinola vastaa varauksista.

Ens kesälle tais olla muutama viikonloppu enää vapaa, että on aika suosittu paikka nykyisin.

N. 300 henkeä mahtuu, enemmänkin, mutta pöytiä tais olla sen verran. Veikkaisin, että sellanen 150 henkeä tosi hyvin mahtuu, meillä tulee porukkaa n. 80 henkeä enkä usko, että jää kolkoksi kuitenkaan.

Mä tykkäsin erityisesti siitä ettei se ole sellanen iso liikuntahalli vaan ihan nätti sali joka vaikutti kodikkaalta, sitte siinä on sellanen sivutila jossa on biljardi pöytä jonka päälle on tehty sellanen iso levy jos haluaa käyttää sitä tarjoilupöytänä. Keittiö ja kylmätilaa löytyy. Kaks sisävessaa sekä naisille että miehille. Grilli löytyy ja laavukin. Paikkaa on jonkun verran vuosien varrella remontoitu.

Kuvia en tajunnu ottaa, mut laitan kyllä tänne sitte kun niitä on.

Ehdottomasti suosittelen tutustumaan.

Ainii ja marttojen astiat löytyy paikan päältä niitä saa vuokrattua edullisesti sieltä. Ja tietysti martat saa tarjoilemaan ja hoitamaan muutenkin järjestelyitä.

Ihanaa kun on paikka ja aika varattu, helpotti olo tosi paljon.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.10.2006 22:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mäkin olen kuullut kehuja Aseman Vintistä, on kuulema hinta-laatu-suhteeltaan todella varteenotettava vaihtoehto!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.01.2007 14:15 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

:bye: ollaa tulossa häihin siihen suuntaan ja on ainakin mulla hukassa. mitä vaihtoehtoja siellä suunnassa on? tai siis likimain kirjokiven kartanoa tai valkealan keskustaaa-? kirjokiven aittamajoitus ei kuullosta houkutteelevalta näillä pakkasillaa...

-my-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.01.2007 19:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Itse en tiedä muuta kun Orilammen majan joa melko lähellä Kirjokiveä. :?

http://personal.inet.fi/yritys/orilamme ... index.html

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.01.2007 06:16 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

oma mökki on sitten lähempänä.. on ennen orilampea...
kiitos kuitenkin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.04.2007 08:58 
Kuinka ajoissa olette varanneet papin? Papeista muutenkin mielipiteitä kaipaisin, mä kun tiedän niin vähän noita pappeja täältä, etenkin kouvolan ja elimäen papit kiinnostaisi.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.04.2007 09:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Moikka memze! :bye:

Itse olen jo varannut papin, olisikohan ollut helmikuussa eli vuosi ennakkoon, mutta meidän pappi tulee Espoosta asti... Me kun tarvitaan hollannin/flaaminkielen taitoinen pappi ja niitä ei ihan hirveesti Suomessa ole... :)

Kouvolan seurakunnasta Juha Palm on mukava pappi, ollut aina "nuorekkaampi" joihinkin kollegoihinsa verrattuna. En vain löytänyt hänen nimeään ja kuvaansa Kouvolan seurakunnan sivuilta, lieneekö syynä se, että hän on toiminut viime aikoina Teneriffalla turistipappina... :? Lasse Karppela on persoonana joidenkin mielestä vähän erikoinen, omasta mielestäni huumorintajuinen ja myös mukava, nuorekas pappi. Itse kirkkoherra Keijo Gärdström on myös hyvä valinta, hän on tosin "asiallisempi" kuin esim. Karppela.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.05.2007 16:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No miepä ajattelin kurkistaa tänne!!

Paljon tuttuja paikkoja täällä mainitaan!Takaamaa talo ehkä tutuin,sielä olen niin monet hirvipeijaiset tanssinu pikkutyttönä...siinä melkein vastapäätä on ikivanha kyläkoulu jossa minäkin olen käynyt.Ja mun kotitila on kolmen kilometrin päässä...

Me ollaan menossa Valkeaan Karhuun nyt syksyllä serkun häihin,mukavaa!Viime kesänä olin siellä häissä.Meinattiin omat häätkin pitää sielä,mutta ei olisi kaikki mahtunut.Sit seuraava vaihtoehto oli Moision kartano.Mutta talon rakennus nielee joka pennin,jonka vuoksi häät onkin ihan pikkupikkujuhlat kotona...

Yksi hyvä häiden viettopaikka on Tykkimäen tanssipaviljonki.Sinne mahtuu ihan sikana sakkia...että vinkiksi vaan tämän alueen morsiammille.Sitä hoitaa se samainen Valkean karhun omistaja tällä hetkellä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.05.2007 20:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Noista paikoista, me oltiin häissä maaliskuussa Kausalassa ja paikka oli vissiin joku Kurjenmiekka?!? :o ja oli todella viihtyisä, tunnelmallinen mutta varmaan kallis :? pihapiiri näytti upealta, tai siis siltä että on upea kesällä. Oma pieni lampi pihassa jossa on silta jne..siinä sais ihania kuvia :wink:

Ja elokuussa tullaan taas häihin, paikasta ei ole tietoa..voin sitten tulla taas kertomaan ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.06.2007 07:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo nepe muisti oiken, siin√§ Kausalassa on Kurjenmiekka.Olin viimekes√§n√§ siell√§ serkun h√§iss√§...olikin upeet h√§√§t!Bileet makso 42‚ā¨/l√§rvi...Aivan upee pihapiiri,ihanat maisemat ja kaikki oli mahtavaa!!Siin√§ on yksi t√§n alueen upeimmista paikoista!Siis ei mik√§√§n kartano,mutta kaikki n√§tti√§ ja viihtyis√§√§.Aidattu alue,ei p√§√§se ulkopuoliset kurkkii,eik√§ lapset karkaa.Lapsille aitassa videopuuhaa ja luettavaa ja leluja...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2007 11:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minäki tuun tänne huutelemaan, vähä reilu kuukauden päästä olis meillä häät Korialla :)

Mulla vaan pienenpieni onkelma, ei oo pukua tai on mutta tippuu päältä :auts:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2007 16:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hello nyytti83!! :bye: :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.10.2007 09:42 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

onko tämä se kirjokiven kartanon alue?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kunnalan Marja ja Matkailu
ViestiL√§hetetty: 24.04.2008 14:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Herätetäänpäs tämä keskustelu henkiin :chat: Tietääkö kukaan mitään tuosta Kunnalan Marja ja Matkailu -paikasta. Olen löytänyt nettisivut, mutta onko kukaan ollut tuolla häissä tai muissa juhlissa. Millaista oli?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.08.2008 20:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä ilmoittautuu tähän ketjuun eräs joka sanoo tahdon 1.8.2009
Elimäen kirkossa ja juhlintaa jatkamme Takamaan seuratalolla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Meksiko?
ViestiL√§hetetty: 05.09.2008 19:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heissan...se ois sitten häät ensi kesänä. :clap:

Onko kell√§√§n tietoa Kouvolankyl√§n VPK talon (Meksiko) vuokrasta ja min√§ p√§iv√§n√§ paikka on oltava siivottu? H√§√§v√§ki tulee olemaan kovia juhlijoita, joten ei haittaisi jos h√§√§t saa jatkua seuraavaan p√§iv√§√§n... Harkinnassa on my√∂s Tolkkilan kartano, mutta siell√§ vuokra 520‚ā¨ ja avaimet on luovutettava sunnuntaina...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.09.2008 23:10 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Onnex olkoon :)

M√§ k√§vin kattoo meksiko talon tos puol vuotta sit,mut tarkkaa vuokrahintaa en muista...tais olla alle 300‚ā¨...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.09.2008 23:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

tiituli81 kirjoitti:
Onnex olkoon :)

M√§ k√§vin kattoo meksiko talon tos puol vuotta sit,mut tarkkaa vuokrahintaa en muista...tais olla alle 300‚ā¨...

Kiitos :)

Alle 300‚ā¨ on kyll√§ halpa, mutta eip√§ tuo paikkakaan ole (ainakaan ulkoap√§in) kovin loistokas(jos sen nyt tarvii ollakaan). Sis√§√§n en ole viel√§ p√§√§ssyt joten saapi antaa muutakin infoa! Se v√§h√§n h√§iritsee kun t√∂n√∂ on keskell√§ asutusta... :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:15