* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 21:00

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.05.2008 16:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Arctic hair & day span Miia :worship:

Ihana kampaus ja meikki jotka kestivät koko päivän kovasta menosta huolimatta :wink: Ottaa asiakkaidenmielipiteet hyvin huomioon ja lopputulos on mahtavaa :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.07.2008 15:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Smalppa kirjoitti:
VAROITUS epäasiallisesta ja epärehellisestä yrittäjästä
Helsinki, Tyylibaari, yrittäjä Jaana Ylen-Hurme

Haluan varoittaa teitä, jotka suunnittelette polttareihin mitään kauneuteen liittyvää, ja olisitte mahdollisesti aikeissa käyttää Helsinkiläisen yrityksen, Tyylibaarin palveluksia. En voi suositella tätä yritystä ja sen "palveluita" kenellekään.

Kopioin tähän pätkiä päiväkirjastani, jotta kaikki saisivat mahdollisuuden lukea, mitä minulla on sanottavana.

Kirjoitettu maaliskuussa 2007
Varatessani päivä tuhkimona-kurssia yrittäjä vannotti minulle, että on sitten ajoissa ilmoitettava jos meille tulee mitään estettä. Oletin ilman muuta tämän koskevan myös yrittäjää itseään, että ajoissa sitten ilmoittaa myös meillepäin jos jotain estettä heidän puolestaan tulee.

Kurssi oli varattu siis Helsingistä kello 13 alkavaksi. Klo 11.10. piippaa mun kännykkä tekstiviestin merkiksi ja yrittäjä laittaa viestin että hän on mahataudissa ja meidän klo13 aika on peruttava. Eli hän perui tämän alle 2 tuntia ennen kuin kurssi oli tarkoitus alkaa. Mielestäni se ei ole enää ajoissa ilmoittamista. Otin äkäisen puhelun heti viestin saatuani, että ymmärrän toki ettei vatsataudissa voi asiakkaita hoitaa, mutta olisin todellakin toivonut saavani tietää asiasta aiemmin. Yrittäjä vielä kehtasi myöntää, että hänen pahaolonsa oli alkanut jo torstaina eli edellisenä päivänä! Eikä siltikään ollut aiemmin ilmoittanut.

Minä olin maksanut kurssin jo etukäteen, jottei maksamista olisi tarvinnut suorittaa morsiammen nähden/kuullen koska kyseessä oli kuitenkin lahja. Puhelun aikana yrittäjä tarjosi uusia aikoja, mutta tein selväksi että uudet ajat eivät tule kyseeseen koska häät ovat jo hyvin lähellä, minä en saa enää tähän hätään töistä järjestettyä uutta vapaapäivää, olen lähdössä tässä välissä vielä ulkomaille viikoksi, morsian ei saa järjestettyä omalle lapselleen hoitajaa arkipäiväksi (nyt hänen äitinsä oli ottanut töistä vapaata päivän jotta pystyi olemaan perjantain lapsen seurana).... Sitten keskenkaiken yrittäjä toteaa jotain tähän tyyliin, että nyt on mentävä oksentamaan ja lyö luurin korvaan. Minä jään aivan haavi auki koska asia jäi hoitamatta loppuun. No, laitoin puhelun päätteeksi tekstiviestin jossa kerroin tilinumeroni ja maininnan siitä että toivon rahojen siirtyvän pikaisesti takaisin minun tililleni. En saanut viestiin koskaan vastausta.

laitoin yrittäjälle siis sen puhelun jälkeen yhden viestin. Koska siihen ei tullut vastausta, laitoin illemmalla uuden viestin, että odotan varmistusta sille että rahat ovat palautumassa minulle. Ei vastausta... Tiesin toki, että koska oli viikonloppu, niin rahat eivät minulle samantien palautuisi ihan jo pelkän pankkiviiveen takia. Odotin tähän aamuun asti ja tarkastin tilitiedot, ei palautuneita rahoja. Soitin yrittäjälle ja hieman ehkä kärkkäästikin ilmaisin pettymykseni siihen, että minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut sen jälkeen kun hän katkaisi puhelun keskenkaiken. Uskotteko että hän oikeasti kehtasi meuhkata minulle siitä, kuinka epäasiallisia (???) minun viestini olivat eikä hän pitänyt minkäänlaista kiirettä niihin vastatakseen. (Jäin pohtimaan, että miten hän kuvitteli hoitavansa tämän jos en olisi itse soittanut perään.) Hän jankkasi sitä, että hän ei palauta rahoja vaan lähettää lahjakortin. Minä jankkasin takasin, että minä en todellakaan halua mitään lahjakorttia vaan rahani takaisin. Lopulta yrittäjä todellakin kehtasi sanoa, että ehkä on todella parempi antaa minulle rahat takaisin koska hän ei minunkaltaistani idioottia haluaisi edes palvella :o Hän pyysi laittamaan sähköpostilla tilinumeroni (jonka olin siis jo kertaalleen antanutkin tekstiviestissä).

Kirjoitettu huhtikuussa 2008
tilanne on tällä hetkellä (siis reilu 13kuukautta jälkeenpäin tapahtuneesta) se, että huomenna otan yhteyttä oikeusaputoimistoon/lakimieheen, mihin ikinä, mistä saan lakineuvoja oikeuteen haastamiseen.

Minähän annoin silloin ensin omasta mielestäni rutkasti aikaa, ja useita kertoja tilaisuuksia maksaa tuota etukäteen maksettua summaa takaisin tililleni. Eipä rahoja kuulunut ikinä. Otin sitten aikanaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan, joka otti asian hoitaakseen. Yrittäjä ei noteerannut kuluttaja-asiamiehen käskytyksiä millään tavalla. Tämän jälkeen otin yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, joka yritti tuloksetta tavoittaa yrittäjää vastaamaan tähän tilanteeseen. Nyt minulla on 2.4. päivätty riitalautakunnan suositus siitä, että yrittäjän tulisi maksaa minulle rahani takaisin. Tässä oli kolmen viikon aikaraja, johon mennessä rahat tulisi palautua. Jos suosituksen jättää noudattamatta, päätyy julkiselle mustalle listalle jota ylläpitää riitalautakunta. Tämä suositus ei ole siis millään lailla ulosottokelpoinen, joten seuraava askel eteenpäin on oikeudenkäynti. Ja sinne siis tieni käy, koska rahat eivät ole tänään ilmestyneet tililleni. Hiphei...

Tuleepahan tämä leikki kalliiksi tuolle yrittäjälle. Helpoimmalla olisi päässyt, kun olisi palauttanut kiltisti sen 140e suoraan minulle. Nyt maksettavaksi tulee tuon lisäksi vaatimani korot sekä molempien oikeudenkäyntikulut, koska minä voitan 100% varmuudella oikeudenkäynnissä koska taustavoiminani on tuo riitalautakunnan suositus.Kaiken tämän maksamisen lisäksi yrittäjä päätyy siis sinne mustalle listalle. Kaikki tämä ihan omaa tyhmyyttään! Ei voi kuin hämmästellä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.10.2008 15:06 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Ruusut Espoon Tapiolan Heikintorilla olevalle Short Cutille. En ole ikinä näyttänyt niin nätiltä, kuin heidän meikkaajansa käsittelyn jälkeen. Myöskin hiukseni oli laitettu uskomattoman kauniisti. (Voi kun muistaisin vielä kampaajan ja meikkaajan nimen niin voisin suositella tarkemmin näitä henkilöitä tämän loistavan tuloksen takana, mutta siinä jännityshössäkässä meni vähän ohi).

Jos oikein muistan niin kampaus maksoi 70 euroa ja meikki 55 euroa. Kaasojen kampaukset 40 euroa/kpl

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.11.2009 17:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon paljon RUUSUJA kampaamo Eleenille Lappeenrantaan aivan uskomattoman ihanasta palvelusta niin koekampauksessa kuin itse hääpäivänäkin. Kampaus ja palvelu oli täydellistä ja meihin keskityttiin kaasojen kanssa sataprosenttisesti molempien ammattitaitoisten kampaajien voimin :flower:

Lis√§ksi iso kimppu RUUSUJA Lappeenrannan Kauneusstudion Heidille Ei olisi voinut en√§√§ kauniinpaa ja sopivampaa meikki√§ h√§√§p√§iv√§n√§ miulla olla :happy: Hinta-laatusuhde todellakin kohdallaan. Koemeikki ja h√§√§p√§iv√§meikki yhteens√§ 80 ‚ā¨.

Sitten vielä RISUJA sekä RUUSUJA Kauneus Centeriin Lappeenrantaan. Risut siitä, ettei äitini meikkausaikaa ollut heillä ollenkaan ylhäällä vaikka äitini oli hyvissäajoin varannut hääpäiväämme varten ajan meikkiin ja jättänyt vielä yhteystietonsakin. Ruusuja siitä, että Kauneus Centerin henkilökunta otti kuitenkin äitini meikkiin ja meikki oli erittäin upea ja onnistunut! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kauneuspalvelut
ViestiL√§hetetty: 15.11.2011 18:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Isot ruusukimput Hämeenlinnan Pumpulisalongille! Toiveitani kuunneltiin ja meikkini pysyi loistavasti aurinkoisena päivänä (olisi pysynyt vieläkin paremmin, jos olisin muistanut katsoa peiliin edes kerran päivän aikana ja edes poistanut kiiltoa :oops:) Sulhanenkin sai osansa puuterista :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 25.07.2012 15:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ruusuja Porvoon Jazz Up kampaamolle. Sekä minun että kaasojeni kampauksista sekä meikeistä tuli ihanat ja kestivät upeasti koko päivän. Kaikilla oli täydellinen prinsessaolo. :flower:

Erika 1.4 2013 <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 22.07.2014 13:15 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Nail Lounge Vantaalta saa todella suuret kiitokset ja ruusut meid√§n h√§√§p√§iv√§valmisteluista. Meikkaaja ja kampaaja tulivat klo 6 kotiimme laittamaan meit√§. Meikkej√§ tuli 4 (morsian, molemmat tulevat anopit ja kaaso) ja kampauksia 3 (koska kaason lyhytt√§ tukkaa ei pahemmin voinut laitella :D). Pakettiin kuului koemeikki ja koekampaus morsiamelle. Koeversioissa suunniteltiin, mink√§laiset haluan ja kokeiltiin erilaisia versioita. Anoppini halusi k√§yd√§ koemeikiss√§, koska ei juurikaan meikkaa ja halusi varmistua, ettei n√§yt√§ oudolta juhlap√§iv√§n√§. √Ąitini taas k√§vi etuk√§teen kyseisell√§ kampaajalla muuten vaan v√§rj√§ytt√§m√§ss√§ hiuksensa ja samalla hieman suunniteltiin kampausta, joskaan ei tehty varsinaista koekampausta. Kaikkiin koeversioihin oltiin tyytyv√§isi√§.

Hääpäivän aamuna saapuivat sovitusti paikalle ja muutenkin pysyivät koko aamun sovitussa aikataulussa. Kampaukset ja meikit olivat todella näyttävät ja sellaiset, mistä oli sovittukin. Kukaan ei näyttänyt omasta mielestään liian erilaiselta ja oltiin tyytyväisiä. Meikit myös kesti todella hyvin kaiken itkemisenkin. Kampaukset eivät tietenkään aivan samalta näyttäneet klo 22, kuin olivat näyttäneet klo 7 aamulla, mutta enpä sitä odottanutkaan. En voi sanoa, että olisi edes mitenkään pahasti lässähtänyt. Loppuillan kuvia katselee silti aivan mielellään :) Jos mitään negatiivista pitää sanoa, niin joku meikkitökötti oli ilmeisesti hieman vahvaa, koska meikin poistamisen jälkeen ihoni oli erittäin kuiva ja hieman läikillä (mutta tämä ei siis näkyny missään vaiheessa ennen meikin poistoa!). Muilla meikatuilla ei kuitenkaan ollut tätä ongelmaa, eli se oli varmasti oman ihon herkkyyttä eikä meikkaajan vikaa. Mutta toki jos tietää, että on herkkäihoinen, niin kannattanee mainita etukäteen, niin ei näytä seuraavana aamuna läikikkäältä :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 21:00