* UKK    * Etsi

Tänään on 20.06.2018 00:27

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 44 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2006 09:24 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onko hassua jos vain morsian heittää kimpun ja sulhanen ei heitä mitään? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2006 12:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei mun mielestä ainakaan. Meillä vain minä heitin kimpun (sukkanauhaa ei edes ollut!:D) ja suurimmassa osassa häistä missä olen ollut on morsian heittänyt vain kimpun ja sulhanen ei mitään. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.06.2006 10:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hyvä, mä sainkin suoraan vastauksen. Täällä on näköjään pohdittu samaa asiaa aikasemminkin :) Eli sulhanen ei halua viskata sukkanauhaa, kun kuulemma tuntuu typerältä ja sulhon kaveritkin on niin tylsiä :D Mä sitten heitän vaan kimpun. Sukkanauhan ehdin jo hommata mutta sulho saa sen sitten hääyönä kaivella hampaillaan... :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.06.2006 16:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Eiköhän meillä heitetä sekä kimppu, että sukkanauha. :flower:

Omaa kimppuani en taatusti heitä, siispä heittokimppu tai fortunekimppu täytynee varmaan teettää. Tuo fortunekimppu kiehtoo ajatuksena kovin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: N√§in meill√§
ViestiL√§hetetty: 17.06.2006 14:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tein ite tälläsen sukkanauhan heitettäväksi.
Kuva
Itelle jää tällänen
Kuva
Tein ton itelle jäävän eka, mut siit tuli niin söpö etten raatti antaa heittää vekka ja jääpähän muistoksi. :) Tein ton ruusunkin itse ja se yks syy miks en luovu

Aattelin eka heittää oman kimppuni, mut sit totesin et luultavasti sitasen itte luonnonkukista viskattavan verison. :wink:

Sukkanauha ja kimppu heitetään yhtä aikaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2006 19:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Katti1 kirjoitti:
Siis haluaisin, että sulhanen heittää jotakin (sukkanauha,stringit...?), mutta, mutta.... en halua, että ryömii lattialla ja hameenhelmojeni alla -> iso mies jaksaa sen verran odottaa, että ollaan kaksin hää-yötä viettämässä :wink:
Mistä sulho voisi heitettävän ottaa omasta takin taskusta, minun pussukasta????
Oisko ideoita
Kiittää hän etukäteen :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.01.2007 20:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Meillä minä heitin fortunekimpun. Se oli tehty pelkistä valkoisista neilikoista (kuten oikea hääkimppunikin) ja olin tehnyt niihin elämänohjeita mukaan, jotka oli kiinnitetty kauniilla organza-nauhalla. Kukkia oli muistaakseni 7 kpl, vaikka kiinniottajia oli 15-20. Tytöt tykkäsivät ja olivat innoissaan kun kimppu "levisi"! :D

Mieheni taas oli tehnyt oikein show:n sukkanauhan heittoa varten... Istuin pöydän reunalla ja pöydällä oli pitkä liina, jonka alla regvisiitta oli. Ensin hän kaivoi "hameeni alta" pikkuhousut, sitten "migrofonin" & peruukin ja esitti laulun minulle play backinä. Lopuksi hän työkalujen avulla "irrotti" tekojalan johon oli pujotettu 3 sukkanauhaa. Ne hän heitti yksitellen poikamiehille. Sukkanauhat olivat aikaisemmissa häissä napattuja. :wink:

Yleisö oli haltioissaan! :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.06.2007 21:27 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mun oli ihan pakko tulla kertomaan, miten siskoni häissä tuo sukkanauhajuttu meni. Morsian heitti normaalistikin kimpun naimattomille neideille ja kun tuli sukkanauhan "noudon" vuoro, sulhanen viipyi aikasta pitkän tovin morsiamen häämekon alla. Kun hän tuli pois mekon alta, hän leväytti kaikkien nähtäville koko 52 olevat ihonväriset pikkuhousut (siskoni on kokoa 36). Housuja ei heitetty, nauha kyllä jatkoi matkaansa :wink:

Kaasona 2009...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.05.2008 21:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ajattelin tänne tulla kertomaan hieman erilaisista "heitoista". Eli veljeäni ja hänen nykyistä vaimoaan eivät perinteiset heitot kovasti kiinnostaneet, joten he järjestivät tämän muulla tavalla.

Eli kaaso ja bestman olivat etukäteen kirjoittaneet naimattomien vieraiden nimet listalle jonka olivat sitten numeroineet (miehet ja naiset erikseen).

Häissä sitten morsian heitti mölkkyä, eli kaksitoista mölkkyä(neitejä oli siis kaksitoista) aluksi pystyssä. Heiton jälkeen kaatuneet mölkyt/neidit tippuivat kisasta ja se jonka numero oli viimeisenä pystyssä, voitti kimpun.

Sulhanen puolestaan heitti tikkaa (naimattomia herroja oli alle 10) vastaavalla periaatteella eli numero johon osui tippui aina kisasta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.06.2008 13:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

tää vika oli upeeta mahtavaa!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.12.2008 00:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Vinkkinä tänne tällainen:
Kuva
Karkkisukkanauha :lmao2:

Ei varmaan kannata ihan aamulla vielä laittaa päälle... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.08.2009 14:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me toteutettiin ystäväni häissä muutama vuosi sitten sukkanauhan heitto kisana jota ajattelin käyttää myös omissa häissäni:

Sulho kyllä kävi noutamassa sukkanauhan morsiamen hameen alta, muttei heittänytkään sitä poikamiesten joukkoon, kuten tavallisesti on tapana, vaan siitä kisattiin siten, että kukin poikamies vuorollaan yritti heittää sukkanauhan pöydällä olevan kuoharipullon ympärille tietyn matkan päästä. Onnistujat pääsivät aina seuraavalle kierrokselle ja voittajaksi selvisi se joka osui pulloon joka kierroksella! :P Voittaja sai siis sekä sukkanauhan, että skumppapullon!

Itse ajattelin että me ei järjestetä erillistä ohjelmanumeroa sukkanauhan "noudosta", vaan seremoniamestari ilmoittaa vain että sukkanauha käytiin jo riisumassa privaatisti ja sulho voi kaivella sen vaikka povitaskustaan... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.11.2009 13:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toi kuulostaa kivalle, että sulhot kilpaavat sukkanauhasta tavalla tai toisella. Itse haluan sellaisen kimpun teetättää, että voin heittää oman hääkimppuni.. Eli en sitä halua säästää, kun se ei kuitenkaan kestä ikuisesti ja sitten kun se hajoaa niin sitten harmittaa paljon.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.03.2010 10:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä olen yrittäny kehitellä meidän häihin jotain vaihtoehtosempaa tapaa, koska ne tullaan pitämään ravintolassa, jota ei ole varattu meidän yksityiseen käyttöön eikä siellä varsinaisesti ole mitään tilaa, mihin porukka voisi kerääntyä.

Yhtenä vaihoehtona ajattelin arvontaa, eli naimattomien naisten ja naimattomien miesten nimet on valmiiksi kirjoitettu lapuille ja korista sitten arvotaan seuraavat naimisiin menijät.

En kuitenkaan halua siitä sellaista ohjelmanumeroa, jossa sulhanen konttaa mun helman alla lattialla, niin taidetaan päätyä antamaan sukkahauha ja "kimppu" lahjana.
Tehdään valmiiksi häiden teemaan sopivat lahjarasiat, yhteen laitetaan sukkanauha ja yhteen yksi kukka, joka on samanlainen kuin kimpussani, muut rasiat jätetään tyhjiksi. Sitten jaetaan nämä rasiat naimattomille häävieraille.

Ystäväni häissä olivat järjestäneet piirileikin tapaan eli sukkanauha/kimppu kiersi naimattomien piirissä ja kun musiikki loppui, niin se kelle jäi, menee seuraavaksi naimisiin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.06.2010 05:18 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Meillä heitetään saunavasta sekä naimattomille miehille, että naisille. Myöhemmin illalla onkin sitten saunomismahdollisuus, mihin vastan nappaaja saa etsiä itselleen saunotettavan... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 02.05.2011 11:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

O-ou, tajusin just tätä ketjua lukiessani että eihän meille tule naimattomia naisia ja miehiäkin vain pari-kolme :shock: En edes miettinyt aiemmin tätä ja olisin niin tahtonut kimpun ja sukkanauhan heiton. :nyyh: Mut ei kai niitä sitten ollenkaan voi heittää :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 02.05.2011 14:40 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Hyvin voitte! Muutatte vaan sen tradition toiseksi, eli ilmoitatte jakavanne avio-onnea :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 16.08.2013 09:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

IDEOITA KAIVATAAN! :)

Elikkäs... häissämme olisi tarkoitus toteuttaa sukkanauhan heitto renkaanheitto tyyliin. Sukkanauhaa heitetään pulloihin jossa paperikääreet sisällä. Kääreistä selviää voitettu palkinto. Haluaisimme, että kaikki halukkaat saisivat osallistua heittoon. Ongelma on nyt siinä, että jos halukkaita osallistujia on 30 ja palkintoja esim vain 5... musta "nopeet syö hitaat" ei oikein tunnu kivalta. Eli olisiko teillä ideoita kuinka tämän voisi toteuttaa niin, että kaikki pääsisi edes kerran heittämään?? Leikki ei tietenkään saisi kestää ihan hirveän kauan, eli kovin monet uusintakierroksetkaan ei tunnu hyvältä idealta!? APUVA!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 16.08.2013 12:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ensin kaikille esim. yksi heitto yhteen pulloon, josta sitten karsitaan viisi parasta jatkoon? Jos osumia tulee enemmän kuin viisi, finaalipaikat ratkeaa pitkällä tikulla ja jos vähemmän kuin viisi, niin sitten lähimmäs osuneet pääsevät toiselle ja viimeiselle kierrokselle (mittanauha matkaan)? :)

Tai sitten karsintavaiheessa pulloja voi olla viisi ja jos osallistujia on kymmenittäin, niin viisi ryhmää ja jokaiselle yksi pullo, ja samaan aikaan heittelevät ja jokaisen ryhmän paras pääsee finaaliin?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 44 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.06.2018 00:27