* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 07:57

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 598 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Turku ja l√§hialueet
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 12:53 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minusta meitä on ainankin kolme tältä alueelta, joten eiköhän vallata oma nurkkamme mekin...
Toisistamme voi olla paljon apua kun haetaan häihin tavaraa ja vinkkejä kun kerran asutaan niin lähekkäin.

Tuolla jossain!!!!!!
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 13:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mä voisin kans parkkeeraa tänne koska meidän häät on halikossa. muutenhan mä tietty oon tota pääkaupunkiseutu-osastoo :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 13:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meidän häät pidetään elokuussa Meri-Porissa, elikkäs tarkemmin sanottuna Reposaaressa :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 14:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ruska asustaa Paimiossa...häät Piikkiössä

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 14:32 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye: Ja Kippe asuu Piikkiössä ja juhlat pidetään täällä, Kirkko on Piikkiön kirkko ja tanssitaan Kavalton tilalla Tuurunlinnassa....

Emppu koska teillä tanssitaan?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 18:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:bye: Otsikon mukaan kuulun tänne, elokuussa 2005 Ulvilassa/Porissa avioidutaan, mutta toi kartta oli väritetty vaan Varsinais-Suomen kohdalta, Satakunta oli ihan unohdettu tolta kartalta... :wink:

Mutta ei me pilkkua ruveta viilaan, kiva kuulla teidän suunnitelmista kans.

Hyvä (ja halpa) pitopalvelu olis tällä hetkellä hakusessa... Vieraita olis tarkotus kutsua semmoset noin 130 henkee. Olisko vinkkejä? :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2004 08:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

meillä tanssitaan 14.8.2004!!! eilen kävin kattoos mun pukua, on se vaan niiiiin ihana!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.05.2004 18:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Pohjanneito ilmoittautuu myös tähän osastoon. Turussa asumme (itse en tosin ole alunperin turkulainen vaan pohjois-pohjanmaalainen) ja häitä vietetään Merimasku-Naantali -akselilla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.05.2004 18:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heipä hei!

Turkulainen olen minäkin. Häitä tanssitaan vasta vuonna 2006 ( lue: olen opiskelija, olen köyhä -> täytyy säästää ikuisuus ) Tällä hetkellä vaihtoehtoina on Kuusiston kirkko ja Martin kirkko, ja hakusessa olisi juhlapaikka noin 120 hengelle näiden lähialueelta.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.05.2004 09:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervehdys! :bye:

Meidän häitä juhlitaan Satakunnassa, vaikka Helsingissä asutaankin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.06.2004 15:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa! :bye: Meidät vihitään Ulvilan kirkossa elokuussa 2005, mutta juhlapaikkaa ei vielä olla päätetty. Vieraita tulee n. 150. Kertokaa ihmeessä, jos voitte suositella Ulvilan/Porin seudulla hyviä hääjuhlapaikkoja! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiL√§hetetty: 02.06.2004 16:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minä parkkeeraan tännekin. Asutaan Espoossa, mutta häät vietetään Turussa. Itse olen asunut vasta vuoden täällä pääkaupunkiseudulla ja sitä ennen Naantalissa melkein koko ikäni. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.06.2004 07:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei, :bye:

Satu 79: Porilaisista/ ulvilalaisista juhlapaikoista löytyy keskustelua täältä
http://www.amoriini.com/amoriinibb/viewtopic.php?t=823
Käypä katsomassa.

Ja ihanan kirkon olette valinneet! Se menee remonttiin juuri ennen meidän häitä. :auts: :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.06.2004 16:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

minäkin taidan ilmoittautua tänne. Häät ovat vasta kesällä 2006, mutta täydellisyteen pyrkivänä suunnittelen häitämme jo nyt. Häät pidetään Porissa, juhlapaikka vielä auki....vieraita kutsutaan noin 150

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 00:14 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:D Aloitin tämän ja olen unohtanut itse käydä täällä...

Pohjanneito Minäkin olen syntyjäni Helsinkiläinen... :gossip: toi täytynee kuiskata hiljaa, mutta täällä sitä nyt asutaan ja täällä häät tanssitaan...pitääkö tohon sanoa vielä että, tänne kuollaan? :lmao2:

CheriInTheMist mä olen välillä luullut, että olet pääsääntöisesti päättänyt nauttia raskaudesta :) Olet ollut niin hiljainen viime aikoina...

Shunsine säästäkää vaan rauhassa sitä kannattaa suunnitella mihin rahat pistää. Meillä ehtii tulla seitsemän vuotta ennen aamenta. Kuusiston kirkko on kaunis. Tunnen huonosti tämän alueen juhlapaikkoja, mutta toi Kavalton tila ei ole hullumpi. Teille sopisi se navetan vintti. Kurkkaa www.kavaltontila.com

Tiinam Koskaan ei ole liian ajoissa, varsinkaan jos on perfektionisti liikenteessä...jos me mentäisiin yhdessä kauppaan ostoksille mahtais myyjien pasmat mennä sekaisin...**ei ei toi on asteen liian vaalea** ei ei toi on asteen liian tumma*** :auts:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 09:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunshine! Ala-Lemun kartano on aika lähellä Kuusiston kirkkoa, Paraisillekaan ei ole pitkä matka (esim VPK-talo).
Kuusiston kirkko on muuten todella ihana :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 09:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kiitoksia vinkeistä! :)

Tietääkö joku jotain Saustilan Kartanosta? Kokemuksia? Törmäsin paikkaan netissä harhaillessani ja nettisivut eivät kauheasti valaisseet. Tällä hetkellä mieluisia ehdokkaita voisi olla: Harjattulan kartano, Meri-Karina, Kakskerran Hirvilampi, Ruissalon kansanpuiston tanssipaviljonki.... meinaa järki lähteä kun yrittää metsästää sellaista paikkaa, että kaikki n.120 hlöä mahtuisi samaan tilaan!

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 10:07 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Harjattulassa ja Merikarinassa olen ollut häissä.
Harjattula on suosittu paikka ollut aina, aika kuuma kesällä.
Merikarinan palvelu ja varsinkin ruoka saa multa täyden kypän! Jos en väärin muista toi Merikarina on aika edullinen verrattuna esim. Harjattulaan, mutta toi on vaan musta tuntuu ja ainahan tilanne on voinut muuttua.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 14:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunshine: Jos valitsette ton Martin kirkon, niin ihan keskustastahan löytyy useita paikkoja, joihin mahtuu tuo 120 henkeä ja enemmänkin. Ainakin Akatemiatalo, Wanha Raatihuone ja VPK-talo. Juhlavia tiloja kaikki. Mutta nää ei sitten toisaalta ole sellasia "kesähää" paikkoja, jos haluaa esimerkiksi kunnon maalaishäät.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 15:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kiitoksia taas! :D

Missä vietätte itse häitänne? Entä missä kirkossa tiedät vihitään? Tarkotatko Kippe Harjattulassa sitä kasvihuonejuttua? Muista heidän tiloistaan kokemuksia kellään?

Oisko jollain loistovinkkejä tälle alueelle? Ihan yleisesti pukeutumisesta, pitopalveluista, meikistä, kampaamoista, hääyönviettopaikoista, kukkakaupoista jne. Olisi mukava kuulla muidenkin mielipiteitä Turun alueen palveluista. Tai sitten haukkuja...

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2004 13:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Saustilan kartano on todella kaunis, mutta meidän kukkarolle aivan liian kallis!!!Jos en hurjasti valehtele niin paikkavuokra tais olla pari tonnia, siis
markoissa ja siihen pääälle ruoat!!! No jos rahaa on...
Lisäksi juhlasaliin johtavat pitkät portaat eikä hissiä ole, joten heikkokuntoiset joudutaan kantamaan ylös...

Harjattulasta löytyy kartano www.harjattula.fi.

Merikarinassa http://www.lssy.fi/palvelut/merikarina.htm on A-oikeudet ja kauneuspalvelut.Yhdyn Kipppen mielipiteeseen ruoasta; aivan ihanaa. Ja juhlatila on avara sali, flyygelillä varustettuna. Hinta oli ainakin vielä viime kesänä edullinen, kun ystäväni häitä vietettiin.

Meidän yli sadan hengen porukka laitetaan Kavalton navetan vintille. Ja vihkiminen on siellä missä Kippekin sanoo tahdon.

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2004 15:00 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Sunshine vaikka olen asustellut Turussa jo yli kymmenen vuotta on häihin vaikea välillä löytää kauppoja.
olen kuitenkin ajatellut

meikki
http://gamma.nic.fi/~atelje/index.html

puvun ompelu
http://www.chicbride.fi/
liike muuten muuttaa:
Chicbride palvelee heinäkuun alusta alkaen osoitteessa Yliopistonkatu 9, Turku

Edellä mainitussa on ihania kruunujakin...

Ruusun aula on ollut hyvä kukkaliike, vaikka luulen, että en nyt käytäkkään heitä ihan vaan ajamisen takia
Kukkakauppa Ruusu-Aula
Martinkatu 1 20810 TURKU 02 2356849

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2004 17:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ton Chicbriden sivut näytti ihanilta... :shock: Moni on kyllä aikaisemminkin paikkaa kehunut ja kuulemma välttyy vähättelevältä palvelulta vaikka olisikin vain kaason kanssa pukua katsomassa ( tuntuu että pitäisi joissain paikoissa olla äiti mukana, että palvelu olisi edes jonkinlaista.

Hääyönvietto paikaksi
voin suositella Caribiaa.. heidän minisviitit on ihania! Olen tainnut jo jossain aikaisemmin kehua ne maasta taivaaseen! Ongelma on, että niitä ei ole kuin 16 (???) ja ovat todella suosittuja joten niiden kanssa kannattaa olla nopea... ei sen puoleen mielestäni joissakin paikoissa on kesäviikonloput varattu jo puolta vuotta ennen, joten kannattaa olla ajoissa.
www.caribia.fi

Meikkiä
Elixiassa on kev√§√§ll√§ avannut kosmetologi/maskeeraus putiikki Marikan Kauneuspiste... Marika on alan ammattilainen ja olen n√§hnyt joitain h√§nen tekemi√§√§n meikkej√§ ja mielest√§ni ne olivat todella upeita... muistaakseni hinta h√§√§meikkiin oli 65‚ā¨ koemeikill√§... aika t√§ytyy my√∂s erikseen sopia lauantaille...

Onko jollain muuten tietoa mistä kannattaa vuokrata miesten puvut? BM, sulhanen ja isät olisi saatava pukemaan saketti päällensä :D ja milloin sellainen kannattaa tehdä?

Kukkia
Piia Jaalalla on ihania kimppuja... hinnat ovat myös varmasti pilvissä, mutta en tarkkoja hintoja tiedä...

Meri-Karina alkaa kyllä kuulostaa aina vain paremmalta... yksi tuttukin on siellä töissä, niin voisi päästä hiukan halvemmalla... alan ihmisiä kun olen niin minulle on ehdottoman tärkeää, että ruoka on hyvää ja viini sitäkin parempaa :D ...se vaan taitaa käydä sitäkin kalliimmaksi :( :(

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.06.2004 14:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihan tuli tällänen idea tuolta mun päikkäristä mieleen, että :o :

Oon soittanut huilua vuodesta 1989, joten jos joku kaipaa huilistia Poriin tai lähistölle, niin tässä olis yks vaihtoehto :bye:. Ihan ilmaseks en varmaan pysty tulemaan, mutta jos pienen matkakorvauksen sitte sais (tarkoitan ihan alkaen about 5 euroo, vaivannäöstä). Toiveita saa esittää, aika laajasti pystyn kyllä soittamaan ja jos ei nuottia heti löydy, niin kyllä se jostain sitte kaivetaan. :D

Mutta tosiaan, huilisti vapaana (poisluettuna tietenkin 6.8.05)... :girl:

VAROKAA!!!! :lmao2: :D :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.06.2004 22:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Yksi porilainen ilmoittautuu..Olen roikkunut täällä sivuilla jo jonkin aikaa ja nyt vasta huomasin tän paikka kunta jutskan :doh: :auts:

Joku kysyi hyviä pitopalveluja Porissa, mieleen tuli heti Sininen keittiö,Juhlapalvelu,Paulan pidot, Viikinhelmi mm.

Meillä häät on Koitossa,vieraita n. 130 mutta onhan Porissa niitä paikkoja jonkin verran:)

Mirellan päiväkirja

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 598 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 07:57