* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:36

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16.10.2009 07:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

täällä kun on listailtu hääpaikkoja niin tollainen uusi paikka oli tullut.
http://www.tahkonleirikeskus.com
naimisiin.infon puolella oli pitkä kertomus paikasta. kellään kokemuksia?
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index ... 827&st=580

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.11.2009 17:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Kuopiolaiset!
Missä olette ottaneet miljöökuvat kesällä? Ensimmäiseksi tulee mieleen tietenkin Väinölänniemi, mikä olisi kiva ja on kuitenkin lähellä tuomiokirkkoa. :pic: Olisiko muita vaihtoehtoja?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.11.2009 16:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Keskusteluun ilmottautuu mukaan kesän 2010 kuopiolainen morsian :)

Olen miettinyt ihan samaa kuin Mariie. Missäs vaiheessa olette kuvaajia varanneet? Ja mistä paikasta?

Me ei olla vielä edes varattu. Varmaan pitäisi pikku hiljaa rueta varailemaan.. Studio Liisaa, Aliasta ja Foxya ollaan mietitty. Pitäs varmaan tehdä vähän hintavertailua mielenkiinnosta.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.11.2009 20:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: Täällä myös yksi ensikesän kuopiolainen morsian, joka kyllä vihitään Nilsiässä. :wink:

Meille on varattu tuo Tahkonleirikeskus juhlapaikaksi. Vielä ei olla päästy paikan päälle katselemaan, mutta ainakin nettisivujen mukaan näyttää kivalta paikalta (ja pakko sanoa, heillä on oikeasti todella hyvät nettisivut verrattuna moneen muuhun paikkaan!). Sinne kun saa ottaa omat juomat & ruoat, eikä sen vuokraaminen ole ihan järkyttävän kallista niin sopii hyvin meidän budjetille. :wink: Lisäksi kun sen tosiaan saa vuokralle useammaksi päiväksi, niin ei ole niin älytöntä hätää järjestelyissä.

Jani laittoi tällä viikolla viestiä, että tuo paikka on valmistumassa. :bounce: Ihan malttamattomana täällä odottelen, että päästäisiin paikan päälle katsomaan tiloja. Tulen kertomaan sitten lisää, kunhan päästään katsastamaan paikka.

Kuvauspaikoista, autollahan nopeasti pistäytyy vaikka Puijolla ottamassa muutamia kuvia vaikka vihkiminen olisikin keskustassa. Siellä ainakin maisemien puolesta kelpaa kuvailla. Satamassa on myös (omasta mielestä) kivoja paikkoja, joissa saisi kauniita ja romanttisia kuvia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2009 19:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onkos muuten Kuopion morsiamet ajatelleet käydä huomenlahja kuvissa? Mua ajatus vähän houkuttaisi, sulho ainakin tykkäisi varmasti, luulen :D

Ei oo kyllä mitään hajua siitäkään, onko missä Kuopiossa sellaisia otetaan? Onko kenelläkään tietoa/ kokemuksia?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2009 15:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jee Jee onhan täällä Kuopiolaisia ensi kesän morsioita! :clap:

Minä haluan ehdottomasti ne huomenlahja-kuvat teetättää.. :wink: Ainakin se superkuva torin laidalla ja foxy tekee niitä kuvauksia. Mutta luulen että kaikista valokuvaamoista niitä saa teetettyä. :)

Kannattaa todella vertailla hääkuvauksen hintoja ja sitä mitä sillä rahalla saapi. Minusta tuntuu että täällä Kuopion alueella on isoja eroja eri kuvaamoiden ja kuvaajien keskuudessa. Niin, ja kuvaaja kannatta varata viimeistään nyt. :)
Me varattiin tänään pitkän pähkäilyn jälkeen Nilsiäläinen kuvaaja, joka teki meille ihan kohtuullisen hyvän tarjouksen. Ja palvelu oli hyvää. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.04.2010 19:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ajattelin ensiksi muokata tuota edellistä viestiä, mutta postaankin kokonaan uuden. :bye:

Me tosiaan käytiin katsomassa silloin joulun alla tuo edellinen paikka ja se ei todellakaan sopinut hääpaikaksi (ainakaan meille)! :shock: Ideana paikka olisi ollut varmasti ihan kiva, iso yhtenäinen tila, yöpymismahdollisuuksia, omat juomat/pitopalvelu.. mutta ne negatiiviset puolet voitti kyllä nuo kaikki 6-0! Viimeinen niitti oli, kun kyseisen paikan omistajat (tai heidän kätyrinsä) kävivät samana päivänä kun kävimme katsomassa paikkaa, kirjoittelemassa naikkareissa "morsiamena" joka oli täysin ihastunut ko. juhlapaikkaan. :soo: Modeille lähti pikana viestiä tuosta ja ko. viestit on poistettu. Täälläkin laitoin postia tuosta lissu86:sta, joka on sama tyyppi, mutta eipä modet ole välittäneet En vain pysty luottamaan hääjuhlaa noin epäilyttävään mainontaan tukeutuvien tahojen "käsiin", kyseessä on kuitenkin useiden tuhansien eurojen tapahtuma! :roll: Mutta jokainen tehkööt kuinka parhaaksi näkee, tämä on vain meidän näkökulma asiaan.

Meidän häät vietetään nyt siis Puijon majalla. :kiss: Heidän palveluunsa olen ollut erittäin tyytyväinen! Sulho tosin sanoi, että hän toivoisi että sieltä sanottaisiin välillä joihinkin ideoihin suoraan että "ei onnistu". :D Mutta minusta on aivan ihanaa, että kaikki toiveeni ainakin yritetään saada järjestymään ja mitään suunnitelmia ei tyrmätä suoralta kädeltä.

Tässä vaiheessa (vajaa 4kk häihin ja kaikki hommat oikeastaan sovittuna jo) olen ainakin todella tyytyväinen valintaamme ja majan henkilökuntaan! :faint: Minun ei tarvitse stressata järjestelyistä oikeastaan ollenkaan, he hoitavat tarjoilut, siivoamiset, auttavat suunnittelussa ja oikeastaan kaikissa (omituisissa) toiveissani. Eikä ravintolahäät tule loppupeleissä yhtään kalliimmiksi, kuin ne, joita suunniteltiin tuonne leirikeskukseen, paljon helpommiksi ja stressittömämmiksi kyllä tulevat.

Nilsiän kirkko kyllä hieman harmittaa. Se olisi ollut TÄYDELLINEN, mutta pitää tyytyä tuomiokirkkoon, joka ihan nätti sekin on. Miksi Kuopiossa on niin vähän kirkon näköisiä kirkkoja? :o Toimistorakennus ei minusta ole kirkko, vaikka sitä kuinka kirkoksi minulle väitettäisiin. Ja kun tahdon kirkko häät, niin minulle ei mikään "virastotalo" vaihtoehto...

edit. typoja. Näppäimistöstä loppuu patterit.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:36