* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:47

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kouvola/kuntaseiska
ViestiLähetetty: 28.06.2004 20:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En usko että olen ainoa! Hephep, käsi pystyyn joka tätä aluetta asuttaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2004 15:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Täällä! :bye: Onhan täällä muitakin! Mistä sä oot? Mä oon Kuusankoskelta kuten avatarin alla lukee!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2004 15:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:doh: Just huomasin et sähän ootkin Kouvolasta....se lukikin siin avatarin alla! :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.08.2004 03:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei!

Molemmat olettekin jo tuttuja minulle kun vierailitte päikkärisivuilla. :hat: Asun tuossa puolessavälissä Lahtea ja Kouvolaa mutta ehkäpä sitten kuulun enemmän kuitenkin Kouvolaan ainakin kirkon osalta, jos siis iitin kirkko toteutuu.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.08.2004 04:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei mjou! :bye:

Me ollaa tääl Kamomilla-81 kanssa aika orpoja piruja.... :D Kiva kun tuli kolmas tältä alueelta, tai ainakin suunnalta. :) Muualta Suomea on paljon porukkaa, ei näköjään täältä. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.09.2004 13:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Berry ilmoittautuu! :clap:
Vaikka asustankin täällä pääkaupunkiseudulla jo ties monettako vuotta, niin olen silti alunperin Myllykosken tyttöjä...ja koska myös häät on siellä kauniissa Kymenlaaksossa (johon Espoolais-sulhoni raahaan), niin eikös tämä olekin sitten oikea paikka ilmoittautua?? :)
Meillä häät 7.5.2005; tervetuloa päikkärivierailulle! Olen nimittäin kesätaantuman jälkeen taas takaisin kuvioissa. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.09.2004 22:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:D , mutta nastolasta ei ole vielä ilmoittanut ensimmäistäkään, joten ihan hyvä tulos tämä n. 4 samalta suunnalta, vai mitä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.09.2004 11:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

OHO! :shock: Onkos täällä meitin alueen sivuilla tapahtunu jotai? Kiva kun on muitakin, edes melkein tai ollu joskus! Kivaa!!!! :clap: Luulin jo et berry on lopettanu täällä käymisen. Mutta oothan sä palannu. Oletin että sä oot täältä suunnalta kotosin koska häitä vietätte Moision kartanossa. Molempien päikyissä olen ahkerasti käynny, ei huolta! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2004 13:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

hei!

kiva, että täällä on edes joitakin samalta suunnalta..itse olen kuusankoskelta ja meillä häät on 16.7. -05.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2004 15:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jee! Täällä on toinenkin Kuusankoskelta! :clap:
Onnea teille regina!!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.11.2004 17:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipä hei!
Miekin asustelen Kouvolassa, ja ensi kesänä vaihtuu sukunimi. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.11.2004 20:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippa Rambo! :bye:

Tosi kiva saada uusia tän alueen edustajia tänne. :wink:

Rohkeasti päiväkirjaa pitämään, että pääsee katsomaan suunnitelmia muiden oman kulman morsiammilta.
Missä teidän juhlat on? Jos saa jo udella? :)

Onnea teillekin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2004 10:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Terveppä vain! :bye:

Kerrohan ihmeessä pian kokemuksiasi niistä Kouvolan alueen kampaamoista ja meikin tekijöistä, tietoa kaivataan :o . Ja tosiaan nyt ihmeessä pitämään päiväkirjaa niin saadaan ideoita.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2004 16:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voih! :?
Eipä miusta ole teille paljoa iloa kun häitä vietetään Imatralla, joten kampaamot ja muut on etsittävä sieltä.
Kiitos vastaanotosta, onpa täällä amoriinissa ystävällisiä morsiamia! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heippa!
ViestiLähetetty: 09.12.2004 19:28 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tänään on päätetty hääpäivä (21.5.05) ja Kouvolan upseerikerho varattu alustavasti hääpaikaksi... Olemmekohan vähän myöhässä näissä suunnitteluissa??! :D
Mä olen ainakin ihan lukossa, enkä osaa edes suunnitella mitään... Ensi viikolla lähden etsimään hääpukua. Mistä te ihmiset olette hääpukunne hommanneet?? Kertokaa kaikkea kivaa, että mun ahdistus tästä suunnittelusta laukeaa, ja saan jotain aikaiseksi!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.12.2004 23:01 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Hups! Ei me upseerikerhoa otettukaan, ei sinne mahtunut koko suku kunnolla. Nyt pitää äkkiä keksiä joku muu paikka. Olisiko ideoita, mihin mahtuu kunnolla 150henkeä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.12.2004 13:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippa Lissu2005! :bye:

Huomasin vasta nyt että tänne on uusi meidän alueen edustaja ilmestynny. :D

Tervetuloa minunkin puolesta. Tosi kiva saada Kouvolan seudun morsioita tänne. :wink:

Älä huoli siitä suunnittelusta, täältä löydät paljon ideoita, ja apua. :wink: Perusta oma päiväkirja, siellä pysyy ideat tallessa, ja saat apua pyytämällä paljon ideoita ja apua.

Minä itse teetätin pukuni Tallinnassa. Kuvan siitä löydät päikystä sivulta 17, tai sit kuvapankista. Niihin pääset tuosta alla olevista linkeistä.
Kouvolassahan Paula Elosella on paljon hääpukuja, ja oon kuullu paljon hyvää ko. liikkeestä.

Mulle ei nyt äkkiseltää tule mieleen kun Tirvan lava johon mahtuu 150 henkeä. :o Ja sit tietty nää seuratalot ympäri tätä seutua.
En oo ihan varma mut Moision kartanoon saattaa mahtua 150 hlöä.
Korian Pioneeriravintola taitaa olla tosi iso.
Radansuuhun taitaa mahtua just ja just, mut en ole varma. :o
Kurjenmiekka on tosi iso, siellä oon ollu joskus Valion järkkäämissä pippaloissa. Sinne mahtuu varmasti. :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heipsan!
ViestiLähetetty: 14.12.2004 23:11 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Kiitos lohdutuksista... Eiköhän tämä tästä. =)
Jouluna mietitään budjetti lopullisesti vanhempien kanssa ja katsotaan mitä tehdään.
Paljonko maksoi Tallinnassa puvun teettäminen? On muuten ihana puku!
Me ajateltiin käydä Tallinnassa joululomalla, oliks siellä hyviä valmiita pukuja, entä millanen palvelu? Olen kuullut myös pelkkää hyvää siitä Paula Elosen liikkeestä Kouvolassa, ehkä pitäisi käydä siellä myös pian.

Olen huomannut, että kalliiksi tulee bileet! =)
Tein tarjouspyyntöjä tanssiorkestereille, haluaisin elävää musaa. Tänään tuli kaksi vastausta, toinen maksoi 800euroa ja toinen 680! Hirveet hinnat!

Onko sulla tietoa näistä alueen papeista? Haluttais joku rento ja mukava pappi. Kirkossa vois nauraa ja itkeä... =)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2004 10:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu2005 mun puku makso korsetilla, hameella, ja vannehameella 360 euroa.
Siellä on paljon nättejä pukuja valmiina, mut niistä monet on vaan hyvin pieniä. Mulla oli ongelma se että korsetit meni muuten päälle, mut rintojen kohdalta kiristi. Eli ne on monesti tehty sellasille jonka rinnan ympärys on maksimissaa 92, ja kun itsellä on enemmän nii eihän ne oikee mahtunnu. :?

Oot sä lukennu vielä meidän Tallinna juttua? Tässä linkki
http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas ... llinna.php

Siellä oon kertonnu enemmän ja tarkemmin niistä hääpukuliikkeistä, ja sieltä löytyy kartta yms. :wink:

Bändit ovat tosiaan kalliita! Meidän bändi maksaa 600 euroa, saatiin tuttavan allennusta vähä.

Meille tulee Valkealan seurakunnasta pappi, koska meidät vihitään siellä. Tiedän paremmin nää Valkealan papit koska oon asunnu melkein koko ikäni siellä. Laitoin toivomukseksi että saatai Vähämäki. Se on ollu aina suosittu pappi nuorten keskuudessa, ja hän siunasi myös isäni hautajaisissa. Hän on sellanen rento, eikä uskoaan tuputtava. Inhoan sellasia moralisoivia ja tuputtavia pappeja! :x
Häntä suosittelen Valkealasta.
Kuusankoskelta olen kuullu, ja vähä tiedänkin että Pesonen on ihan hyvä pappi. Rento ja huumorintajunen.
Kouvolasta taas.... osaan sanoa siksi kun olen ollu joskus kesän töissä Puhjonrannassa. Lasse Karppela on siviilissä mahoton vitsien vääntäjä. :D Tosi hauska tyyppi. Sitten jos haluaa nuoren ja "nätin" pojan papiksi nii Kari Niemelä. Hän on vasta ollu muutaman vuoden pappina. On about 30-33 vuotias. Kiva tyyppi kanssa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2004 11:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Terve Lissu2005! Kiva kun muitakin morsiamia Kouvolasta!

Karppelan Lasse oli mun rippipappi. Joka päivä rippileirillä hän esitteli meille minkälaiset bokserit hänellä oli jalassa milloinkin. Ne oli hauskoja, aina erilaiset :D . Tuossa olisi tosiaa hauska mutta kuitenkin tarpeen vaatiessa asiallinen pappi. Meidät tulee vihkimään (toivottavasti, varmistuu vasta tuossa maaliskuussa) Juha Palm, nuorekas ja rento ja mukava mies hänkin. Tuo Mintturan mainitsema Kari Niemelä jää vuodeksi pois virasta.

Bändiin saa tosiaan rahaa uppoamaan, mekin, vaikka meille soittamaan tulee serkkuni bändi. Velottavat 800 ja siinä on kuulemma sukulaisalennustakin jo :shock: !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2004 11:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kamomilla-81 nii tosiaan Palm. :doh: Mä en enää muistannu sitä. Siit on jo 3,5 vuotta kun olin siel Puhjonrannas kesän töissä. Palm on kanssa aika rento ja nuorekas.

Jääks Kari Niemelä pois? :shock:
Mä muistan kun me kesä tytöt siel Puhjonrannassa kateltii sitä kun ne tuli syömää. :D Se on aika söötti pappi. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Moi
ViestiLähetetty: 15.12.2004 21:00 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Täällähän on elämää! =)
Kiitos tuhannesti noista pappi vinkeistä! Me ollaan asuttu täällä vasta puoli vuotta, joten eipä tunneta ketään täältä. Mä meen seuraavaksi seurakuntien sivuille katsomaan minkänäköisistä ihmisistä on kyse! =)

Tuleeko ne papit "vieraisiin" seurakuntiin? Siis esim. Valkealasta Kuusaalle jne. Eiks se pappi sentään ole ilmainen, vaikka muut maksaakin niin hitosti!?

Oletteko kuulleet semmoista bändiä kuin Lumiperhonen?? Se maksais 600euroa. Olis vaan kiva tietää, onko se edes hyvä.
Ja yks (Bueno) on hyvä mutta maksaa todellakin 800euroa!!!

Nyt pitää jatkaa tätä pohdintaa...
Olette tosi iso apu, kiitos!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2004 21:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu2005 pappi on ilmainen, kuin myös kirkko. Pappi tulee yleensä eri paikkakunnalle, mutta siitä on sovittava papin kanssa henk.kohtasesti. En sit tiedä tarviiko edes matkakuluja korvata kun nämä Valkeala, Kuusankoski ja Kouvola ovat niin lähekkäin. :o Mut pidemmistä matkoista on hyvän tavan mukasta korvata papille matkakulut.

En ole kuullut Lumiperhosesta. Sorry... :?
Sä voit pyytää siltä bändiltä että saisit kuulla heitä. Kysele että tekevätkö keikkaa, vai onko heillä antaa levyä kuultavaksi. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: =)
ViestiLähetetty: 16.12.2004 21:28 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Moi taas!

Kävin tänään Lahdessa kokeilemassa hääpukuja, ja löysin aivan unelma puvun. Mä siis vaan kertakaikkiaan rakastuin siihen. En vielä raaskinut tehdä kauppoja mutta puku odottaa minua siellä vielä viikon, jos raaskisin tehdä kaupat. Maksoi 600euroa. En todellakaan meinannut maksaa puvustani tommoista hintaa...

Mutta sen jälkeen kokeilin tosi montaa muuta pukua, eikä ne näyttäneet enää miltään... Pah!

Missä te käytte kampaajalla? Meikissä? Entä valokuvaus? Onko suosituksia täältä Kuntaseitsikon alueelta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.12.2004 21:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heps Lissu2005! :bye:

Mulle tehää kampaus Tuccabuodissa. Hääkampaus koe kampauksella on noin 65-70 euroa. Koska siellä ei ole kosmetologia, nii meikki taas tehää mulle Kuusankoskella Q-studiossa.
Valokuvaus on Valta-kuvassa, koska heillä ne taustat kuville on aivan toista luokkaa kuin muilla. Mä haluan meille erikoisen feikki taustan hääkuvalle. On vähä kalliimpi kun Porkka, mut ei paljoa.

Tuccabuodista mulla ei ole henk.kohtasta kokemusta vielä, mut mun hyvä ystävä suositteli koska hän tuntee tytöt, ja on ollu heille hiusmallina. Kampaukset kuulemma kestää tosi hyvin.

Niihän siinä aina käy, et kun näkee jotain sellasta mikä olis just täydellinen, nii mikä muu ei enää tunnu/näytä samalta.
Tuo 600 euroa ei vielä ole järkyttävän kallis hääpuvusta, mut en minäkään varmaa meinais raaskia ostaa, koska se ei kuitenkaa ole kerran päällä. On paljon hääpukuja jotka maksaa ihan hyvin 1000 euroa, jopa ylikin. :shock:
Onko se puku merkiltää Sincerity? Vai Agnes? Olis kiva vaan nähdä millanen se on. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:47