* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 18:55

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 259 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.09.2009 18:42 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tamperelainen (vaan ei paljasjalkainen, oon Porvoosta kotosin :wink: ) morsian ilmoittautuu!! Herwoodissa asun nyt ensi kesään saakka!

Onko kukaan hei käyny nyt Morsiusgalleriassa, kun siellä on nyt taas ne tullivapaat päivät? Ite aattelin käydä poikkeen huomenna...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: häät
ViestiLähetetty: 27.11.2009 21:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ensikesänä häitään viettävä ilmoittautuu!
Itse kävin juuri morsiusgalleriassa ostamassa hääpuvun!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2010 20:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moro!

Tampereelt siis minäkin jo vuodest 2003. Kotosin oon Savonmualta. Meil on häät syksyllä, tosin paikkana Sastamalan Ellivuori ja kirkkona Pyhän Olavin kirkko.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.05.2010 18:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pikku vinkki Tampereen morsiamille: Koskikeskuksen Tiimarissa näyttää olevan myynnissä nykyään Wiltonin häärekvisiittaa (eli kakunkoristeita, paikkakortteja, saippuakuplia ym). Hinnoiltaan taisi olla vähäsen kalliimpia kun nettikaupoissa, mutta säästyyhän siinä toisaalta postikulut. Tai näkee ainakin "livenä" koristukset jos netistä haluaa tilata :)

Krääsävalikoima oli muutenkin parantunut mielestäni. Oli vauvakutsurekvisiittaa, elokuva-teemalla juhlarekvisiittaa ym. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2010 18:21 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Marionellax kirjoitti:
Häitä pitäis viettää ensi toukokuussa Tampereella ja pitäisikin sitten alkaa jo varailla hääpäiväksi kampaus ja meikkausjuttuja.. Mutta mistä? Oon koittanu googlailla ja täältä etsiä jotain vinkkejä, tuoreempaa tietoa eri paikoista.. Mulla ei oo itselläni mitään vakikampaajaa, joten on tosi vaikee keksiä mihin menis.. Mukavaa olis saada kaikki saman katon alta... Itse asustelemme Nokialla, joten mahdollista olis myös täällä käydä.. mutta jotenkin tuntuu, että ehkä Tampereella on "ammattitaitosempaa" ja kun siellä kerran on kaikki kuvaukset jne, niin olis luontevaa suunnata sinne jo tuohon kaunistautumiseenkin aamulla..

Onko joku paikka, jota suositella? Tai joku, minne ei kannata ainakaan soitella? Minoon vähän hukassa tän kanssa... kaipais jotain ammattilaista, jolla olis jotain visioo kun en itse oikein tiedä mitä haluaisin edes... :/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.02.2011 21:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Löytysikö täältä hyviä vinkkejä ravintolan valintaan Tampereen keskustasta, jotakin hienoa ja tunnelmallista siis kahdelle kihlajaisillan viettoon. On niin paljon vaihtoehtoja eikä kokemusta niistä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 21:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meusa, minkätyyppistä ravintolaa etsitte? Siis pihvipaikkaa, etnistä vai mitä? Vaihtoehtoja kun on....
Nopsasti mainittuna ainakin ravinteli Bertha on hyväksi havaittu (Rautatienkadulla). Alcase Laukontorilla on kans hyvä. Ravintola C:stä olen kuullut myös hyvää.
Jos vielä hienompaan mennään, niin löytyy Finlaysonin palatsi ja Tiiliholvi. Näsinneula on kiinni rempan vuoksi maaliskuun loppuun muistaakseni.
Vähän sivummalla Tammelan perukoilla on Antika, kreikkalainen rafla joka on tosi hyvä myös.

Paljon on ok-tasoisia paikkoja täällä joten en käy niitä kaikkia tässä luettelemaan :D

Toki löytyy myös niitä yliarvostettuja mestoja, jossa hintalaatu-suhde ei aina kohtaa (Salud, Grill, Bella Roma, Piemonte sekä perus ketjupaikat kuten Huviretki, Fransmanni jne). Mutta nää on mun henk.koht.mielipiteitä ja joku muu voi olla toista mieltä :)

Niin joo ja sit tuli mieleen, että jos meinaatte yhdistää jotain elämystä mukaan kihlajaisiltaan, niin mun mielestä Musiikkiteatteri Palatsi on ihan jees myös noin ruoan puolesta.

Tampereen raflavalikoimaa on helppo tsiigata esim täältä: http://www.huviopas.net

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 17:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos, tuossa olikin monia joita ollaan mietitty. Olen itse kasvissyöjä, joten ei ainakaan mikään pihvipaikka! Ollaan vissiin päätymässä Henriksiin, jossa emme ole käyneet ja olemme kuulleet kehuja. Palatsiin ajattelimme ehkä mennä vihkimisen jälkeen. :) (Häät seuraavana päivänä)

Musiikkiteatteri idea oli kiva, ei olla keksitty mitään hauskaa yhdistettävää, kun silloin ei mene mikään meitä kiinnostav elokuvakaan. Kihlajaiset on tosin nyt lauantaina, joten kiirettä pitää tehdä päätöksiä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.03.2011 17:37 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

meusa - Mie suosittelen lämpimästi Ravintola Frankly:a Hallituskatu 22:ssa.
Tunnelmallinen paikka,loistava palvelu,hyvä ruoka ja listalla useampi kasvisruokavaihtoehto. :)

Mir Mir

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 259 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 18:55