* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:32

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 505 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.04.2010 10:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: tervetuloa kaikille uusille morsiamille! Tämä rouva on ollut niin kovin kiireinen, ettei vähään aikaan ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan :oops: Nytkin olen lähdössä tapaamiseen klo 12, joten pikaisesti ilmottelen itsestäni :D

morsnaikkonen: Niinkuin Maikku jo osasikin tuossa informoida, niin meillä tosiaan oli Laulutalolla häät ja tykkäsin kyllä paikasta kovasti! Minun hääpäiväkertomuksesta ainakin löytyy joitain kuvia ja muistaakseni jotain tarinaakin paiaksta :D Päikystäni olisi ehkä löytynyt enemmänkin, mutta sen olen jo ehtinyt poistattaa. Kysy vain ihan mitä tahansa, niin vastailen niin hyvin kuin osaan :wink: Takaraja siellä juhlimiselle kyllä oli, mutta se oli sovittavissa ja yhdellä puhelinsoitolla sai vielä lisäaikaa. Tuo takaraja siellä on hälyttimien takia, sillä ne menevät yöllä automaattisesti päälle ja vartijat tulevat kuokkimaan, jos ei heille ilmoita asiasta. Meillä oli noin 80 vierasta ja hyvin mahduttiin tanssimaankin, ei muistaakseni tarvinnut lopulta edes raivata pöytiä, vaikka siihenkin varauduttiin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.05.2010 17:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä on uusi morsian Joensuusta..02.07 maistraatille(jns) ja sitten juhlimaan Kiteelle.
Aika täpärälle menee, koska reilu viikko sitten lyötiin lukkoon tuo päivämäärä, ja nyt siis vajaa 2kk jäljellä... :faint:
Suurin ongelma on tuo puku politiikka. Miun siis. Tuntuu ettei sopivaa tahdo löytyä mistään. Miul tuo koko ja sitten lisänä budjetti mikä rajoittaa hiukan sitä mistä valita...
Eli, jos on ideoita mistä vois löytää täyspitkän, mielellään korsetti yläosallisen puvun 176cm pitkälle (kenkien kanssa n.180) ja kokoa 36.. ja hintakin pitäs olla mieluiten vajaa 200e.(JOS on maailman liikauttava,voi siihen ehkä muutaman kympin lisätä), niin kertokaas!
Netistä olen jo etsinyt, ja pari aiiiivan ihanaa tullut vastaan, mutta on tyssännyt siihen pituuteen. Ovat nimittäin lyhennettyjä 150cm-160cm pitkille.. :doh:

LaGrandeFinale02072010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2010 14:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hihii, kohtalotoveri! Mie oon miettiny samaa, kun olen ilman kenkiä 180 ja kooltaan 36. Mutta onneksi itsellä on aikaa, niin kerkiää teetettää jos ei muuten löydy. Pitäisi kyllä joku päivä käydä huvikseen kokeilemassa..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: wooo
ViestiL√§hetetty: 03.05.2010 14:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En siis olekaan yksin! :D

Mie nyt löysin tavallaan sellasen yhen aika ihanan..Mutta budjetit paukkuu jos sen meinasin ostaa.. Mietin jos tässä joku päivä eestyis sinne pukuliikkeeseen kokeilemaan, että olisko sen mallinen minkälainen miulle...
Mut tosiaan, liian vaikeeta on löytää kohtuuhintaista näillä mitoilla :auts:
Minkä takia ne puvut pitää lyhentää lopullisesti?Eikö sen voisi jättää kaistaleen sisälle..Että meille hujopeillekin olisi valinnan varaa..... :o

LaGrandeFinale02072010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.05.2010 14:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tietäisköhän joku teistä Joensuusta jotakin kuka osaisi ommella hyvin ja nopeasti ja tietysti halvalla!?!?!?
Nimittäin pitäis nyt tuota herran tuomaa pukua muokkailla... ihan runsaamminkin..... :o
Ja aikaa ei paljoa jäljellä... daaaaamn.
Vinkkejä otetaan vastaan!

LaGrandeFinale02072010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 505 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:32