* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 10:43

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.09.2005 12:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meidän häissä me miehen kanssa istuimme muiden kanssa samassa pöydässä ruokailun ajan. Kun alkoi ns. vapaa seurustelu yms. niin me kiertelimme molemmat erillämme toisistamme juttelemassa vieraiden kanssa, joskus olimme myös yhdessä kiertelemässä.

Meidän häissä en usko että kenenkään vieraan mielestä me olisimme jäänneet etäisiksi koska me pääsimme juttelemaan kaikkien vieraidemme kanssa. :nod:

Mutta eräissä kaverini häissä tuossa toissa kesänä jäi kyllä vähä sellanen olo että hääpari olisi voinnut ehkä paremmin ottaa ilosta irti ja olla vieraillensa seurallisempia... mut se oli vaan mun mielipide. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.09.2005 19:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Maika kirjoitti:
Olen ajatellut, että istutaan kampapöydässä muiden kanssa, joten sitä kautta ollaan tekemisissä, mutta myös jotain aktiviteettia pitäisi kehittää. No, meidät tuntien, ja varsinkin sulhasen parin boolilasillisen jälkeen, niin varmasti laulu ainakin raikaa...

Näin kirjoittelin aikoinaan, ja nyt häiden jälkeen on hyvä todeta, että meillä oli hyvinkin aktiivinen rooli juhlassa, ja ihmiset ovat siitä kiitelleet. Istuimme kampapöydässä muiden kanssa, pidimme kiitospuheen avustajille ja vanhemmille, ja toisistamme tietämättä meillä oli kiitokset myös toisillemme, minä luin runon ja sulho soitti pianoa. Kiertelimme juttelemassa ihmisten kanssa (kaikkien kanssa tuli juteltua ainakin kerran), jne. Juhlissa oli rento tunnelma.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 12:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mekin oltiin osin aktiivisia hääjuhlassamme. Kun olimme syöneet, kävimme kiertelemässä yhdessä muiden sukulaisten pöydissä juttelemassa. Loppuillasta juteltiin vähän kaikkien kanssa ja omassa pöydässä tuli istuttua harvakseltaan. Mitään puheita tms. ei pidetty, näytökseksi sai riittää häävalssi ja kakunleikkaus. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 20:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Me ei tiedetty juhlan ohjelmasta etukäteen mitään. Vain päivän runko oli selvillä. Ohjelmaan oli meille, vieraille ja niin että morsiuspari oli aktiivinen. En tuntenut millään tavalla oloani passiiviseksi.. :o

Rouvaksi 210505
Äidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.01.2006 21:43 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Musta tuntuu vähän siltä että meistä saattaa saada passiivisen kuvan, koska ei olla kumpikaan muutenkaan mitään seurapiiri-ihmisiä ja kaikenlainen esiintyminen on mulle ainakin ihan kauhistus, ja yleensä tuo mieskin vain hiljenee sitä mukaan kun väkimäärä kasvaa. Mä en oikein edes uskalla soittaa vieraille ihmisille enkä edes oikeen puolitutuillekaan.
Tykätään olla kahdestaan paljon, ja aika hiljaisia ja rauhallisia ollaan. Esim. jos mennään johonkin juhliin vaikka rennonpiinkin bileisiin, esim. tupareihin, niin me molemmat yleensä juhlakalujen onnittelun jälkeen hävitään johonkin vähän syrjempään, jutellaan ehkä muitten kanssa jos on hyvin tuttuja ihmisiä ja lähdetään aika pian kotiin.

En tahtoisi lisätä juhlapäivän stressiä ja jännitystä sillä että suunniteltais jotain esiintymistä meille. Me vaikka palkataan ulkopuolisia ohjelmanesittäjiä, niin ettei kaikkien huomio olis koko aikaa meissä. Toisaalta, onhan se meidän juhla, mut silti, me nyt vaan ollaan tällaisia luonteeltaan. :? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2006 05:03 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

LittleTiger kirjoitti:
Musta tuntuu vähän siltä että meistä saattaa saada passiivisen kuvan, koska ei olla kumpikaan muutenkaan mitään seurapiiri-ihmisiä ja kaikenlainen esiintyminen on mulle ainakin ihan kauhistus, ja yleensä tuo mieskin vain hiljenee sitä mukaan kun väkimäärä kasvaa. Mä en oikein edes uskalla soittaa vieraille ihmisille enkä edes oikeen puolitutuillekaan.
Tykätään olla kahdestaan paljon, ja aika hiljaisia ja rauhallisia ollaan. Esim. jos mennään johonkin juhliin vaikka rennonpiinkin bileisiin, esim. tupareihin, niin me molemmat yleensä juhlakalujen onnittelun jälkeen hävitään johonkin vähän syrjempään, jutellaan ehkä muitten kanssa jos on hyvin tuttuja ihmisiä ja lähdetään aika pian kotiin.

Samaa "vikaa" täälläkin. Ei olla kovin seurallisia, ei ainakaan jos on kovasti vähänkin vieraampia tyyppejä ympärillä. Siksi pyritäänkin nyt saamaan sellanen poppoo häihin, ettei tarvitsisi ujostella :)

Mietin tuossa, että hauska "ohjelmanumero" ja yksityiskohta vois olla, jos morsiuspari esittelis vieraat sillälailla ristiin. Elikkä vaikka sulho esittelis mun porukat ja minä sulhon ja näin eespäin. Voisin kuvitella, että aika hassuja juttuja tulisi sieltä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2006 13:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hauskaa kun on niin erilaisia pareja ja häitä!
Minäkin suunnittelin ettei missään nimessä istuta eri pöydässä muista, se kun näyttää usein siltä, että monissa vieraspöydissä on hauskaa ja nauretaan ja morsiuspari van istuu ja syö vähän hiljaisina...Mutta näyttää siltä että erillispöytä tulee, sillä kaikkia ei saada kivasti samaan tilaan ja tuntuu vieraita kohtaan tyhmältä valita "hauskimmat# omaan pöytään (joiden seuraan siis ajautuisi jonkun sukulaisen häissä) ..tai siis luokittelulta..Saa nyt nähdä! :D

Sanni-siskon_unelmat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2006 11:06 
Me ei olla mitään hirveän puheliaita tyyppejä joten me ei ainakaan kumpikaan mitään "ylimääräistä" esiintymistä häihin kaivata. Jonkunlainen kiitospuhe varmaan pitäis kuitenkin jommankumman väsätä. Olisin tosi otettu, jos sulhanen uskaltais laulaa mulle häissä, laulukin olis valmiina.<3 Mutta kun tiedän, miten paljon hän jännittää muutenkin häitä, niin en toki ala painostamaan. :D Mutta ei me kuitenkaan haluta eristäytyä vieraista, vaan kyllä aiomme jutella kaikkien kanssa ym. Vieraat viihtyvät varmaan keskenäänkin, koska melkein kaikki tuntevat toisensa. Ja osaavat itsekin varmaan esitellä itsensä niille, joita eivät tunne.:) Suurin osa vieraista on "mun puolelta", sulhanen kutsuu vain vanhempansa, mummonsa, pari tätiä ja pari kaveria. Sulhasen vanhemmat ovat sukuuni tutustuneet jo kihlajaisissa.

On se muuten kumma, että vaikka kaikki vieraat olis tuttuja, ja jokaisen kanssa pystyy juttelemaan pienemmässä porukassa, niin sitten on muka niin vaikeaa sanoa jotain kaikille yhtä aikaa.:o Samoja ihmisiähän ne on silti. :)

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2006 11:17 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Näillä näkymin meille tulee oma pöytä, mutta me molemmat pidetään puheet (sulho englantilaiseen tyyliin kiitospuheen mulle ja minä lahja-kiitospuheen avustajille), ja sitten kierrellään ja seurustellaan ihmisten kanssa loppuilta. Kakun leikkaus ja tanssi on kans meillä ainoat 'näytökset' :)

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2006 18:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meistä tulee luultavasti varsin aktiivinen morsiuspari. Pöytämalliksi haaveillaan semmosta kulmikkaan u-kirjaimen muotoista, onko sekin sitten kampa vaiko mikä... Eihän myö pysytä millään hiljaa paikallaan, kun ollaan vielä tämmösellä esittävän taiteen alalla. :lmao2:

Avioon 17.2.07
Paavo 18.10.08
Helmi 4.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.08.2009 13:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

russel kirjoitti:
Niin, siis voiko hääpari pitää tervetuliaispuheen?
Meillä ei ole bestmania joka sen voisi pitää ja itse olemme kutsujina, joten olisi aika hassua jos jomman kumman isä puheen pitäisi. Kaikenlisäksi meillä ei ole perinteisiä häitä vaan häät+läksiäiset, niinkuin olen aikaisemmissa viesteissäni jossainpäin kertoillut.

Sitten siihen puheeseen,
olen kaavaillut et nousemme miehen kanssa yhdessä ja kiitämme kaikkia vieraita saapumisesta juhliimme ja kerrotaan aikataulusta et alkupalojen ja pääruuan välillä on pienoinen tauko (yllätys esiintyjä) ja muuten sitte saa vapaasti seurustella ja oleskella. Sit lopuksi vielä tervetuloa kaikille ja maljojen kohotus. :cheers:

Meidän juhlat eivät ole suuret, n.40 ihmistä lapset mukaan luettuina.
Mut siis voiko näin tehdä??? Tiedän, tiedän et kyse on MEIDÄN juhlista ja me voimme tehdä kuinka vaan, MUT mitä te olette mieltä?

Naakkis kirjoitti:
Itse asiassa, kuulostaa mun mielestä tosi kivalta! :yep: Olisi tosi hienoa omissakin häissä toteuttaa, mutta me kun ei olla järin supliikkeja tapauksia sulkin kanssa.. :D Mutta oikein hyvä idea kyllä, ja vähän vaihteluakin..

russel kirjoitti:
No hyvä et edes joku viitsi kirjoittaa jotain. :clap:
Mies pitää esityksiä työn puolesta harva se viikko ja minä olen tottunut "esiintymään" luokan edessä päivittäin et en usko et esiintyminen itsessään tuottaa meillä ongelmia :D
Eikä meillä ole vihkimistä ennen juhlia kun se on hoidettu jo heinäkuussa pois alta niin ei sitäkään tarvitse jännittää.. :sweat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2009 20:44 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mäkin olen miettinyt, että jos me pidettäisiin tervetulopuhe. Kun muutenkin häät on kokonaan meidän järjestämät ja maksamat. Toki kaasot ja bestmanit on mukana menossa. Meille ei tule omaa pöytää ja halutaan muutenkin olla osa porukkaa, jutella kaikkien kanssa jne. Puheita ei varmaan juurikaan muuten tule, joten olisi se hassua jos ainokaisen puheen pitäisi vaikka bestman, jota kaikki vieraat eivät ole edes koskaan nähneet.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2011 22:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiva kuulla että morsiamet pitävät myös puheita. Olen itse tosi puhelias ja haluaisin kovin pitää puheen häissäni. Haluaisin kiittää siinä läheisiä ja tietysti lausua pari sanaa sulhollekin. Sulhaseni on sosiaalinen ja hauska mutta ei tykkää "ylimääräisestä" esillä olosta eikä kuulemma halua mitään puheita pitää. Tämä keskustelu kuitenkin vahvisti sitä että voin puheen täräyttää, ja se ei olisi kenellekään vieraalle meillä mikään ylläri :D Sen verran puheenlahjoja on suotu..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.01.2011 09:34 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Varmana minäkin pidän puheen. Muutenkaan en ole niin innolla mukana näennäisissä sukupuoliriiteissä :D Meillä vaikenee se jonka vuoro on kuunnella :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2012 17:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Haluaisin nostaa tätä! Itsekin olen sitä mieltä, että olisi kivempi, jos hääpari olisi vähän enemmän esillä häissä kuin mitä suurimmassa osassa häitä itse olen nähnyt.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.10.2012 10:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo lisää mielipiteitä ja kokemuksia ! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.04.2013 23:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä hääpari tulee pitämään osan ohjelmasta itse; morsian on naurujoogaohjaaja, ja sulhanenkin lupasi vetää oman nauruharjoituksen. Hauskaa siitä tulee varmasti! :D

Puheita olisi kiva pitää, mutta molemmat olemme aika herkkiä "hieman liikuttumaan", niin vähän jännitää, että mitä siitä mahtaisi tulla :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 10:43