* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 14:01

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kauneuspalvelut
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 20:44 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tämä ketju on omistettu palautteelle koskien omakohtaisia kokemuksia käyttämästänne kauneusalan palvelusta. Voit antaa ruusuja tai risuja, kuten asialliseksi katsot.

Mikä on tärkeää

Kaiken a ja o on olla asiallinen. :note: Mikäli kokemuksesi on negatiivinen, kirjoituksesi ei sitä saa olla :idea2: . Rakentava kritiikki ei sisällä voimasanoja, se ei solvaa tai kuohu :x . Asiallinen ja asianmukainen kirjoitus riittää. :)

√Ąl√§ kirjoita usealla eri k√§ytt√§j√§nimell√§ samaa asiaa :doh: . Se ensinn√§kin huomataan ja siit√§ ei ole mit√§√§n hy√∂ty√§, sill√§ saman k√§ytt√§j√§n kaikkien k√§ytt√§j√§nimien kaikki viestit poistetaan ilman selittelyit√§. :evil:

Tänne foorumille siis kirjoitellaan vain omakohtaisia palautteita. "Voi kamalaa tai voi ihanaa" -viestit pyydetään jättämään nakuttelematta, jotta ketjuista ei niiden vuoksi tule yltiöpitkiä. :faint:

Kiitos! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 20:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Riks kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi Mitoroa (Munkkiniemessä) kaikille jotka haluavat todella onnistuneen meikin ja kampauksen hääpäiväkseen!!! Nutturani ja meikkini saivat enemmän kehuja kuin pukuni... Laitan kuvia tänne sivuille kunhan ehdin. Jättiläiskiitos Mitoron Miialle :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 21:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

jelenast kirjoitti:
Moi kaikille,

Itselläni oli todella huono kokemus Katjamariateamista. Myönnän, että vika oli myös mussa, kun en varannut kampaajaa ajoissa. Kuitenkin puhelimen päässä minulle luvattiin, että olemme ammattilaisia hääkampausten teossa, luota vain meihin. :wirn:

Noh, sitten hääpäivänä menin ajoissa paikalle ja kerroin mielestäni aika selvästi mitä halusin (hiukset auki, jonkin verran kiharoita, mutta siis juhlava hääkampaus). Sitten minulle vain iskettiin rullat päähän ja kun ne avattiin, harjattiin hiukset suoriksi. Ja se oli sitten se hääkampaus! :doh:

Tein myös meikin siellä, enkä ollut siihenkään tyytyväinen. Minulle tehtiin liian paksut kulmakarvat, eikä korostettu silmiä ollenkaan. (Alaripsiin ei suostuttu laittamaan maskaraa, koska se kuulemma tekee silmistä hämähäkkimäiset. Itse käytän kuitenkin aina mascaraa myös alaripsissä, minkä myös sanoin siellä). :auts: :no:

Kun ilmoitin tyytymättömyyteni sekä hiuksista että meikistä, minulle vain sanottiin, että olet todella kaunis. Tämä tälläinen kuuluu joka morsiamen jännitykseen ja menee kyllä ohi. Olet jälkikäteen kyllä vielä tyytyväinen tähän. Lisäksi ilmoitettiin, että eihän minulle voikaan tehdä mitään, kun päänahkani on niin herkkä. Ja vielä kaiken kukkuraksi sanottiin, että tämä liike suljetaan nyt, emme myöskään ehdi tekemään mitään muutoksia. He kuitenkin laskuttivat koko hinnan (sekä meikistä että hiuksista yhteensä 120euroa!).

Lähdin sieltä itkien pois :( :nyyh: ja menin kaverini luokse, joka yritti jotenkin korjailla olematonta kampaustani. En ole vieläkään tyytyväinen heidän tekemäänsä kampaukseen enkä meikkiin. Ja olen todellakin sitä mieltä, että itkuni ei johtunut hääjännityksestä, vaan huonosti laitetuista hiuksistani ja meikistä.

En siis todellakaan voi suositella KAtjamariateamia kenellekään (etenkään Katjaa sieltä, joka oli vastuussa minun kampauksestani) :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 21:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

icequeen kirjoitti:
Meikkaaja Leena Moilanen (Beauty Corner), Turku

Heippa!

Jos haluaa mukavan ja raikkaita ideoita omaavan meikkaajan, valitse Leena! Hän on todella symppis tyyppi!

Kävin vasta elämäni ensimmäistä kertaa meikkaajalla ja eipä olisi voinut onni paremmin suosia, Leena ymmärsi täysin mitä meikiltä jne halusin :clap: Hänellä on loistava Mary Kay-ihonhoitotuote/meikki-sarja ja ainakin minun iholleni oli täysin nappi kymppi!

Olen todella tyytyväinen valintaani ja hänet haluan tekemään minulle häämeikin, keikkameikkejä ja opastamaan meikki-valinnoissani!

Leena meikkaa omassa Beauty Cornerissa, Yliopistonkatu 33 sekä asiakkaan valitsemassa paikassa.

Hänellä on myöskin nettisivut

http://www.lm-kauneus.com

SUOSITTELEN L√ĄMPIM√ĄSTI! :clap: :clap: :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 21:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sunflower kirjoitti:
Kauneuskeskus Essi, Jyväskylä

Essist√§ kampaus ja meikki (my√∂s kestov√§ri ripsiin ja kulmiin sek√§ kulmien muotoilu). Kampaus oli 85‚ā¨ ja meikki 59‚ā¨ sis√§lt√§en koeversiot. Koeistunto kesti noin 2,5 tuntia eli kokeiltiin kaikki alusta alkaen. H√§√§juhlap√§iv√§n√§ kaikki meni suunnitelmien mukaan meikin ja kampauksen suhteen, olin todella tyytyv√§inen lopputulokseen. Ainoa pieni miinus oli, ett√§ huulipuna ei ollut kest√§v√§, vaan tahri oitis sulhasen huulet :). T√§m√§n kyll√§ tiesinkin jo etuk√§teen. Kysyin la-aamuna kest√§v√§√§ huulipunaa ja sit√§ olisi ollutkin, mutta ei l√∂ytynyt oikeassa s√§vyss√§, joten otin riskin toisen kanssa. Eli kannattaa kysy√§ erikseen kest√§v√§√§, jos sen v√§ltt√§m√§tt√§ haluaa. Meid√§n juhlia ei mill√§√§n muotoa kuitenkaan pilannut tuo huulipuna.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 21:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

hanske kirjoitti:
Suosittelen ehdottomast Helsingin Kalliossa Fleminginkadulla sijaitsevaa Style Corneria hääkampauksiin ja meikkiin. Morsiamen ja kahden kaason kampaukset ja meikit yhteensä 230 euroa. Aikaa meni neljä tuntia.

Kampaukset teki Henri vahvaa ammattitaitoa käyttäen. Kuunteli tarkaan ja katsoi meidän tulostamia kuvia ja ilmoitti sitten, että mikä onnistuu. Teki kampaukset kuin taiteena ja tiesi alusta asti mitä tavoitteli. Meikkaajan nimeä en tiedä, mutta hän sai meille kaikille tehtyä luonteeseen ja pukuun sopivat meikit.

Henri myös värjäsi hiukseni etukäteen, ja olen saanut runsasti kehuja väristä.

Studiossa tehdään myös kynsiä.

http://www.stylecorner.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.04.2005 15:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Uskallan suositella ainakin kasvohoidon osalta Hanna-Maria Huovista Jyväskylässä! Todella mukava ja asiantunteva palvelu ja ihana hoito kertakaikkiaan! Menen sinne vielä häämeikkiinkin ja kerron siitä palautteen häiden jälkeen, mutta ainakin nyt tuntuu todella hyvältä päätökseltä laitattaa kasvonsa kuntoon siellä!

*muoks* Tulin juuri koemeikistä ja :flower: :yep: meikki on presiis minun näköiseni!

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.04.2005 12:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Suosittelen äärimmäisen lämpimästi Stockmannin Seventh Heaven kampaamoa sekä Lancomen kauneushoitolaa samaisessa rakennuksessa! Molemmissa hyvin osaava ja todella ystävällinen henkilökunta. Häämeikistä tuli upea, juuri samanlainen kuin koemeikistä ja hääkampaus ylitti odotukset!

Päikkäriin
Kuvapankiin

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2005 15:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä kävin elämäni ensimmäistä kertaa kosmetologilla ja sain kyllä niin hyvää palvelua ja hoitoa, että eipä jäänyt viimeiseksi kerraksi... Paikka on Kauneushoitola Taivaanranta Tampereella. Muistaakseni Ristinarkun kaupunginosassa. Hinnat edullisia, opiskelija-ale taisi olla 20 %. Mulle tehtiin ihonpuhdistus, kulmat siistittiin, muistaakseni naamio laitettiin ja sain myös jonkun tehoseerumin, koska en halunnut ripsien kestoväriä. Pientä hierontaa kuului myös samaan hintaan. Nyt harmittaa, miksi en ole jo aiemmin raahannut itseäni kosmetologille... No, nyt oli hyvä syy! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.08.2005 11:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos joku √Ąht√§riss√§ h√§it√§√§n tulevaisuudessa j√§rjest√§√§, voin suositella hyvill√§ mielin Parturi-kampaamo Johannaa tekem√§√§n meikin ja kampauksen. :) Olin todella tyytyv√§inen kumpaankin ja palvelu on asiantuntevaa, nuorekasta ja yst√§v√§llist√§. Hinnatkaan eiv√§t p√§√§t√§ huimaa. :wink:

Suosittelen! :girl:

Hääpäiväkertomus Onnenpäivästä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.09.2005 16:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paimiosta kampaaja Anneli (Hius-ja BodyCenterissä) teki mulle hääkampauksen lyhyehköihin hiuksiin ja kaunis oli lopputulos.
Kampaus kesti hyvin.
Samoin kiitokset Päivi-meikkajalle, joka ei ole enää Paimiossa töissä vaan siirtyi amikseen asiantuntijaksi. Kevyt meikki oli omiaan vähän meikkaavalle morsiolle.

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.11.2005 20:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Suosittelen lämpimästi Hollolassa olevaa Stella Kokkosta, eli Adam&Evan kauneushoitolaa. Stella on asiansa osaava ammattilainen, joka ottaa hyvin huomioon asiakkaan toiveet ja ajatukset.
Hinnat ovat kohdillaan, ja laatu erittäin hyvää.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.12.2005 20:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Suosittelen Jyväskylästä kampaamo Klips'iä ja sieltä Leenaa. Taikoi minun juuri ja juuri hartioille yltävistä hiuksistani upean nutturan - ilman ainoatakaan rullaa päässä!

Kosmetologeista suosittelen edelleen tuota luotto-kosmetologiani, Hanna-Maria Huovista. Häämeikkini oli juuri minun näköiseni ja pysyi hyvin kuumassa kelissäkin.

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.06.2006 13:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Toporiina, Tapiola, Espoo: Virpi Erittäin mukava ihminen ja teki todella kauniin meikin ja kampauksen. Suosittelen. :clap:

Turun Hyvä Ilme Heli (kampaus) ja Vilma (meikki): Onnistunut yhdistelmä ilman koekampausta ja -meikkiä. Tajusivat mitä tahdoin ja sitä myöskin sain. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2006 13:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kylläpäs saivat Malmin asematien kampaamo C.O.O.Lissa tehtyä minulle juuri upean ja päänmuontooni todella hyvin sopivan kampauksen (75 euroa upea kampaus+meikki)! Olen vieläkin niin tyttytväinen, että hääkuvia katsoessa tulee tosi hyvä mieli! Eli Coolin Katille täydet kymmenen ja enemmäkin pisteitä UPEASTA KAMPAUKSESTA; KIITOS!!!!!!! :worship:

Sanni-siskon_unelmat

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.09.2006 14:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No laitanpa sitten ohjeistuksen mukaan kertomukseni tännekin, reklamaatioketjun lisäksi. Ja kyseessähän on Kokkolan HairStore :auts:

Olin k√§ynyt jo vuosia yhdell√§ ja samalla kampaajalla, joka sitten yht√§kki√§ lopetti ja siirtyi er√§√§n hyvinkin tunnetun kampaamoketjun myym√§l√§√§n vastaavaksi - samalla nousivat hinnat kattoon (esim. hiustenleikkaus 16‚ā¨ -> 32‚ā¨). Arvatenkin etsin uuden kampaajan, johon olinkin tyytyv√§inen. Olin varannut h√§√§kampauksen t√§lt√§ "uudelta" kampaajalta, kun h√§n ennen h√§it√§ ilmoitti muuttavansa pois paikkakunnalta! Soitin siis luottavaisena t√§lle "vanhalle" kampaajalleni, ett√§ varaan nyt h√§nelt√§ h√§√§kampaukseen ajan, vaikka hunajaa maksaakin. H√§n ilmoitti olevansa juuri silloin lomalla, mutta suositteli er√§st√§ saman liikkeen kampaajaa, joka on "oikein hyv√§ tytt√∂" tekem√§√§n juhlakampauksia. Kun h√§neen olin aikaisemminkin luottanut, niin luotin nytkin. Kampaajan mielest√§ ei tarvittu edes koekampausta, joten sit√§ mentiin sitten h√§√§p√§iv√§n aamuna kylmilt√§√§n kampaukseen.

Tässä vaiheessa sanon, että minulla on aina ollut pitkät hiukset ja kampauksia olen ottanut n.2-3krt vuodessa juhlan sattuessa ja väittäisin suunnilleen tietäväni, miten sellaisiin hiuksiin aletaan kampausta rakentaa. Menin siis kuvan kanssa kampaukseen ja ymmärrän kyllä, ettei lopputulos voi olla samanlainen kuin mallissa, mutta että olisi edes yritystä samaan...Loppujen lopuksi kampaus "huojui" päässäni, pinnit + hengettömät putoilivat jo kotimatkalla, ja kuvaukseen mennessä kampaus oli jo aikalailla lässähtänyt. Vihkimisen ja ruokailun jälkeen kampaus oli enää muisto vain ja koko illan yritin urheasti olla se kaunis morsian, sellainen lässähtänyt väkerrys takaraivolla roikkuen.

Häämatka meni kampausta surkutellessa ja nähdessäni kuvia (kuvaajan + vieraiden ottamia) masennuin todella asiasta. Viikon keräsin voimia mennäkseni valittamaan kampauksesta; en tiennyt miten saan asian rauhallisesti esitettyä. Tulostin kuvia kampauksesta ja marssin kampaamoon ja tiskillä olikin kampaukseni tehnyt tyttö, joka katsoi kuvia hiljaa ja pitkään minun itkiessä vieressä. Tämä "vanha" kampaaja/liikkeen vastaava kutsuttiin paikalle ja siinä he yhdessä vaivautuneena tutkivat kuvia. Tyttö vain hoki, että miten se nyt näin ja pomo vieressä ihmetteli, että mitä tuotteita tyttö oli kiinnitykseen käyttänyt?! Minä sanoin oman mielipiteeni, että kyllä tähän tukkaan olisi ihan ekana pitänyt laittaa rullat ja lähteä sitten tekemään kampausta, eikä mitään pientä piperrystä piipparilla. Ottivat tilinumeroni ja lupasivat palauttaa rahat, vaikka en ollut rahan takia valitusta tekemässä. Kampaus oli siis oikeasti järkyttävä, koska itsekään eivät yhtään väittäneet vastaan kuvat nähdessään. Ja pikku mainintana vielä, että kampaus maksoi loppujen lopuksi kaksi kertaa sen summan mikä minulle puhelimessa kerrottiin!

Pari p√§iv√§√§ my√∂hemmin kampaaja soitti, ett√§ ketjun tj ei suostu rahanpalautukseen, ett√§ ottaisinko hyvityksen lahjakorttina esim. leikkaukseen, kampaukseen ym. Olin aivan √∂√∂n√§ luurin varressa ja kysyin hitaasti, ett√§ menik√∂h√§n heilt√§ t√§ss√§ nyt jotain ohi; en miss√§√§n nimess√§ enk√§ miss√§√§n tilanteessa tule en√§√§ ikin√§ k√§ytt√§m√§√§n heid√§n palveluitaan tuollaisen kokemuksen j√§lkeen. Kampaaja soitti takaisin tj:lle ja takaisin minulle ja kysyi, ett√§ mit√§ sitten haluan hyvityksen√§? Vastasin, etten yht√§√§n mit√§√§n; halusin vain heid√§n tiet√§v√§n, kuinka surkean h√§√§p√§iv√§n minulle ammattitaidottomuudellaan minulle j√§jestiv√§t. Kampaaja edelleen kehui luottavansa t√§ysin t√§h√§n kampauksen tehneeseen tytt√∂√∂n. Laitoin s√§hk√∂postia ketjun tj:lle kuvien kera ja taas kampaaja soitti minulle, ett√§ miten olisi 75‚ā¨ lahjakortti, jolla voin ostaa ketjun kampaamotuotteita. Edelleenkin vastaukseni oli ei...en todellakaan ollut rahaa vailla.

Sen j√§lkeen olen viel√§ saanut pari puhelua t√§lt√§ kampaamon pomolta ja pahoitteluja, ett√§ kun h√§n on pett√§nyt minut ja h√§nell√§ on todella paha mieli asian takia. Sanoin vain tylysti, ett√§ so what - vaikka teill√§ olisi kuinka paha mieli, niin se on edelleen murto-osa siit√§ fiiliksest√§, mik√§ minulla on. Sanoin suoraan, ett√§ h√§√§p√§iv√§st√§mme j√§i vain p***a maku, enk√§ voi yht√§√§n ilolla muistella ko. p√§iv√§√§, saatikka katsella kuvia. Viimeisin tarjous heilt√§ on 150‚ā¨ lahjakortti, mutta minulla ei todellakaan ole mit√§√§n intressej√§ k√§ytt√§√§ sit√§.

Että taidan olla sitten maailmankaikkeuden ainoa morsian, jolle näin huonosti on käynyt ja jota harmittaa suunnattomasti koko häiden järjestäminen. Täytyy todella sanoa, että ainoa fiilis häiden jälkeen on masennus, eikä se ainakaan vielä ole helpottanut.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.09.2006 17:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tulin kehumaan vielä kampaamo Palazzoa Helsingin Etelärannassa! :clap:
Mahtava palvelu hääpäiväni aamulla. Kampaus ja meikki arvosana : 10+

Hääpäiväkertomus 15.7.2006
Poika 2000, tyttö 2008

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2006 19:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kampaamo Salon Victoria Helsingin Pasilassa :clap:
Todella upea kampaus ja koekampauksen yhteydessä kiiltohoito ja hieronta!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.02.2007 15:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kampaamo Siri Turussa, lähellä kupittaan Citymarkettia :clap: :clap: :clap: :clap:

Kävin siellä leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni ennen häitä, jotta väri tasoittuu ennen kampausta (joka tehdään porissa) ja voi vitsit..
Tää on aivan MAHTAVA ja hinta oli tosi kohtuullinen, jopa edullinen!
Ja kampaaja aivan IHANA ihminen!!!

:clap: :clap: :clap: :clap:

unelmista tuli totta-päikky

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.02.2007 15:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oho, en ole kommentoinut lainkaan omaa kokemustani..

Jättipuska ruusuja Caisasille! :flower: Caisas teki uskomattoman upean meikin mulle sekä äidilleni niin hääpäivänä kuin vihkimispäivänäkin. Koin oloni koko päivän ajan erittäin kauniiksi ja luonnolliseksi. Meikki oli just "mun näköinen" eli toi parhaat puolet esiin ja hyvin mielelläni muistelen sitä kuinka sain niin upean meikin. :) Myös meikkaaja on aivan ihana ihminen ja hän tuli meille kotiin tekemään meikin eikä tarvinnut juosta edestakaisin hääpäivänä.
Suurkiitos! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.11.2007 14:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nokian eedenissä todella mukava käydä ottamassa suihkerusketus! Tekijä nainen aivan loistotyyppi!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.03.2008 22:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Caisas - http://www.caisas.fi

Sekä morsian, morsiamen äiti että toinen kaasoista sai upeat, "oman näköiset" meikit, joissa tunsimme itsemme todella kauniiksi koko päivän! :worship: Myös stylaus huomenlahjakuvia varten onnistui täydellisesti, iso kiitos siis Kaisalle! :yep:

Kampaamo Maria Pikarinen, Kotka - http://www.kampaamomariapikarinen.fi

Vaikka kampaaja ei teekään koekampausta, kävin näyttämässä päätäni hänelle etukäteen ja muutamia kuvia haluamastani tyylistä sekä hunnun kiinnityksestä. Kampaaja tuntui ammattilaiselta ja en ollut ollenkaan huolissani kampauksestani. Lopputuloksesta tuli hyvin pitkälle sellainen kuin halusinkin ja piiitkä huntukin pysyi hyvin päässä tanssin alkuun asti. :yep: Myös kaason kampauksesta tuli kaunis ja kesti hyvin. Lisäksi sain kutsua ulkomaalaisia ystäviäni pitämään minulle seuraa ja kittaamaan shamppanjaa. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2008 09:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Turku, Kampaamo Kuplalle paaaaaljon ruusuja!

Kävin Kuplassa leikkauttamassa ja värjäyttämässä lyhyen tukkani hääviikolla. Samalla suunniteltiin hääpäivän kampaus ja tehtiin koemeikki. Kampaajalla oli hyvä näkemys pukuni kanssa yhteen sopivasta kampauksesta ja hän kuunteli myös loistavasti omia näkemyksiäni. Meikistäkin olimme aika samanmieliset: minä tosin halusin silmämeikin tehtäväksi hiukan eritavalla kuin meikkaaja ja huulikiillon sävyn tummemmaksi. Oli ihanaa, että minun mielipidettäni pidettiin aina ensisijaisena ja meikkaaja sanoikin moneen otteeseen, että "täytyy näyttää omalta itseltään". :clap:

Hääpäivänä kampaus ja meikki onnistuivat molemmat yli odotusten! Mä olin niiiiiin kaunis :faint: :D Olin siis todella tyytyväinen lopputulokseen. Sekä meikki että kmapaus kestivät myös loistavasti koko päivän - puuteria ja huulikiiltoa taisin hiukan lisäillä.

Kaasolle laitettiin myös kiharakampaus Kuplassa. Ilman mitään koekampauksia kampaaja tavoitti hyvin kaason toivoman tyylin. Myös tämä kampaus piti ryhtinsä hyvin koko päivän.

Erityisenä bonuksena mainittakoot, että hinta oli todella edullinen. kannattaa tutustua! www.hiussalonkikupla.fi/

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.04.2008 13:44 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Oulu, Parturi-kampaamo Sara

Olin todella tyytyväinen Kauppurienkadun liikkeessä tehtyyn kampaukseeni, jonka tekijänä oli Henna T.. Tuntui, että hän ymmärsi parinkymmenen minuutin suunnittelun aikana, mitä halusin, ja teki todella loistavan kampauksen hääpäivänä. Vein näytille joitakin nutturakuvia, mistä tykkäsin, ja annoin hänelle vapaat kädet samantyylisen, minulle sopivan nutturan tekemisessä. Kampaus sai paljon kehuja. :) Myös kaasot ja äitini olivat tyytyväisiä nutturakampauksiinsa/ föönikampauksiinsa.

Oulu, Body Shop

Olin myös tyytyväinen koe- ja hääpäivän meikkiini Oulun Body Shopissa. Tekijänä oli muistaakseni Terhi. Meikki oli luonnollinen, mutta kuitenkin näkyvä ja sopi kokonaisuuteen loistavasti. Myös kaasot olivat omiin juhlameikkeihinsä (ilman koemeikkiä) tyytyväisiä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.05.2008 15:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Studio T√§htisilm√§ss√§ H√§meentiell√§ Helsingiss√§ Katja teki mulle IHANAN ja KEST√ĄV√ĄN kampauksen, sek√§ omann√§k√∂iseni meikin, joka kesti todella hyvin. Kuunteli toiveeni ja otti ne huomioon. Hinta yhteens√§ muistaakseni noin 120-150 eur meikki + kampaus. Oli musta uskomaton suoritus miten sai mun hiukset n√§ytt√§m√§√§n paljon pidemmilt√§ kun mit√§ olivat ja paksummilta; ihan kun lis√§kkeit√§ olis ollut, vaikka ei ollutkaan :)
Suosittelen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.08.2018 14:01