* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:32

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pirkanmaa
ViestiLähetetty: 04.05.2009 12:45 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Kyselin tuossa juuri kampauksien ja meikkien hintoja, mutta en osaa yhtään sanoa, että mistä nuo kannattais ottaa. Olen itse siis Jyväskylästä ja miehen synnyinseuduilla mennään naimisiin.

Olisiko kenelläkään antaa mitään vinkkejä hyvistä:

-kampaajista
-meikkaajista
-floristeista

Molemmat käy, sekä Mänttä että Vilppula

Muokkasin otsikkoa vähän laajemmalle alueelle :bye: Toivottavasti kampaaja löytyy :yep:

- Päämode Amanda

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2009 00:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

jonna89 kirjoitti:
Onkos täällä muita valkeakoskelaisia?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.09.2009 14:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Juups valkeakoskelta ollaan ja häät kesällä 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.10.2009 17:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mirru: Missä teillä pidetään juhlat? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2010 11:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääjuhla me pidetään rantoon nuorisoseuran talolla. Kesällä tosi upee paikka ja riittävästi tilaa meidän juhliin :D Oli paikkana muuten parempi, kun tapiola mita alkuun ajateltiin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2010 13:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Juu :) Meillä on kelhissä :) Mistä oot varannu kampauksen ja meikin?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.02.2010 17:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kampauksen ja meikin tekee mun sisko, tekee alan hommia helsingissä, joten käytän siis perhe-etuja hyväkseni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2010 10:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kävin tossa eilen valokuvauksen varaamassa ja kirkon ympäristö on senverran kaunis paikka, että otetaan kuvat sitten siellä. (toivoo, että ei ole sateinen päivä :D ) Mutta tässä nyt mietin, että otetaanko kuvat ennen tilaisuuden alkua, vai vasta sitten sen jälkeen? Miten olette ajatelleet sen?

:O Toisaalta meikit ja kaikki ois parhaat ennen tilaisuuden alkua ja rauhallisintahan ne olisi ottaa, kun vieraatkaan ei ole silloin vielä paikanpäällä (ainakaan kaikki.)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2010 19:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ollaan myös menossa Valkeakoskella naimisiin. Rantoon nuorisoseuran talolla olisi meilläkin juhlat, taitaa olla koskin suosituimpia paikkoja :)

Mihinkäs aikaan muilla on häät?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 11:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Koskas rokkimorsiamen häät on :) Juu se nuorisoseuran talo taitaa olla aika suosittu, kun on hyvällä paikalla ja sinne saa kyhättyä just sellaset pirskeet kun haluaa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 11:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Niin ja lisäyksenä vielä häitä vietetään 17.7.2010.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 16:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Oho, taisi jäädä se oma hääpäivä edellisestä viestistä kun niin innoissani kyselin muilta :oops:

21.8.2010 on meillä häät ja tosiaan Metsäkansan kirkossa vihkiminen ja Rantoon nuorisoseurantalolla juhlat.

Tähän mennessä ei oikein ole ollut stressiä häistä kun olen ajoissa ollut liikkeellä kutsujen yms tekemisessä, mutta viime keskiviikon jälkeen (oli tapaaminen pitopalvelun kanssa) olen nähnyt mitä ihmeellisempiä häihin liittyviä unia! Milloin olen täpötäydessä kauppakeskuksessa viime minuuteilla etsimässä hääpukua tai morsiustytön asua, milloin pankkikortti tai tunnusluku on hukassa :?

Meillä hääkuvaus on ennen vihkimistä. Siirryn suoraan kampaajalta studiolle, jossa on myös mahdollisuus ulkokuviin. Siitä sitten suoraan kirkolle.

Itse ajattelin että kuvien ottaminen ennen vihkimistä on meille parempi ratkaisu, kuitenkin suurin osa vieraista tulee muualta ja vihkiminen on aika myöhään iltapäivällä. Nyt saadaan rauhassa ottaa kuvat (aikaa varattuna 2h) ja siirtyä sitten kirkolle ja sieltä Rantoolle, jossa onkin heti ruoka valmiina.

Onko kukaan muuten kysellyt, saako Valkeakoskella heittää riisiä? Enpä muistanut kysyä sitä :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 19:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sääksmäen seurakunta järjestää häämusiikkikonsertin ensi tiistaina 18.5.2010 klo19 Valkeakosken kirkossa.

Onko joku täällä kirjoittelevista menossa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 20:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tuleepi vähän myöhässä, mutta minä olin tuolla häämusiikki konsertissa anopin kanssa. Anoppi oli itku kurkussa ja minä koitin hakea vain sitä marssia sieltä :) Sai taas vähän häitä järkkäiltyä eteenpäin, kun porukka jotenkin nyt vasta herännyt talviunilta, että hei häät on 2kk päästä!

Itse näen unia, että menen pelkissä sukkahousuissa alttarille ja pitopalvelu ei saavu paikalle yms.

Enpä minäkään kyllä ole kysynyt tuota riisihommaa, tosin täytyy tässä nyt soitella seurakunnalle ja tiedustella muutenkin nyt tarkemmin noita hommeleita niin taidanpa samalla kysäistä.

Käytiin eilen juhlapaikalla ja se tuntu jotenkin pienemmältä, kun muistin ja nyt siis rukoilen ja toivon, että porukka mahtuu sinne ja että on aurinkoinen päivä, niin ei tarvi sisällä kokoaika ihmisten olla.
Ottitteko rokkimorsian sen teltan siihen juhlapaikkaan lisäksi?

Meillä on kans valokuvaus ennen, kuin vieraat saapu paikalle, saa kuvat rauhassa ottaa. Kakkuteline täytyisi saada metsästettyä nyt vielä jostain huoh...

:?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 07:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olin myös konsertissa, istuskelin yksin siellä takapenkissä :wink:

Soittelin esteettömyys yms jutuista seurakunnalle alkuviikosta. Riisin heitosta sanoivat että ei ole kiellettyä eikä kirkkoherra ole antanut siitä minkäänlaista ohjetta. Kehoitti kyselemään lähempänä uudelleen (meillä kun on häihin n.3kk). Sain samalla selville alustavasti vihkipapin, kanttorit eivät olleet vielä varmistaneet kuka elokuussa on vuorossa.

Vai että kakkuteline? Voi kun osaisin auttaa :? Itsellä olisi metsästettävänä 3-4kpl syöttötuoleja, meillä kun tulee häihin muutamia 2-4-vuotiaita, jotka eivät kokonsa puolesta vielä yltä syömään normaalilta tuolilta.

Istumajärjestyksen kanssa stressailen. Alustavan istumajärjestyksen tekeminenkin on jo niin vaikeaa, että mitenhän mahtaa käydä sen lopullisen kanssa :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 12:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Eikös siellä juhlapaikalla ollut ainakin 2- syöttötuolia valmiina jo? Meille ei onneksi tule pieniä lapsia laisinkaan juhliin, joten ei tarvitse stressata niiden osalta yhtään. Minä en ole vielä kerinnyt tuota istumajärjestystä miettimään sen kummemmin, mutta eiköhän ne jotenkin lutviudu. Arvotaan jos ei muuten onnistu :evil:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 20:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ohoh, kaksinkos täällä keskustellaan :chat:

En tosiaan ole itse käynyt sisällä juhlapaikalla, mutta piakkoin sekin tarvitsisi hoitaa, että pystyy suunnittelemaan koristuksia yms. Mikäli sieltä 2 syöttötuolia löytyy, niin ongelma on melkeinpä ratkaistu :worship:

Jotenkin on sellainen olo, että olen unohtanut jotain... Mitähän :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 20:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Taidetaan olla tosiaan ainoat naimisiin menijät tältä suunnalta :D Eläkeläisiä koko kylä täynnä, eikä taida ulkopaikkakuntalaisiakaan pahemmin kiinnostaa tämä kylä! :D

Tosiaan muistelisin, että ainakin kaksi syöttötuolia siellä jo on valmiina, muutenkin siellä on ihan hyvä varustelu.

Saatiin kanttori ja pappikin selville, pappi ei kyllä nyt ollut toivomani :auts:
ja siis juuri se jota viimeksi olisin halunnut, mutta ei varmaan nyt nurinat auta...
Hääohjelmaa pitäisi kanssa ruveta miettimään tai no kahvitteluun asti olen jo päässyt ja myöhäis illan ohjelmaan, mutta siihen väliin nyt sitten pitäis kehitellä jottain :D Pitäis kyllä ruveta nyt ahkeroimaan, ettei tule kiirus sitten juuri ennen H-hetkeä. Viimeviikonkin pesin mattoja hääsuunnittelujen sijaan :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 20:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mistä teille tulee pitopalvelu, jos saa udella?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 20:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No kyllä on useampi menossa naimisiin, koska olen töissä aika monet hääkutsu-tarvikkeet myynyt ja olihan siellä konsertissakin porukkaa.. Ehkä ne ei vaan uskalla julkaista asuinpaikkaansa :wink: Niin ja mä oon alunperin muualta :evil:

Meillä on pitopalvelu Kylmäkoskelta, kehuttu on ja kaikki mahdollinen kuuluu hintaan :yep: Paitsi niitä syöttötuoleja niillä tosiaan ei oo. Kyseltiin koskilaisista pitopalveluistakin tarjouksia, mutta ärsytti kun antoivat hinnan XX euroa/hlö plus sitä ja tätä. Astioista ja pöytäliinoista ja ties mistä lisähintaa. Tää Kylmäkosken oli niin helppo kun se on vain se tietty hinta per hlö ja kaikki kuuluu :clap:

Mä oon tehnyt perusrungon häille pitopalvelun antaman arvioidun aikataulun mukaisesti (nainen on tehnyt pitopalveluhommia yli 30v joten luotan hänen antamaan aikatauluunsa :D ) ja annoin kaasoille ja bestmaneille hommaksi kehittää ohjelmaa illaksi, leikit yms.

Mitkäs värit teillä on häissä?

Kaasoilen elokuussa 2012 ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2010 16:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on pitopalvelu Valkeakoskelta ja hinta juuri, että x euro/ hlö ja astiat x euroa/hlö yms. Saas nähdä nyt paljonko sitten tulee loppusumma olemaan. Meillä tosiaan anoppi aika pitkälle on hoitanut noita asioita :)

Kaasot ja bestman miettivät polttareita, saas nähdä mitä keksivät ;D Ovat kyllä saaneet tehtäväkseen miettiä hääohjelmaakin, täytyy pitää tässä jotkut illanistujaiset ja vähän katsella mitä on koossa... Aika lunkisti tämä morsio nyt näitä häitään järkkäilee! Yllätyksekseni huomasin, että tuo mies osapuoli nyt on ruvennut touhuamaan kovasti näitä järjestelyjä vaikka olin ihan varma, että hän ei niistä innostu.

Kutsut meni viimeviikolla perille ja kovasti on jo ilmottautuneita :O

Meille tulee tapettia kaitaliinoiksi pöytiin valkoisten liinojen päälle ja tapetissa on hopeaa, niinkuin kutsuissakin, eli tuota hopeaa varmasti käytämme paikkapaikoin koristeluissakin, kukissa tulee olemaan valkoista ja mahdollisesti vaalenapunaista/ pinkkiä. Vaalea raikastaa sitä tilaa mukavasti ja luonto ympärillä koristaa omalta osaltaan paikkaa/ ympäristöä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2010 23:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiva idea tuo tapetti :)

Meillä väreinä on tummanpunainen/burgundi, hopea ja valkoinen. Kaikki lähti omasta hääpuvustani, koska se ei tule olemaan valkoinen :) Meille tulee maljakoihin tummanpunaiset ruusut ja jotain väreihin sopivaa koristusta kaiketi lisäksi. Tilasin/varasin Sinellistä 1000kpl punaisia silkkiterälehtiä, mutta suunnitelmat muuttuivat ja nyt ne eivät kyllä sovi ainakaan noiden maljakoiden kanssa samaan pöytään. Onneksi en vielä ostanut niitä :oops:

Pistin tänään sitten vauhtia ja kyselin manikyyreistä, tilasin kakkukoristeen, lähetin esteettömyyspaperit netissä ja laitoin tilauksen morsiuspuvusta sekä morsiustytön mekosta. :chat: Tuli ihan sellainen olo, että jopa olisi jotain saanut aikaiseksi :wink:

Meillä on myös sulho alkanut kiinnostua hääjutuista sen jälkeen kun käytiin kokeilemassa erilaisia pukuja hänelle ja varattiinkin vuokrapuku hääpäiväksi. Ehkäpä se teki päivästä hieman todentuntuisemman, me kun ollaan niin pitkään häitä suunniteltu ja niistä puhuttu. Mistä noista miehistä tietää :wink:

Kaasoilen elokuussa 2012 ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:32