* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:07

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 170 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.03.2008 11:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mleino!! :bye: :hug:

Onpas teillä paljon matkoja tiedossa :faint: Mä vaan osotan että meidän syyskuisesta reissusta tulis jotain... Toivottavasti pääsemme reissuun :yep: Mä oon tota Koh Samuita katellu monesti esitteistä. Varmasti upea paikka! :yep:

Rouvaelämää

Elämän tanssiin mussukan sain 7.7.2007

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.03.2008 23:04 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heinämorsian 2007 kirjoitti:
Mä oon tota Koh Samuita katellu monesti esitteistä. Varmasti upea paikka! :yep:

On!! :faint:

Mleino, vähän oon kade, kyllä tekis itekin mieli taas päästä sinne päin maailmaa... :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.04.2008 19:42 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Me lähdetään häämatkalle Koh Samuille ja Bangkokiin 9.6.2008! <3 Me päätettiin ettei varata matkaa matkatoimiston kautta, koska se tulee niin paljo kalliimmaksi kuin omatoimimatkailu. Lisäksi esim. Aurinkomatkoilla heidän lentopäivät ei sopineet meille. Täällä joku sanoi että heidän 7pvä Samuilla ja 2pvä Bangkokissa maksoi 3500e. Meillä 12pvä Samuilla ja 3pvä Bangkokissa tulee maksamaan n. 2400e... Meillä ei kylläkään ole 5 tähden hotelleja, vaan 3-4 tähden. Me järkeiltiin tää juttu niin, ettei ole järkeä maksaa hotellista aivan älyttömästi, koska ei me sitä lomaa siellä aiota viettää. Thaimaan 3-4 tähden hotellit on kuitenkin yleensä tasoltaan Euroopan 4-5 tähteä vastaavia. Tai näin olen ainakin kuullut. No jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. :) Meistä vaan esim. Helin matkojen hinnoissa oli aika melkoisesti ilmaa...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2008 13:57 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Täälläkin häämatka varattu Khao Lakiin 15.2.2009 <3 Ei luoja miten paljon ootan tota matkaa. Luinkin,että mleino oli tykännyt paikasta erityisesti. Meillä hotellina Khao Lak Resort **** :) Toivottavasti kaikki on oikeesti yhtä upeeta, ku kuvissa, joita ootte laittaneet. En malttais odottaa enää yhtään :wink:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.07.2008 13:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppi :bye:

Upean matkakohteen olette varanneet häämatkaa varten. :clap:
Ihana paikka ja kuvien myötä pääset fiilistelemään, paikanpäällä maisemat lumoaa!! :)
Oi, kuinka sydän kaipaa sinne takaisin...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.08.2008 17:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me ollaan varattu marraskuulle tätä vuotta häämatka Khao Lakiin. Ollaan varattu ihan Aurinkomatkojen kautta 2vko 4tähden hotelliin oma bungalo. =)))) Oon niin innoissani. Ensin häät ja sitten häämatka. On tulossa aivan unohtumaton syksy.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.03.2009 16:08 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Mekin varmaan lähdetään Thaimaaseen häämatkalle. Mies on ainakin eniten kiinnostunut lähtemään sinnepäin ja paljon ollaan tuttavilta hyvää palautetta kuultu!! :) Mie oon ite katsellu pattayan ja krabin tarjontaa..

onko kenellä kokemusta hotelleista:
Aisawan resort &spa (pattaya)?
Peace laguna (krabi)?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.04.2009 15:00 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mä varasin meille eilen häämatkan Thaimaahan! :bounce: Kohteena siis Kata Beach ja hotelli Peach Blossom Resort :clap:

ps. mimmu-liini: mä en oo ennen ollu thaimaassa enkä voi siksi varmuudella sanoa, mutta veljeni joka on siellä ollut sekä kaverit jotka siellä ravaa, on sanoneet että pattaya ei ole heidän mielestään häämatkakohteena hyvä..mutta en siis sano omasta puolestani vaan kuullun perusteella...

Tahdotaan 18.7.2009

RockMama&Muru sanovat TAHRON 18.7.09

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.07.2009 00:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me matkataan Phukettiin, Patongin rannoille hotelli Phuket Gracelandiin :) 15 päivää ollaan reissussa ja naatitaan :D varasin lennoille molempiin suuntiin comfort paikat joten siinä se meitin luksus sitten on :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.07.2009 03:21 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oonko nyt surffaillut oikein kun olen käsittänyt, että lokakuun loppupuolella on vähän harvassa nuo Thaimaan matkat? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2009 21:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me lähetään häämatkalle viikko vihkimisen jälkeen. Thaimaa ois kohteena ja siellä Krabi <3 . Thaimaassa ollaan käyty aiemminkin mutta nyt vaihteeksi siellä uusi kohde. Tarkoitus oli ensin lähteä Meksikoon mutta muuttuikin toiseen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2009 21:28 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Sanli: meillä sama kohde!! :) toivottavasti on ihana paikka!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.01.2010 15:26 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Näitä juttuja ei saisi tulla lukemaan ollenkaan, matkakuumeeni on jo valtava :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.03.2010 17:54 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Pitänee tännekin vihdoin tuoda kommentit Thaimaasta häämatkakohteena...
Joulukuussa oltiin häämatkalla Thaimaassa Krabilla. Meillä oli hotellina Peace Laguna ja oltiin varattu de luxe Bungalow. Oli todella kaunis paikka ja matkakohteena ihana! Saatiin ainakin nauttia auringosta ja kauniista maisemista. Lähisaaret oli lähellä ja sinne pääsi helposti ja halvalla. Suosittelen kyllä kohdetta häämatkalaisille, tosin meidän mielestä paikka oli kyllä viikossa nähty, joten me oltaisiin ehkä otettu toinen viikko jossakin muualla! Hotelli oli tosi ihana ja meidän huone niiin kaunis, mutta minua kyllä tosi paljon häiritsi gekot, joita meidän bungalowissa aina katossa kiipeili.. Muissa bungaloweissa niitä ei kuulema ollut, kuulin sen loppulomalla, eli kannattaa varmaan käydä jossakin sanomassa jos niitä enemmälti on, vaikkakin vaarattomia niin ei kyllä ihan miun lempieläimiä.
Toinen hotelli mitä kannattaa Krabin Aonangissa miettiä on Sala Talay resort & spa. Ystävät majoittui siinä hotellissa ja oli kyllä todella tyylikäs hotelli! Aonangin keskustaan vaan on hieman matkaa, mutta kävelemällä kyllä jaksaa kulkea ja jos ei niin tuktukit on olemassa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.04.2010 18:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Häämatka varattu!! :clap: :clap: Mennään aurinkomatkojen 4 vrk Bangkok-7vrk Samui yhdistelmämatkalle :D

Tuota Samuita täällä on aikasemmin kehuttu, mutta onko kellään tuoreempia kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse ollaan siellä Nora bech resort hotellista ja vaikutti ainakin esitteen ja nettisivun perusteella aikas ihanalle :faint: On chaweng beachin pohjoispäässä niin ei toivottavasti ois vähän rauhallisempaaki rantaa kuin ihan siellä keskustassa.

En malttas odottaa ja lähtö vasta tammikuussa 2011 :wink: :lmao2: Voi tulla pitkä aika odotella.. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Thaimaa
ViestiL√§hetetty: 14.01.2013 18:36 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Mekin ollaan nyt kallistumassa Thaimaahan häämatkakohteena. Minä en ole matkustellut paljonkaan ja kumpikaan meistä ei ole käynyt noin kaukana ikinä eli uskon, että tulee olemaan meille ikimuistoinen häämatka :happy:

Katselin vähän hintoja ja rupesin sitten miettimään, että päästäänkö mitenkään neljän tähden hotelliin 2 viikoksi n. 3000 euron matkabudjetilla. Minkä hintaisia teidän matkat ovat olleet? Ihan unelma olisi, jos voitaisiin jakaa matka kahteen eri kohteeseen, yksi voisi olla sellainen rauhallinen ja romanttinen kohde ja toinen vähän eloisampi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 15.01.2013 08:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jos 3000 euroon pitää sisältyä käyttörahat, niin ei ehkä ihan riitä. :o Jos koko summa saa mennä matkoihin ja hotelliin, niin onnistuu. :yep: Riippuu vain kyllä siitä, mihin aikaan vuodesta olette matkaan lähdössä. Kuumimpaan sesonkiaikaan joulu-helmikuussa matkat ovat kalliimpia ja nuo kahden kohteen matkat ovat myös aina reilusti hintavampia kuin lekottelu yhdessä kohteessa. Mutta ei muuta kuin selailemaan matkatoimistojen sivuja! :yep: Vielä ei vuoden 2014 hintoja tietystikään ole saatavilla, mutta kyllä tämän vuoden hinnoista voi jo jotain johtopäätöksiä vetää. :)

Itse en ole h√§√§matkalla Thaimaassa ollut, mutta muuten kahdesti siell√§ lomaillut. Ensimm√§isell√§ kerralla oltiin kaksi viikkoa Cha-Amissa The Regent Cha Am Beach Resortissa Aurinkomatkojen pakettimatkalla. Reissu tehtiin muistaakseni vuonna 2009 ja hintaa taisi olla n. 2500 ‚ā¨. Oli oikein mukava ja tasokas hotelli rauhallisella alueella, sopisi h√§√§matkakohteeksi. Enemm√§n √§ks√∂ni√§ sai kun l√§hti k√§ym√§√§n Hua Hinissa, matkaa muistaakseni noin 20 kilometri√§. Taksit eiv√§t Thaimaassa maksa juuri mit√§√§n.
Joulukuussa oltiin reissussa, illat oli täällä viileitä. Merivesi ei myöskään ollut kovin puhdasta tällä puolen Thaimaan rannikkoa. Mutta altaassa uimisesta tykätään kuitenkin enemmän kuin merestä, joten se ei haitannut menoa.

Toisella kertaa omatoimimatkailimme, joulukuussa 2011. Vuokrasimme kaveriporukan kanssa villan Phuketista Rawai Beachilta. Phuketissa olimme 11 päivää ja loman päätteeksi 3 päivää Bangkokissa hotellissa. Reissun hintaa en muista, kun koostui niin monesta osasesta, mutta olisiko se kolmisen tonnia mennyt lentoihin, villaan ja hotelliin. :o Phuketin puolella merivesi on kirkasta, rannat ihania.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 15.01.2013 12:02 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Suosittelen ehdottomasti häämatkakohteeksi :faint: Me oltiin helmikuussa -09 Khao Lakissa ja se on varmasti edelleen paras loma ikinä. Kahteen viikkoon mahtui aktiviteettia sekä rauhaa! Käytiin myös bussilla Phuketissa (n. reilu tunti bussilla) ja parin päivän retkellä Khao Sokin kansallispuistossa. Meillä taisi mennä nelisen tonnia+eläminen koko matkaan, mutta varmasti edullisemmallakin olis päässyt. Aivan ihana kohde! <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 16.01.2013 00:55 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Hmm, olin ajatellut, että kolmeen tonniin sisältyisi käyttörahat, mutta ehkä sen budjetin voisi nostaa 3500 euroon. Sillä sitten varmaan onnistuisi jo? Ja jos on tosi paljon kalliimpaa jakaa matka kahteen kohteeseen niin ollaan sitten yhdessä paikassa koko 2 viikkoa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.01.2013 14:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me käytiin häämatkalla Phuketissa Patongilla helmikuussa 2008 ja samaan kohteeseen matkattiin uudestaan heti vuoden kuluttua.
Molemmilla kerroilla oltiin 2 viikkoa. Molemmille reissuille varattiin k√§ytt√∂rahaa 1000‚ā¨, ja se riitti hyvin.
Matkat+majoittumiset (suomalaisella luokituksella nelj√§n t√§hden hotellissa) maksoi silloin muistaakseni n.2000-2500‚ā¨, mutta hinnathan on luonnollisesti nousseet muutamassa vuodessa.

Molemmat matkat on olleet meidän elämän ihan parhaat! Ja sinne mennään vielä joskus..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 170 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:07