* UKK    * Etsi

Tänään on 16.10.2018 06:20

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Valokuvausajankohta
ViestiL√§hetetty: 09.06.2004 20:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Missä vaiheessa olette käyneet/aiotte mennä valokuvaukseen? Ennen vihkimistä vai sen jälkeen? Vai koemeikkuksen yhteydessä? Meillä ongelmana pitkähkö matka kirkosta kaupunkiin, ja sulhasenhan ei kuulu nähdä morsianta ennen aamenta :) Meidän tuurilla sataa vettä kaatamalla, joten ei oikein tahtois kuvaajaa kirkolle/juhlapaikalle.

Päivitetty 19.9.05 -Megis

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2004 05:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me käydään kuvauksessa vihkimisen jälkeen. Ollaanpahan ainakin ihan oikeasti ja virallisesti jo vihitty aviopari :D

Ang :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2004 07:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

heips!

Meillä käydään ennen, sillä kutsuttujen joukossa on paljon pitkämatkalaisia ja emme halua, että joutuvat odottelemaan kauaa juhlapaikalla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 09:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ennen vihkimistä, sillä ei haluta että vieraat joutuvat odottelemaan yli tunnin meidän saapumista.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 11:57 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Meidät kuvataan vihkimisen jälkeen kirkon edustalla jos sää sallii, muuten studioon. En näytä pukua sulhaselle ennen vihkimistä, ja olis kiva jos sulhon silmät on auki kuvissa :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.08.2004 13:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä oon kovasti pähkäilly et ennen vai jälkeen???? :o Mut ukkoseni on sitä mieltä että ennen, käytännön syistä. Ja siksi olen nyt sitä mieltä että ennen, vaikka mua ahistaa ajatus hääkuvasta jossa ei olla vielä vihittyjä! Mutta meillä vieraat joutuisivat odottaa jopa toista tuntia!!!! No ollaa ajateltu että siellä juhlapaikalla otetaan paljon myös hääkuvia! :pic: Miljöökuvia, joista tuleepi kiitos kortit. :wink: Siellä on kauniita maisemia... järvi, aittoja, kartano...luonto..... :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2004 14:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meidät kuvataan ennen vihkimistä mikäli vaan saamme varattua kuvaajan sopivaan aikaan. :yep: Toivotaan parasta!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2004 16:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on semmonen homma, että koska mennään naimisiin perjantaina ja juhlat on lauantaina, niin näillä näkymin kuvaan mennään lauantaina ennen juhlia. Laitan sen "varsinaisen puvun" vasta niihin lauantain pileisiin, ja käyn sillon kampaajallakin, että varmaan sitten kampaajan jälkeen mennään kuvaan ja siitä sit varmaan juhliin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.10.2004 15:55 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Me käydään todennäköisesti koemeikkipäivänä... ei ole niin kova stressi itse hääpäivänä, eikä tarvi juosta hame hampaissa ympäri kaupunkia :wink: Oli alunperin sulhon ehdotus (oli viime kesänä bestmanina, hääpari meinasi myöhästyä kirkosta kun kuvaus venyi ja venyi...)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.10.2004 14:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä haluaisin vasta vihkimisen jälkeen,ku oon vähän vanhanaikainen :D
Mutta kyllä se tuottaa vähän ongelmia just noitten vieraitten takia,joutuvat sitte odottaa.
Täytyy vaan sanoo bestmanille että hoitaa homman :wink: ja viihdyttää vieraita :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.10.2004 15:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on ennen vihkimistä. Ensin vähän vierastin ajatusta, mutta ei jää oikein vaihtoehtoja.. En halua sitä heti vihkimisen jälkeen juuri vieraiden takia.. Se odottaminen kun useimmiten on ollut niin tylsää.. Ja talvella (helmikuussa) sen ohjelmanumeroksi järjestäminen voi olla vähän hankalampaa. Nyt olen sulatellut ajatusta jo jonkin aikaa ja se kuulostaa oikein hyvältä :faint: Jää vähän säävaraustakin.

Mies saa nähdä minut vasta kuvauksessa "valmiina", joten saa edes vähän yllätettyä.. En esittele keskeneräistä (kampaus ei meikkiä eikä pukua) :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.10.2004 15:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on kuvaus vihkimisen jälkeen. :pic: Kirkolta on juhlapaikkaan 22km, eli kohtalainen matka, vierailla menee kuitenkin jonkin aikaa siirtymisessä. Ja juhlapaikka on sen verran mielenkiintoinen että sen tutkailemisessakin menee vierailla varmaan aikaa, lisäks jos tehdään häälehti niin sitä voi lueskella odotellessa, tai sit järjestää joku pieni ohjelmanumero.

Meidän kuvat otetaan ulkona jos ei sada, ja varmaan jossain matkan varrella kirkosta juhlapaikalle. Jos sataa, niin kuvaajan studio on myös matkan varrella. Niin ja sama kuvaaja kuvaa vihkitilaisuuden, potretit ja juhlapaikalla, eli on kuitenkin aina meidän matkassa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.01.2005 14:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ennen vihkimistä, se on ollut mulle alusta asti itsestäänselvää. :nod: Mulle on tärkeintä ettei sulho näe minua hääpuku päällä ennen hääpäivää. Vihkimiseen sitten suoraan kuvauksesta, ja kirkosta pääsee suoraan nauttimaan hääjuhlasta!
Kampaus, meikki ja kuvaus tulevat olemaan Jyväskylässä, häät taas Korpilahdella (väliä 35 km) joten menisi älyttömäksi edestakaisin ajeluksi jos ajettaisiin vielä kirkosta takaisin Jyväskylään kuvaukseen, ja takaisin Korpilahdelle hääjuhlaan. Enkä tosiaankaan halua tylsistyttää vieraita odottamisella. Toki itse juhlassakin tullaan kuvaamaan paljon, veljeni joka on opiskellut valokuvausta ottanee meistä siellä sään salliessa muutaman miljöökuvankin. :)

Maikki & Muru saivat toisensa 10.6.2006

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.01.2005 09:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mekin otamme hääkuvat ennen vihkimistä mutta nyt iski mieleeni että laitatteko vihkisormuksen sormeen kuvauksen ajaksi "hämäämään"? Vai "piilotteletteko" vasenta kättä kuvissa? Vai tulevatko kaikki kuvat sen verran kauempaa otetuiksi ettei edes suurennuslasilla pysty erottamaan montako sormusta somessa killuu?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.01.2005 16:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hyvä pointti jokeri!! Tuota en ole ehtinyt vielä miettimäänkään... :o Kertokaahan kommentteja, myös jo vihityt!

Maikki & Muru saivat toisensa 10.6.2006

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.01.2005 18:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

meidän mielestä olis tosi klassista ja romanttista mennä valokuvaukseen vasta vihkimisen jälkeen, mutta käytännön ihmisinä mennään ennen :? ja sormus sormessa tottakai! Ei tarvi vieraita odotuttaa talvipakkasilla, jos siis maaliskuulle saatais lunta ja pakkasta :o

Riksu

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.01.2005 09:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla oli sormus kuvauksessa mukana (kuvattiin siis ennen vihkimistä). Eikkä se mun mielestä sen kummallisempi juttu, koska sormusta oli kuitenkin mallaillut kotonakin muutaman kerran.. Ja yhdessä kuvassa oikeasti näkee, että mulla on kaksi sormusta, vaikkei kuvatessa oikeasti asiaa edes ajatellut...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.01.2005 22:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Te, jotka haluatte hääkuvauksen vasta vihkimisen jälkeen.. Mitä teidän vieraat tekee sillä aikaa ja miten saitte kuvauksen sopimaan ohjelmistoonne? Meillä sulhanen haluaisi ehdottomasti kuvaan vasta vihkimisen jälkeen (on sille todella tärkeä asia), mutta minä olen ollut se pessimisti, kun en usko, että se käytännön syistä on mahdollista. Meillä vihkiminen vasta kello 17. Sitä mietin, että jos menisimme sillä aikaa kuvaukseen kun vieraat syövät..? Mutta kun haluaisimme kuvat otettavan ulkona, niin onkohan iltakahdeksan aikaan enää niin hyvä valaistus?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.01.2005 12:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No me ajateltiin niin että heti vihkimiseen jälkeen ruvetaan kuvaamaan. Kuvat otetaan vihkipaikalla ja siellä ulkona. Kuvaaja lupas ettei mee enemmän kuin tunti.
Sen aikana vieraat siirtyvät juhlapaikalle ja jos aurinko paistaa ne ovat ulkona sen ajan ja toastmaster sekä bestamn ja kaaso viihdyttävät ja tarjoavat juotavaa. Jos sataa he menevät juhlapaikalle sisään ja tutustuvat siellä toisiinsa sen ajan. Tehdään myös paksut häälehdet mitkä he silloin saavat.
Se on kyllä meille niin tärkeä että ei sulhanen näe mua ennen vihkimistä niin on pakko tehdä näin. Vieraat saavat kunnioittaa meidän päätös.
:kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.02.2005 12:59 
Mekin vasta vihkimisen jälkeen. En haluu että sulhanen näkee mut ennenku kävelen käytävää.. :faint: :) Osalla vieraista matka kirkolta juhlapaikalle menee kävellen (matkaa n. 500m), ja kuitenki ihmiset haluaa sitte mennä vähän korjailee meikkejä ja kattelee juhlapaikkaa ja ettimään istumapaikkansa, kyllä ne sen ajan kestää. :) Sitäpaitsi meille tulee hevoskuljetus ja halutaan sekin kuvaan. :) Ongelma on vaan vähän se, että me lähdetään niillä vaunuilla kirkolta, mut sit pitäis tulla takasin sinne pihalle ottamaan kuvia. Kirkko on mäen päällä, ihanat maisemat ja luonto muutenkin. Siis jos nyt ei satais vettä.. :roll:

Muoks: kato kirjottelin tätä samaa juttua jo tonne äänestykseen. :D

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.02.2005 15:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ennen kuvattiin, kun talvella haluttiin ulkona, niin muuten olis ollu pimeetä. Emmekä halunneet vieraiden joutua odottamaan.

Jos kuvaatte ennen, niin muistakaa laittaa vihkisormus sormeen, jos haluatte sen kuvaan. Itselläni ei ollut, kun en tullut ajatelleeksi asiaa. Tosin valitsemissamme kuvissa ei sormea oikeastaan edes näy...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.02.2005 10:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä näin tulee olemaan;
Sulho haluaa ehdottomasti kuvan vasta kun ollaan virallisesti aviopari, sulosta ja minustakin loistava ajatus! Käytännössä näin, vihkiminen kol. 15 ja sitten kaikki siirtyvät n. 10 km juhlapaikalle. Onnitteut, maljat ja ruokailun aloitus eli n. klo 17-18 päästään aloittaa kuvaus, kun ollaan itse aloitettu ruokailu. Silläaikaa kun vieraat ahtaa ruokaa itseensä meitä kuvataan toivottavasti pihalla (jos sää suo). Näin kukaan ei joudu odottaa :yep: :pic:

veljeni häissä hääpari lähti kuvaan vihkimisen jälkeen ja vieras joukko odotti tunnin tylsistyneenä juhlapaikalla ja se kokemus opetti, tunti on pitkä aika odottaa nälissään. :food:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.02.2005 14:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meilläpä kuvaus hoituu näin:
Sulhon kaveri valmistuu tänä vuonna ammattikuvaajaksi ja on lupautunut tuleen meidän häihin kuvaajaksi. Hän ottaa myös viralliset hääkuvat juhlapaikalla. Hän omistaa kaikkenlaiset kuvaus-kamat (valot jne jne).

Parasta tässä kuitenkin on se, että ko. kaveri haluaa antaa nuo hääkuvat meille häälahjaksi :).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Taikauskoa!
ViestiL√§hetetty: 02.03.2005 12:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on vanhempien kans,tai oikeastaan minulla,kova käden vääntö siitä mennäänkö kuvaan ennen vai jälkeen vihkimisen.. Minä olen jostain syystä niin taikauskoinen että en halua sulhasen näkevän minua ennen kirkkoa. Vanhemmat ja sulhanen taas ajattelevat käytännöllisesti että pitäisi mennä ennen koska vieraita ei voi odotuttaa.
Miten päästään sopuun?????

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.03.2005 15:06 
Olisko mahollista hoitaa kuvausta kesken juhlien? Ei siis heti kirkon jälkeen. Esim. kun te ootte jo syöny, ja vieraat kuitenki vielä jonottelee aikansa. Ei ketään haittaa että te hetkeks katootte kun kuitenkin on jotain tekemistä. :)

Yl√∂s Etusivu

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.10.2018 06:20