* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 05:29

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kuvien teettäminen
ViestiLähetetty: 29.09.2005 14:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heti alkuun, modet siirtäkää oikeaan paikkaan, jos ei siellä vielä ole. :D

Eli haluaisin kysellä, missä ja miten olette häistänne digikuvia teettäneet? Minkälainen laatu on, paljonko maksoi ja minkäkokoisia kuvia teetitte? Miten eri albumeihin asettuvat digikoot 10x13 ja 11x15? :o

Itse lähetin Fotonettiin ja tilasin sekä tavallisia 10x15, että 10x13 kuvia. Lupasivat lähettää kolmen arkipäivän kuluessa. Tilasin nyt n. 100 kuvaa ja aion katsastaa ja kuulostella myös muita vaihtoehtoja, kun on noita paljon teettämättä, mitä haluais vielä... :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2005 16:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä olen yleensä teettänyt digikuvat ifillä. Mun mielestä on helppoa ja nopeaa ja ihan hyvänlaatuisia. Kuvien lataus omalta koneelta sinne albumeihin voi kyllä välillä olla melko aikaavievää touhua hitaammilla yhteyksillä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2005 17:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Keskustelu on hyvä ja oikeassa paikassa, jatkakaa! :) Otsikkoa muokkasin hitusen.

-Foorumiavustaja Lili :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2005 18:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä olen Ifiltä kanssa tilannut. Nopeaa ja helppoa, kun lataa koneelleen sen ohjelman millä niitä kuvia voi tilata. Ei tarvitse erikseen latailla niitä sinne albumeihin. Täältä saa ladattua sen ohjelman, on myös käyttöohjeet mutta homma on melko yksinkertaista! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2005 19:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me olemme tilanneet kuvamme netissä Prisman kautta - ymmärtääkseni heidän kuvansa tekee Eiri :o Eivät ihan niin edullisia, kuin FotoNetin, mutta hyvälaatuisia. Ja tulevat melko nopeasti - sekä lähimpään S-ketjun kauppaan, että kotiin. Me tilaamme ne aina kauppaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2005 20:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Fotonetistä tuli tänään kuvat, kun keskiviikkoiltana kuudelta olin pistänyt tilauksen. Nopeeta palvelua ja älyttömän hyvälaatuisia! :yep:

Huomasitteko muuten, että Ifillä pystyy tekee nyt niitä storybookeja?! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2005 21:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

satunen kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että Ifillä pystyy tekee nyt niitä storybookeja?! :clap:

Hei pystyykö!?! Kiitos tiedosta, satunen, tää menee heti ottamaan tarkemmin selvää... :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.04.2006 12:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos haluaa tilata erilaisia kuvakokoja samaan tilaukseen niin suosittelen S-kanavan kuvapalvelua, siellä voi myös muokata kuvia hieman, vaikka tosin melko kankea, mutta ollut hyödyllinen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.04.2006 14:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihan vain kysäisen tuosta S-kanavan palvelusta, että saako siitä bonusta?

Me teetettiin kuvat Ifi:n nettipalvelussa, kun siellä oli justiinsa jokin ystävänpäivätarjous :D Ja otettiin 10*15 kuvia ja hyvin saatiin kansioon mahtumaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Extrafilm
ViestiLähetetty: 16.10.2006 16:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hyvä ja edullinen paikka teettää digikuvat paperisiksi on Extrafilm.fi. Normaalikokoinen kuva vain 0,09€/kpl ja muitakin kokoja löytyy edulliseen hintaan.
Kuvat ladataan omalta koneelta suoraan tai sitten voi lähettää vaikka cd:llä. Helppoa ja halpaa! Suosittelen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.08.2008 15:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Uusia kokemuksia kaivataan!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.10.2008 09:16 
Ensimmäinen kirjoitukseni amoriini.comiin ja heti lempiaiheen (valokuvaus) kimppuun. :)

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ranskalaiseen Photobox.com:iin. Tuottavat hyvälaatuisia ja halpoja kuvia. Kuvien tilaaminen sujuu suomenkielisten (osittain kapulasuomea =) nettisivujen kautta ja maksu tapahtuu luottokortein.

Paljon samaa kuvakokoa tilattaessa tämä on varsin halpa ja hyvä paikka. Esimerkiksi 1000 kappaleen 15x10cm kuvapaketti maksaa alle 53,90e, eli 5,39 senttiä per kuva (+toimituskulut). Kuvapakettisysteemi on siitä näppärä, ettei koko määrää tarvitse tilata kerralla, vaan tuota 1000 kuvan erää voi kuluttaa vuoden ajan niin monessa tilauksessa kuin haluaa.

Vaikka olenkin ollut tyytyväinen Photoboxiin, olisi varmaan hyvä suosia kotimaisia yrityksiä kuva-asioissa. :)
Ifolor (ent. Ifi) ei ole koskaan pettänyt pahasti. Hinnat ja kuvanlaatu ovat ihan kohdillaan. Aiemmin tarjosivat hyviä ja edullisia isoja kuvakokoja, mutta jostain syystä ne on tiputettu pois valikoimasta. Nykyään teetänkin isot kuvat (esim. 70x50 cm) yleensä Eirikuvalla, missä 70x50 cm valokuva (ei mustesuihkutuloste, vaan aito valokuva) kustantaa vaivaiset 9,95e/kpl.

Fotonetti on myös pätevä paikka. Sieltä saa tarvittaessa todella suuria suurennoksia.

Muita kotimaisia on tullut käytettyä niin vähän, etten osaa sanoa niistä selkeää mielipidettä.

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 21.10.2008 14:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kun kuvatuotteita tilaa verkon kautta, ne saa tavallisesti hankittua joustavammin ja edullisemmin. Verkkotilauksena tehtäviin tilauksiin voi sisältyä yhtä paljon palvelua ja henkilökohtaisten erityistoiveiden huomioimista kuin fyysiseen liikkeessäasiointiinkin.

Kannattaa käyttää verkkopalveluita joissa asiakkaan toiveita aidosti kuunnellaan ja joissa voit tilata juuri omiin tarpeisiisi sopivia tuotteita! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kuvien teettäminen
ViestiLähetetty: 14.05.2012 06:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jaana1 kirjoitti:
Moikka kaikille!

Niin moni on kyselly hääkuvien perään että meille tuli idea tehdä hääkuvista kalenteri, jota vois lähetellä vieraille, niille joita kiinnostaa! Ei pelkästään kuvia hääparista, vaan suurin osa hääpaikasta (upea paikka järven rannalla), vieraista, ohjelmasta jne. Mitä mieltä ootte ideasta? Jotenkin se olis omaperäisempi kuin vaan lähettää kuvia postissa.

Toiseks, onkohan ihmisillä kokemusta missä semmosia kalentereita kannattais teettää? Oon lupautunut hoitamaan tän joten mies ei tässä asiassa auta :) Mutta kyllä mä tän saan hoidettua!

Paikallisessa kulmapainossa kävin, mutta antoivat sen verran kalliin hinnan että rupesin googlen kautta ettimään. Pari hyvältä vaikuttavaa laitoin mieleen.. Esim semmonen kun print24, niillä näyttäis olevan yks tuote kalenteri valokuvista... onkohan kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Vaikuttaa ihan lupaavalta. Kattelen vielä muitakin paikkoja.

Oon niin täpinöissä ja innoissani tästä, musta tää on aika hauska idea :) Sanokaa muut mitä ootte mieltä!

Kiitti jo etukäteen :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kuvien teettäminen
ViestiLähetetty: 04.06.2012 15:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ifolorilla tuntuis värit näyttävän aina siltä miltä pitääkin. Oon aina asiakkaillekin, joille olen tiedostoja luovuttanut, suositellut sitä. Joskus tilasin räpsykuvat extrafilmiltä (nykyisin jonkun muun niminen) ja sieltä tuli vähän vihertävää matskua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.06.2018 05:29