* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:30

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2010 08:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos Satska kommenteista! Muistatko yhtään kuinka paljon niissä kaverin häissä oli porukkaa? Meilläkin varmaan joku joutuis takan taakse, jos 90 ihmistä mahdutetaan syömään..
Missäs niissä häissä tanssittiin? Ylä- vai alakerrassa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2010 17:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Noora, tarkkaa määrää en kyllä muista, mutta varmaan satakunta.. Kempeleen vanha kirkko oli ihan täynnä, että montako sinne mahtuu :o Yläkerrassa tanssittiin, siinä keskimmäisessä "osiossa". Siitä siirrettiin vaan vähän pöytiä eestä pois niin mahtu ihan hyvin kyllä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2010 11:28 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Heipä hei,

Täällä olisi yksi oululainen tuleva rouva lisää porukkaan :)

Meillä häät 2.7.2011. Oulujoen kirkossa vihkiminen ja juhlat Pohtossa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2010 13:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

[quote="Satska86"]Heips kaikille,

aattelin itsekin tulla tänne katsasteleen oululaisten morsmaikkujen tunnelmia.. Itse en tällä hetkellä asu Oulussa, mutta häitä juhlitaan Muhoksella 24.7.2010. Kirkko ja juhlapaikka on varattu, puku on ostettu ja kutsutkin jo tehty. Tällä hetkellä kilpailutetaan catering firmoja, valokuvaajia, kukkakauppoja ja bändejä.. Kovasti on siis vielä tekemistä ja kun näin etänä järjestää niin tuo vielä vähän lisähaastetta.. :)

Eipä muuta ku kokemuksia vaihtamaan.. :)[/quote]

Meillä varattuna utajärven kirkko, nyt mietinnässä juhlapaikka. Utajärvellä niitä ei kauheasti ole, niinpä ollaankin mietitty josko muhokselta löytyisi. Osaatko suositella joitain paikkoja? Navettasali näyttää sisältä kivalta, mietityttää vaan sen sijainti..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.02.2010 17:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaako joku kommentoida Aalto Cateringiä tai sitten Koivurannan kahvilan pitopalvelua?
Entä onko kukaan kuullut Susanna Sakko & Onnenpotku - bändiä?
Entä millasia majoitusjärjestelyjä ootte löytäny pitkämatkalaisille vieraille? Onko muuta vaihtoehtoa kuin perushotelli? Alustavasti oon varannu Apollosta huoneita mutta joku halvempi ja tunnelmallisempi ois kiva löytää.
Ja vielä kokemuksia Salon Virhosta tai LS-Stylestä kampauksen ja meikin suhteen?
Kiitoskiitos :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 03:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa! Onpa kiva että ollaan saatu eloa tänne oulunki foorumille :) Itselläni on häät Oulunsalossa 2010 elokuussa, mutta paljon on tullut asioitua myös Oulussa, yllätys yllätys :D

-Noora- kyseli Aalto cateringista...Olen kuullut heidän ruuan olevan hyvää ja nettisivujenki perusteella näytti minusta ihan lupaavalle. Mut sit ku laitoin sinne viime kesänä tarjouspyyntöä kahteenki eri sähköpostiin, niin vastausta ei vaan kuulunut :? Eli meille häiden ruuat järjestää pitopalvelu Helena ja ollaan oltu tyytyväisiä palveluun tähän asti :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 10:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Aalto cateringiltä ollaan pyydetty ja saatukin hyvät tarjoukset ja ne on ihan aktiivisesti ollut yhteyksissäkin, että siinä mielessä ei mitään pahaa sanottavaa.
Nyt vain tuli tutun kautta sitten mahdollisuus saada alennusta tuolta Koivurannan konditoriasta. Kuulemma on huippuruoat (ja ilm. aika kalliitkin mutta alennusta siis saataisiin). En vaan oikeen netistä löydä mitään muuta ku sen Koivurannan kahvilan. Sen paikan omistajat siis myös pitopalveluhommia tekevät. No, kaitpa me järkätään palaveri ja kilpailutetaan nää vaihtoehdot ja valitaan sitten parempi ja halvempi :)

Valokuvauksesta sen verran, että me päätettiin törsätä kuvaajaan ja ollaan varattu Harri Rauhanummi Linnanjuhlakuvasta meille dokumentaarista hääkuvausta varten. Ei oo ihan halpaa mut käykääpä kattomassa kuvia http://linnanjuhlakuva.com :worship:

Meille tulee myös heposkyyti juhlapaikalle :clap: jeejee!

Kukkakaupoista muuten ois kiva saada kans kokemuksia. Mä oon kyselly sähköpostitse tuolta Kukka Uniquesta Toppilasta ja tosi ystävällistä palvelua oon saanu. Kertoo olevansa Oulussa ainoa kukkakauppias, jolta saa ilmaiseksi suunnittelupalvelut.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 15:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka kaikille,

me varattiin tuolta AaltoCateringista ruuat. Vastaus tuli nopeesti ja halus vielä jutella tarkemmin puhelimitse (kun asutaan täällä kaukana, eikä päästy käymään). Mennään sit käymään sen Raunon (?) luona, kun maalis-huhtikuun vaihteessa tullaan Suomeen (IHANAA!!! mulla on kauhee koti-ikävä :( ). Erityisen hyvää tuolla oli se, että kakut ym. makeat tulee Huovisen leipomosta, joka on mun mielestä yks Oulun ehdottomasti parhaita leipomoita. Lisäksi tekivät kaks erilaista (hintatasoltaan) menuvaihtoehtoa, joista saatiin valita, ja silti kumpiki oli kohtuu hintasia.

Jamppaliini: Navettasalilla varmaan tarkotat Huovisten tilaa?? Vähän Tyrnävän risteyksestä Ouluun päin.. Mulla ei valitettavasti oo kokemuksia ko. paikasta. Hyvää oon kyllä kuullu heistä ja tiedänkin heidän perhettä vähän kautta rantain (muhoslainen kun oon). Ootko katsonu Montan leirintäalueen nettisivuilta, mitä siellä on? Ootteko menossa millon naimisiin, laitasaari taitaa tulevalle kesälle olla jo ihan täyteen buukattu. Tyrnävällä tietysti sit on Hannuksen piilopirtti esimerkiksi..

Jep, ja kuvaajaki varattiin tuossa sit. Otettiin sellanen kun Juha M. Kinnunen. Nettisivuilla kuvat ainaki näyttää tosi kivoilta. Ja vastaus oli tarjouspyyntöön nopea ja asiallinen (markkinointi KTM:nä arvostan näitä asioita joskus ehkä vähän liikaaki :auts: :D ). Niin ja bändiki löyty -> Grooveyard Diggers.. Jee!!! Meinas jo tulla paniikki ton bändin suhteen, kun musiikki on mulle ihan älyttömän tärkeetä ja oikee bändi oli sellanen juttu, mistä en todellakaan aio häissäni tinkiä. Noh onneksi seki järjesty. :worship:

Hyvä oululaiset, pidetäänhän ketju nyt ruuhkaisena.. :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 17:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

meillä on päivä 9.7.2011 ja laitasaari on tosiaan jo varattuna tuona viikonloppuna. Se hannuksen piilopirttiki vaikuttaa ihan kivalta, mietityttää vaan tuo matka. Ja kun ukko ei oikeen osaa sanoa vielä mitään.. yhtä paikkaa on utajärvellä kyselty, jospa se piakkoin selviäis :) Ideoita on pää täynnä, pääsis vaan niitä pikkuhiljaa toteuttamaan :) hääpukuja oon alustavasti jo katellut ja tuntuu että alan kallistua katariinaan päin, ainakin siellä näyttää olevan eniten mun makuun olevia pukuja.. Ja tosiaan oulussa en asu minäkään, mutta häähommelit hommataan kyllä sieltä ja sieltäpäin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 17:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Jos hääpukua ei ole vielä hankittuna niin suosittelen kattelemaan Zazabellan nettisivuja. Ihania pukuja vaikka kuinka paljon ja aika halvallakin. Itse kattelin etukäteen kivoimpia pukuja, otin mallit ylös ja varasin sovitusajan Kaarinan liikkeestä. (Kävin muutenkin Turun suunnalla) Palvelu oli hyvää ja löytyi useampikin ihana vaihtoehto, joista otin sitten parhaan :)
Sieltähän saa tilattua ilmaiseksi postinkin kautta pukuja sovitettavaksi mutta itse en siihen rumbaan lähtenyt. Siellä käydessäni tuli kuitenkin sovitettua varmaan pariakymmentä pukua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 20:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kiitti vinkistä! onneksi ei puvun kanssa ole mitään kiirettä :) ja käväsin jo vilkuilemassa, ja hyvältä näyttää!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2010 15:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mukavaa -Noora- että teillä on asiointi sujunut sinne Aalto Cateringin kanssa. Onneks täällä oulunseudulla on paljon noita pitopalveluja nii on mistä valita itselle mieluisin :)
Meidänki häät kuvaa se Harri Rauhanummi ja odotan kyllä innolla :D Kyllähän se hinta tuntuu aluks kovalle. Mut sit aateltiin et valokuvaus on sellasen asia mihin halutaan panostaa. Ja sit loppujen lopuks ku otettii 8 tuntii sitä dokumentaarista kuvausta nii ei se tullut paljoo kalliimmaks ku sellanen potretti kuvauspaketti studio PSV:llä. Eli saa kyllä suhteessa enemmän rahoilleen vastinetta :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2010 16:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Joo kyllä se Harri vaikuttaa aika palkkansa arvoiselta kuvaajalta. Justiinsa oli kuvannu yksien kavereiden häät ja nekin oli tosi tyytyväisiä. Sanoivat, että kuvaaja oli soluttautunu niin hyvin hääväkeen, ettei porukka edes tajunnu tullensa kuvatuiksi. Ja hyviä kuvia tuli! Jee! :clap:

Mitäs mieltä olette sellaisesta, että meillä näillä näkymin on siunaaminen omassa Haukiputaan kirkossa ja sieltä siirrytään sitten reilut 40km juhlimaan Oulunsalon Peuhuun..? :o Alunperin oltiin siis varattu Haukiputaalta se Martinhovi mutta loppujenlopuks palvelu oli aika heikkoa, hinta meidän toivomilla ruoilla nousi sfääreihin ja fiilikset alko olla aika matalalla... Niin peruttiin sitten se ja vapaista meille sopivista paikoista Peuhu oli paras.
Ollaan varattu häävieraille huoneita Oulusta parista hotellista ja järkätään kuljetukset niin, että päivällä pääsee bussilla porukalla Oulusta kirkkoon Haukiputaalle, kirkolta juhlapaikalle Oulunsaloon ja Peuhusta sitten 2-3 kuljetusta takaisin Oulun keskustaan. Kirkko-Peuhu-välille keksitään jotain mukavaa ohjelmaa ajankuluksi.
Meillä on kirkko varattuna jo klo 13 ja Peuhussa juhlitaan tappiin saakka niin ajateltiin, ettei tollaset siirtymiset ajallisestikaan juuri haittaa. Aikaa juhlimiselle jää ihan reippaasti kuitenkin. Miltä tuntuis?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hei!
ViestiLähetetty: 04.03.2010 21:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei kaikki tulevat morsiammet!

Meille on tulossa häät kesällä 2011 :) Ja vihki/hääpaikkana on Martinhovi. Paikka varattu jo nyt hyvissä ajoin ettei vain mene! Paikkaan päädyimme kokemuksen perusteella (ystäväni hääjuhla pidettiin siellä joissa olin kaasona). Mielestäni palvelu oli erittäin hyvää, juuri hääparin toivomalla tavalla! :) Hääpari tunsi että heidän tärkeän päivän eteen oli oikeasti panostettu. Kaikki sujui oikein hyvin.

Ja noin uskon meidänkin häiden menevän :) Vieraita on suunniteltu kutsuttavaksi n. 80-90, lopullinen vieraslista ei ole vielä valmis eikä sillä sinänsä vielä kiirettä olekkaan... Vihkiminen tapahtuu Martinhovissa meren äärellä.. :) Helpottaa vieraita että kaikki tapahtuu samassa paikassa. Ei tarvitse sen kummemmin kyydityksistä huolehtia! Paikassa ei myöskään ole A-oikeuksia joten omat juotavat voi viedä mukana ja niistä saa tehtyä boolit. Ei tule niin kalliiksi jos pitäisi vieraille drinkit ostaa :D

Paljon on vielä suunnittelun alla, ja täältä saa melkoisesti kivoja vinkkejä, kiitos niistä!! :)

Eli alanpas suunnittelemaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2010 22:27 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

-noora- kyselit kokemuksia LS-stylestä. Olen käynyt siellä kahteen otteeseen kampauksessa ja meikissä ja ollut kummallakin kerralla erittäin tyytyväinen. Sinne varasin jo hyvissä ajoin kampaus + meikki ajan nyt häitäkin varten. Suosittelen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.03.2010 15:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen nyt varannut kampauksen ja meikin LS-stylesta, jossa ainakin näin puhelimitse ja sähköpostitse palvelu on tosi hyvää. Olen kyllä käynyt siellä aikoinaan useammankin kerran "normi"kampaajalla, siis värissä ja leikkauksessa ja ollut aina tyytyväinen.

Aluksi muuten varasin ajan Virhosta, jonka kuvittelin olevan kalleutensa lisäksi myös erittäin hyvä palvelultaan, mutta vaihdoin ihan palvelun vuoksi LS-styleen. Eivät oikein pystyneet lupaamaan ehtivätkö meikkaamaan kaasoa ollenkaan (???!!) ja muutenkin olivat jotenkin epävarmoja miten sitten ehditään ja halusivat nyt jo tietää tosi tarkkoja yksityiskohtia kampauksistamme puhelimitse. (ei oikein vielä tiedetä tarkkaan..)

Pitopalvelu meille tulee loppujenlopuksi ystävän suosittelemana Koivurannan kahvilan pitopalvelusta, joka on kuulemma mahtavan hyvä! He eivät juuri itseään mainosta, kun tekemistä riittää mainostamattakin. Mutta saatiin siis meidän hääviikonlopuksi omistajapariskunta hommiin! :clap: Huhtikuun alkuun järkätään eka palaveri.

Onko kellään tietoa mistä voisi kysellä klassisen musiikin kokoonpanoa soittamaan kirkkoon ja sitten juhlapaikalle häävalssia? Oulun konservatorion opettajat eivät ole oikein sähköposteihini vastailleet...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2010 22:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hellou naiset.

Täällä on yks hääkuumeinen jonka mies ei viel ole oikein häihin lämmenny :( Mutta naimisiin ollaan kuitenki sitten joskus menossa. En viel osaa täällä oikein kirjoitella ku en oikein tiiä minne sitä kuuluis nii ajattelin tänne sit jotain laittaa. Vähän vaikka ja mitä oon jo netistä katellu ja suunnitellukin kovasta.. :oops:

Kovasti olen kaikkia kirjoituksia täälläkin lueskellut. Ja varmasti jatkossaki lueskelen päivittäin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.06.2010 00:36 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Voi, onpa Oulun ketjussa ollut hiljaista keväällä.. No, ehkäpä voitais saada tähän vähän elämää! Itselläni ainakin riittää asiaa :D

Tosi hyvä vinkki toi kuvaaja (harri joku)! Onko yhtään tietoa minkälaisista hinnoista puhutaan?
Tietääkö kukaan paljonko PSV:llä maksaa miljöökuvaus? Olin yo-kuvissa PSV:llä 7v sitten (apua, onpa siitä kauan!!) ja silloin tuli vähän semmonen vaivauttava olo.. en oikeen tiiä miks.

No, joka tapauksessa meille ois varmasti paras kuvaaja sellanen, joka saa otettua kuvat vaikka ei osata poseerata. Ehdotuksia?

Onko kellään kokemusta amatöörimäisemmistä kuvaajista? Ketään hyviä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.06.2010 07:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

On ollu hiljasta joo! Välillä oon ihan käyny kattomassa eikö täällä mitään tapahdu..
Käytiin sen Rauhanummen Harrin (valokuvaaja) kanssa pitämässä palaveria ja tuntuu tosi kivalta. Oli myös keväällä ystäviemme häissä ja sanoivat, että soluttautuu tosi hyvin joukkoon, ei edes huomannut, kuka on kuvaaja.
me otettiin sellanen paketti, mihin kuuluu 9h kuvausta, kiitoskortit (oli aivan ihania malleja!), kaikki kuvat käsiteltyinä cd:lle ja nettiin, josta niitä saa sitten käyttää myös vieraat vapaasti. Hinta on käytännössä 1000e. Eli ei ihan halpaa... Mutta on sillä erilaisia pakettivaihtoehtoja tarjolla.

Kukahan ihme se toinen vähän "amatöörimäisempi" kuvaaja oli, jota mietittiin... Hmmm... Joku nuori oululaismies sekin ja paljon halvempi. Kuvat oli silläkin kivoja mutta tekniikka vähän taviksempaa. Googleta oulu ja hääkuvaus niin eiköhän löydy!

Meillä 2 VIIKKOA HÄIHIN!! Apua!! Juhannus menee askarrellessa paikkakortteja ja menu/ohjelma-kortteja... ;) Muuten on kaikki aika reilassa. HArmittaa vaan, kun ei löydetty mitään klassista kokoonpanoa soittelemaan meille häävalssia, mennään siis ihan perusbändillä koko ilta. Eipä tuo haittaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2010 21:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Noora, teillä ei oo kyllä enää kauaa häihin!! <3

Harrilla näytti kuvat kyllä tosi ihanilta ja tuli just semmonen fiilis et vois sopia meille, mutta hinta on kyllä liian suolanen.. Sulhanen oli ehdottomasti sitä mieltä, että periaatteestakaan ei halua ottaa noin kallista valokuvaajaa! No, kaipa niitä löytyy muitakin ja kaikenmaailman tutuntuttuja putkahtelee sieltä sun täältä.. :)

Mistä teille tulee kukat?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2010 09:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kukat tilataan Haukiputaalta torin kukkakaupasta. Kattelin Oulusta kukka Uniqueta, joka vaikutti kanssa tosi hyvältä mutta ihan käytännön syistä päädyin kotikulmille. Meille tulee pioneita pöytiin ja mun kimppuun. Aika kallis kukka sekin, loppujenlopuksi... Tänään odottelen soittoa kukkakaupasta, että minkälaisen huutokauppahinnan ne sai huudettua, kun tänään pitää kukat tilata.
Kukkakaupasta sain muuten myös tosi nättiä ja halpaa organza-kaitaliinaa 9metrin rullissa, maksaakohan jotain 4e/rulla! Ja on sopivaa n. 35cm leveetä valmiiks reunoistaan ommeltua kangasta, jota voi käyttää pöytien lisäks kaikkialle muuallekin koristeiksi!

By the way: Multa voi ostaa kaikenlaista hääkamaa limen/omenan vihreässä värissä parin viikon päästä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.08.2010 10:53 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Hiljaista tuntuu täällä olevan :?

Mulla hääpuku saapui ja voin lämpimästi suositella haukiputaalaista La Maria´s nimellä vaikuttavan jälleenmyyjän kautta puvun tilausta! Sain aivan ihanan puvun todella edullisesti mittojen mukaan ja hyvää palvelua ennen kaikkea :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2010 12:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meitä Oulun seudun amoja näyttää olevan ihan oiva joukko, joten jos kiinnostaa vaihtaa ideoita ja kuulumisia ihan kasvokkainkin niin käykääpä kurkkaamassa täällä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.03.2011 12:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

cara79 kirjoitti:
Hei!
Kertokaa kokemuksia morsiuspuvun teettämisestä Oulussa.
Onko kukaan teettänyt pukua Morsiusateljee Pauliinalla Kempeleestä?

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Oulu
ViestiLähetetty: 18.02.2013 11:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nostellaan vähän...täällä morsian jonka häitä vietetään 29.06.2013 :bounce: Onko täällä muita kesällä vihille meneviä? hu huu...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 11:30