* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 05:21

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2008 17:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

hattis Saisitko samalle päivälle koemeikkisi, jos siis sellaiseen olet menossa häitä varten? Itse kävin samana päivänä koemeikissä ja edellisenä päivänä kampaajalla, joten hiukset oli helppo laittaa itse kuvauspäivänä. Osassa kuvista käytettiin huntua (,jonka anoppi teki amon ohjeen mukaan), joka oli helppo laittaa kauniisti pinneillä hiuksiin itsekin.

karolla tosi upeita kuvia! :faint:

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.08.2008 15:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kiitti vinkeistä :wink:

Tosi upeita Karo noi sun kuvat :faint: Oon myös muutamia muita kuvia nähny ja täytyy sanoa, että mieli vetää tohon suuntaan...ja tiedän miten visuaalinen mies mulla on, niin se kyllä rakastais tommosta lahjaa ihan ylitse kaiken :wink:

Mietitään, mietitään :o

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.08.2008 16:36 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tietääkö joku tuommoista kuvaajaa Lahdesta? Missä hinnoissa liikutaan? Mitä kaikkea kuvauksiin kannattaa ottaa mukaan? :o Kiitos! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2008 08:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

sintsu en tiedä yhtään varsinaista kuvaajaa, mutta ymmärtääkseni kuvat on hyvin onnistuneet, kun on kysellyt eri liikkeistä :o Itse en oo ainakaan netistä löytänyt suoraan kuvaajaa, jolla olisi valmista kuvaushintaa yms. vastaavasta :) Kannattaa siis ottaa yhteyttä ihan valokuvaamoihin.

Ellei jollain ole parempaa tietoa?? Oon myös kuullut, että ainakin Orimattilan potretissa noita kuvia tehdään, vaikkei sivuilla mainosteta...

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2008 08:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos vinkeistä Jemppi :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2008 09:43 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

ite otin tän tyyppisiä kuvia miehelle synttärilahjaksi n. vuosi sitten. tuli ihan hauska miljöö kun olin just muuttamassa, niin poseerasin vaan sellasessa laatikkomeressä, eli näytti melkeen siltä, että olisin ollut härskimpikin pimuli ja pousannu jossain varastossa. mutta ihan omassa makkarissa se oli..

ihan kivasti onnistu ja onneksi on kuvankäsittelytaitoa niin sai pahimmat vartalo-ällötykset piiloon! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2008 10:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Vau mikä kuva, tossa on asennetta! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2008 23:15 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva

Erityisen hieno idea tuossa viimeisessä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.12.2008 07:54 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Hommattiin tuossa juuri ihan ok perusdigijärkkäri ja ajattelin että voisin ajastimen kanssa itse ottaa näitä kuvia... aika moista sähläämistä (kokeilin jo) juosta kameran eteen, mutta toisaalta ei tarvi jännittää kuvaajaa ja voi vähän hullutella, niinkuin Elelith päikyssäni kannusti (täältä näinkin että hällä on kokemusta asiasta, tod hieno kuva!).

Tässä on vielä puoli vuotta aikaa niin voin rauhassa tehdä useamman kuvaussession ja katella josko sinne joku ok otos sopii. Kuvat on kyllä varmaan sen verran rohkeita, että en taida edes netin kautta kehtaa ifolorin kuvakirjaksi teettää, näkeehän ne joku työntekijä siellä... joten taidan itse tulostella (katseltiin just muutenkin valokuvien tulostussettiä tulostimeen, ei se mies mitn osaa epäillä) ja laittaa sitte semmoseen pieneen lootaan johon voiskin kanteen askarrella tekstin "secret box". :)

Meillä on koneella omat käyttikset joten talletan kuvat kansioon joka on piilotettu ja vain mun käyttiksen puolella nähtävissä niin eiköhän se säily mieheltä salassa... harvemmin son menny mun kansioita muutenkaan selailemaan. :)

testikuva: (manual focuksella tarkoituksella sumennettu)
http://tinypic.com/view.php?pic=2lt4npt&s=5

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.12.2008 19:13 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

joo, toi itekseen kuvailu on ihan hauskaa puuhaa, kunhan siihen vähän pääsee sisälle. sitä paitsi, sittenhän niitä kuvia voi vaikka keräillä pidemmältä aikaväliltä, niin tulee vähän vaihtelua :P

tokihan se vaatii aikamoista akrobatiaa, jos on esim. korkokengät jalassa ja pitää 10 sekunnissa kiivetä sängylle ja ottaa se sexy-pose ja koittaa olla näyttämättä täysin hengästyneeltä.

sillain oon kans ite muutaman kerran tehny, että oon siirtäny sellasen ison peilin suoraan siihen kameran taakse, niin näkee vähän, että miltä mikäkin asento näyttää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.12.2008 18:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Elelith kirjoitti:
joo, toi itekseen kuvailu on ihan hauskaa puuhaa, kunhan siihen vähän pääsee sisälle. sitä paitsi, sittenhän niitä kuvia voi vaikka keräillä pidemmältä aikaväliltä, niin tulee vähän vaihtelua :P

tokihan se vaatii aikamoista akrobatiaa, jos on esim. korkokengät jalassa ja pitää 10 sekunnissa kiivetä sängylle ja ottaa se sexy-pose ja koittaa olla näyttämättä täysin hengästyneeltä.

sillain oon kans ite muutaman kerran tehny, että oon siirtäny sellasen ison peilin suoraan siihen kameran taakse, niin näkee vähän, että miltä mikäkin asento näyttää.

Hyvän ystävän kanssa voi myös kokeilla. Tai vaikka ystävien. Silloinhan sitä alkaa ideoitakin löytymään kun lyödään monta päätä yhteen :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2009 00:37 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.03.2009 08:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuinka paljon ennen häitä olette otattaneet huomenlahjakuvat? Mietin tässä vaan, että pitäiskö koska varailla aikaa...

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.03.2009 08:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Naakkis, mun oma kuvaus oli aika tarkalleen kuukausi ennen häitä, mutta kyseessä oli amatöörikuvaaja, joka toimitti kuvat digitaalisesti mulle ja mie tilasin kuvakirjan Ifolorin kautta. Ehti kuin ehtikin, mutten välttämättä suosittele samanlaista paniikkiaikataulua. :D

Ja etenkin ammattivalokuvaajilla saattaa olla kiireisempää kuvien toimittamisen suhteen eli kannattaa kysellä heidänkin mielipidettään ja aikatauluaan hyvissä ajoin. :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2009 10:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nyt hei kuulkaas haluaisin neuvoja,eli : mitäs teillä on ollut päällä noissa kuvauksissa? en haluaisi otattaa ihan alastonkuvia,vaan "pikkutuhmia" ja sensuelleja. Arvailun varaan jättäviä kuvia :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2009 12:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: MystiQ! Minulla oli omissa kuvauksissa ihan valkeat alusvaatteet ja valkeat stay up-sukat. Tarkoitus oli myös käyttää tiaraa, mutta se sitten unohtui siinä sähellyksessä :D Monet ovat käyttäneet myö sukkanauhoja, huntuja tai muuta hääpäivänä käyttöön tulevaa tavaraa. Kannattaa hyvissä ajoin käydä etsiskelemässä itselle sopivia hepeneitä ja vähän miettiä, minkä tyylisiä kuvia haluaa ja sen mukaan sitten pukea!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2009 18:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

pölyökyli: Kiitos! :worship: Mites kävitkö kuvausta varten ihan kampaajalla ja meikissä vai luotitko omaan kädenjälkeen? Minulla on kuvaus huomenna! :D en tosin kyllä käy meikissä enkä kampaajalla, itse yritän selviytyä. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 23:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

karokar kirjoitti:
Naakkis, mun oma kuvaus oli aika tarkalleen kuukausi ennen häitä, mutta kyseessä oli amatöörikuvaaja, joka toimitti kuvat digitaalisesti mulle ja mie tilasin kuvakirjan Ifolorin kautta. Ehti kuin ehtikin, mutten välttämättä suosittele samanlaista paniikkiaikataulua. :D

Ja etenkin ammattivalokuvaajilla saattaa olla kiireisempää kuvien toimittamisen suhteen eli kannattaa kysellä heidänkin mielipidettään ja aikatauluaan hyvissä ajoin. :yep:

Ja mulla on kuvaus viikkoa ennen.. kaiken lisäksi lähdetään seuraavana päivänä heti häämatkalle, joten ne olis kyllä oikeesti hyvä saada ennen hääpäivää. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2009 16:57 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2009 17:01 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2009 17:08 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 15:09 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Nätti nakuna -ohjelmasarja on muuten aivan ihana! Siinä kuvataan hyvin erinäköisiä ja kokoisia naisia. Sarjan idea on muutenkin tosi hieno. Siinä kun tavoitteena on rakentaa naisen itsetuntoa ja saada jokainen viihtymään omissa nahoissaan ilman isoja dieettejä ja kirurgiveitsiä. Kuvat otetaan sitten ohjelman lopussa ja erittäin ammattaitaitoisesti. Kunnon stailaus, upeat kuvauspaikat, rekvisiitat jne. Kannattaa tosiaan katsoa tuota sarjaa, jos epäröi tämäntyyppisten kuvien ottamista. Mulla ainakin tulee siitä sarjasta (olkoon sitten amerikkalais- tai brittiversio) tosi hyvä mieli. Joka katsomiskerran jälkeen sitä aina vähän rohkaistuu, josko uskailtaisi kuviin joskus itsekin...

P.S. Huomasin, että sarjasta tuleekin huomenna tällä erää viimeinen esitys (Ke 1.7. Nelonen klo 20). Toivottavasti saamme sarjan taas takaisin jonkun ajan päästä.

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.08.2009 09:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Löytyiskö ideoita siihen, missä muodossa kuvat sitten aviomiehelle antaisi? Karokarilla oli esim. kirja, mut millasia muita vaihtoehtoja? Tietty olis tyttökalenteri yks. Tai sit kuvat ihan vaan johonkin laatikkoon. Mut mun aivotoiminta on nyt ihan jäässä, et jos joku on vähän luovempi, niin hjälp!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Huomenlahjakuvausta Lahdessa
ViestiLähetetty: 22.10.2009 14:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi!

Onko kukaan ollut tuollaisissa boudoir-/huomenlahjakuvauksissa Lahdessa? Missä olette olleet ja millaisia kokemuksia teillä niistä on? Haluaisin kovasti yllättää tulevan mieheni kuvilla ja mietin, että täytyykö Helsinkiin asti lähteä.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.10.2009 07:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

h-m-8-4 Kuulema ainakin Potretti -kuvaamo tekee Orimattilan puolella noita kuvauksia. Samoin Mariankadulla oleva joku valokuvaamo (nimeä en valitettavasti muista :doh: ). Itse kävin Nina Dodd:n luona kuvauksissa Kirkkonummella. Tämä siksi, että sain kaikki kuvat omaksi cd:llä ja sain sitten tilata niistä minkälaisia halusin (minkä firman kautta halusin). Potretissa taas olisi saanut vedokset katseltaviksi ja tilata heidän kauttaan mitkä halusin. Mutta olen kyllä nähnyt niitä Potretissa otettuja kuvia ja olivat kyllä mielettömän upeita :yep: Se on varmaan se sitten, että mitä itse arvostaa eniten :)

Kannattaa myös kysellä valokuvausliikkeistä. Moni ei niitä ole välttämättä tehnyt, mutta on valmis kokeilemaan :wink: Mahtava kokemus oli ja huomenlahja oli ylivoimainen menestys, kuten nyt miehistä arvata saattaa :D

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 05:21