* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Minttura
ViestiLähetetty: 17.12.2004 23:02 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Kiitos taas kerran viisaista vinkeistä.
Tässä just kuuntelen häämarsseja. Yritin tuolle sulholle myös kuulostella niitä mutta se vaan pelaa pleikkaria!!!! Aikuinen mies ja pleikkari! Onko kellään muulla tämmöistä miestä, ei varmaan.

Mä en oikeesti edes tiedä sen puvun merkkiä. Sen mä vaan muistan, että ne tehdään sveitsissä... (vai oliks se sittenkin Italia....) :D Jotenkin meni ihan ohi, koska olin niin ajatellu, etten sitä kuitenkaan hinnan takia raaski ostaa. Ei se ainakaan Agnesin mallistossa ole. Uusimman "Häät" lehden sivulla on sitä vastaava puku. Ei sama mutta saman tyyppinen. Se on sivulla 15, Josefiinan mainoksessa. Tossa mainoksessa alaosa on paljon runsaampi ja yläosa taas vähän pelkistetympi.
Onko sulle yhtään tuttu??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.12.2004 00:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heipsan taas Lissu! :bye:

No kyllä meilläkin on mies jota kiinostaa pleikka ja tietsikka, mut niin kyllä muakin. :D

En yhtää tiedä mitä pukua tarkotat, mut ehkä sä löydät joskus kuvan siitä. :wink:

Mä täällä odottelen että koska alotat päiväkirjan pidon että pääsis vakoilee. :seek:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: vaimo jo
ViestiLähetetty: 18.12.2004 20:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Jos joku kaipailee vielä hääpukua itselleen, niin mulla olisi Kouvolassa myynnissä n. kokoa 38 oleva kaksiosainen korsettipuku...puku on käyttämätön ja yksinkertaisen kaunis...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heips!
ViestiLähetetty: 19.12.2004 13:41 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onko sulla lähettä kuvaa siitä puvustasi??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2004 21:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mies ja pleikka, niin ne meilläkin kuuluu yhteen :D . Mies ihmetteli kuinka mä en voi ymmärtää että tietenkin joka vuosi ostetaan uusi NHL -peli. Sitten se tahkoaa sen muutamassa viikossa läpi ja jää varttumaan seuraavaa versiota siitä samasta pelistä. No jaa, kai sitä voi rahojaan tuhlata huonompiinkin asioihin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2004 03:23 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Vai on se pleikka niin yleinen, oikeestaan ihan helpottava kuulla! :D
Tänään pohdittiin taas uudestaan hääjuttuja. Ehkä sittenkin se olis se Upseerikerho?? (Jos se edelleen on vapaa ko. päivänä) Karsitaan vähän kutsuttavia tyyppejä, niin mahdutaan hyvin. Näköjään Kamomilla juhlii myös siellä, sinulta saan siis varmaan hyviä vinkkejä!

Olen yövuorossa nyt, jos ihmettelette kellon aikaa...

Nyt täytyy kai keskittyä taas töihin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.01.2005 15:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Koskas ne Kouvolan häämessut on?
Ja onko muitakin halukkaita osallistumaan siihen vuoden morsian-kisaan? Miten ihmeessä siihen voi ilmoittautua?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.01.2005 18:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mitämitämitä väsyneet silmäni lukevatkaan? Häämessut täällä Kouvolassa?
Hyvät ihmiset, täydentäkää aukko sivistyksessäni!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2005 13:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vastaan itse itselleni :D

Kouvolassa pidetään
Hää- ja juhlamessut
13.02.2005
klo 11.00 - 17.00

Ohjelmassa mm. vuoden 2005 morsiamen valinta,
hius- ja pukumuotinäytöksiä, 20:n näytteilleasettajan
messuosasto, tanssiorkesteri Rulette ja Kouvolan
Terpsikerho

Kouvola-talo
Varuskuntakatu 11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2005 21:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: Yksi morsian lisää ilmoitttautuu!

Anjalankoskella (tarkemmin Myllykoskella) asustelen, Kouvolasta kylläkin kotoisin. 16. heinäkuuta on SE suuri päivä, häävalmistelut puskee kovaa vauhtia päälle ja haenkin täältä vähän potkua persuksiin, että saisin jotain aikaiseksi.

No kirkko ja pitopalvelu sekä juhlapaikka on jo varattuna, eli ollaan me ton ukon kanssa jo jotain järjestelyjä tehty. Nyt alkaa jo stressiä pukkaamaan noiden kaikkien koristeiden sun muiden kanssa. Kutsukortit on sinänsä selvä juttu, pitäis vaan saada tehtyä ne, jahka saan Sinnellistä mun tilauksen postiin.

Että terve vaan kaikille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2005 08:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Terve-terve!

Juu, tulit kyllä oikeaan paikkaan!
Nyt vaan vierailemaan ja päikkäröimään ja ideoimaan!
Ja ihan hyvinhän työ ootte alkuun asiat saaneet (meillä ei ole edes pitopalvelua!). Elä siis hermoile. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2005 10:45 
Heippa!

Mä rekisteröidyin mukaan vaikka päivää ei ole vielä päätetty vaan suunnittelu tasolla mennään.Mahdollisimman halvalla koitetaan päästä kun ei tuota rahaa meillä niin kauheesti ole.Mut kuitenkin pyrkimyksenä on että romanttiset ja kivat häät piettäis vaikkakin pienellä rahalla.

Minkälaisia budjetteja täällä yleensä muilla pareilla on?

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2005 13:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on hääbudjetti arvio tällä hetkellä sellaiset 4000 € josta pitopalveluun menee 2300 € ja pukuihin 800 €. Loput 900 € pitää sitten riittää sormukseen, kukkiin, kutsuihin, koristeisiin ja muuhun sälään. Bändi meillä on onneksi jo omasta takaa, tulevat ruokapalkalla soittamaan. Niin ja hääkuvia me ei oteta missään studiossa vaan miehen setä, joka harrastaa valokuvausta ottaa meistä juhlapaikalla kuvia, joista sitten teetetään kiitoskortit ja hääkuvat. Kampauksen ja meikin saan ilmaiseksi kavereiden kautta.

Pitopalvelu vie kyllä suurimman osan budjetista, se nyt on sanomattakin selvää. Yllättävän paljon saa rahaa menemään kaikkeen muuhunkin järjestelyyn. En edes uskalla laskea paljon meillä on mennyt tähän mennessä rahaa, vaikka häihin on vielä puoli vuotta...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2005 13:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oih! Ihanaa!!! Uusia naamoja kotikonnuilta!!! :clap: Tervetuloa!!!!

Yade mä heräsin tällä viikolla siihen että nyt olis pakko alkaa tekee jotain häiden suhtee, ei niihin enää niin pitkä aika ole. :D
Mä nyt pähkäilen korttien materiaaleja.... Muuten visio alkaa olla kasassa.

memze meillä ei sillee tarkkaa budjettia ole. Alkuun oli 5000 euroa, mut nyt alkaa vaikuttaa siltä et menee se mihin on varaa, ja mitä viitsii ostaa/panostaa.

Nyt morsiot, päiväkirjat pystyyn jotta päästää vakoilee teidän suunnitelmia. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2005 22:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olisko halukkaita amoriinitapaamiseen?
Yksi aika/paikkavaihtoehto voisi olla 13.2. Kouvolatalolla hää- ja juhlamessuilla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2005 22:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä voisin olla kiinostunnu tapaamiseen. :) Oon miettiny et uskallanko ehdottaa, koska nyt täällä alkaa olemaan jo jonkun verran samoilta kulmilta olevia morsioita.

Minttura voisi olla näillä näkymin mukana! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2005 00:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:D mää arvasi! Tavataa sitten kahdestaan (no Kataliina tulee kyllä mukaan saletisti eli kolmistaan) jos ei muita halukkaita. Ramboa olisi kyllä kiva nähdä, tarjoaisin pullakahvit kun piirsi mulle niin hienon kuvan Käpylän kirkosta!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2005 00:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä olen todennäköisesti tulossa piipahtamaan messuilla, jos vaan saan tuon sulhoni mukaan matkaan. Ehkä uskaltaudun mukaan tapaamiseen... :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2005 07:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:
Juu, enköhän miekin siellä poukkoile. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2005 02:31 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Heippa!
Olen ollut vähän pimennossa hetkenaikaa... On niin kiire töiden ja opintojen kanssa, ettei ole ehtinyt häitä paljon ajattelemaan. Kiirehän tässä kohta pukkaa mutta silti en saa mitään aikaan.
Kävin sunnuntaina Lahden häämessuilla, olivat aika vaatimattomat, enkä saanut niistä mitään uutta irti.
Kouvolaan olen ehkä tulossa, riippuu miten pääsen töistä lähtemään... Pitäis meinaan päästä katselemaan paikallisien kukkakauppojen antimia ja miettiä vielä valokuvausta.
Nyt olen yövuorossa, meinaa persus puutua tässä istuessa. Hiljaista on!
:chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2005 19:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu2005 mulla myös on mielessä noiden kukkakauppojen antimet, ja vinkit. :wink:

Mä olinkin sulhon kanssa Hesan häämessuilla, kun teimme amoriini porukan kanssa messukoostetta. Mulle siellä ei ollut mitää, koska en ole pk-seudulta, mut toivottavasti näistä Kouvolan messuista olis hyötyä.

Jos pääset nii haluatko tulla amoriinitapaamiseen? :) Meitä varmoja on vasta minä, ja Kamomilla, nii ja tietty Kataliina-kaaso.

Saanko mä ottaa kanssa kaason mukaa, jos niistä jompi kumpi pääsee?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2005 18:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minttura, tietenkin saat!

Viikkolehdestä huomasin että Vuoden Morsian kilpailu on klo 13.30 ja tuon tahtoisin nähdä. Mitäs jos tavattaisiin sitten siinä narikoiden edessä klo 12.30? Onko liian aikaisin? Ajattelin lähinnä että siinä ehtisi sitten jutustella ennen näytöstä ja näytöksen jälkeen olisi aikaa katsella tarjontaa? Tyrmätkää mut jos on parempia tai ylipäätään muita ehdotuksia :D .

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2005 19:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kamomilla tuo 12.30 kuulostaa hyvältä, ei ainakaa aiempaa. Tahtoo nukkua kun on vapaa päivä. :D

Eli mä olen tuon ajan kannalla, olis meinaa kiva jutella ennen kun se näytös alkaa.

Oliko nyt ketää muita joita kiinostais tapaaminen messuilla?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: hihi
ViestiLähetetty: 02.02.2005 20:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tarviiks olla MORSIAN ku tänne ilmoittautuu.. *hah hah haa* KAMOMILLA-81, eih, en ole, elä luulekaan, mut kuhan kattelin näitä sivuja, mutten uskalla haavailla mistää häihin liittvistä-. kato ku moon vasta rakastunut. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Moi
ViestiLähetetty: 02.02.2005 22:42 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Mulla loppuu työt vasta klo15. Joten myöhästyn teidän tapaamisesta ja hyvässä tapauksessa varmaan koko messuilta... :D
Missä se ohjelma on nähtävissä? En ole ehtinyt oikein perehtyä.

Käytiin muuten Tallinnassa. Oli niin KYLMÄ, etten tarennut ostaa mitään. :wink: Oikeesti paleli aivan tuhottomasti. Mutta käytiin me kahdessa morsiusliikkeessä. En löytänyt mitään. Niissä oli ehkä vähän "kasari" meininki. Ja kaikki hienommat jutut oli sitten ihan suomen hinnoissa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:34