* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 16:07

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hankinnat hääyöksi
ViestiLähetetty: 30.06.2004 00:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Udellaanpas tämmöistä asiaa, kun en ainakaan huomannut tästä aiheesta aiempaa keskustelua.
Eli eli, olettekos hankkineet hääyöksi jotain pientä, kivaa ja tuhmaa?
Itse mietin vartalosuklaata ja rakkauspeliä....niillä vois keksiä kaikkea kivaa :wink: Uudet alusvaatteet tietty myös ehdottomat :wink:

MUOKS MUOKS: No jooh, suklaamaalit, pelit ym. on kyl jätetty pois laskuista. Mutta kynttilöitä kyl ostan suuren kasan :wink: , uudet alusvaatteet myös, sekä ehkä jotain hyväntuoksuista kylpyvaahtoa ja hierontaöljyä...

Ang :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2004 06:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mä en varmaankaan tule hankkimaan mitään uutta. meillä tulee varmasti käymään niin, että mies on tuhannen turvat sittensiinä vaiheessa kun pitäisi huoneeseen aamulla päästä. :D

uudet alusvaatteet nyt varmaankin hankin, mutta se on sitten siinä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: 30.06.2004 06:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei varmaankaan hankita mitään uutta. Rakkauspeli löytyy jo :wink: Kaksikin itse asiassa. :evil:

Uudet alusvaatteet niin se on siinä. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2004 09:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Yhdyn Jempan sanoihin, eli mitäpä sitä turhaa mitää uutta ostaa kun toisen saa luultavammin sänkyyn kantaa... :x
Toivon mukaan saan hieman hillittyä tota kupin ottamista... :)

Uudet alusvaatteet ostan, siinä se. Luultavasti... :o :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2004 22:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jos vaan vielä on siinä kunnossa, että jaksaa/pystyy niin shamppanja, kermavaahto ja mansikat olisivat ihania...

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2004 22:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

sunshine :faint: mansikoita... tahtoo mansikoita heti... mistähän niitä sais tähän aikaan yöstä :D

mä olen kyllä ajatellut jotain ihania alusvaatteita jolla sitten voin miestäni hurmata (entisestään) ja noi sunshinen mainitsemat herkutkin kuulostaa hyvältä, mutta oikeesti en oo kyllä asialle sen enempää ajatuksia vielä suonut.. :o pitänee varmaan aloittaa pikku hiljaa.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2004 13:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meillä on tarkoitus olla mukana kemuissamme niin pitkään kuin vain vieraammekin. Tämä tarkoittanee sitä, että vaikkemme itseämme joisi nukkumaan niin varmaan sänkyyn kaadutaan puoli kuolleina kumminkin. Eli ei ehkä mitään kummallista :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2004 14:07 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Kyllä taitaa tuo sänky lähinnä kutsua kun jatkoilta päästään. Jokin kiva yöasu olis toisaalta mukava ettei ihan lepakolta :D näytä, kun sulho aamulla uunituoreen vaimonsa näkee :clap:
Hotellissa on muutenkin se aamiaistarjoilu, mutta muutama oma herkku 'tasoittavineen' olisi paikallaan :D

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2004 17:09 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Meille tulee sviittiin kuohuviini ja pientä naposteltavaa valmiiksi ja aamulla aamupala. Alusvaatteet on sitten kai se kohokohta ;)
Ja mennään kylpylään aamupäivällä, ajattelin että ne saa kyllä riittää...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2004 23:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ronja meille myös tulee sviitin "mukana" kuohuviini, hedelmäkori ja aamulla aamiainen huoneeseen :clap: :clap: :clap:

Ang :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.07.2004 12:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me tullaan hääyöksi kotiin, ja olen ajatellut seuraavanlaisia valmistuksia:

-uudet lakanat
-sulhaselle uusi aamutakki (=huomenlahja)
-kynttilöitä
-jääkaappiin skumppaa ja jotain hyvää / kaasot ehkä väsää jonkun eväskorin?
-mankkaan valmiiksi hyvää musaa

Eiköhän se näillä.... :wink:

Jumala ei rakasta meitä siksi että olemme kauniita.
Me olemme kauniita siksi, että Jumala rakastaa meitä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hääyöksi
ViestiLähetetty: 15.07.2004 13:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me ollaan menossa hääyöksi todella survival metsämökkiin pienen puron rannalle. :) Sinne mukaan kynttilöitä, skumppaa (ja ehkä pari saunaolutta..) ja jotain naposteltavaa. Ehkä pitäisi niitä mansikoita ja kermavaahtoakin testata :D Ja uusi alusasu on tietysti ostettu sulholle silmänruuaksi. Ehkä pitäisi miettiä jotain kivaa saunaöljyä tai jotain hemmottelua niin itselle kun miehellekin... jos on ideoita niin niitä vastaanotetaan! :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.09.2004 17:09 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

toivottavasti ollaan hotellissa hääyötä viettämässä ja siellä olisi pikkupurtavaa ja kuohuviiniä. sitten tietysti joku kiva yöasu. jotain seksikästä . :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2004 11:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Keksikää lisää hyviä ideoita, jotta voin nyysiä ne :wirn: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.02.2006 12:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tulpu kirjoitti:
Arvon rouvat :bye: :bye:

Mitä hauskaa/romanttista/jotain muuta mainitsemisen arvoista teillä oli mukana häämatkalla tai hääyönä? Mitä olisi ehdottomasti kannattanut ottaa mukaan? Vai täyttikö tuoreen aviomiehen seura yksinkertisesti kaikki toiveenne eikä mitään puuttunut? :D

JonnaMaria kirjoitti:
Mä tulin niin kauhean kipeäksi heti häiden jälkeen, että parasta mitä mukaan oli otettu oli Timon yökkärihousut ja suuren suuret t-paidat ja nenäliinat :lmao2: .

Mä olin suunnitellut jotain tosi seksikästä alusasua, mutta eipä siitä olisi pahemmin nauttinut...

Ronja kirjoitti:
Hääyöksi saatiin kaasoilta korillinen suolaista ja makeaa syömistä sekä jotain pientä huumorilla värkättyä ;) Kori oli kyllä ihana idea! Yöllä naposteltiin skumpan seurana sitten hotellin ja kaasojen lahjoja vuoron perään :)
Itse en ollut mitään sen kumempaa järkännyt. Tietysti mies odotti näkevänsä alusasun, joka oli ainut "yllätys". En usko, että se hääyö paljon muuta kaipaa ;)

Häämatkalle sitten ostin muutamat uudet alusvaatteet. Näytti olevan menekkiä :lmao2: Matkalla kumpainenkin keksi kyllä tapoja yllättää extempore. Ja kyllä se oman kullan seura on "se juttu" :)

Vinkki: älä suunnittele liikaa :)

Ketturouva kirjoitti:
Meillä ei ollut mitään sen ihmeellisempää hääyönä mukana... (mikä tarkoittaa että mulla oli 20 kohdan lista siitä mitä pitää muistaa ottaa mukaan - kaikki vaihtovaatteet jne., ja silti jäi _kampa_ kotiin!). Hotellissa kun olimme, menimme vielä siidereille sinne päästyä, ja sitten huoneeseen viettämään hääyötä...

Aamulla keksin, että kylpyvaahtoa olisi ollut kiva olla, kun oli iso ammekin, mutta vaahtoa ei hotellin puolesta ollut tarjolla. Piti sitten kylpeä ilman vaahtoa.

teurokoski kirjoitti:
Me oltiin hääyö kotona, joten kaikkea oleellista (kuten kampoja ja tavallisempia vaatteita) oli automaattisesti. Oli kivaa kun oltiin ostettu vähän ekstraa kotiin (uudet lakanat ym.) ja olin siivonnu tosi hyvin ja laittanu kaikki meidän kynttilät makkariin ja sillain valmistellut kaiken, ettei ilalla ja ekana aamuna tarvinnut kuin jääkaappi avata, niin skumpaa oli kylmänä ja naposteltavaa otettavana.

Mitä olis voinut olla, niin esim. jotain ekstrakivaa saippuaa tai suitsukkeita tai jotain sellaista erikoisempaa. Tärkeintä lienee ettei tarvii suorittaa mitään "täydellistä hääyötä" vaan saa olla vaan kaiken hulinan jälkeen.

Ainiin, vaatteille olis voinut kehittää jonkun telineen lainaksi, tuntui kurjalta riisua hääpuku vaan sohvannurkkaan, mutta eihän sillä toisaalta niin ole väliä.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2006 18:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jeba83 kirjoitti:
:evil: No niin tänne sit niitä jekkuja ja yllätyksiä, siitä miten vois koristella morsiusparin hääyöhuoneen jekuilla ja muilla jutuilla.... :clap:

NannaN kirjoitti:
Mitään hirveän rankkoja piloja en kyllä kannata. Saattaa olla hääpari siinä vaiheessa liian väsynyt niitä arvostamaan kun saapuu hääyötään viettämään. :)

Miten olisi ihan jotain hyvää yöpalaa ja juotavaa? Ehkä joku rakkauspeli tms. odottamassa sängyllä. Jos mahdollista niin tilata aamuksi hieroja herättämään tuoreen avioparin ja tekemään kokovartalohieronnan.

Jotain kivaa, rentouttavaa yms toivoisin ainakin itse...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2006 18:57 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

En usko, että kovin moni vastanainut arvostaa jekkuja, ihana hemmottelu ja romantiikka toimii paljon paremmin.. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2006 19:37 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Olen kerran muksuna ollut apuna toteuttamassa jäynää hääparin ensimmäiseksi avioyöksi. Kerättiin hillitön määrä herätyskelloja, laitettiin ne soimaan keskellä yötä, ja piilotettiin niitä ihan minne vaan: komeroihin, patterin taakse - jopa teipattuna sängyn pohjaan! Olivat kuulemma nauraneet hysteerisesti ja nukahtaneet hyvin sen jälkeenkin...

Olen kuullut myös hengareista lakanan alla, kävyistä lakanoiden alla jne, mutta silti paras legenda minkä olen kuullut on seuraava tarina (olkoon sitten totta tai ei):

Eräs mies oli menossa naimisiin ja kaverinsa tuntien osasi odottaa jotain jäynää.
Noh, hääpari meni hotellihuoneeseensa hääyöksi ja kokeilivat sänkyä - ei mitään piilotettu lakanoiden alle. Kylpyhuone näytti ihan normaalilta, kuten huone muutenkin. Mies ihmetteli, kun ei MITÄÄN jäynää oltukaan tehty ja uusi aviopari päätti ottaa kaiken ilon irti hääyöstä.
Aamulla hääpari herää väsyneenä, mutta onnellisena, mies nostaa puhelimen luurin tilatakseen huonepalvelusta aamiaista.
Ja silloin sängyn alta kuuluu kavereiden ääni:
"Hei tilaa meille kanssa jotain!"

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2006 19:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pizza kirjoitti:
KK mainitsi ton hääyön ja ajattelin kysyä, että järjestättekö te jotain kivaa hääparille? Mun mielestä pilat on vähän mauttomia. Siis sellaiset "kalvo vessanpöntön päälle ja hiekkaa sänkyyn" pilat. Mitä ootte muut mieltä?

Voitais alkaa keräämään tänne vaikka niitä hääyöjutskia sitämukaa kun tulee jotain mieleen. Itselle ei tule nyt mieleen kuin ruusunlehdet sängyssä (mutta sotkeeko ne lakanat?) ja jotain syötävää & juotavaa ja kynttilöitä.

Vinkkejä otetaan vastaan :worship:

-Pizza

Mapri kirjoitti:
Itse olisin levitellyt ruusunlehtiä ovelta aina morsiusparin sänkyyn, mutta hääyö paikka on kauempana kuin juhlapaikka niin se ei onnistu.Joten saavat olla ilman mitään koiruuksia.

Emma kirjoitti:
Munkin mielestä pilat on mauttomia! Eli ei missään nimessä sellaista.
Itse saatiin kaasolta ja bestmanilta hotelliin mukaan "survival"paketti, jossa oli kaiverretut kuoharilasit, kuohujuomaa, kama sutra ja vaatteet seuraavaks aamuks ym (lähdettiin siis ihan yllätyksenä hotelliin yöks).

Mä varmaankin saan järkättyä hääparille jonkun yllärin hotellihuoneeseen, kun miehen serkku sattuu olemaan töissä kyseisessä hotellissa :) Mut viel en oo päättäny et mitää kivaa sinne keksin, riippuu vähän siitäkin mitä hotellin puolesta tulee.

Samantha kirjoitti:
Munkin mielestä ne pilat saa jäädä vaikka aprillipäivään... :x

Muistelisin et oon lukenut joskus jostain et terälehdet todellakin sotkevat ja tarttuvat ihoon hyvin ikävästi. Niiden keskellä nukkuminenkaan ei ole kovin miellyttävä kokemus, jos nyt joku nukkua haluaa... :wink:

-S-

Sannakko kirjoitti:
Joo, yhdyn edellisiin mielipiteisiin eli pilat voi jättää muualle kuin hääparin ensimmäiseen yhteiseen yöhön. Näkkileivän murut, kelmut wc-pöntössä ja runsas määrä aikaisin herättämään asetettuja herätyskelloja ovat mennyttä aikaa.

Tahtoisin tehdä jotain romanttista ja toisaalta käytännöllistä hääyöksi. Hääpari ei vielä tiedä, missä hääyön viettävät, joten kauheasti tätä asiaa ei ole voinut miettiä. Mutta ruusunterälehtikuja ovelta sänkyyn olisi kovin romanttinen, samoin perinteiset kynttilät ja kuoharit. Ehkä mansikoita kuoharin kera? Ja jotain suolaista ja makeaa, voileipäkakkua tai voileipiä ja suklaata? Jos nälkä yllättää nukkumisen? lomassa. Täytyy pohtia, josko tuo yöpaikka vielä tarkentuisi myöhemmin :o

PikkuSisko kirjoitti:
Hääjuhlapäivä on varmastikin aika väsyttävä ja rankka morsiusparille, enkä ihmettelisi vaikka uusi aviopari jopa nukkuisi hääyönä... :sleep:

Enpä itselleni haluaisi mitään mauttomia piloja tärkeän päiuvän päätteeksi juhlamielta pilaamaan, ja niinpä olen edellisten kannalla: Jos jotain yllätyksiä järjestetään, niin sitten jotain romantiikkaa herättelevää.

Ruokaa on varmastikin hyvä järjestää tarjolle, jotain sellaista mikä on freesiä vielä aamullakin (jos yöllä ei tule syötyä). Suolaista, makeaa ja sitten jotain alkoholitonta juotavaa sen kuohuviinin lisäksi, ensimmäisenä aamulla sitä varmaan tekee mieli mieluummin mehua kuin shamppanjaa :idea2:

Sannakko kirjoitti:
PikkuSisko :bye:
Hyvä pointti tuo alkoholiton juotava. Mikähän kaappijuoppo minussakin asuu, kun vaan holilliset on mielessä.. :D
Mutta todellakin, tietäähän sen itsekin illan juhlinnan jälkeen että seuraavanakin päivänä janottaa. Tämä ei tarkoita että morsiuspari olisi peppuset olalla mutta vähän huppelissa kenties kuitenkin, lukuisien onnittelumaljojen jälkeen. :cheers:

Ja kyllä kai pariskunta nyt ainakin jossain vaiheessa nukkuukin. Kuka sitä nyt koko yön jaksaa.. :o

Muumi kirjoitti:
Moips!! :bye:

Hienoa kun täältä voi kysyä muidenkin mielipiteitä, morsiamelta kun ei voi kysyä koska asia on yllätys! :D

Eli: Hääöyn jälkeen aamulla olen tilannut aamiaisen onnelliselle parille, ja ihanat ihmiset kyseisellä paikalla ovat upean joustavia, mutta joustavuudesta seuraa valinnan vaikeus! :o Kysymys kuuluu: Kaikenkattava aamiainen mehulla, leivillä, kahvilla/teellä, juustosarvilla ja mitä nyt tommoseen kuuluu! Tai sitten shamppanjaa ja suklaaseen kastettuja mansikoita, joka on huomattavasti juhlavampi! Mitä olette kanssakaasot mieltä?? :o

Sannakko kirjoitti:
Sekä että, jos onnistuu. Voi olla että yön kuherrelleella parilla on oikeasti nälkä mutta tekisi kenties mieli myös herkutella. Samppanja ja suklaamansikat kuulostavat NIIN luksukselta, että itse tahtoisin niitä ehdottomasti! Mutta ne eivät välttämättä riitä aamupalaksi.

Emma kirjoitti:
Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että kyllä kunnon aamupala maistui hääyön jälkeen, vaikka harrastettiinkin lähinnä nukkumista :wink:
Itseasiassa yllätyskorissa (kaasoni järkkäämä) olleet kuohari ja simpukkasuklaat nautiskeltiin vasta parin viikon päästä häistä. Tai oliskohan se kuohari jopa vieläkin jäljellä :o

sanni75 kirjoitti:
Helou :bye:

"Mun" hääpari on yön kylpylän sviitissä, joten en ole ajatellut sen kummemmin tarjoiluja järkätä, koska uskoisin, että saavat mansikat/kuoharit ja kunnon aamupalan. Pariskunta aikoo kylpeä ja käydä rentouttavissa hoidoissa päivän aikana, koska huoneen luovutus on vasta klo:14.00.
Toisaalta...täytyy varmistaa, että saavat varmasti yöllä jotain syömistä/juomista, ettei käy niin, että ovat nälkäisinä/janoisina sviitissä, JOS sattuu niin, ettei hääyön hintaan kuulu tarjoilut..
Ja jokin hauska ylläri olisi kyllä toisaalta kiva järkätä..nimenomaan mukava ja romanttinen; ei todellakaan pilailuja. Täyttyypä tuumata :o

-Sanni-

Memma kirjoitti:
Sotkevat pilat eivät tosiaan ole omiaan nostamaan hääyön tunnelmaa,mutta jotakin jäynää pitäisi keksiä. Viime kerralla kaasona ollessani veimme hääparin huoneeseen ilmapalloja ja muistaakseni tungimme myös kylpäärin suihkukaapin niitä täyteen. Koska suihkukaapin ovi oli siäänpäiväaukeavaa mallia, hääparilla oli mukava ohjelmanumero edessä ennen suihkuunpääsyä. :D Silti pila ei ollut erityisen "hankala" hääparille, kun ei tarvinnut ryhtyä esim.vaihtamaan lakanoita. Lisäksi koristelimme sviitin lastusatiininauhasta tehdyillä ruseteilla yms.

Kaikenlaiset syötävät ovat tietysti kivoja, mutta koska tämän kertainen hääpari on suunnitellut itsekin vievänsä eväitä hääyömökilleen, en ole keksinyt, miten voisin heidän tarjoomuksiaan täydentää - ja mieluiten toki niin, etteivät he saa siitä itse tietää.

PikkuSisko kirjoitti:
Ilmapallot suihkussa kuulostaa hauskalta! Ei ilkeää vaan hauskaa. :D

Kyselin morsiamelta, missä aikovat viettää hääyön. Hän ei vielä tiennyt, sanoi vain että voisi ihan hyvin olla vaikka kotona, jos saisi olla kaksin mutta se ei heillä tule onnistumaan koska talo lienee täynnä häävieraita ja muuta perhettä.

Etsiikös se hääpari yleensä itse hääyölleen oman pesäpaikan, vai pitäisikö kaason rientää apuun miettimään vaihtoehtoja? En oikein tiedä kuuluuko minun puuttua asiaan vaiko eikö. :o

Memma kirjoitti:
PikkuSisko: Mielestäni hääpari yleensä hoitaa itse itselleen hääyöpaikan, mutta jos hääyö lähestyy eikä paikkaa ala löytyä, kaaso voi toki rientää apuun. Mieti vähän, millaisessa paikassa hääpari mieluiten viettäisi yönsä, olisiko se esim. kylpylä, rauhallinen mökki metsän keskellä tai jotain muuta. voithan vaikka etsiä sopivia paikkoja ja niiden yhteystietoja. Sitten voit tarjoilla hääparille valmiin valikoiman, josta heisän täytyy vain valita mieleisensä.

PikkuSisko kirjoitti:
Kyselin morsiolta hääyön paikasta, ja hän sanoi että varaavat jonkin mökin eivätkö aio kertoa paikkaa kenellekään ulkopuoliselle. :gossip:

Aikovat näin välttyä kaikilta ikäviltä yllätyksiltä.

Ja jos eivät kerro paikkaa etukäteen, niin sitten aion pakata heille iloisen yllätyksen mukaan. Koriin ruokaa ja juomaa ja kori hääparille mukaan ennen kuin poistuvat hääjuhlista - kai se hoituu näinkin. :cheers:

Redden kirjoitti:
Samantha oon varma, että Jenni todellakin odottaa meidän (tai ainakin mun :D ) tunkevan vesivärinappeja suihkun suuttimeen ym yhtä "mukavaa"

Mut jos kehitettäis vaan jotain suloista :) johan se raukka saa kärsiä polttareissa ja häissä tarpeeks :lmao2: :fiiu:

Samantha kirjoitti:
Redden kirjoitti:
Samantha oon varma, että Jenni todellakin odottaa meidän (tai ainakin mun :D ) tunkevan vesivärinappeja suihkun suuttimeen ym yhtä "mukavaa"

Mut jos kehitettäis vaan jotain suloista :) johan se raukka saa kärsiä polttareissa ja häissä tarpeeks :lmao2: :fiiu:

Itseasiassa mä luulen, ettei Jemppa oo vielä paljon hääyötä ajatellukaan... Kaikki sen aika menee polttareita pelätessä! :lmao2:

Ja kyllä se tietää et joutuu varmaan jotain repäsevää kokemaan, mutta luottaa toisaalta siihen et mä olen mukana karsimassa ne kaikkein hurjimmat ideat pois... :clap:

Jemppa hösää noiden häiden kanssa muutenkin niin paljon, et musta on parempi vaan taata sille hyvät unet hääyöksi. :o Tarttis vaan saada ne ensin päättämään missä sen yön viettävät...

-S-

Redden kirjoitti:
Samantha, niinhän se Jempula sanoi mulle, et mä keksin kaikkee hirveetä+ se toinen kaaso suostuu kaikkeen ja sä sit pyörität päätäs et eieieieieiei :shock: hähä :D

Noh, enemmän mul on jo häihin juttuja kuin polttareihin... noi talvipolttarit ei oo ihan helpot... :o

minime kirjoitti:
Me vietettiin oma hääyömme kotona ja kaaso oli (vieläkään en ymmärrä missä välissä) käynyt vaihtamassa sänkyymme UUDET sydänkuvioiset lakanat,tyynyliinat ja pussilakanat mikä oli jo sinänsä aivan ihana ylläri.Aamulla kun herättiin rupesin jo miettimään,että onko jääkaapissa mitään kun en ollut muistanut valmistautua ja kun avasin jääkaapin siellä olikin iso upea kori joka sisälsi kuohuviinipullon,viinirypäleitä,suklaata,tuoremehua,patonkia ym.aamiaissälää.
Ihana yllätys kaasolta-olin todella otettu :girl:

nanakaaso kirjoitti:
Tuleva aviomies on jo varannut sviitin hotellista hääyöksi. Hotellin kanssa olemme sopineet, että voimme bestmanien kanssa mennä koristelemaan huoneen. Ajattelimme myös viedä korin, johon keräämme hääyöhön sopivia tavaroita.
Tiedättekö te "vanhankansan" uskomuksia, joita voisimme laittaa esille sviittiin?

PikkuSisko kirjoitti:
>Tiedättekö te "vanhankansan" uskomuksia, joita voisimme laittaa esille sviittiin?

Jos laittaa kirveen sängyn alle, lapsesta tulee poika!

En tiedä sitten, mitä hääpari moisesta "romanttisesta" yllätyksestä vuoteen alla tykkää :wink:

Energy kirjoitti:
Meillä on toisen kaason kanssa tarkoituksena järjestää hääparille mukava hääyö, tosin ei aivan ilman yllätyksiä :wink:. "Meidän" hääpari viettää hääyönsä kotonaan ja me ollaan jo etukäteen sovittu, että he nukkuvat edellisen yön morsiamen vanhempien luona, jotta me pääsemme koristelemaan paikat. Ajatuksissa on hommata uudet pussilakanat +tyynyliinat (mielellään sydänkuvioiset tai muuten hempeät) ja ripotella ruusun terälehtiä yöpöydälle tms. Lisäksi jääkaapissa tulee odottamaan herkkukori, jossa on jotain hyvää syötävää (mm. suklaata, pähkinöitä, hedelmiä) ja juotavaa (esim. siideriä, olutta, kuohuviiniä, limsaa) sekä paketti särkylääkettä :wink: . Vessan tungemme täyteen(?) ilmapalloja ja se onkin oikeastaan ainoa jekku mitä on suunnitteilla.

Vielä on avoinna se, että järjestämmekö heille herkkukoriin myös aamiaistarvikkeet ja meneekö toinen kaaso viemään heille aamulla aamiaistarvikkeet. Toinen kaaso asuu n. ½ km päässä, joten tuo vieminen ei olisi ylivoimainen juttu, mutta sitten pitäisi osata arvata milloin hääpari herää... Ykkösvaihtoehtona on tällä hetkellä tuo, että varustamme korin myös aamiaistarvikkeilla.

Emmi kirjoitti:
Minä ajattelin ripotella sänkyyn Sinellin paperisia ruusun terälehtiä. Myös muuta pientä, kaunista ja ihanaa on mietinnässä.

eppuliini kirjoitti:
jos järjestätte parille yllätyksenä hääyön...

ottakaa vinkkiä tästä

kaasomme ja bestmanit järjestivät meille sviitin hääyöksi.
emme tienneet lähtevämme yöksi kotia pidemmälle. no käsky kävimme ja yllätys oli ihana!
mitään enempiä koristuksia ei ollut, ilmapalloja häistämme kyllä ja kuohari pullo...

mutta se ikävin asia oli aamulla edessä.

itselleni ei olleet pakanneet hiusharjaa! ( koita saada hiukset selväksi sen lakka määrän jälkeen aamulla) eikä hiusten hoitoainetta ( ei selviä hiukset ei), ei rintaliivejä ( kiva mennä aamupalalle a hääpuvussa b rinnat polvissa roikkuen), ei dödöä, hammasharjaa, hammastahnaa..
ja matkaa kotiin oli hääyöpaikasta julkisilla kulkien parin tunnin verran...

very nice

mutta tämä teille siis vinkiksi, ajatelkaa kaikkea mahdollista hääparin puolesta ja pakatkaa sata miljoonaa turhaa tavaraa mukaan mieluummin kun näin.

outimaaria kirjoitti:
Myös me saimme hääyön lahjaksi minun tanssikavereilta, hotelliyö oli kyllä ihanasti järjestetty ilman kenkkuja yllätyksiä!

Veimme yöpymistarvikkeet ystävälleni jo edellisenä päivänä (näin tuli mietittyä se, että kaikki tarpeellinen, vaihtovaatteet ym, aamua varten on mukana) ja hän huolehti tavarat hotellihuoneeseen, kuten myös avainten haun ym. Hääpäivänä hän vei vielä pukupussimme hotelliin valmiiksi aamua odottamaan.

Huoneessa odotti perinteiset kuohuviinit ja mansikat (+ itsetehdyt lasit, jotka saimme hääyöstä muistoksi) sekä pikkunaposteltavaa: vaahtokarkkeja (morsiamen heikkous :D ), namuja, pikkusuolaista ym.
Huomenlahjojen lisäksi yöpöydillä oli myös polttariporukan pienet muistolahjat meille :)

Huoneessa ja kylppärissä oli kynttilöitä, lisäksi ystävät olivat tuoneet kylppäriin erilaisia pesusieniä, kylpyvaahtoa, saippuoita ym. kylpytarpeita ja ihanuutena kelluvat kynttilät :faint:
Kaikki oli myös mukaan kotiin otettavaksi, joten hemmottelua on saatu jatkaa myös hääyön jälkeen.

Pienet jutut tekevät hääyöstä spesiaalin, mukavinta oli monta vielä kotiinkin mukaan otettavaa hemmottelujuttua :)

Megis kirjoitti:
Bestman avoineen sekä kaaso olivat järkänneet hääsviittiin pieniä ja mukavia juttuja.

Jekku löytyi verhon takaa ( osasin varautua! ): herätyskello!! Oli säädetty soittamaan aamu-viiden aikaan :o .

Olohuoneen pöydältä löytyi paljon herkuteltavaa - ja pitkään pähkäiltyämme totesimme, että kyllä ne vain olivat ystäviltämme itseltään.
Oli erilaisia hedelmiä, suklaita ja limsaa.
Kuoharipullo oli hotellin puolesta.

Makkariin meidät johdatteli ruusujen terälehdin koristeltu polku, ja terälehtiä oli edelleen sängyllä sekä tyynyillä. Myös suklaa - ja hedelmäkarkkeja löytyi eri puolilta makkaria :) . Tonin puoleisella yöpöydällä oli käsiraudat , ja minun puoleisella yöpöydällä paperipussissa oli jotain violettia jelloa sekä ( ilmeisesti ) kylpypalloja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.05.2006 10:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

soinann kirjoitti:
Kertokaapa ideoita mitä voisi laittaa koriin, mikä annetaan juhlaparille mukaan hääyöpaikkaan lähtiessään. Siis ovat menossa yöksi mukavaan hääyösviittiin, mutta olisi mukava laittaa heille mukaan "jotain tarpeellista" kuten suklaakastiketta, kamasutra-opas, kirves sängyn alle yms. Ideioita otetaan vastaan!!

Sunshine kirjoitti:
Me laitettiin oman kaasoni ja hänen miehensä (siis silloisen morsiusparin) Hääyön selviytymispakkaukseen kuohuviiniä, muoviset kuohuviinilasit, mansikoita, valmista kermavaahtoa, päivän lehdet, värityskynät, värityskirjoja, käsiraudat... olikohan siinä viel jotain muuta? :o Niin herätyskello herättämässä aikasin aamulla.

Mansikat, kuohari ja kermavaahto oli siis pakattu erilliseen kylmälaukkuun niin eivät kävelleet vastaan heinäkuun helteellä. Kokoa siis pakkauksella oli ihan kiitettävästi -> iso pahvilaatikko.

Noi lehdet on mun mielestä ainakin tosi kiva juttu! Ne on hauska säilyttää ja muistella myöhemmin, että mitä maailmalla on tapahtunut omana hääpäivänä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: 18.01.2009 15:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hot alusvaatteet,suklaata ja skumppaa..ajattelimme suht koht aikasin menna nauttimaan haayosta..ja aika selvinpain... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.10.2009 10:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sunshine kirjoitti:
Me laitettiin oman kaasoni ja hänen miehensä (siis silloisen morsiusparin) Hääyön selviytymispakkaukseen -- päivän lehdet, --
Noi lehdet on mun mielestä ainakin tosi kiva juttu! Ne on hauska säilyttää ja muistella myöhemmin, että mitä maailmalla on tapahtunut omana hääpäivänä.

Ihan törkeen hyvä idea!! :worship: Mä kun oon aina miettiny, et sitten ku saan lapsia, säilytän niitten syntymäpäivän hesarin ja annan lahjaks sitten ku ne on isoja. Miten mä en oo ite tullu ajatelleeks, et vois oman hääpäivän lehden säilöä?? :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2010 22:45 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Hääjuhlan jälkeen me tullaan kotiin viettämään hääyötä. Tuntuu turhalta maksaa hotellihuoneesta, kun ei siellä ehdi montaa tuntia olemaan. Kotiin varataan seuraavaksi päiväksi jotain pientä luksusta, skumppaa, mansikoita.. Ja aamupalaksi paistellaan pekonia ja pikkunakkeja! Olisi mukava rentoutua kotona seuraava päivä, ilman että täytyy siwaan juosta hakemaan kahvimaitoa.. Ja kodin pitää olla siisti ja puhdas :)

Päästään me tavallaan viettämään hääyötä hotelliinkin, kun maistraatin jälkeen seuraavana päivänä lähdetään Tallinnaan. Mä sorruin tilaamaan etukäteen kuohuvaa huoneeseen odottamaan, vaikka ensin meinattiin hakea kaupasta pullo. Tuo on pieni ylläri miehelle. Illalla sitten jonnekkin ravintolaan fiilistelemään :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 16:07