* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 18:33

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.09.2008 21:00 
Poissa
Enkeli
Enkeli

En paljoa muista...ihan siisti muistaakseni oli ja tais olla lattiaremontti tulossa silloin...

Keittiö tilat oli kyllä huonot... kannattaa käydä tutustumas...on kuitenki aika suosittu paikka, varauksia jonkun verran :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.09.2008 10:28 
Heips,

Kouvolankylän VPK talolla olin viime vuonna juhlissa. Ihan perussiisti paikka, pöydät yms joutuu itse laittelemaan ja ne pöydät kiikkuu sekä on eritasosia (menee hermo jos haluaa pitkiä pöytiä). Tuoleja on kolmea (muistaakseni) eri mallia, osa rikkinäisiä. Yksi joka kandee muistaa tarkistaa, on ne jääkaapit. Jannu oli laittanu ne siel perjantaina päälle, eikä tajuttu tarkistaa, ne oli täysillä ja aika paljon ruokaa jääty piloille. Onneksi se ei haitannut menoa..

Sen paikan saa varattua koko viikonlopuksi ja sunnuntai-iltana voi jättää avaimet sinne. Keittiö on pieni, kaksi kahden kopin vessaa, narikat, "baari", jonka takana keittiö ja sit on iso juhlatila jossa on pieni lava. Sit siel on jotain sohvia, melko karut verhot ja viimeksi oli jotain lasten tekemiä paperikukkakoristeita seinillä..

Ihan nätiltä sen saa näyttämään jos näkee vähän vaivaa, saa siis laitella mieleisekseen. Eihän se mikään upea paikka ole, mutta tilana toimii ainakin alle 100 hengen häissä ihan hyvin.

Ja mä kans siis Kouvolasta. :wink:

Lyra

Yl√∂s Etusivu

ViestiL√§hetetty: 15.11.2008 15:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Alustavasti varattuna iitin kirkko ja kurjenmiekka, nyt vaan juhlapaikka alkanut arveluttamaan.. olen kuullut että kovin ahdas ja vieraat joutuvat vain istumaan pöydissä omilla paikoillaan. Meillä tavoitteena rennot häät, jossa viihdytään..... ajatukset siis sekavia :auts:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.01.2009 17:32 
Herättelen tätä aihetta. :bye:

Häät on nyt sitten 6.2.2010 ja vieraita alustavassa listassa pikkusen alle 150.. Juhlapaikkoa, joita mennään katsomaan ovat Takamaan talo, Voikkari, Korian sotilaskoti ja miehen pyynnöstä Tuulensuoja (jonne ei mahduta, jollain on paikasta pinttymä :D ). Bändiksi havitellaan Bonanzaa (kirjotetaanko sen noin??) ja ehkä vissiin saadaankin jos hinta on kohdallaan.. :wink:

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko: Juhlapaikkoja Kouvolassa
ViestiL√§hetetty: 17.01.2009 21:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei vaan!

Meidänkin häät on ensi kesänä Kurjenmiekassa Kausalassa. Olen käynyt katsomassa paikan ja ainakin itse olen siihen tyytyväinen. Paikka on mielestäni todella tunnelmallinen. Piha on melko pieni, mutta kesällä se on varmasti kaunis. Aittakin siinä oli ja penkkejä istuskeluun. Pihalla on myös pieni lampi. Ruuan olen testannut ja se on todella hyvää!

Ennen paikan valintaa kävimme katsomassa useita juhlapaikkoja. Suosikkini Kurjenmiekan lisäksi oli Tolkkilan kartano Elimäellä. Paikka on Elimäen seurakunnan. Tolkkilan kartano oli kaunis rakennus. pihassa oli suuri grillikota esim. yöpalan tekoa varten. Kartanossa oli myös majoitustilat vieraille. Ruokasali oli siisti ja viihtyisä. Kartanon keittiössä oli suuren kylmätilat ja keittiö oli muutenkin oikein hieno. Kartanoon saa sitten viedä omat juomatkin, koska kartanolla ei ole oikeuksia. No se olisikin vähän outoa, koska paikka on seurakunnan Suosittelen!

Kävimme myös Maakansan seuratalolla Iitissä. Siisti seuratalo, jossa iso sali ja lava. Mahdollista on myös vuokrata videotykki, äänentoistolaitteet ja värivaloja. Lounas Cafe Kanttiiina Ky pitopalvelu toimii Maakansan lähellä, samoin valokuvaamo sekä TaksiAalto. eli jos etsit seuratoloa, suosittelen tätä.

Toinen seuratalo, jossa kävimme, oli Takamaan seuratalo Korialla. Ihan ok paikka sekin. Sitten katsastimme vielä Kunnalan Marja ja matkailun Anjalankoskella päin. Maalaistalotyyppinen paikka. Itse en pitänyt siitä erityisemmin. Keskellä pihaa oli omakotitalo, jota vuokrataan. Paikan vieressä oli myös asuntovaunualue.

Toivottavasti jollekin oli hyötyä näistä tiedoista

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.07.2009 21:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei! Ensi kesänä olisi tarkoitus mennä naimisiin Sippolan kirkossa ja nyt kaipailtaisiin vinkkejä hääpaikoista.

Kriteereinä olisi etta paikkaan mahtuu n.120 henkeä ja se saisi olla järkevällä etäisyydellä kirkosta (max.20 km)

Käytiin tutustumassa Kunnalan marjaan ja matkailuun joka vaikuttikin oikein mukavalle, mutta olisi kiva jos vieraat n.120 henkeä mahtuisivat samaan tilaan.

Tästäkin paikasta saa laittaa kokemuksia.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.07.2009 16:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onks kellään kokemusta Kuvakartanosta??

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.09.2009 10:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tämä tulee varmasti myöhässä, mutta mulla on kokemusta Kuvakartanosta eikä mitään valitettavaa. Kuvakartano hoiti meidän hääpäivän kuvauksen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2009 07:31 
Meille on tulossa Kuvakartano kuvaamaan häät. Miellyttävän tuntuinen kaveri ainakin näin sähköpostilla. Kerron kokemukseni heti kun tapaan tyypin ja häät on ohi. :)

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2009 10:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos naiset :) Varasimme myös tuon Kuvakartanon, lähinnä yhteydenpidon ja tarjouksen perusteella. Myös portfolion kuvat vaikuttivat hyviltä niin itseni kuin tulevan hääparinkin mielestä. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.11.2009 01:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:o Miten sovitte kuvakartanosta kuvien tilaamisen, saatteko cd:llä kuvat omaan vapaaseen käyttöön?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.11.2009 10:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Maza&Kosha kirjoitti:
Hei!

Harkitsemme Sippolan kirkkoa (Kymenlaakso) tapahtuma-areenaksi, onko kenellekään Sippolan kirkko tuttu? Onko kokemuksia vihkimisestä kyseisessä kirkossa? :)

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.02.2010 22:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Apuaapuaapuaaaaa! Nyt kaikki kouvolalaismorsiot, please auttakaa mua.. Mä en itse asu Kouvolassa, mutta ollaan menossa siellä ensi kesänä naimisiin ja nyt se kampaaja, mitä anoppi mulle suositteli, ei olekaan kesälauantaisin ilmeisesti auki. Kaikki mahdollinen - mielellään tietysti kokemukseen perustuva - tieto hyvistä/luotettavista/suositeltavista paikoista, missä on mahdollista tehdä sekä meikki että kampaus olisi todella tervetullutta. Mä en halua lähteä ihan arpomalla valitsemaan sitä paikkaa, missä musta taiotaan hääpäiväksi kaunis :( Pukeudun ja oleilen Käpylässä, eli tietenkin hienoa olis, jos se paikka sijaitsisi jossain kohtalaisen välimatkan päässä.
Kaikki vinkit on kullanarvoisia! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.02.2010 23:07 
Muumuu Suosittelen äärimmäisen lämpimästi Lehtomäen hiuspisteen naisia! Menin itse lauantaina naimisiin ja olin erittäin tyytyväinen niin meikkiin kuin kampaukseenkin. Myös siskoni ja kolme kaveriani olivat tyytyväisiä kampauksiin ja meikkeihin, jotka onnistuivat todella hyvin. Voit laittaa heille sähkistä, kysellä aikoja ja tarjousta. Vastaus tuli ainakin minulle pikana ja palvelu oli muutenkin hyvää.

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.02.2010 23:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ooo, täällä on vielä muitakin hereillä! :clap:
Kiitos vinkistä, kävinkin heti kattomassa nettisivut ja hyvältä vaikutti. Siellä kun taidetaan tehdä myös pidennyksiä ja olen sellaisista häiden kustannuksella haaveillut.. Katoin kyllä siitä kartasta, mutten oikein saanut käsitystä, että kuinka pitkä matka tuolta Lehtomäestä on Käpylään..?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.02.2010 10:53 
No, ei kyllä paha matka ollenkaan. Olen sinne siitä käpylästä monesti kävellytkin. Tekevät pidennyksiä, mutta esim mulle ei tehty pidennyksiä mutta laitettiin sellaset lisäkkeet kampaukseen jotta siitä saatiin muhkee. Mä laittelen sulle vaiks kuvia mun ja tyttöjen hiuksista heti kun niitä saan.

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.02.2010 16:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä varasin nyt sieltä ajan hiustenpidennykseen, häämeikkiin ja the kampaukseen! Iiik! :clap:
Ja onnittelut sulle Lyra , mä vasta tajusin, että sä olet siis mennyt VIIME viikon lauantaina naimisiin! Mä ajattelin jotenkin, että jonain lauantaina vaan..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.02.2010 11:49 
Kiitos Muumuu :girl:
Ja onnittelut kampaamoajan varauksesta. Jos sulla on kuvia mitä haluat, ne vaan mukaan niin todella saat sitä mitä haluat! :clap:

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2011 08:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Helmiäinen23 kirjoitti:
Ollaan menossa naimisiin kesällä 2012 ja kartoitan vähän näitä juhlapaikkoja. Olemme itse miettineet tuota Aitomäen nuorisoseurantaloa, onko hääpaikkana millainen? Onko muita suositeltavia nuorisoseurantaloja Kouvolassa? Etsimme paikkaa noin 80 ihmiselle. Jokin rento paikka olisi hyvä ja tietysti sellainen täytyy olla jossa omat alkoholijuomat on sallittu :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.03.2011 11:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä suosittelen Kouvolan Tuulensuojaa. Kaunis paikka, sai viedä itse ruoat ja juomat ja hyvät oli tilatkin. :) Passelit juuri tuolle vierasmäärällekin :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kouvola/kuntaseiska
ViestiL√§hetetty: 03.04.2011 09:49 
Ja sit jos kaipaa isoa tilaa kunnon lavalla, ni Takamaan talo on aika jees. Siitä saa pienellä vaivalla kans ihan kivan. Mutta toi tuulensuoja on tietysti juhlavampi.

Itse en ollu paikkakunnalta ja oli todella haastavaa löytää sopivaa paikkaa, kun meidän bändi ilmoitti ettei tuulensuoja sovi..

Lyra

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko: Re: Kouvola/kuntaseiska
ViestiL√§hetetty: 09.05.2011 16:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos vinkeistä :) nyt on tosiaan tuo takamaan seuratalo varattu ja oli kyllä meille molemmille erittäin mieluinen paikka :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 122 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 18:33