* UKK    * Etsi

Tänään on 14.08.2018 13:22

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Häämatkakohdepohdintoja
ViestiLähetetty: 18.02.2004 20:43 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Nyt kaivattais vinkkejä ja kokemuksia (hää)matkakohteista...

Tarkoituksena olisi lähteä toukokuun lopussa/kesäkuun alussa. Kumpikaan meistä ei ole matkustellut juuri ollenkaan, joten kaikki pitäis olla hyvin ohjattua :D Siis lentokentällä+kuljetuksissa. Toivomuksena olisi hyvä/halpa ruoka, hemmottelua hieronnan tms muodossa myös kohtuuhintaan ja tietysti paikan pitäisi olla monipuolinen. Eli tarjolla sekä aurinkorantaa, luontokohteita, kauppoja, actionia... Eli mitäs suosittelisitte? Ja missä hintaluokissa liikutaan lentojen/elämisen suhteen? Onko yhtiöiden välillä suuria eroja? Ja yleensäkin voitte kertoa kaikkia mahdollisia hyviä ja huonoja kokemuksia matkoistanne :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2004 11:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mitäs lusmuilua tää on? :x Eikö täällä kukaan ole koskaan käynyt missään??mitähäh?? :wink: :D :D :D

Laittakaa nyt lomakokemuksia kehiin. Passi ehtii muuten umpeutua :evil:

Halaus :hug:

Sohvi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2004 12:57 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Nooooooh, onhan tuota tullut kierreltyä siellä sun täällä. :hat:
Kivoja paikkoja on vaikka missä, mutta olen kyllä ihastunut Kreikkaan ja sen monipuoliseen tarjontaan. Saarilta löytyy vaikka minkälaista lomanviettoa, turistirysiä ja rauhallisempia paikkoja, mantereen puolella taas on oma tunnelmansa, esim. pohjois-kreikassa on niiiiiiiin erilaista kuin vaikkapa Rhodoksella.
Että Kreikka olis mun ehdotukseni. Lähellä, ei liian pitkiä lentomatkoja, suosituimmissa kohteissa on ruokalistatkin suomeksi, ettei mene sormi suuhun.
Matkatoimistoista en suosittelisi ainakaan Aurinkomatkoja. Meillä ei ole siitä kovinkaan hyviä kokemuksia. Ehkä joillakin on taas huonoja kokemuksia muista ja aurinkomatkat aina onnistunu.. Mene ja tiedä. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2004 16:04 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minä voin vastaavasti ehdottaa, minne ei missään nimessä kannata mennä! :x Turkkiin!!!!

Vaikka olen maassa vieraillut 2viikon lomalla, eikä itse lomamatkassa mitään valittamistä (tämä tapahtui n.10vuotta sitten äitini kanssa :wink: ), mutta jos minulle nyt tarjottaisiin ilmaista matkaa samaiseen maahan, niin sanoisin; "NO THANKS!!!" ja repisin liput enkä lahjoittaisi kenellekään!!!

Tosissaan, haluan siis vain välttää maita, joissa nämä ihmisoikeudet eivät ole aivan huippulukemissa... eli en tahdo rahallisesti kannattaa ollenkaan ostamalla palveluita jne. Näissä asioissa minulla on erittäin tarkat näkemykset ja arvot!

...olen tainnut periä tämänkin isältäni; hän ei suostu matkustamaan saman syyn vuoksi mm. turkkiin, thaimaaseen, taiwaniin, romaniaan, mihinkään islamin uskoiseen maahan (maita on siis monia, joihin hän ei suostu menemään) jne... Suomennettuna = hän ei suostu menemään maahan, jossa naisia ja lapsia kohdellaan väärin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2004 19:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minerva! Tohon voi vastata yhdellä sanalla: Espanja!

Porkkana :bye:

:romeo:

Tää on vuosisadan rakkaustarina
kaunis ja todellinen
tää säilyy ja kestää mä tunnen sen.
Matti Inkinen, vuosisadan rakkaustarina

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2004 18:55 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Suuret kiitokset kaikille jotka ovat vastanneet :girl: ! Lisävinkit ovat kyllä vielä tervetulleita... Paikkoja on vaan niin paljon tarjolla, että taitaa mennä arpomiseksi toi matkakohteen päättäminen :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2004 12:54 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Suosittelen lämpimästi Thaimaata, siellä on juuri tuota kaikkea mitä toivoit ja halpaa kaikin puolin. Olimme siellä juuri ja hieronnassa lähes joka päivä :) Kävimme myös sukeltamassa ja kiersimme koko Phuketin. Hua Hin on kuulemma vähän rauhallisempi paikka ja sopii hyvin hääpareille. Tosin touku.kesäkuussa taitaa olla sadekausiaika, vaikka moni sinne silloinkin menee... Matka maksaa tietysti vaatimuksista riippuen noin 1000-1500 euroa/hlö ja matkarahaa sinne ei paljoa tarvi! Meillä meni kahden viikon lomaan yhteensä vajaa 2000 euroa ja ostimme TODELLA paljon tuliaisia, ruokaan meni 5-10 euroa päivässä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: 22.02.2004 12:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Riippuu millaisen häämatkan haluaa. Jos haluaa lämpimään paikkaan, niin omasta kokemuksesta voin suositella Mallorcaa (kannattaa valita pieni kylä, jossa on rauhallista).

Jos jotain muuta, niin Saksan Mosel-joen pikkukylät on ihania. Norja vuonoineen. Ranska linnoineen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2004 19:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Morsmaikku kirjoitti: ...olen tainnut periä tämänkin isältäni; hän ei suostu matkustamaan saman syyn vuoksi mm. turkkiin, thaimaaseen, taiwaniin, romaniaan, mihinkään islamin uskoiseen maahan.

Thaimaassa 95% kansasta on buddhalaisia. Buddahalaisuudella ei ole mitaan tekemistä islamin kanssa.
Samoin Taiwanissa suurin osa kansasta edustaa taolaisuutta tai buddhismia. :wink:

Olen itse asunut Thaimaassa ja voin suositella sitä lämpimästi häämatkakohteeksi! Khao Lak, Krabi, Koh Lanta, Racha Yai; ah, mitä maanpäällisiä paratiiseja! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2004 21:13 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Yhdyn tuohon Katjan kommenttiin Thaimaa- paratiisina :faint:

Turkki on ihan jees, olen käynyt muutaman kerran eikä valittamsita ole. Tosin se ei ole paratiisi ;)

Mä olisin lähtenyt Barcelonaan, jos ajankohta olisi ollut tuo :nod:
Tosin hintaluokasta en tiedä siellä :o Monipuolinen kaupunki (ranta-ja kaupunkiloma samassa)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2005 12:58 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Tuskin kukaan on Kiinan Kantoniin häämatkaa suunnittelemassa, mutta siellä työmatkalla käyneenä ehdottomasti suosittelen sen välttämistä. Meitä oli matkalla kuusi ja ainoastaan minua ei matkan aikana ryöstetty. Kantonin ongelmana on maaseudulta tulleet ryöstelijät, jotka ajelevat pitkin katuja mopoillaan hiljalleen ja sopivan uhrin valittuaan kaappaavat tältä laukun tai korut ja kaasuttavat tiehensä. Jopa paikalliset kulkevat kaupungilla laukut vaatteiden sisään piilotettuina. Aivan järkyttävä paikka ja sinne pitäisi pian uudelleen lähteä :faint: :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2005 15:59 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Pomeranssi: ei todellakaan kuulosta ihanalta leppoisalta lomalta! Ja hyvä kun joku laittaa vinkkejä noinkin päin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.11.2005 12:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tottakai kannattaa pitää rahat vaatteiden sisällä. Laukku voi olla vain hämäyksenä rosvoille. Tyyliin siellä on vesipullo, valekukkaro, jossa vähän rahaa jne mitä ei oikeasti tarvitse. Itsellä ainakin aina housuihin tai hameeseen on vyötärölle ommeltuna pieni vetoketjullinen pussukka. Sinne rahat niin ei kukaan niitä saa.
Esimerkiksi joissain paikoissa on niitäkin ryöstäjiä jotka aseella uhkaamalla haluaa että otat housut alas(tietävät näistä vyötärökukkaroista) Mutta jos sun rahat on ommeltuna housuihin kiinni, niin ne menee samalla alas :wink:

No joo, meni vähän aiheen vierestä. Ei noita varkaita ole mun matkoilla näkynyt, vaikka olen kiertänyt maailmaa. Enemmän ne taitaa ryöstää vanhemmanpuoleisia ihmisiä...niillä on rahaa. Opiskelijoilla ei tuota rahaa välttämättä ole paljon ja ne ovat varovaisempia kuin eläkeläiset :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.11.2005 17:17 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Oletko käynyt Kantonissa tiare? Olen minäkin nähnyt paljon maailmaa, mutta Kanton on ihan ehdoton painajainen, eivätkä ryöstetyt työkaveritkaan mitään peräkammarissa eläneitä ollut. Ellen ihan väärässä ole, niin Finnairkin on varoitellut Kantonin ryöstelijöistä. Huomenna pitäisi taas lentää sinne työmatkalle :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.12.2005 14:40 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Oivoi, ihan hirveä Australia-kuume nousee taas. Minkälaisia paikkoja Ausseissa olisi häämatkalaisille?

Perthissä ja Melbournessa sukulaisia, joten hyvinkin varteenotettava vaihtoehto olisi, ellei maksaisi niin pirusti.. :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2005 14:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on vieläkin häämatkakohde ihan auki :auts: Mua toisaalta kiinnostais joku kaukainen paratiisisaari, mutta miestä ei.. toisaalta ollaan kummatkin kovia shoppailemaan ja nautitaan ylettömästi kaupunkilomista, joten sellaisen puoleen todnäk kallistutaan, jo ihan hinnankin takia..

Tällä hetkellä vaihtoehtoina on poukkoillut Skotlanti (ois ihana!!), Islanti (kallis!), Köpis, Krakova, Praha.. Ihan alunperin, ennen kun edes oli kosittu sovittiin että lähdetään Jenkkeihin, mutta yhden työmatkan sinne tehneenä ei enää kiinnosta, sen matka-ajan takia ja maahan pääsyn jonottamisessa etc :x

Olen kyllä ehdottanut sitäkin, että häiden jälkeen pakataan kimpsut ja kampsut ja karautetaan lentokentälle ja siellä sitten katsotaan mihin päästään :wink:

Eiks kellään muulla ole näin vaikeaa????!!! :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2005 00:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täälläkin häämatkastressi... :auts:

Mutta taas toisaalta, hmm... ihana miettiä, että minne paratiisiin sitä "pian" pääsee. :D

Mun ultimate haave olis Fiji, mutta menee jo vähän liian kalliiksi... Sit haluisin Sri Lankaan, mutta siellä on elokuussa sadekausi. Thaimaa nyt on pohdinnassa, mutta kun en haluaisi minnekään ihan turistirysä-rantsulle, niin pitää yrittää ottaa selvää minne sitten. Koh Samui -vaan onko se just sellainen rysä. Hmm.

Voin suositella kaikille Balia, siellä olen käynyt ja tykkäsin kovasti. Mutta itse en nyt haluisi sinne, koska haluun nähdä aina uusia paikkoja.

piupikkunen: Skotlannissa olen ollut useasti ja on mun yksi lempipaikkoja Euroopassa. Siellä pitää varautua siihen, että sää on aika useasti tuulinen ja sateinen, mutta ei se niin haittaa, kun siihen on osannut varautua. Siellä on paljon ihania paikkoja ja Edinburgh on kaunis kaunis kaupunki.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.12.2005 15:43 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Me ei varmaan lähdetä minnekään kauas häämatkalle. Mies ei halua mihinkään pitkän lentomatkan päähän, kun saa työssään istua lentokoneessa ihan tarpeeksi. Joten, vaihtoehdot ovat vähissä. Todennäköisesti jokin lasketteluloma Lapissa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.12.2005 16:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pomeranssi, jos mies on paljon koneessa, miten olisi laiva? Vähän parempi hytti, hyvää ruokaa, Tukholman vanhaa kaupunkia, jne?
Tai sitten joku erämökki?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.12.2005 22:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sen verran muuttunut meidän pohdinnat jotta tännekkin laitettava muutokset voimaan:

Meillä Mauritius oli siis eka vaihtoehto. Mauritius loman hinta on kuitenkin meille -jopa häämatkaksi- aivan liian suolainen. Joten unohdetaan se, ehkä joskus paremmalla rahalla (ja sitten kun morsian ei pelkää maailmanmenoa niin paljon että uskaltautuu lähtemään saarelle).

Sitten pohdittiin parin viikon lomaa Pariisissa ja Roomassa, semmonen kahden kaupungin yhdistelmäloma. Pariisin levottomuudet ja kaupungin huima hintataso on saanut sen jäämään "sitten joskus" listalle ja Rooma on meille liian kuuma paikka heinäkuussa joten Roomaan lähdetään jonain toisena lomana.

Budapest-Wien-Praha...semmosta lomaa on kateltu nyt, Kilroylta hintaa kyselty räätälöidylle häämatkalle. Jos vain tarjous tulisi niin vois ruveta jo haaveilemaan kunnolla. Ainakin kuvissa näyttää taivaalliselta, romanttiselta ja hyvinkin mielenkiintoisilta kohteilta. Voi kun budjetissakin vielä pysyis...
:D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2006 11:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

white kirjoitti:
Rantaa, nähtävyyksiä, toimintaa, rentoutumista: Voiko tällaista yhdistelmää ollakaan??? No jos on, tai edes jotain sinne päin, niin kertokaa ihmeessä. Täytyy jo ruveta säästämään rahaa :pic: Missä kävitte, mitä teitte, kuinka kauan olitte, mitä maksoi ja mitä hintaan kuului??
Pankaapas kirjoittaen :chat: Kiitos :girl:

Sokrate7 kirjoitti:
Kaikkea tuota ja vielä ihanan ilmapiirin yms. saimme karibian risteilyllä. Lue kohta välimeren tai karibian risteily. Hinta ei ole edullisin, mutta matkan keston ja sisällön huomioiden mielestäni joka sentin väärti! :happy: 8) :happy:

NannaN kirjoitti:
Kreikan saaristoon? Kivoja hiekkarantoja vähän joka puolella, hyvää ruokaa, kivoja kauppoja. Kannattaa vuokrata auto ja ajella ympäriinsä paikkoja katselemassa. (tai mönkijä/moottoripyörä ainakin viileämpi vaihtoehto). Lisäksi mahdollisuus mennä risteilemään pikku laivoilla ja viettää grilli-iltaa jossain pikku poukamassa jonne laiva ajaa. Lisäksi corfulla käytiin katsomass a vedenalaisia luolia yms. Hintataso edullisempi kuin suomessa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2006 17:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

White: Suosittelen lämpimästi Barcelonaa!
Olimme pari vuotta sitten kesällä siellä noin 2 viikon lomalla, varasimme hotellin netistä (n.70E/yö) ja lennot Finnairin tarjouksesta (olisikohan olleet n.300 e/henkilö).
Barcelonassa yhdistyy kaupunki- ja rantaloma. Kaupungissa on paljon mielenkiintoista nähtävää, arkkitehtuuria, puistoja, museoita, satama, huvittelupaikkoja (huvipuisto ja elöintarha), vilkas yöelämä jne. Lisäksi siellä on hieno ja pitkä hiekkaranta aivan kaupungin keskustan vieressä, myös kaupungin ulkopuolella on useita rantoja (ehkä hieman siistimpiä kuin kaupungin rannat).
Itse kävimme myös muutamalla omatoimisella päiväretkellä, mm. vuoristossa sijaitsevassa luostarissa (upea paikka) ja Dalin-museossa. Junalla pääsee helposti tutustumaan rannikon tai vuoriston pikku kaupunkeihin.
Sää oli ainakin heinäkuussa tosi aurinkoinen ja kuuma ja luullakseni jo melko varhaisesta keväästä siellä on mukavasti asteita ja ainakin syys-lokakuulle riittää lämpöä :wink:

Kuvapankkiin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.02.2006 11:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

turtimi kirjoitti:
Eli ongelma on ettemme tiedä mihin kannattaisi lähteä häämatkalle. Tarkoitus on lähteä lokakuussa. Lämmintä pitäs olla riittävästi. Ei kaupunkilomaa, mutta ei ihan rantalomaakaan. Enemmän kuitenkii rantaloman tyyppistä, mutta nähtävää pitäs olla ihan jonkin verran. Eikä matkakohde saisi olla missää maapallon toisella puolella. Plussaa tietysti ois jos käytössä ois euro, mut ei se oo välttämätön.
Eli kertokaa enemmän matkustaneet mihinpäin kannattaisi suunnata lokakuussa häämatkalle? Tarkotus olisi reissata 2 viikkoa.

Oskuoona kirjoitti:
Turkki vois olla yks vaihtoehto, vaikka siellä ei kyllä euroa käytössä ole. Ainakaan vielä.
Lämpötilat lokakuussa päivän ylin 20, yön alin 10 astetta, joten ei siellä kuumaa ole, mut tarkenee...

Toinen mikä mieleen tuli oli Kreikka, siel on sit se eurokin.
Päivän ylin 20 yön alin 18 astetta, eli ei paljoo muutu. Vedenlämpö 23 astetta...

Sit ois vielä Nizza, päivän ylin 21, yön alin 12 astetta ja vedenlämpö keskimäärin 19 astetta.

Nää nyt tuli ekana mieleen...

nava kirjoitti:
Mä oon ollu muuten vaan Kreikassa lomalla lokakuussa, ja kaikki paikalliset ihmetteli minkä takia me tullaan sinne talvella! Lämpiminä päivinä mä pystyin hyvin olee joku kesämekko päällä, kun paikalliset paino jo toppatakeissa. :) Olihan se vähän outoa, mut eipä se liiemmälti menoa haitannu.. ;)

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.02.2006 11:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

turtimi kirjoitti:
Pitäs olla paaaljon lämpimämpää. Eli bikinikelejä.
Mutku ei oo kokemusta paljoo tuosta matkailusta, ni ei tiiä yhtään mihi lähtis.
Canariala ilmeisesti on lokakuussa ihan lämmintä, mut missä muualla?
Auttaakaa nyt paljon matkustaneet. :o

Ronja kirjoitti:
Kyllä se niin on, että lokakuussa ei tuon lämpimämpää ole tässä "lähellä". Seuraava vaihtoehto on sitten kaukomatkat. Itse, kun olen niitä 30-40 asteen kannattajia :D Sillon alkaa loma olla kohdillaan ;)

Oskuoona kirjoitti:
Ihan kuin Ronja jo totesi, ei kanariallakaan lokakuussa oo "kuin" 26 astetta päivän ylin lämpötila ja yön alin sen 19 pinnassa.
Ainakin aurinkomatkojen mukaan. Jos lämpimämpää haluu, niin se on sit lähettävä kauemmas tai sit vasta keväämmällä... :)

turtimi kirjoitti:
Mikähän se paikka sitten voisi olla siellä kauempana? :oops:
Onko hyviä ehdotuksia?

uni kirjoitti:
Mun ehdotus on THAIMAA!! (ks. Thaimaa-ketju). Toinen, mutta kylmempi ehdotus on yhdistelmaloma Barcelona + joku rantakohde. B on upea kaupunki ja siella on paljon nahtavaa. Sightseeing-urakan jalkeen voitte sitten lepuuttaa itseanne rantakohteessa. Ja Barcelonassa on muuten myos upea ranta.
Muutenkin teidan kannattaa miettia yhdistelmalomia, jos haluatte nahtavyyksia, mutta kuitenkin sita rannalla lokottelua. Olen havainnut hyvaksi! Mielestani kannattaa aloittaa sitten siita kaupungista ja loppuloma viettaa rannalla.
uni

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.02.2006 11:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

sannakoo kirjoitti:
Me ollaan lähdössä lokakuussa kahdeksi viikoksi häämatkalle Malesiaan ja tarkemmin sanottuna Borneoon. Kuulemma tosi upea luontokohde! :) Loman lopuksi käydään vielä pari päivää Singaporessa shoppailemassa :wink:

morsian06 kirjoitti:
Sannakoo: Onko teillä pakettimatka jonkun matkatoimiston kautta vai omatoimijutska?

Me mietitään kans häämatkakohdetta, muttei vielä olla varmoja. Tuo Malesia kuulostaa hyvältä! :nod:

Sarj kirjoitti:
Moi!

Mitenkäs olis Egypti? :) Lämmintä riittää ympäri vuoden ja siellä lienee paljon näkemistä/tekemistä (safaria, sukellusta, pyramidit...), mutta toisaalta voi myös vaan lökötellä. Omakohtasta kokemusta Egyptistä ei oo vielä (tosin tarkotus olis parin viikon sisällä päästä sinne 8) ), mutta sisko oli miehensä kanssa Sharm El Sheikhissä ja tuntuivat tykkäävän.

sannakoo kirjoitti:
Morsian06: Meillä on ihan pakettimatka, Helin matkojen kautta. Saatiin just sopiva paketti ja vielä ihan hyvään hintaan. Nyt ootetaan sitten vaan innolla lokakuuta! :)

jomasi kirjoitti:
Meillä on vähän samansuuntaisia ongelmia... Ei tiedetä yhtään mihinpäin suunnata häämatkalle! Ollaan kreikka-hulluja ja tuntuu ihan hassulta, et jos ei tänä kesänä päästäkään ollenkaan käymään Kreikassa, mut sit kuitenkin tekis mieli jotain vähän eksoottisempaa, koska ollaan reissattu Kreikkaa ristiin rastiin ja espanjaa jne... Thaimaan ja muut itämaiden kohteet ei kiinnosta meitä kovinkaan paljoa. Tai oikeastaan jotkut joo, mut ne on sit sitä hintaluokkaa, et ovat out of our reach... Meitä kiinnostais mennä jenkkeihin, tai Karibialle tms...Mulle henkilökohtaisesti paras idea ois tehdä kolmen viikon reissu, missä oltais vaikka viikko Nykissä, viikko Karibialla ja viikko jossain euroopassa. Mutta mutta...Ne rahat...

Sitte on mietitty sitäkin, että haluttais lähteä häämatkalle suhteellisen pian häitten jälkeen, eli tottakai sillon joudutaan tilaamaan se matka jo paljon ennen häitä. Mutta mitenkäs menetellään sillon, jos pyydetään häälahjaks jotain häämatka-avustusta, niin mitenkäs sitten suu pannaan, kun se matka on jo pitänyt aiemmin maksaa... :o

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 14.08.2018 13:22