* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 12:10

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2006 09:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me saimme tarjouksen tutun tutulta, opiskelee valokuvausta ja koko päivä olisi maksanut 400€. Siihen kuulu myös joku tietty määrä kuvia, mutta en muista enää tarkkaan. Emmä sitten ottaneet häntä, koska saimme monta hyvää kuvaajaa vieraista. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.08.2006 20:55 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hello hello! Onko kellään kokemusta Seinäjoen studioista? Asumme Kempeleessä, mutta meidät vihitään ensi kesänä kotoseudullani eteläpohjammaalla. Haluaisimme piipahtaa studiokuvissa sukulaisten näpsimien kuvien lisäksi. Ongelma ompi siinä, ettei yhtään tiedetä millaisia liikkeitä Seinäjoella on. Studio Weissiä oon kuullu kehuttavan. Haluttaisiin tietenkin hyvä liike, joka ei ole törkeen kallis :wink: Kertokaa siis kokemuksia... Kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.08.2006 10:59 
tietääkö kukaan studiokuvan hintaa lahti-nastola sektorilla ja millaista laatua????

Ylös Etusivu

Viestin otsikko: Amatööri
ViestiLähetetty: 01.09.2006 19:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse olen viittä vaille valmis medianomi ja kaipaan hirveästi kokemusta valokuvaamisesta. Itselläni kävi siis tuuri niinpäin, että pääsin kuvaamaan yhdet häät. Sanoin meneväni ihan ruokapalkallakin, jos budjetti niin vaatii. Kokemus se on amatööreillekin tärkeää!

Ja tietty.. Laitteet sain lainaksi koululta ja oikeen poseerauskuvat otetaan kuvaajan toimesta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2006 08:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on tehty varaus videokuvauksesta sekä potrettikuvista. Potrettikuvat otetaan juhlapaikan läheisyydessä, ulkona jos sää sallii. Kirkkoa kun meille ei tule, niin sinne ei tarvita kuvaajaa.:) Kuvaajan nimi on Jari Hietala ja vaikuttaa käydyn puhelinkeskustelun sekä sähköpostien perusteella oikein hyvältä tyypiltä. Hänen yhteystietonsa sekä työnäytteet löytyvät muistaaksen www.finmovie.com kautta. Toimii siis Pk-seudulla. Meillä on alustava diili tällainen:

Puolipäivän kuvaus (2-6tuntia), editoinnit, stillkuvat, verot, 2 kopiota, suunnittelu, valmis dvd. Potretit, lisäkopiot 20e.kpl.
Hinta 360euroa. (sis.kuvaukset,editin,kansityön).

Ei ole paha hinta mun mielestä. :clap: Tosin luultavasti muutan mieleni tuon puolipäiväkuvauksen suhteen, joten kun tuntimäärä nousee, niin tottakai hintakin nousee. Mutta jos 500eurolla selvitään, niin olen tyytyväinen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2006 13:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Annmannil: Studio Weissi on TÖRKEÄN HYVÄ :faint: Mutta hinnat on sen mukaisia ja varausten kanssa saa olla ajoissa. Se on kuitenkin ehdottomasti (minun mielipiteen) alueen paras. Zoomi on myös saanut ainakin ikkunaansa upeita ja hieman erilaisia otoksia, mutta en tiedä kuvaavatko muuta kuin lapsia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2006 10:17 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kiitoksia tiedoista pikkuhevonen :girl: Pitääpä yrittää saada tuo Weissi varaukseen.

Poika syntyi 10.7.09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.12.2006 20:21 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Meille tulee tutun tutun tuttu joka harrastaa valokuvausta. On käynyt muutamissa häissä kuvaamassa. Hinta sisältää kirkkokuvat, juhlapaikka kuvat, kuvat dvd:lle, kuvankäsittelyn, kiitoskorttien suunnittelun ja toteutuksen, kaikki tämä hintaan 300 €!! :clap: Idea rikas ihminen ja välineenä ei tavallinen kamera. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.12.2006 07:48 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Meille tulee koko päiväksi kuvaamaan kaason tuttava, joka on harrastelija mutta kokenut sellainen. Ottaa koko päivältä 50e ja ruuat. Ei todellakaan paha! Ja kuvat saadaan vissiin sitten CD:llä.
Viralliset kuvat sekä vihkimisen meillä kuvaa Meri-Tuuli Rantonen, joka ottaa noista kahdesta yhteensä n. 250e, sisältäen kuvat käyttöoikeuksin CD:llä, muutaman suurennoksen ja vaihtoehtoisesti kiitoskorttikuvat tai muutaman erikoiskäsitellyn kuvan.
Vihkiminen myös videokuvataan, hintaa 80e. Saadaan masternauha sekä kaksi kopiota DVD:llä tai VHS:llä.
Halpaa, halpaa ja halpaa.. Ei valittamista. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.12.2006 22:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Laitan juuri pois häihin liittyviä papereita, ja tässä tiedot valokuvaajamme laskusta. valokuvaaja on siis pitempään kuvannut freelancer ammattilainen Turussa.

Paketti
3 tuntia kuvausta (potretteja ja ryhmäkuvia luonnossa, kirkonmenot ja vastaanoton alku), jälkityöt, 62 x 10-kuvaa ja 5 x (15x21) suurennosta, 45 kiitoskorttia maksoi 554 euroa.
Tällä kuvaajalla yhden tunnin työ on siis 70 euroa. Ei kilometrejä kaupunkialueella.

Hääbudjetti piti kaikin puolin muuten ja olin saanut pari palkankorotustakin, niin ei enää tarvinnut olla ihan hulluntiukka rahoissa. Siksi tilattiin noita kuvia sitten aika paljon lopulta. Ainoa, mikä häistä lopuksi jää, on kuvat, joten niihin meidän mielestä pitää satsata. :)

Meillä oli myös kertakäyttökameroita kaikissa pöydissä. Niistä näkyy, että hyvät tunnelmat on ollut. Muuten osa niistä kuvista jäi kyllä hyödyntämättä, niin huonolaatuisia ne kuitenkin oli.

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.12.2006 10:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me saimme tarjouksen valokuvauksesta kirkossa ja miljöökuvat ulkona. Hinta tulisi olemaan 250 euroa yhteensä. Katselin noita aiempia keskusteluja, mutta ei silti mitään hajua onko tämä hinta sopiva. Miehen mielestä turhan kallista..

Siihen hintaan kuuluisi siis kirkkokuvaus ja ulkopotretti
cd:lle käsiteltynä. Niistä saisi sitten itse teettää kuviksi.
:?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.12.2006 10:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei toi mun mielestä kuulosta pahalta, jos kuvaaja on ihan ammattilainen? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2007 17:17 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mä sain tänään tälläsen tarjouksen Ilmajokiselta valokuvaajalta, oli ihan uusi tuttavuus minulle, kun nuo Ilmajoen muut vaihtoehdot on niin no.. vähän tylsiä. Eli otetaan potretit harmaata kangasta vasten ja siinä kaikki. Ei ihan se mitä on itellä mielessä..
Valokuvaaja vaikuttaa todella nuorelta, joten hiukan epäilyttää. Ja sanoo sivuillaan, että kannattaa pihistää hinnasta ei laadusta ja silti tunti taksa on kalliimpi kuin esimerkiksi Seinäjokisilla kuvaajilla. Seinäjoella eka tunti 50€ ja sitä seuraavat 30€ (tää siis joissain paikoissa mitä katoin) ja tässähän on kolmesta tunnista 3x50€ ja kuudesta 6x46€. Kuvat sivuilla on hyviä, joukossa on silti kuvia (mm. heilahtaneita) joita en itse julkaisisi :wink: Onneksi päätöstä ei tarvitse tehdä ihan vielä, niin ehditään etsimään muitakin vaihtoehtoja ja muutenkiin pohtimaan mitä halutaan.
Mutta tältä näytti kuitenki tarjous:

Pelkkä potrettikuvaus 100 euroa.

Potretit+vihkimisen kuvaus 170 euroa.

Potretit+vihkimisen kuvaus+noin kolme tuntia juhlaa 320 euroa.

Potretit+vihkimisen kuvaus+noin kuusi tuntia juhlaa 450 euroa.

Koko päivä 700 euroa! (aamusta iltaan)

Matkakorvaukset 40snt/km
Hinnat sisältävät ALV:n (22%)

Hintoihin sisältyy kuvat käsiteltyinä dvd/cd-levyllä kotiin toimitettuna.
Asiakas voi teettää kuvat paperikuviksi missä haluaa, minun kauttani ei
tarvitse tehdä, voi kylläkin jos haluaa.
Edellä esitety paketit ovat suuntaa-antavia esimerkkejä. Voitte ehdottaa ihan minkälaista settia tahansa.

Fotona

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2007 22:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuvaajia vertaillessa kannattaa huomioida myös se, antaako kuvaaja kuvat CD:llä omaan käyttöön vai pitääkö kaikki tilata heiltä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.03.2007 22:34 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Maika kirjoitti:
Kuvaajia vertaillessa kannattaa huomioida myös se, antaako kuvaaja kuvat CD:llä omaan käyttöön vai pitääkö kaikki tilata heiltä.

:nod: Oma epäilykseni olikin, että tuo vaikuttaa tuohon kuvaajan tunti taksaan.. Pahasti kun näytti siltä ettei muilta saa kuvia levyllä..
Mutta tarjouksia odotellessa. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2007 08:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Me varasimme ammattivalokuvaajan ottamaan hääpotrettikuvat juhlapaikalla. Muuten olen ajatellut nakittaa juhlaa taltioimaan yhden valokuvausta harrastavan ystäväni. Tiedän, että hän muutenkin varmaan haluaisi kuvailla juhlissa. Lisäksi myös isälläni on tapana kulkea juhlissa kamera kädessä, joten eiköhän jotain juhlahetkiä tule filmille tallentumaan. Potrettikuvat otetaan silti erikseen, ettei kavereille tahi sukulaisille tule liikoja paineita. Haluamme toki vieraiden olevan juhlissa juhlimassa, eikä töissä :D

Noin tunnin mittainen kuvaus juhlapaikalla maksaa matkakuluineen ja alveineen meille hiukan reilut 300 euroa, johon sisältyy noin 200-400 digikuvaa, jotka saamme itsellemme cd:llä. Kuvat saa itse teettää missä tykkää, mikä säästää rahaa huomattavasti. Valokuvaajilla kun on paha tapa ottaa "hiukkasen" ekstraa kuvavadoksista.

Sulhanen hiukan moitiskeli kuvaajan palkkiota, mutta taipui kustannuksiin kun muistutin, että hääkuvat ovat kuitenkin lähestulkoon ainoa tapa palata myöhemmin hääpäivän juhlatunnelmiin, joten ei niistä kannata liikaa säästää. Koko päivän taltiointi ammattilaisen voimin taas tuntui meistä molemmista liioittelulta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2008 12:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

hyvä * Juhlavideokuvaus * maksaa arviolta 350-1000 euroa riippuen kokonaisuudesta. Nykyaikaisista videokameroista saa myös tarvittaessa lisäkuvia häävalokuva-albumiin, sillä tarkkuus riittää kuvatulostuksiin http://homepage.mac.com/hd720/HD/vintageporsche.jpg.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.02.2008 12:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hello!

Saimme paikallisesta valokuvaamosta arvion 30-45 min kuvaus vihkimisen jälkeen ulkona 120€ onkos tämä nyt yhtään järkevä hinta? Lisäksi meillä on hyvä harrastelija hyvillä vehkeillä koko päivän. Ei tahtonut rahaa ollenkaan. Puhutaan siittä sitten vielä uudemman kerran :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.03.2008 15:54 
Poissa
Enkeli
Enkeli

KIRKKOKUVAUS.........................................................180E
Sisältää kuvaukset kirkon sisällä ja ulkona

MILJĂ–Ă–HĂ„Ă„POTRETTI.................................................180E
Sisältää hääpotretit kirkon tai hääpaikan lähiympäristössä
vallitsevalla valolla ja käsisalamalla.Min 1h.

KIRKKOKUVAUS+HĂ„Ă„POTRETIT...................................350E
Sisältää kuvaukset kirkon sisällä ja ulkona, sekä hääpotretit
kirkon lähiympäristössä vallitsevalla valolla ja käsisalamalla.

KOKO HĂ„Ă„PĂ„IVĂ„N KUVAUS.........................................750E
Sisältää vihkimisseremonian kuvauksen, hääpotretit (ulkona
ja/tai sisällä vallitsevalla valolla ja käsisalamalla) ja hääjuhlan
kuvauksen (+ mahdolliset meikkaukset ja häihin valmistautumiset
ennen kirkkoa). Max.8 tuntia.

YLEISET KUVAUKSET JUHLAPAIKALLA..............................180E/h
Hintoihin lisätäàn +22% ALV

Kuvat digitaalimuodossa (yleensä n. 200-500 kuvaa). Sisältää kuvien
peruskuvakäsittelyn, kuvien siirron cd:lle ja cd-levyjen lähetyksen asiakkaalle.
Hääpotretit cd:llä värinä ja mustavalkoisena, muut kuvat värinä.
Kuvat JPEG / 300 dpi formaatissa.
Potretteihin voivat tulla mukaan myös häävieraat.
Asiakas valitsee itse cd-levyiltä ne kuvat, joista teettää paperivedokset
haluamassaan valokuvausliikkeessä. 10x15 paperikuvat saa alle 20 sentillä /
kuva ja valmiita kiitoskorttipohjia voi ostaa valokuvausliikkeistä.
Kuvat voi myös itse laittaa omalle häänettisivulle, jolta vieraat voivat imuroida
kuvat tai lähettää kuvat sähköpostitse.
Vedosten teettämisessä säästää huomattavan summan, kun valokuvaaja
luovuttaa kuvat cd:llä, eikä laskuta jokaisesta paperikuvasta erikseen.

kuulostaako tämä pahalta tarjoukselta? itse mietin et jos ottas ja jos sulhon sais houkuteltua jos otta kuva kirkossa ja toi potretti,..tosi vaikea löytää täält päi kuvaajia

:shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Onko kallis
ViestiLähetetty: 22.05.2009 15:32 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Eli hääkuvaus studiossa 150 € ja hääkuvaus miljöössä 230 € sisältäen koevedokset + yhden kuvan.

Mietin vain että onko kallista vai normaalihintaista?

:o :o :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2009 23:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ketjusta Kuinka paljon maksaa "harrastelijakuvaajalle"? siirrettyä:

Kendra kirjoitti:
Me harkitaan yhtä kaverin tuttua hääkuvaajaksi juhliin, studiossa otetaan kyllä erillinen hääkuva. Mikä olisi kohtuuhinta koko päivä kuvaamisesta henkilölle, joka ei ole ammattilainen, mutta opiskelee alaa, omistaa hyvät vehkeet ja on paljon kuvannut juhlia ym? Kuvien laatu on hyvä ja kuvaajalla on todella silmää. Hän itse antoi tarjouksen 200 eur + bensakulut, koska saapuisi kauempaa. Mielipiteitä kaivattaisiin!

Kendra kirjoitti:
Tuli mieleen vielä sellainen yksityiskohta, että miten hääkuvaajan ruokailun laita on? Onko tapana että kuvaaja saa myös hääaterian, kahvit ym? Sekin jo kustantaa omansa kun kyseessä on pitopalvelu.

Elelith kirjoitti:
no mun mielestä ~30e mitä se ruoka nyt on per henkilö ei oo kauheen kova hinta siitä, että joku on ottamassa kuvia koko päivän, kun ei kai siinä voi lähteä mihinkään syömäänkään.

tai sit sopii johonkin takahuoneeseen erikseen ruuat tai jotain. :?

Naakkis kirjoitti:
Me ollaan maksamassa mein harrastelijakuvaajalle n. 400 eur. Ammattilainen ottaa kuitenki ainaki jonku 800 eur, niin puolet siitä on mielestäni ihan kohtuullinen liksa koko päivän kuvauksesta. Ja ruoka tietty päälle kans!

Atlas kirjoitti:
:bye:

Tuo 200€ + matkat kuulostaa hyvinkin kohtuulliselle hinnalle. Hinta toki riippuu aina siitä paljonko on vieraita ja kuinka kauan kuvaajan odotetaan olevan paikalla. Kuten Naakkis sanoikin, niin ammattikuvaaja ottaa huomattavasti isomman hinnan koko päivän kuvaamisesta ja kyllä laadusta kannattaa hieman maksaakkin.

Itse olen ollut kuvaamassa yhdet häät ja kyllä minulle ruoka tarjottiin, samoin kuin omissa häissäni oli harrastelijakuvaaja niin hänkin sai ruuat. Tulee kovin pitkä päivä viettää häissä jos ruoka ei kuulu diiliin... :) Kannattaa tosiaan etukäteen sopia mm. se miten pitkään kuvaajan oletetaan olevan paikalla jne...

-Atlas

Kimkim kirjoitti:
Mun mielestä on vähintäänkin kohtuullista tarjota ruuat kuvaajallekkin, jos hän monta tuntia on juhlapaikalla kuvaamassa. Mä ainakin pyörtyisin nälkään, jos en koko päivänä ruokaa saisi :D Eikä mua ainakaan haittaisi jos kuvaaja istuisi vieraiden joukossa, jos vaan istumapaikkoja on riittävästi. Ei mene ainakaan mikään kuvaustilanne ohi, kun on lähettyvillä :)

_ricita_ kirjoitti:
Tää on kyllä hankala. Samaa asiaa mietin itsekin.

Meillä kuvaaja on ystävä, joka sanoi, että haluaa häihin kutsun ja tulee vieraana paikalle, eikä kuvaajana. Hän vaan ottaa vermeet mukaan ja kuvaa sekä koko päivän, että meidän kiitoskorttikuvat miljöössä.

Rahaa hän ei kuulemma suostu ottamaan vastaan, mutta laitamme hänet istumaan Kaason ja BM:n pöytään, joten hän pääsee ottamaan ruokaa ensimmäisten joukossa. Ja tämä oli kuvaajan oma toive. Se siis täyttyköön. :lmao2:
Lisäksi annamme 150€ arvosta S-ryhmän lahjakortteja. Käyttäköön ruokaan, bensaan, vaatteisiin, ravintolailtaan tai mihin lystää. Hänen olisi helppo työntää rahat takaisin meidän kouraan, mutta lahjakortti on kuitenkin lahjakortti. :D

Nyt vaan aloin miettimään, että onko 150€ liian vähän....Hän kuvaa kuitenkin kirkossa, juhlapaikalla, ottaa yhteiskuvan koko hääpoppoosta ja ne kiitoskorttikuvat. :o

Elelith kirjoitti:
jos ei suostu ottamaan rahaa, niin ei suostu :oops: voihan tohon 150€ lisätä vielä vaikka jonkun "olemme käytettävissä jos apua tarvitaan"-lahjakortin :D

juliannina kirjoitti:
mä olin itse viime kesänä eräillä kavereilla kuvaamassa koko päivän + hääkuvat ja tuon n.200 € otin. ja ruuat tarjottiin myös, tosin minutkin olis kutsuttu ehkä muutenkin..oletan....:)

mulla on aika perusjärkkäri eikä muuta kalustoa, ja olen ihan harrastaja, joten jos teidän kuvaaja opiskelee alaa ja omistaa kunnon kuvauskalustot, tuo 200 on mun mielestä edullinen, kun työkseen tekevä tosiaan ottaa lähemmäs se tonnin... ja kun ne salamalaitteet ja putket ym. on todella suolasen hintasia....:) (ei niitä tietty varmaan näitä häitä varten oo hankittu, mutta...)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.10.2010 16:04 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tänne voi varmaankin ilmoitella myös kihlakuvauksen hintaa :o Meillä oli kuvaajana 19-vuotias itseoppinut valokuvaaja, jolla oli jo oma yritys pystyssä asian tiimoilta. En nyt sitten tiedä voiko häntä sanoa harrastelijaksi vai ammattilaiseksi, mutta todella ammattimaista jälkeä tuli ainakin :) Kihlakuvat otettiin miljöössä ja kuvaus kesti noin tunnin. Saimme kuvat cd:llä ja muokattuja kuvia oli n. 70 kappaletta. Hintaa kuvaukselle tuli 150 euroa.

Samaa kuvajaa ollaan pohdittu häihinkin ja nykyisen hinnaston mukaan kattavin hääpaketti hänellä tulisi kustantamaan 550 euroa. Tähän kuuluisi vihkiminen, potretit ja hääjuhlan kuvaus. Mielestäni hinta on kohtuullinen ajatellen hääpäivän työmäärää, sekä lisäksi häiden jälkeen tehtävät muokkaukset, joihin menee helposti aikaa tuplasti itse kuvaukseen käytetty aika.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.10.2010 09:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä oli hääkuvaajana Antti Ekola ja voimme kyllä sanoa, että en kadu yhtään ammattilaisen palkkaamista koko päiväksi. Meidän päivä oli 21.8 ja kyselimme Anttia jo 2009 syyskuussa, eikä oltu yhtään liian aikaisessa. Antilla oli jo tuolloin varauksia tälle kesälle, mutta saimme kuin saimmekin hänet. Me halusimme persoonalliset kuvat miljöössä, jossa mielestäni Antti Ekola on suomen parhaita, ellei paras. Mieheni ei pidä yhtään kuvattavana olemisesta ja häntä lainaten: "Miten mustakin voi saada noin pirun hienoja kuvia?!".

Kuvaajaa valitessa kävimme läpi monia kuvaajia ja joillain oli tyyliin: "Toivon, että hääpari keksii mukavia asentoja ja paikkoja kuvauksiin, sillä hääkuvathan tulevat teille". Tuollaista en voi käsittää ollenkaan kun eihän meillä ole sellaista silmää katsoa mikä toimii kuvissa hyvin. Antilta löytyi ideointia, hän ohjeisti KAIKKI, miten kädet pitäisi olla, minne katsoa, missä seisoa, miten pidetään puolisosta kiinni, kuinka lähellä ollaan, millaista kuvaa haetaan jne jne.. Voih.

Hinta oli hintalaatusuhteeltaan erittäin hyvä. Hintakin oli edullinen verrattuna moniin 1500e kuvaajiin - laatu ja kuvat mielestäni parempia kuin näillä huippukalliilla 1500-2000e kuvaajilla.

:worship: :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.05.2011 15:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

paljonko kuvaajat ovat maksaneet näistä maksetuista mainospuheista sivustolle ?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.05.2011 19:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

juse kirjoitti:
paljonko kuvaajat ovat maksaneet näistä maksetuista mainospuheista sivustolle ?

Aika moni tässä ketjussa mainospuheita pitäneistä rouvista on sen verran tuttuja, että veikkaan mainospuheen maksaneen hyvin onnistuneen hääkuvauksen verran :D
Itseänsä saa siis kehua retostella Amoriinin palveluhakemiston hinnalla, mutta asiakastyytyväisyyttä saa vain tyytyväisellä asiakkaalla :wink:

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 12:10