* UKK    * Etsi

Tänään on 17.10.2018 20:44

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 340 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hämeenlinnan seutu
ViestiLähetetty: 26.05.2004 21:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänne kokemuksia KAIKESTA! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2004 22:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Laitan tähän linkin ketjuun, missä on keskustelua juhlapaikoista.

Juhlapaikkoja

Tässä lainaus toisesta ketjusta koskien kampausta.

Lainaa:
Niin, eli onko kokemuksia hämeenlinnalaisista kampaamoista (itse en asu paikkakunnalla, mutta häät on siellä).

Kiitos etukäteen!

Lainaa:
Hämeenlinnassahan on tosi paljon vaihtoehtoja. Mä varmaankin meen meidän äidin kampaajalle, joka on myös maskeeraaja. Sen kampaamon nimi on Salon Arte ja kampaaja on Nina Silvennoinen (vissiinkin...). Ite oon käyny sellasessa kun SaxNet, on kans tosi hyvä, en vaan tiedä tekeekö ne siellä meikkiä, vois kyllä luulla että tekis. Kampauksista itessään ei oo kokemusta, eli kokemukset perustuu lähinnä leikkauksiin ja värjäykseen. Toivottavasti löydät hyvän paikan. Koskas muuten häitä vietetään

Lainaa:
Mä suosittelen LinnaStyleä Raatihuoneenkadulla. Sillä on kampaaja nimeltä Minna Haantaus-Pekarila, joka on tosi taitava. Se on tehnyt kahdelle mun kaverille hääkampauksen ja tekee minullekin! LinnaStyleen saa Minnan kautta tilattua maskeerajan paikan päälle. Minna on tosi suosittu hääkampausten tekijä ja aika varattu, joten kannattaa soittaa pian...

Lainaa:
LÄMPIMÄSTI voin suositella Kirkkorinteessä olevaa
ProfilDuo -kampaamoa ja sieltä Susannaa.. meikki menee
samalla!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2004 09:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meitä ei ole vielä monta, mutta laatu korvaa määrän. :lmao2:
Koskas Ansku teillä niitä häitä tanssitaan?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2004 16:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sormus: Juu, laatu tosiaan korvaa... :D Meillä häät 18.6.2005. :dance: Tänään mennään tekemään kirjallinen sopimus juhlapaikasta, sitten putoaa iso taakka harteilta. :sweat:
Teillä tais olla helmikuussa 2005 häät, ellen ihan väärin muista? :o Oletteko jo kirkon ja juhlapaikan varanneet?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2004 21:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Haa, ei täällä olla päästy vieraslistan hahmottamisesta pidemmälle!
Tämän viikon agendassa on kirkon varaaminen (mikä niistä :auts: )
ja alustava soittokierros mahdollisiin juhlapaikkoihin..
Helmikuussa tuskin on ongelmia paikkojen saannissa!!
Töitä riittää :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2004 15:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huhuu, onko täällä ketään? :o

Voisiko joku kertoa kokemuksia kukkakaupoista, kaikkea vaan mitä tulee mieleen (tietysti häihin liittyen :wink: ).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2004 08:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips Ansku!

Kaurialan lukion vieressä on muistaakseni Parolantien kukka -niminen paikka josta saa hienoja kimppuja ja asiantuntevaa palvelua.

Hiukan kalliimpi paikka mutta tietääkseni yhtä hyvä (ellei parempikin) on (tai ainakin on ollut) kirkon takana, paikka on nimeltään Kaisan kukka.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kukkakaupat Hml:ssa
ViestiLähetetty: 13.08.2004 13:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä käytän aina Jukolan kukkataloa sairaalan lähellä. Siellä on ammattitaitoiset myyjät palvelemassa.
Sulhaseni lähti juuri hakemaan morsiuskimppuani, jota huomenna tarvitaan.
Meinaa olla vähän murkkuja vatsassa vaikka en enää olekaan mikään nuori. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2004 13:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen myös kuullut kehuja Parolantien kukkakaupasta, kukat ovat hyvälaatuisia ja kestävät hyvin. Kukkatalossakin saa hyvää palvelua eikä parkkipaikkoja tarvitse etsiä.

Itse hankin kukat Kaisan Kukasta (Kirkkorinne), morsiuskimppu yms. olivat ihan toiveiden mukaisia, mutta...

ruokapöydän koristeeksi oli tarkoitus laittaa korkeaan Aalto -vaasiin neilikoita sekä jotain vihreää. Ilmeisesti asetelman tekijä ei ollut vaivautunut sovittamaan sitä liikkeeseen erikseen toimitettuun vaasiin, sillä asetelma oli noin 20-30 cm. liian matala, kukat ylettivät juuri vaasin reunalle... Eipä siinä sitten muuta kuin etsimään sopivaa koroketta, onneksi löytyi hyvä hillopurkki... Itseäni häiritsi myös se, että asetelmassa oli käytetty pitkiä heiniä, jotka noutopöydässä ovat... no, vähemmän käytännöllisiä... Voi olla että ovat makuasioita, mutta jotenkin asetelma ei SOPINUT maljakkoon...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.11.2004 22:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pupu80 kirjoitti:
Hellurei! :bye:

Häitämme vietetään 26.3.2005 :kiss: , eli pääsiäishäät tiedossa. Itse olisin halunnut täysin talvihäät, mutta sulho toivoi hieman keväämmälle... Joten kait sitäkin täytyy kuunnella. Vihkimispaikkana on Vanajan kirkko ja jatkot on Suvipielisissä... Pitopalvelua :chef: nyt etsiskelen: tarjouksia olen lähetellyt, mutta voi kun ompi kallista.... Apua... :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.01.2005 19:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Pitopalveluongelmakin on selvinnyt, jee! :clap: Pitopalvelun otamme Nylanderin ruoka ja herkku- nimisestä paikasta, :chef: itse omistaja aivan ihana nainen! :thx: Antaa hyviä vinkkejä ja kuuntelee ehdotuksia!

Häitä siis vietetään 26.3, joten enää 11viikkoa h-hetkeen. :kiss:

Vihkiminen Vanajan kirkossa, jonne pitäis vissiin mennä tutustumaankin jossain vaiheessa, pappikin pitäisi valita. :oops: Kutsut pistetään postiin ensi viikolla.

Hääpuskani aion ottaa Jukolan kukkatalosta. :flower:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2005 18:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka muut H-linnan seudulla avioituvat!

Mites on hääsuunnittelut sujuneet? Löytyykö tuoreita kokemuksia? Risuja ja ruusuja kampaajista, meikistä, hotelleista yms. kaipaillaan täällä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.03.2005 12:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä pitopalvelu on Ravintola Rosolli Parolasta. Todella hyvä palvelu ja hyvät ruoat (olen niitä joskus maistellut :wink: ). Suosittelen! :food:

Hääyö vietetään Sokos Hotel Vaakunassa. Meille on varattuna superior-huone, johon kuuluu suklaata ja kuohuviiniä huoneessa, aamiainen ja myöhäinen huoneenluovutus (klo 14). Hintaa tulee asiakasomistajalle 102€/huone.

Kampaamo mulla on Salon Arté, ja itseasiassa mun äiti ja pikkusiskokin käy siellä. Kampaus ja meikki hoituu samassa paikkaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.03.2005 13:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulle tehtiin tänään ihonhoito Hirsimäessä Marin kammari-nimisessä paikassa, suosittelen! :yep:

Hääyö :kiss: myös Vaakunassa ja Superior-huoneessa. Hinta vaan paljon edullisempi 70euroa :o , saadaan ollaa niin pitkään kun halutaan ja samppanjat ja suklaatkin saadaan.. Mutta tosin meillä häät 26.3, ei kovin sesonkiaikaa, löytyisikös syy siitä? :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.03.2005 14:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pupu80: Luultavasti syy on siinä. :o Tulehan sitten kertomaan miten juhlat meni, meillä kun on sama juhlapaikkakin! :clap:

Muoks: Melkein unohdin, paljon tsemppiä viimemetreille! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2005 19:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei vaan! :bye:
Yksi Hämeenlinnassa avioituva ilmottautuu. Häät on tosin vasta vuoden päästä maaliskuussa, joten aikaa suunnitteluun on vielä jonkin verran.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.03.2005 11:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heihei,

Hämeenlinnassa myös avioidumme, ajankohta heinäkuun 30.!
Hieman pidempi välimatka kodin ja juhlakaupungin välillä laittaa omat rajoitteensa suunnitteluun ja etenkin vertailuun, mutta ok on lähtenyt sujumaan.
Paikat on varattu ja vahvistettu sekä juhlalle että jatkoille, päänvaivaa aiheuttaakin lähinnä koristeet (sekä morsion että paikan :D )

Kukkakauppoja kävimme vertailemassa, ehdottomasti edullisin ja hyvin OKn oloinen oli Hätilässä sijaitseva pieni kukkakauppa! Mutta mistä hämeenlinnasta saisi meikin ja kampauksen saman katon alta, hyvällä hinta-laatu-suhteella vielä?

Ideoita voi lisäillä... :girl:

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.03.2005 15:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

outimaaria: Meillä on näköjään sama tilanne! :D Mekin asutaan Kuopiossa ja häät on Hämeenlinnan seudulla. :bye: Missäs teidät vihitään ja mikä on juhlapaikka?

Kampauksesta ja meikistä, itse menen laitettavaksi Salon Artéen, mutta hinta on kyllä aika kova. :shock: Kampaus ja meikki koekampauksella ja koemeikillä on max. 162€. :faint: Mutta kyselin kyllä muualtakin ja suunnilleen saman hintaista oli (tosin kyselin vain liikkeistä joita oli suositeltu, en uskaltanut ihan tuntemattomaan mennä). Lisäksi tämä on meidän äidin vakkarikampaaja, joten siksikin sinne.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.03.2005 18:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hip hip hei, Kohtalotoveri!!

Vihkikirkkona Vanajan kirkko (lähes ainoa paikka maailmassa missä suostun sanomaan tahdon :wink: ), jonka jälkeen ruokaa ja tanssia palokunnantalolla. Todella kaunis sisältä, piha tosin puuttuu mutta... parista muusta paikasta haaveilin, mutta olivat jo menneet :doh:
tavoitteena on siirtyä vielä jatkojen jatkoille kaveriporukan kanssa :mosh: , eli illaksi/yöksi on varattu aulangon ulkoilumaja, suurimman osan varmaan yöpyessä siinä lähistöllä ajateltiin leppoisammaksi ratkaisuksi (suurin osa vieraista kun tulee vielä hääpariakin kauempaa :D )

Viime tippoihin meni kyllä paikkojen saaminen, itse olin jo asennoitunut olemaan morsian-06, mutta mies yllätti :clap:

Kampaaja löytyi tänään, joten se huoli pois sydämeltä! Puku jo työn alla, sormus ostettu, kukat tuumailtu... pitopalvelu vielä valitsematta, kääk! :auts: ja kohta alkaa kauhea ressi saada kutsut tehtyä ja postiin...

(vannoin aina että "minähän en häitä stressaa ja hössötä", mutta kuinkas sitten kävikään.. :oops: )

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2005 13:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Mä en olekaan itseäni tänne ilmoittanut. Vai kelpaako tällainen Turenkilainen mukaan...? :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Bändi häihin
ViestiLähetetty: 21.03.2005 13:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei Hämeenlinnan seudun morsmaikut ja sulhot!Onko tanssiorkesteri hakusessa?
Katsokaa
http://www.tanssiorkesterisonet.net

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2005 18:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä yks Hämptonilainen lisää! :girl:
Häät on helmikuussa ´06, joten suunnittelu vasta alkumetreillä. Vanajan kirkko ois vihkimispaikka, mutta voiko olla totta että sen saa varata vasta syksyllä??? Sillonhan pitäis kaikki olla jo varmaa... :?

Wisahovi on varattu juhlapaikaksi, oltiin ihan myytyjä kerrasta kun se nähtiin, otettiin heti! Palokunnantalo oli meistä ankee diskopaikka, Raatihuone jumalattoman kallis ja Katajiston kartano ihan nätti, muttei vetänyt vertoja Wisahoville hinnassakaan.

Muita juttuja vasta mietitään, mutta kukat ja kauneusasiat ois kiva löytää keskustasta, joten vinkit tervetulleita. Pukua pitää lähtee kattoon valitettavasti muista kylistä, sormukset löytyy varmasti täältä. Onko muuten kokemuksia korukaupoista, hintaeroja tms...?

Hyvää kevättä muille Hämeen morsiammille ja iloa häähössötykseen :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.04.2005 16:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Millaiset oli hinnat Wisahovissa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Wisahovin hinnat
ViestiLähetetty: 21.04.2005 09:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Wisahovissa tilan vuokra on 310e ja ruokailu 30-40e/henkilö
Se on aivan upea paikka,ollaan oltu siellä soittamassa.

Oletteko muuten huomanneet,että tuossa www.naimisiin.info
on myös keskustelua näistä paikoista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.04.2005 13:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä voisin kai ilmoittautua tännekin :) Asutaan Italiassa sulhon kanssa, mutta häät on suunnitteilla ensi kesäksi Hämeenlinnaan. Käytännössä mitään ei ole vielä tehtynä, vaikka pää on täynnä suunnitelmia. Tuudittaudun siihen että aikaa on kuitenkin vielä yli vuosi. Vihkikirkoksi haluisin Vanajan kirkon, kun se on mun "kotikirkko", mutta senkin saa muistaakseni varata vasta marraskuussa. Juhlapaikkoja ollaan vasta kartoitettu netissä ja lähetelty muutamia tarjouspyyntöjä. Onko jollakin kokemusta Miekasta, Wuolteen kartanosta, Lepaasta tai Katisten kartanosta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 340 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.10.2018 20:44