* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:17

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 107 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.08.2005 17:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heipä hei!

Jälleen yksi Kuopiolainen ilmoittautuu :bye: Hääpäivä on 5.8.2006, mutta suunnittelut jo hyvässä vauhdissa! Häitä juhlistamme tosin Keski-Suomessa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.09.2005 12:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yksi Kuopiolainen ilmoittautuu lisää. Myös me etsimme paikkaa jonne saisi viedä etenkin omat juomat, ja todnäk. myös ruuat. Oisko kellään vinkkejä Kuopion alueelta?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.10.2005 22:27 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Täälläkin yksi kuopiolainen, joka viettää häitään elokuussa 2007 :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.10.2005 15:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mukavaa, lisää kuopiolaisia :bye:

Tuolla Juhlapaikat-foorumilla on Pohjois-Savon ketju,
jossa löytyy todella hyviä vinkkejä Kuopion seudun juhlapaikoista :wink:

Sieltä löytyy viestejä, joissa on koottuna Kuopion seudun juhlapaikkoja: myös niitä, joihin voi viedä omat ruuat ja juomat!
Esim. Siilinjärven Puntinsilmää on kehuttu paljon, itse viihdyin myös suuresti häissä Kurkimäen Valoharjussa :)

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: pitopalveluja Kuopiosta?
ViestiL√§hetetty: 28.10.2005 10:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heip!

Tietääkö kukaan hyviä pitopalveluja Kuopion seudulta? Ollaan ajateltu sellaista ihan perusmenua, ehkä jotain maalaistyyppistä ruokaa. Itse olen jo ottanut selvää Remarista, mutta se on aika kalliin oloinen! Vai onko se ihan yleistä, että tarjoilijoille pitää erikseen maksaa vielä joku palkkio (meillä ei kuitenkaan tule pöytiin tarjoilua vaan noutopöytä)?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.10.2005 18:07 
Poissa
Enkeli
Enkeli

pmnman,

minulla on valitettavasti huonoja kokemuksia legendasta ja annelesta, molemmissa kävin kattelemassa vanhojenpäiväpukuja sillon kun ne oli ja hääpukuja kävin vähän aikaa sitten legendasta, legendassa myyjä oli luultavasti niin kyllästynyt työhönsä että vain huokaili kun pyysin näyttämään lisää ja esitteli mulle vaan alepukuja, vaikka yritin hienovaraisesti vihjailla että kyllä hyvää pukuun voi vähän enemmänkin satsata... muutenkin olin niin hemostunut mennessäni sinne ettei löydy mitään mun vartalolle, niin vielä myyjän piti olla tollainen :(
ja Annele onkin toinen juttu, kävin siellä ettimässä mekkoa lakkiaisiin ja omistaja taisi olla myymässä, eikä kyllä siltä hymyä saanut irti, ihan tuli voittajafiilis :x enkä kyllä sinne varmana mene enää hääpukua kattomaan... :shock: :shock: :shock:

MUTTA ettei menis haukkumiseks, niin pari vkoa sittten tuli puijonkadulle uusi vuokraamo, jossa tosi kiva myyjä, oikein rempseä ja pukee valmiiksi tiarat ja hunnut päähänkin :faint: :worship: :D

Tsemppiä :P

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.10.2005 18:09 
Poissa
Enkeli
Enkeli

caty

Oi, minä olen päässyt ripille syvänniemen kirkossa ja muutenkin asunut siellä :clap: :clap: :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.11.2005 19:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Samaa kokemusta minulla on annelesta. Kauhulla k√§velin sielt√§ pois, ett√§ t√§mm√∂si√§k√∂ ne on :shock: ¬īSiell√§ uudessa puijokadunliikkees√§ on tosi rempse√§ myyj√§, itse j√§in pitk√§ksi aikaa turisemaan muuten vaan. Harmi, ett√§ olet saanut huonon kokemuksen Legendasta. Minulle siell√§ oltu aivan ihania, parasta palvelua mit√§ Kuopiosta l√∂ysin. Toki kaikille sattuu joskus huonoja p√§ivi√§ :?

!päikky!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.11.2005 19:18 
Poissa
Kerubi
Kerubi

AUTTAKAA!! Onko tietoa kuopiolaisilla??

Tietääkö joku mistä saisimme Iisalmeen limusiinin vuokrattua??!!
Kai tänne jotenkin saa sellaisen....Käytiin tuossa sulhon kanssa juuri Googlea läpi, mutta mistään täältä läheltäkään ei ole mitään vuokrauspisteitä...

~~ei kerrota kenellekään,
kukaan muu ei tiedä tästä,
tämä on meidän salaisuus~~

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.11.2005 14:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

noista pukuliikkeistä vielä, että LEGENDASSA sai todellakin palvelua. Kokeilin varmaan toista kymmentä pukua ja myyjä vaan kärsivällisesti penko mulle niitä. (oli jopa valmis alentamaan joidenkin kalliimpien pukujen hintoja mulle sopivammiksi) Tosin pukua en saanut, oli kaikki mulle liian pieniä rintojen kohdalta :x Myyjä tosin valitteli tätäkin kovasti.. :)
ja sit toi ANNELE, jäykempää palvelua en ole ikinä saanut ja myyjältä ei tosiaankaan hymyä irronnut. :x
Morsiuspukuliike LAURA H√ĄNNISESS√Ą sai todellakin palvelua !!! :worship: Voin suositella! :) Olin jo vuokrata pukuni sielt√§, mutta p√§√§dyinkin sen itse lopulta tekem√§√§n!
Ja vielä FAUNA... kohtelias myyjä, mutta puvut edelleen liian pieniä mulle.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.01.2006 13:11 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onpas täällä hiljaista, missä kaikki kuopiolaiset lymyää? :roll: kovin monella ei ole tässäkään ketjussa ilmoittautuneista morsioista omaa päikkyä ja minusta kun olisi niin kiva lueskella lisää saman paikkakunnan morsianten suunnitteluja..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.01.2006 14:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Sinä vain, missä toi Laura Hännisen morsiuspukuliike on? Oliko siellä myös kenkiä ja muita juttuja? Ite kans kävin Annelessa ja Legendassa ja kokemukset oli samanlaiset ku sullakii. Annelen myyjä oli tosi tiukka ja tarkka niistä valkeista puuvillahanskoista :shock: ja Legendan myyjä oli oikein ystävällinen. :)

Kuvapankkiin

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.01.2006 15:57 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Laura Hännisen liike on Puijonkadulla ja googlettamalla selvisi, että kotisivutkin löytyvät nyt. Itse en ole vieraillut, mutta ikkunasta kyllä kurkkinut sisään. Kuva

Myy Sincerityn pukuja.

Avoinna ti-pe klo 10.00-17.00, la 10.00-14.00

Puijonkatu 39, 70100 Kuopio, Puh. 017 2622988, Fax. 017 2622988
E-mail laura.hanninen@juhlajamorsius.net

http://www.juhlajamorsius.net/

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Moikka Kuopiolaiset!
ViestiL√§hetetty: 22.03.2006 19:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa!

Täällä yks tulevan kesän (-06) Siilinjärveläinen morsmaikku. Kaipa minä tänne ketjuun kuulun, kun savoa väännän. :bye:

Mullakin on huonoa kokemusta morsiuspukuliikkeistä juuri Annelesta. Ei toisaan hymyä irtoa. Palvelusta huolimatta ihastuin täysillä heidän yhteen pukuun ja pakkohan se oli ostaa. Kyllä sitten vähän jo myyjältäkin sai kivempaa kohtelua.

Onko kellään muulla täällä päin juhannushäitä?? Vai ovatko ne nykyisin out.. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.03.2006 09:32 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Joyeux, kiva kuulla muistakin kuopion seudun morsiamista :) Huomasinkin, että olit käynyt päikyssäni kommentoimassa, tervetuloa vaan sinnekin uudelleen. Nyt vaan sitä omaa päikkyäsi pystyyn, niin saadaan lueskella suunnitelmien etenemisestä :wink:
Ja juhannushäistä; ei kai ne out ole, kun kyselin meille kirkkoa ja tuli puhetta, miten äkkiä vihkiajat menevät, kertoi seurakuntasihteeri mielenkiintoisen yksityiskohdan viime kesältä. Pienessä riistaveden kirkossa oli ollut peräti 3 vihkimistä juhannuksena. Ja siinä kirkossa ei välttämättä ole vihkimisiä edes joka lauantaille kesälläkään..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2006 13:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips kuopiolaiset!

Mitä valokuvausliikettä/kuvaajaa aioitte käyttää?
Oletteko tehneet suurta hintavertailua tms?

Mulla oli tarkoitus vertailla eri paikkoja, mut se jäi vaiheeseen. Sulho olikin jo hankkinut kuvaajan. :)

Entä onko kellään tietoa, mistä sais edukkaasti vuokrattua grillin ja paellapannun?

Joyeux&Sulho 23.6.2006

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2006 18:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heips!

Täällä vielä hetken aikaa kuopiolainen morsian! (muutto edessä kun opiskelut loppuu) Häitä vietämme kotipaikkakunnallani Kiuruvedellä. Hääpaikkana meillä on Sininen Helmi.

Hääpukuni vuokrasin Laura Hänniseltä. Palvelu erittäin hyvää ja ammattitaitoista, ja puvut tosi laadukkaita! Sincerity puhuu omasta puolestaan ;) Omani tältä valmistajalta. Sulhasen puku vuokrattiin Faunasta. Sielläkin palvelu oli osaavaa, mutta olisikohan myyjällä ollut vähän väsy päällänsä? Enivei, komea puku saatiin ja edullisesti.

Keng√§t l√∂ysin Carlsonilta. Valkoisia kenki√§ ei ollut kuin nelj√§√§ eri mallia, mutta tuurilla l√∂ysin mieleiset. Nyt toukokuussa luultavasti jo enemm√§n valikoimaa. Omani ostin 1¬Ĺ kk sitten.

Sormus on melko varmasti valittu. Pitää vielä suostutella sulhasta :) Kauppakeskus Minnan koruliikkestä sen löysin, ja lupasivat heti kättelyssä kunnon alennuksen, joka on voimassa hääpäivään asti! Mutta silloin taisi olla jotkut hääerikoispäivät meneillään..

Että tällaista täällä päässä :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.06.2006 22:16 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tämä Kuopio-ketju on aika hiljainen, missä te olette kotikaupungin naiset? :D Laura Hännisellä taisi olla nyt juuri jokin kesäale menossa, olin huomaavinani, kun siitä ohitse kuljin..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.08.2006 16:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Huhuuu?

Liikkuuko täällä ketään? Morsian vuosimallia 2007 kaipaa juttukaveria kertomaan ja jakamaan kokemuksia kuopion seudun tarjonnasta!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.08.2006 18:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Liitynpä tähän 28.7.2007 joukkoon. Tosin hääpäivä saattaa vielä siirtyä viikolla tai kahdella eteenpäin.. Ensi kesänä kuitenkin :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.08.2006 19:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hetkinen.. En ole hetkeen Kuopio-ketjussa vieraillut, niin johan tänne on ilmoittautunut kaksi hääpäiväkaimaakin :D meilläkin siis päivä on 28.7.2007.. tervetuloa päikkyyni ja laittakaa vaikka yv:tä, neuvon mielelläni hääjutuissa, mistä vaan tiedän.. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.08.2006 11:51 
Poissa
Enkeli
Enkeli

heissan, kuopoista olen kotoisin ja kuopiossa häät, mutta nykyisin asustelen vaasas.
Mun pakko vaan kommentoida noita liikkeitä annelessa myyjä oli ku sitruunan syöny...ihan hirvee, me taas saatiin legendassa tosi hyvää palvelua ja kertoivat miten pukua voi muokata jos ei oikeaa kokoa löydy yms.

mut asiasta kolmanteen, osaisko kukaan sanoa mikä olis kuopiossa hyvä paikka jos haluisin meikin ja kampauksen samasta paikasta ettei tarviis ympäri keskustaa sinkoilla hääpäivän aamuna :worship:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.08.2006 22:33 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mulle tulee äkkiseltään mieleen ainakin

Ilme Agency (niiralankadulla) http://www.ilmeagency.com (joka on tosin kalliin puoleinen..),

kauneushoitola Saaga ja saman katon alla oleva Style In Room kampaamo (torikadulla)

hius- ja kauneusstudio Shine Kasarmikatu 10, 70100 KUOPIO Puh: (017) 282 0440 Avoinna: ma-pe 9-17 ja sopimuksen mukaan

Njoy kauneuskeskus Puijonkatu 27, 70100 Kuopio

tässä nyt muutamia.. kokemusta ei ole itselläni valitettavasti.. netistä etsimällä löytyy varmasti vielä lisää.. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.09.2006 15:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hei vaan kaikki kuopiolaiset morsiammet! :bye: minä myös kuopion seudulta, ja käynyt noissa pukuliikkeissä, josta kaikissa muissa sain hyvää palvelu paitsi legendassa, myyjällä varmaan kiire kotiin kun menin käymään noin 4 aikaan ja liike meni viideltä kiinni kun ei olisi oikein edes sovittamaan joutanut vaikka ei sillä hetkellä ollut edes muita asiakkaita eikä käynyt koko aikana :que: jäi vähän paha maku ko. liikkeestä joten sinne en varmaan enää mene....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.09.2006 21:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

huomasitko kesämorsian2007 Palvelupalautteet-foorumin? Siellä kannattaa jakaa niin hyvät kuin huonotkin palvelukokemukset. :wink:

-Heinis-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 107 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 00:17