* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 16:05

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 170 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.03.2007 23:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi kiitos Hide :hug: Kiva kuulla joltakin joka on itse ollut elokuussa Thaimaassa :wink: Joo Pathumwan Princess on varattuna Bangkokissa :wink: :D Mitäs pidit hotellista? Niin oon kyllä kans kuullu että saastepilviä on nähtävissä bangkokissa :o mut hei me ollaan siellä vaan kolme vuorokautta :)

Me tilattiin Helinmatkojen kautta :) On niin kiva kun ne järjestää räätälöityjä matkoja ja yksityiskuljetukset ja kaikki :D Mahtaisko sulla olla Helinmatkoista jotain kokemuksia?
Pistän korvan taakse sun ruokapaikka vinkin, jos vaan se sieltä löydetään :D Kuulostaa kyllä hyvältä, Kiitos :girl:

mleino; niin täytyy ottaa jostain selvää koska oon viimeks saanu jäykkäkouristuksen, toi sulho on vissiin saanu sen armeijassa, mut mä en muista oonko saanu sen opiskeluaikoina vai viimeks joskus yläasteella :o
Jos siitä on yli kymmenen vuotta niin tarvii mennä sekin sitten samalla ottamaan. Katotaanko muuten työhön tulo tarkastuksessa (siis sairaanhoitaja/lääkäritarkistuksessa) onko tommoset rokotukset voimassa :o On meinaan semmonen pieni hämärä muistikuva että siitä oltais jotain puhuttu :o Polio rokotuksen nyt oon kyllä saanu jo lapsena, mut pitääpä ottaa tosta "jäykkiksestä" selvää.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.03.2007 10:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun mielestä jäykkäkouristus on aika automaattinen, mä sain ainakin ekan kerran ala-asteella, ja tokan kerran lukiossa. :o

Arvasin että Heli on teilläkin! :D

Ihana toimisto, ei voi muuta sanoa. Kaikki toimi Thaimaan päässä kun rasvattu, ei mitään ongelmaa! Ja täytyy sanoa, kun sitä liikenteen hulinaa Bangkokissa katteli, että LUOJAN KIITOS meillä oli ne kuljetukset! :faint: Hotelli oli hieno, ehkä vähän turhankin meidän makuun. Kun esim. shortsit päällä liikkuminen siellä aulassa oli kielletty. :doh: Eipä se mulla, kun pysty menee hameessa, mutta mies siitä ensin vähän valitti kun ulkona oli kuitenki yli +30. Aika vähän sit tuli kuitenki käytyä päivällä ulkona, että ei se loppupelissä haitannu. Kun hotellista pääs suoraan siihen ostoskeskukseen, josta pääs tien ylittämällä seuraavaan, ja taas seuraavaan, ja kuuteentoista seuraavaan... :lmao2: Jos sua kiinnostaa, ni voisin laitella sulle kuvia mitä otettiin siellä? Se allasosasto on hieno! ..mutta sielläkin vähän tunnelmaa latisti seitsemätkymmenet eri säännöt. "Jos tunne porealtaassa itsesi väsyneeksi, nouse varovasti, ja muista juoda." :doh: Ihan jees joo, mut kuuluuko toi nyt välttämättä poreallassääntöihin...ihmisillä on kai kuitenki ihan omatkin aivot.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.03.2007 16:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oliskin tosi kiva jos Hide lähettäisit mulle niitä kuvia :) Tosi mielelläni otan vastaan kaikki kuvat, on niin kiva fiilistellä :D
Vai ei aulassa saa shortsit päällä liikkua :o Eikö mies saa ees semmosissa polven alapuolelle ylttyvissä housissa mennä siitä läpi :o Siinä tapauksessa meinaan voi tulla sulholle hieman ongelmia :lmao2:
Olitteko monta päivää Bangkokissa? Lähdittekö siellä retkille vai shoppailitteko vaan? Mä oon vähän kahen vaiheilla pitäiskö johonkin retkelle lähteä :o Kun varmaan ihan niissä kauppakeskuksissakin menee aikaa
:wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.03.2007 16:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sieltä hotellistakin voi vielä varata retkiä jos haluu (se selittää joka teidät tulee kentältä hakemaan), me ei lähdetty mihinkään, shoppailtiin vaan! Se reilu kolme päivää oli siis kyllä ihan maksimioloaika siellä, ei olis enempää jaksanukaan. :D

Pistän sulle yv:tä tulemaan! :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.03.2007 11:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me oltiin myös Thaimaassa hanimuunilla... :clap: :faint: Ensin Ko Samuilla ja sitten pari päivää Bangkokissa. Ja Helin matkoilla ja vielä samoihin aikoihin kuin Hide. :bye:

VALINTA OLI LOISTAVA, ei siihen voi muuta sanoa.

Bangkokia piti hetken aikaa sulatella, kun paratiisisaari yhtäkkiä vaihtui saasteiseen suurkaupunkiin. Mutta hyvähän sekin oli nähdä! Mekin oltiin siellä Pathumwan Princess -hotskussa ja sen hyvä puoli oli se, että shoppailemaan oli TOD helppo lähteä, koska yksi iso ostoskeskus oli kiinni siinä. :D :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.04.2007 10:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Täällä on kans varattu häämatka marras-joulukuun vaihteeseen 2 vkoa Thaimaaseen, Krabille. Jänskättää kans se 3h bussimatka, mutta kyllä se on varmasti sen arvoista :o Mun mies on kans ollu vähän vastaan pitkää lentomatkaa, mutta kerranhan sitä vaan häämatkalle mennään, tilataan pullo kuoharia niin sen jälkeen nukuttaa hyvin :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.05.2007 14:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me oltiin justiinsa häämatkalla Thaimaassa :) Oltiin ensiksi neljä päivää Bangkokissa (hotelli Narai) ja sit sen jälkeen reilu viikko Hua Hinissä (hotelli Hilton) - ihan Aurinkomatkojen pakettimatkalla.

Thaimaa oli kyllä mieletön elämys! Bangkok on totta kai suurkaupunki ja sellaisena pysyy, mutta jotenkin erilainen kuin muut suurkaupungit, joissa oon ollut. Ihan hyvin siellä pääsi kulkemaan ilman järjestettyjä kuljetuksiakin, me matkailtiin pääasiassa ilmajunalla eli Skytrainilla, ja taksillakin mentiin pariin otteeseen. Pitää vaan muistaa niille takseille sanoa, että by the meter, että ne laittaa mittarin päälle eikä huijaa. Skytrain on tosi helppo käyttää ja sen ehdoton plussa on se, että se on ilmastoitu... Bangkokissa oli nimittäin joka päivä yli +35 lämmintä. Se ei kauheasti palvele ulkoilma-aktiviteetteja...

Käytiin shoppailemassa (mm. MBK:lla) ja teetettiin räätälillä miehelle kaksi pukua + viisi paitaa. Meillä oli mukana Suomesta puvun takki, jonka ne kopioi ihan järjettömän hyvin. Ja hintakin oli aika kohdillaan.

Hua Hin on taas ihan toista maata, paljon "thaimaalaisempi" kuin voisi turistipaikalta luulla. Siellä on ihania pikkuravintoloita meren päällä (siis rakennettu pitkälle laiturille) ja syöminen on oikeasti edullista, jos vaan uskaltautuu syömään taikkuruokaa eikä pelkkää länsimaista sapuskaa (jota sitäkin saa ihan ongelmitta). Ja merivesi + uima-altaan vesi oli molemmat yli 30-asteista, joten sen suhteen ei ollut ongelmia :)

Ja vaikka monet matkaoppaat muuta väittää, niin kyllä sielläkin shoppailla voi. Me mm. teetettiin miehelle aurinkolasit vahvuuksilla ja silmälasit (hinta kolmasosa siitä mitä kotimaassa), ostettiin kaikki tuliaiset ja räätälillä teetettiin mulle jakkupuku (jakku, hame & housut) ja sellainen pitkä juhlakolttu.

Eikä se lentomatka sitten loppujen lopuksi oo kauhean paha. Mun mies kanssa jännitti sitä tosi paljon etukäteen, että miten se jaksaa istua, mutta ihan kivuttomasti se hänenkin mukaansa meni. Meillä oli tietty yölento, jonka hyvä puoli on se, että siellä voi nukkua, mutta en usko tuon päivälennonkaan (mitä ne taitaa talven matkoilla pitkälti olla) olevan mikään paha rasti, kun tietää, mikä loppupäässä odottaa ;)

Kaikkein parasta mun mielestä reissulla oli kyllä just ruokailumahdollisuudet ja niiden hintataso. Tosin ei hotelleissakaan, etenkään tuossa Hiltonissa, ollut mitään valittamista. Ja hienosti huomioivat honeymoonilla olijat - Naraissa meitä odotti kuoharipullo Aurinkomatkojen lahjana + hienosti kukan terälehdistä tehdyllä sydämellä koristeltu king size -parivuode. Hiltonissa huoneessa oli meidän tullessa kakku, jossa luki "Happy honeymoon" ja sellainen hedelmäkori.

Hyvää häämatkaa muillekin Taikkulaan suuntaajille! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.05.2007 14:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on varattuna kahen viikon matka Phuketiin. Saatiin oikein juniorsviitti, ni on vähän ees luksusta! :) Meillä tohon ei vaan saanu Suomesta varattua mitään retkiä, vaan on sit ite otettava sieltä. Täytyy kattoo kuka näyttää sen verran luotettavalta :) mut tolleihan ne retket tulee varmaan halvemmaks, luulisin.. :o

-Wagnerin huulet pyytävät laskeutumislupaa Viivin huulille
-Lupa myönnetty
-Wagnerin jalat pyytävät laskeutumislupaa alakerran pubiin
-Lupa evätty!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.05.2007 18:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Aika usein hotelleillakin on omia retkiä, eli ne saa varattua suoraan sieltä. Ja on ainakin luotettavaa. :)
Me ei kylläkään tehty maksettavia retkiä kun yks, käytiin sukeltamassa, muuten mentiin vuokratulla skootterilla ihan ite kattomaan paikat. Suosittelen! Saa mennä omassa tahdissa kattelemaan vesiputoukset ja muut vastaavat, ja halvemmalla, jos vaan viittii nähdä vähän vaivaa. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2007 08:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tähtisumua: Me oltiin Bangkokissa illallisristeilyllä. Tykättiin kovasti. Vene oli sellainen thai-tyylinen, ei mikään moderni paatti. Joelta näki vähän nähtävyyksiäkin ja ruoka oli hyvää. Ne tiesi, että me oltiin häämatkalla ja meille tuotiin vielä lopuksi sellainen pieni kakku, jossa oli päällä tyttöpossu ja poikapossu. :) Se oli herttainen ele, ainut vaan että maha oli siinä vaiheessa jo IHAN täynnä ja yritettiin silti kohteliaasti ja kiitollisinä tunkea vielä sitä kakkua suuhun. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2007 20:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos vinkeistä Hide! :girl:

-Wagnerin huulet pyytävät laskeutumislupaa Viivin huulille
-Lupa myönnetty
-Wagnerin jalat pyytävät laskeutumislupaa alakerran pubiin
-Lupa evätty!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.11.2007 11:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuvia - Lonely Planet

Ao Lo Dalam
Kuva

Kuva
Andaman Beach
Kuva
Wat Mahathat in Sukhothai Historical Park
Kuva
Phra Nang Beach
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.11.2007 11:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Phimai Temple
Kuva
Sukothai Historical Park
Kuva
Wat Mahathat in Sukhothai Historical Park
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.12.2007 05:08 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Me mennään Thaimaahan häämatkalle :clap: No, muutaman vuoden päästä, mutta mennään kuitenkin! Toistaiseksi suosikkikohde on Hua Hin. Tarkoituksena olisi saada ranta, ei miljoonaa maksava 3-4-5 tähden hotelli ja edulliset shoppailumahdollisuudet samassa paketissa :)

Ihan kauhean hankalapääsyisille pikkusaarille tuskin mennään matkapahoinvointini takia. Mutta päivän reissut ja puolen päivän.. ne kiinnostavat :)

Ruoka-asioihin olen sen verran tutustunut, että pitäisi olla ihan syötävää ruokaa siellä :D Mutta herkkävatsaisena mietin, mitä pitäisi varoa.

*muoks* Löytyyköhän Thaimaan Hua Hinin kaupoista ollenkaan kokoja 36-38-40...?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.12.2007 14:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuoreet terveiset Thaimaasta Khao Lakista. Aamulla sieltä kotiuduttiin 2 vkon:n häämatkalta. :bye:

Monta kokemusta rikkaampana, aivan mahtava reissu. :clap:

Lämpimästi voin suositella Aurinkomatkojen hotellia Khao Lak Laguna resorttia, meillä oli bungalow, mutta hotellihuoneet varmasti yhtä upeat. :faint:

Jos kaipaa lomailuun rauhaa, niin sitä saa ainakin vielä Khao Lakissa, ei sellaista hurjaa menoa laisinkaan, mitä esim. Phuketissa.

Similanilla käytiin snorkaalassa... norsulla ratsastettiin... aurinkoa otettiin... lämpimässä meressä uitiin... Olo on loman jälkeen mitä parhain, onnistunein reissu tähän mennessä ja mekin ollaan kerran vuodessa jossain päin maailmaa käyty. :)

Ruoka hyvää ja rohkeasti syötiin kaikkea, eikä vatsatautia tullut, saatikka muutakaan tautia. :o A ja B- hepatiitti rokotteet tietty kannattaa olla kunnossa. Ruoka ehkä mun makuun välillä liian maustettua, mutta siihenkin tottuu.

Upea reissu ja todellakin rakastuin Thaimaaseen koko sydämmelläni, varmasti palaamme sinne uudelleen, ehkä seuraavaksi Krabille. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.12.2007 23:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

mleino, onpa kiva kuulla että matka oli noin onnistunut! :clap:
Nimim. itsekin Thaimaalle sydämensä menettänyt... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.12.2007 23:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

mleino kirjoitti:
Jos kaipaa lomailuun rauhaa, niin sitä saa ainakin vielä Khao Lakissa, ei sellaista hurjaa menoa laisinkaan, mitä esim. Phuketissa.

Ihan vaan kommenttina, että me oltiin häämatkalla tosi rauhallisessa kohteessa, Kata Beachilla, Phuketissa elokuussa 2007 :faint: Notta ei kaikkialla Phuketissa ole hurjaa :) Patong Beach olikin sitten jo ihan toista, kun siellä parina iltana pyörähdettiin, Molly Malonessa ja Coyotessa..

Mä en ihan rakastunut Thaimaaseen, mutta enpä mä nyt pysty parempaakaan kohdetta tältä istumalta suosittelemaan, joten olihan se ihana :D Mä nyt vaan oon jotenkin vinksahtanut :nutz:

Tosi kiva kuitenkin kuulla, että ootte tykänneet reissusta :nod: Sehän se tärkeintä onkin :)

Amanda

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.02.2008 18:53 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Meillä on nyt mielessä tuo Thaimaa häämatkaksi ja kohteina perinteisesti Bangkok ja Koh Samui. :)

Yleensä matkatoimistoista, niin kannattaako heti alkuun kertoa,että kyseessä on häämatka, koska tuntuu, että kaikki hinnat korotetaan ainakin 500 eurolla tässä tapauksessa.. Vai onko niin että häämatkalaisille tarjotaan vain luxus-hotelleja? Meille riittäisi ehkä vähän vähempikin, kun ei tuota rahaa liikaakaan ole..

Toinen kysymys koskee tuota Pathumwan Princess -hotellia. Hotelli olisi minun ykkössuosikki muiden kokemusten perusteella, mutta miten iso ongelma miehille on tuo shortsi-kielto? Tuleva mieheni oli suorilla sitä mieltä, että sinne ei voida majoittua, jos pitää olla pitkät housut koko ajan.. Voi tulla heinäkuussa hieman tukala olo.

Ja olisiko kenelläkään suosituksia Koh Samuin hotelleista? Miten yleistä siellä on esim. DVD-soittimet bungaloweissa?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.02.2008 19:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

elektra, eipä se shortsikielto tota mun ukkoa ainakaan tuntunu ihan kauheesti haittaavan.. tossa just ite muisteli, että olis jopa pitänyt shortseja sillon kun tietosesti lähdettiin ulos. Meillä kun meni suurin aika shoppaillessa, eikä sillon tarvinnukaan paljon pihalla olla. :D Sisällä on kuitenkin niin hyvät ilmastoinnit ettei ollu yhtään liian kuuma.

Meillä oli Samuin hotellissa DVD-soitin, tosin se oli sitten kyllä aika luksustila, en tiedä miten pienemmissä huoneissa oli. :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2008 11:07 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Hide Löytyykö teiltä matkakertomusta jostain?? En nopeasti etsimällä löytänyt.. Paljonko reissu tuli maksamaan?

En tiedä tuosta shortsi-hommasta kun miehellä ei oikein ole muuta kuin farkkuja pitkinä housuina... Pitänee miettiä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2008 15:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei itse asiassa löydy, alotin kyllä mutta en sitte ikinä saanut loppuun! :D
Tarkkaa hintaa en muista, lähdöbudjetti oli 5000e josta jäätiin jonkun verran alle.

Farkut oli miehelläkin sillon kun pitkiä piti. :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.02.2008 12:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillähän oli kanssa tuo Bangkok + Koh Samui -yhdistelmä. Mun miehen pukeutumistyyli on tosi rento, eikä kyseinen hotelli ollut mikään ongelma. Mä kans muistelisin, että kun oltiin suoraan ulos menossa tai suoraan hissillä ostoskeskukseen (!), niin miehellä taisi olla shortsit. Aamiaisella oli ehkä sitten pidemmät puuvillahousut.

Meidän hotelli Samuilla oli Pavilion, aivan ihana ja todellakin voin suositella. Meillä oli poreallas parvekkeella, se oli huippu juttu! Ja hotellin ravintolassa oli ehkä parasta ruokaa, mitä olen ikinä syönyt.
http://www.samui-hotels.com/pavilion/

Meidän matka oli 7 yötä Samuilla ja 2 Bangkokissa, hinta oli muistaakseni kahdelta jotain 3500 euron tienoilla. Helin matkoilta varattiin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.03.2008 11:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Jahas, pitäiskö munkin jotain sanoa kun tuli Thaimaassa käytyä.
Eli olimme helmikuun alussa 2 viikkoa häämatkalla Phuketissa, juurikin Patong Beachilla. Hassua, kun täälä kirjoitetaan Patongin "hurjasta menosta". Jotenkin mä koen tän ilmaisun jotenkin negatiivisen kuuloisena. Voi olla mun omassa päässä vain tämä. Joka tapauksessa, me tykättiin ihan älyttömästi! Kohteessa oli kaikin puolin turvallista, ja ei sitä meteliä ja meininkiä mun mielestä nyt niin paljoa ollut. Me istuttiin melkein joka ilta yhdessä kuppilassa, josta seurattiin katuelämää.

Hotellina meillä oli Royal Paradise, ja ei ole kyllä moitteen sanaa tästäkään.

Itseasiassa, mehän tykättiin niin paljon, että ensi helmikuussa ollaan taas menossa :D Samaan paikkaan ja samaan hotelliinkin :D

Me mainittiin häämatka varausta tehdessä. Hintaan ei vaikuttanut, eikä hotelliinkaan sikäli että ihan itse päätettiin mihin hotelliin mentiin. Oltiin netistä etukäteen tutustuttu hotellitarjontaan, ja matkatoimistossa vähän kyseltiin lisää ja päätös tehtiin siltä pohjalta. Laittoivat honeymoon-merkinnän meidän tietoihin, jotta hotellissa otettaisiin huomioon meidän toiveet esim. huoneen sijainnista ja parivuoteesta. Ja toiveet toteutuivat.

Kertomusta löytyy hääpäiväkertomuksen perästä.

Poika syntyi 10.7.09

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.03.2008 14:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuva
Bangkok

Kuva
Cha-Am

Kuva
Hua Hin

Kuva
Koh Samui

Kuva
Rayong

Kuva
Pattaya

Kuva
Koh Samet

Kuva
Phuket

Kuva
Krabi

Kuva
Koh Lanta

Rouvaelämää

Elämän tanssiin mussukan sain 7.7.2007

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.03.2008 19:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä yksi Thaimaaseen rakastunut ja sydämensä menettänyt.
Vaikka häämatkasta on vain tovi ja ihanat muistot Khao Lakista tuoreena mielessä, niin pakko oli jo uusi matka varata... :oops:

Vuoden päästä (jopa reilun...30.3.09) tämä pariskunta suuntaa ystäväpariskunnan kanssa yhdelle Thaimaan paratiisisaarelle, eli Koh Samuille. 2 viikon reissu varattiin ja hotellina toimii Peace Resort Samui ja tietty bungalow, kun kerta sinne asti mennään :) .

Nyt vain odottelua, sitä ennen piipahdetaan Pariisissa ja Bulgariassa. (matkakärpäsen puraisemako, eikai?? :D ) :happy:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 170 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.06.2018 16:05